Die heb ik niet, dus ik mis heel wat bestanden. Ik zie nu dat unzip niet alles eraf gehaald heeft. daarom vraagt die installer om die bestanden, ik maar op ''negeren'' drukken.quote:Op maandag 22 augustus 2011 20:18 schreef Nick-GizMo het volgende:
you can skip the intro by delete this file pes12pv.sfd
Werkt
demo uit de zip gepakt, Pro Evolution Soccer 2012 DEMO gebruiken en ergens installeren. en dan in de nieuwe map, de folder img bekijken en daarin staat het bestandjequote:Op maandag 22 augustus 2011 20:21 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Die heb ik niet, dus ik mis heel wat bestanden. Ik zie nu dat unzip niet alles eraf gehaald heeft. daarom vraagt die installer om die bestanden, ik maar op ''negeren'' drukken.![]()
http://forums.evo-web.co.uk/showthread.php?t=64516quote:Op maandag 22 augustus 2011 20:24 schreef Romanus het volgende:
Welke link kan ik het beste gebruiken? Dus niet dat het straks 8 uur gaat durenof dat er bestanden missen
Geen demo voor jouquote:Op maandag 22 augustus 2011 21:44 schreef Doublepain het volgende:
Lol hij geeft bij CPU donkerrood en onmogelijk aan. Bij de andere 3 is hij donkergroen en bij PES 11 is alles goed. wtf?![]()
Hij blijft maar laden.
Geen idee, maar sowieso who caresquote:Op maandag 22 augustus 2011 22:46 schreef Romanus het volgende:
Kan je trouwens nu wel een keeper zijn bij be a pro?
Ik speel meestal be a pro, ik ben niet goed in voetbalspelletjesquote:Op maandag 22 augustus 2011 23:18 schreef gniffie het volgende:
[..]
Geen idee, maar sowieso who cares
Be a Pro nooit gedaan, daarvoor was de team ai kut en vond ik het dribbelen niet vloeiend genoeg. Maar dat gaat dit jaar misschien veranderenquote:Op maandag 22 augustus 2011 23:25 schreef Romanus het volgende:
[..]
Ik speel meestal be a pro, ik ben niet goed in voetbalspelletjes
Laatste wedstrijd 2-2 gelijk gespeeld, maar wel omdat ik 2x geluk had en de bal op een andere speler afketste waardoor de keeper er niet bij kon(op Professional)
Verder is de gameplay veel vloeiender. Als nu nog mensen zeggen dat FIFA beter is..
Inderdaad, verder is het veel beter geworden.quote:Op maandag 22 augustus 2011 23:29 schreef gniffie het volgende:
Wel irritant is dat je bij ieder potje wat je opnieuw speelt de passing assistance en cursor assistance opnieuw moet instellen
haha, op een of andere manier heeft PES het voor elkaar gekregen hem in het Nederlands te installeren. Dus de camera's zijn 'breed', 'lang', een nog een ofzoquote:Op maandag 22 augustus 2011 23:49 schreef gniffie het volgende:
En de pitchside camera zuigt hard, die ga ik dus nooit gebruiken
Je kunt de taal veranderen, maarja er wordt niks opgeslagen in de demo.quote:Op maandag 22 augustus 2011 23:52 schreef Romanus het volgende:
[..]
haha, op een of andere manier heeft PES het voor elkaar gekregen hem in het Nederlands te installeren. Dus de camera's zijn 'breed', 'lang', een nog een ofzo
Geef het een paar dagen, en dan hebben ze weer van alles uitgebracht voor de demoquote:Op maandag 22 augustus 2011 23:29 schreef gniffie het volgende:
Wel irritant is dat je bij ieder potje wat je opnieuw speelt de passing assistance en cursor assistance opnieuw moet instellen
Zeker steeds 0-0?quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 12:04 schreef Doublepain het volgende:
Ik heb nog nooit een demo zovaak gespeeld. Met Fifa 11 demo, was ik al na 3 potjes klaar. Ik had toen alles al gezien en met PES 11 al na 2 potjes. Maar nu is het nog steeds geweldig.Alleen heb ik nog niet gewonnen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |