Dat is echt niemandquote:Op dinsdag 31 mei 2011 21:07 schreef Caland het volgende:
[..]
Neuh, dan het andere topic voor mensen die online tegen elkaar willen of clubs willen spelen.
Of mensen die gewoon vragen hebben over gameplay. Hier sneeuwt dat een beetje onder door de codetaal die er wordt gesproken.
Verder is FUT gewoon kut, zeg ik na een dag ervaring
Dat is juist het punt.. Als je eenmaal het spelletje snapt is het GEWELDIG!quote:Op dinsdag 31 mei 2011 21:07 schreef Caland het volgende:
[..]
Verder is FUT gewoon kut, zeg ik na een dag ervaring
Njah, het is meer dat ik nog niet zo'n goed team heb en weiger offline te spelen. Kom elke keer tegen kneuzen met zo'n bazenteam. En dan zijn ze niet eens beter, maarja dat hoeft dan niet eensquote:Op dinsdag 31 mei 2011 21:09 schreef KentdeBruin het volgende:
[..]
Dat is juist het punt.. Als je eenmaal het spelletje snap is het GEWELDIG!
Dan moet je langer dan 1 dag sparen ofzoquote:Op dinsdag 31 mei 2011 21:11 schreef Caland het volgende:
[..]
Njah, het is meer dat ik nog niet zo'n goed team heb en weiger offline te spelen. Kom elke keer tegen kneuzen met zo'n bazenteam. En dan zijn ze niet eens beter, maarja dat hoeft dan niet eens
Serie A is echt aan te raden, heb je voor zo'n bedrag al een erg goed team!quote:Op dinsdag 31 mei 2011 21:13 schreef Kamikazie het volgende:
Opstart probleme had ik ook, gaat nu wel lekker .... hele NL team in de verkoop gezet en hoop nu zon 60/70K te hebben, iemand een idee voor een leuk team daarmee?
ik zou voor serie a gaan, kan je voor weinig een leuk teampje makenquote:Op dinsdag 31 mei 2011 21:13 schreef Kamikazie het volgende:
Opstart probleme had ik ook, gaat nu wel lekker .... hele NL team in de verkoop gezet en hoop nu zon 60/70K te hebben, iemand een idee voor een leuk team daarmee?
nee, volgens mij.quote:Op dinsdag 31 mei 2011 21:16 schreef Rijstbal het volgende:
Als je aan het luren bent voor die 59 minute buy. Ververst die de pagina dan automatisch?
Hoezo ververst de pagina? Je hebt gewoon spelers in beeld zoals altijd en het klokje blijft doorlopen bij die auctions..maakt niet uit of je nou in de 59th minute of in de 1st minute zit..quote:Op dinsdag 31 mei 2011 21:16 schreef Rijstbal het volgende:
Als je aan het luren bent voor die 59 minute buy. Ververst die de pagina dan automatisch?
Waarom zou het een coinbuyer moeten zijn?quote:Op dinsdag 31 mei 2011 21:21 schreef GotenSSJ het volgende:
Net tegen een coinbuyer gespeeld. IF Van Persie, IF Aguero, Ronaldo, Maicon, Fabregas enzovoort
Maar hij kon er niks van
Hoe komt zo iemand anders aan een miljoen coins?quote:Op dinsdag 31 mei 2011 21:26 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Waarom zou het een coinbuyer moeten zijn?
Bedoelde ermee of de spelers die er op worden gezet direct zichtbaar zijn wanneer je een pagina terug gaatquote:Op dinsdag 31 mei 2011 21:25 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Hoezo ververst de pagina? Je hebt gewoon spelers in beeld zoals altijd en het klokje blijft doorlopen bij die auctions..maakt niet uit of je nou in de 59th minute of in de 1st minute zit..
Door te traden, zoals bijna iedereen op FUT. Ook al ben je mega goed en verlies je bijna nooit, zoveel coins pak je daar echt niet mee..Ik zit nu na al die tijd nog maar op 690K aan match coinsquote:Op dinsdag 31 mei 2011 21:28 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Hoe komt zo iemand anders aan een miljoen coins?
Oh zo, ja dan ververst hij wel, maar dat is niet automatisch..omdat jij zelf naar een andere pagina gaat ververs je het en zie je nieuwe spelersquote:Op dinsdag 31 mei 2011 21:32 schreef Rijstbal het volgende:
[..]
Bedoelde ermee of de spelers die er op worden gezet direct zichtbaar zijn wanneer je een pagina terug gaat
klikklikklikklikklikklikklikklikklikklikklikklikklikklikklikklikklikklikklikklikklikklikklikklikklikklikklikklikklikklikklikklikklikklikklikklikklikklikklikklikklikklikklikklikklikklikklikklikklikklikklikklikklikklikklikklikklikklikklikklikklikklikklikklikklikklikklikklikklikklikklikklikklikklikklikklikklikklikklikklikklikklikklikklikklikklikklikklikklikklikklikklikklikklikklikklikklikklikklikklikklikklikklikklikklikklikklikklikklikklikklikklikklikklikklikklikklikklikklikklikklikklikklikklikklikklikklikklikklikklikklikklikklikklikklikklikklikklikklikklikklikklikklikklikklikklikklikklikklikklikklikklikklikklikklikklikklikklikklikklikklikklikklikklikklikklikklikklikklikklikklikklikklikklikklikklikklikklikklikklikklikklikklikklikklikklikklikklikklikklikklikklikklikklikklikklikquote:
Wel wazig, op fifa forum zijn er heel veel mensen die klagen dat hij veel slechter is dan de SIF versie..quote:Op dinsdag 31 mei 2011 21:38 schreef laucas het volgende:
Het is officieel NIET leuk om tegen TOTY Neuer te spelen, laat staat te scoren.. wat een baas is dat zeg
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |