Xboxquote:
Had ooit de TIF versie maar dat was echt niets . Spelers met high defense work-rates, zoals Cavani, zijn altijd moe als ze moeten aanvallen dus heb nu alleen maar aanvallers die alleen maar aanvallenquote:
Agbonlahor én Bentquote:Op dinsdag 31 mei 2011 15:22 schreef DannyDeko het volgende:
http://www.ea.com/uk/foot(...)am/app#6Ux6ZFLubaVY3
Mijn teampje nu. Speelt echt super lekker! Alleen jammer dat je in de BPL met de RM zo weinig kan..
Ik heb nooit moeite met die 2quote:Op dinsdag 31 mei 2011 16:52 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
Agbonlahor én Bent![]()
Anelka, Dzeko, Chicarito, Adebayor, Kuyt, Chamack, Berbatov, allemaal goede en goedkope spelers, en niet zo sneu als Agbonlahor en Bent.
NIet dat ik me hoef te verdedigen tegenover jou. Maar Aggie en Bent staan nooit samen opgesteld omdat je er weinig aan hebt als je 2 lui hebt die alleen maar snel kunnen rennen en hard kunnen beuken. Heb altijd RVP of Nani in de spits staan naast Aggie of Bent.quote:Op dinsdag 31 mei 2011 16:52 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
Agbonlahor én Bent![]()
Anelka, Dzeko, Chicarito, Adebayor, Kuyt, Chamack, Berbatov, allemaal goede en goedkope spelers, en niet zo sneu als Agbonlahor en Bent.
Kijk wat voor spelers jij hebt danquote:
Nou ja, het gaat niet zo zeer om de spelers, het gaat meer om de speelstijl van het grote deel van de mensen die deze spelers ook gebruiken (ik zeg niet dat jij dat ook doet)quote:Op dinsdag 31 mei 2011 17:07 schreef DannyDeko het volgende:
[..]
Oh en omdat jij niet goed genoeg bent om die 2 te kunnen verdedigen ga je maar zeiken op mensen die ze gebruiken?
Bij mij dus nietquote:Op dinsdag 31 mei 2011 17:16 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
Nou ja, het gaat niet zo zeer om de spelers, het gaat meer om de speelstijl van het grote deel van de mensen die deze spelers ook gebruiken (ik zeg niet dat jij dat ook doet)
De hele tijd lange ballen pompen, je kent het wel, dat haat ik, en dat link ik direct aan Agbon en Bent, omdat die daar bijna altijd voor worden gebruikt.
oo mooi dan, ik was al bang dat je een speednoob wasquote:Op dinsdag 31 mei 2011 17:23 schreef DannyDeko het volgende:
[..]
Bij mij dus nietIk speel 3-5-2 dus bouw veel op via het middenveld waardoor ik vaak al over de middenlijn ben en lange hoge ballen geen nut meer hebben.
ik heb er ook al over de 300 :squote:Op dinsdag 31 mei 2011 17:20 schreef laucas het volgende:
[ afbeelding ]
Bid tokens van een vriend van me, hij krijgt zowat alleen maar van die tokens als daily gift
quote:Op dinsdag 31 mei 2011 17:31 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
oo mooi dan, ik was al bang dat je een speednoob was![]()
als ik eerlijk ben moet ik wel zeggen dat ik Bent ook gebruikte in mijn BPL team, zonder de steekballen(nou ja, zo af en toe dan eentje
)
je kan het verdedigen. als je het niet kan verdedigen is het gewoon lame... maar het is een speelstijl, net zoals sommigen de hoge steekpass en crosses doen. of de bal opzij leggenquote:
Aan de snelheid ligt het echt niet..blijkbaar ben je gewoon voorspelbaar.quote:Op dinsdag 31 mei 2011 17:59 schreef ForumPimp het volgende:
Voor mijn gevoel hebben Forlan en Villa niet genoeg speed om door een verdediging heen te komen, zodat ik ook maar iets probeer staan er direct 2 man te wachten.
Volgens mij ben ik mijn skills ook al een tijdje kwijt, win steeds minder en al helemaal tegen mindere teams.quote:Op dinsdag 31 mei 2011 18:03 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Aan de snelheid ligt het echt niet..blijkbaar ben je gewoon voorspelbaar.
Hoe lang speel je al FUT?quote:Op dinsdag 31 mei 2011 18:13 schreef ForumPimp het volgende:
[..]
Volgens mij ben ik mijn skills ook al een tijdje kwijt, win steeds minder en al helemaal tegen mindere teams.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |