Edit: Aan het begin van de demo moet je wel de GC trailer zien blijkbaar, 5 minuutjes om een krat pils te pakken en naar de plee te gaan dusquote:From Adam on Twitter:
Estadio Escorpiao and San Siro are stadiums. Weather/time conditions are random. 3 camera angles. No video to watch after each game #PES2012
PSN Store? Xbox Store?quote:Op maandag 22 augustus 2011 15:21 schreef Romanus het volgende:
Kan een van jullie woensdag een link plaatsen waar je die demo kan downloaden? Ik heb er zin in.
ik zoek hem voor pcquote:
dankuquote:Op maandag 22 augustus 2011 16:47 schreef gniffie het volgende:
en winningelevenblog.com voor de pc demo
Demo komt misschien eerder op de us variant van de PSN store, maar dat weet ik niet zekers. Beter dat je een accountje aanmaakt voor het geval dat
Hij gaat heel langzaam naar beneden totdat je, ik iig, op 50 kb/s zitquote:Op maandag 22 augustus 2011 17:40 schreef Kw4Kje het volgende:
Tegen die tijd is het al woensdag
Edit:
Die van mij download nu met 3.5 mb, als dat zo blijft is ie binnen 4 min. binnen.
Niet dus.![]()
10 sec ofzoquote:Op maandag 22 augustus 2011 20:12 schreef Doublepain het volgende:
Dat blauwe geval blijft maar draaien linksonder! Hoe lang gaat dat wel niet duren?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |