Ik sluit me hier bij aan.quote:Op woensdag 1 juni 2011 22:47 schreef Poppedein het volgende:
Ohhh jeetjemina LeNeHe...verstomd en lamgeslagen door je berichtje, hoe onvoorstelbaar moeten jullie dat wel niet voelen...
Gefeliciteerd lieve mama, met jullie zoontje David, wat ongelooflijk verdrietig dat jullie de kans niet kregen hem te leren kennen, gecondoleerd met jullie afgrijslijke verlies.
Alles sterkte van de wereld gewenst!
Ik sluit me hier ook bij aan. Wat intens verschrikkelijk, verdrietig. Gewoon geen woorden voor. Een kus voor jullie.quote:Op woensdag 1 juni 2011 22:47 schreef Poppedein het volgende:
Ohhh jeetjemina LeNeHe...verstomd en lamgeslagen door je berichtje, hoe onvoorstelbaar moeten jullie dat wel niet voelen...
Gefeliciteerd lieve mama, met jullie zoontje David, wat ongelooflijk verdrietig dat jullie de kans niet kregen hem te leren kennen, gecondoleerd met jullie afgrijslijke verlies.
Alles sterkte van de wereld gewenst!
prachtig gesprokenquote:Op woensdag 1 juni 2011 22:49 schreef Lishe het volgende:
LeNeHe, wat een vreselijk verdrietig nieuws. Moeder worden, en je kindje meteen moeten laten gaan.
Een felicitatie, jullie zijn ouders van een vast prachtige David. Een kusje voor jullie zoon. En dan meteen daarna heeel veel sterkte.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |