Wel wazig, op fifa forum zijn er heel veel mensen die klagen dat hij veel slechter is dan de SIF versie..quote:Op dinsdag 31 mei 2011 21:38 schreef laucas het volgende:
Het is officieel NIET leuk om tegen TOTY Neuer te spelen, laat staat te scoren.. wat een baas is dat zeg
Daar ben ik niet zo op de hoogte van. Ik vind de normale versie al een van de moeilijkste keepers om tegen te scoren, en tegen die TOTY versie kon ik zelfs genieten van zijn bizarre reddingen haha.quote:Op dinsdag 31 mei 2011 21:42 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Wel wazig, op fifa forum zijn er heel veel mensen die klagen dat hij veel slechter is dan de SIF versie..
En op het aantal coins wat jij hebt!quote:Op dinsdag 31 mei 2011 21:49 schreef Neraice het volgende:
En dan doe je gewoon 150 min buy now en dan op koopjes hopen?
Haha dus iedereen met wat goede IF's is een coinbuyer? Mijn team is ook meer dan een miljoen waard. Als je coins wil verdienen kan je het makkelijk doen door te traden. Zelf heb ik er alleen echt geen zin meer in. Mijn team is nu prima en ik speel gewoon lekker non stop potjesquote:Op dinsdag 31 mei 2011 21:28 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Hoe komt zo iemand anders aan een miljoen coins?
Ik had de spelers die sterk in waarde waren gedaald al op tijd verkocht. Enige echt dure speler die ik had was IF Chiellini, aangezien die niet in het TOTY zat. Die is nog gestegen in prijs ookquote:Op dinsdag 31 mei 2011 22:29 schreef psychedelicate het volgende:
Ik had eerst een team dat rond de 1,7m waard was. Afgelopen week heb ik de prijzen gecheckt van mijn basis XI en kwam ik op 650k uit. Best triest.
Onder Kick Offquote:Op dinsdag 31 mei 2011 22:38 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Oke ik heb de OP bekeken van de FUT, maar waar kan ik die nu vinden in het menu van FIFA?
Bedankt.
Dat had je paar weken geleden ook al gevraagdquote:Op dinsdag 31 mei 2011 22:38 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Oke ik heb de OP bekeken van de FUT, maar waar kan ik die nu vinden in het menu van FIFA?
Bedankt.
Aaah Oke dankje.quote:Op dinsdag 31 mei 2011 22:40 schreef Rijstbal het volgende:
[..]
Dat had je paar weken geleden ook al gevraagd![]()
Moet je downloaden maar jullie Store is down.
Dat zeg ik toch niet. Je moet wel goed lezen.quote:Op dinsdag 31 mei 2011 22:28 schreef Tobi-wan het volgende:
[..]
Haha dus iedereen met wat goede IF's is een coinbuyer? Mijn team is ook meer dan een miljoen waard. Als je coins wil verdienen kan je het makkelijk doen door te traden. Zelf heb ik er alleen echt geen zin meer in. Mijn team is nu prima en ik speel gewoon lekker non stop potjes
Ze zullen er vast tussen lopen. Maar uit jou bericht kon ik niet opmaken dat het zo´n noob was. Ik kom vaak genoeg mensen met goede teams tegen die er geen reet van bakken.quote:Op dinsdag 31 mei 2011 23:13 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Dat zeg ik toch niet. Je moet wel goed lezen.
Als je geen pepernoot raakt met 2 super IF's voorin en verder elke topspeler die er te krijgen is behalve Messi, ga ik er vanuit dat je er niks van kan. Dan ben je of heel goed in traden, of heel goed in geld uitgeven.
En ik had bij hem het idee dat hij het gekocht had. Veel foute formaties ed.
Dit heb ik dus al drie dagen. Steeds gehoopt dat de Store vandaag nog weer online zou komen maar nee hoor...quote:Op dinsdag 31 mei 2011 18:35 schreef el-blanchito het volgende:
nee!!!!
wat gebeurd er?
er staat dat er een update moet komen, en dan staat ultimate team opeens niet meer in het menu
Ja hoor, we hebben er weer 1. Waarde van deze speler nu volgens futinfo: 8000 coins.quote:31 Mei 2011 12:09 PS3 Fanol Perdedaj 1.865.000
Eind vd week is de store weer online. En die trade zou wel gewoon een coin trade zijn, niks bijzonders aan.quote:Op dinsdag 31 mei 2011 23:58 schreef GuRBuH het volgende:
[..]
Dit heb ik dus al drie dagen. Steeds gehoopt dat de Store vandaag nog weer online zou komen maar nee hoor...
[..]
Ja hoor, we hebben er weer 1. Waarde van deze speler nu volgens futinfo: 8000 coins.
Maakt niet veel uit wat we willen, het wordt toch opnieuw starten..quote:Op dinsdag 31 mei 2011 23:49 schreef OmniRocket het volgende:
En wat hebben jullie liever? Fifa 12 opnieuw fut starten of verder met het fifa 11 fut team?
Mwah, heb wel zin in 12. Maar hoop wel dat FUT meteen er bijzit dit jaar.quote:Op woensdag 1 juni 2011 00:06 schreef Rijstbal het volgende:
Ik wil nogn iet dat Fifa 12 komtBen te gehecht aan deze gameplay.
Opnieuw startenquote:Op dinsdag 31 mei 2011 23:49 schreef OmniRocket het volgende:
En wat hebben jullie liever? Fifa 12 opnieuw fut starten of verder met het fifa 11 fut team?
Ja, dat dat soort dingen bij het testspelen niet naar voren komen vind ik best raar. Ik neem aan dat die mensen dat toch ook irritant vinden?quote:Op woensdag 1 juni 2011 00:49 schreef StijnDa het volgende:
En dat idiote met mannetje op de lijn bij vrije trappen fixen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |