Nog steeds gedaaldquote:Op dinsdag 31 mei 2011 11:53 schreef Rijstbal het volgende:
Gltich ontdekt. Gister avond nog een paar potjes gespeeld. En zo net ook. Fitness daalde niet.Na 2 toernooien onverslagen valt mn internet eruit. DNF naar de klote. Hopelijk dat mn fitness nog steeds op 99 staat.
Controller 2 ofzo?quote:Op dinsdag 31 mei 2011 12:39 schreef Rijstbal het volgende:
[..]
Nog steeds gedaaldBlessures krijg ik ook niet.
Zou het door Evra komen?
how?quote:Op dinsdag 31 mei 2011 11:53 schreef Rijstbal het volgende:
Gltich ontdekt. Gister avond nog een paar potjes gespeeld. En zo net ook. Fitness daalde niet.Na 2 toernooien onverslagen valt mn internet eruit. DNF naar de klote. Hopelijk dat mn fitness nog steeds op 99 staat.
Dat heb ik heel vaak gehad.. fitness niet dalen, MAAR ook geen coins er bij (of contracten er af)!quote:Op dinsdag 31 mei 2011 11:53 schreef Rijstbal het volgende:
nu sowieso niet, ik zou vanavond nog ns kijkenquote:Op dinsdag 31 mei 2011 14:26 schreef Kamikazie het volgende:
Iemand nog goede tips voor spelers die veel worden gekocht nu? (xbox 360)
Sif Schmelzer ftwquote:Op dinsdag 31 mei 2011 14:40 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
nu sowieso niet, ik zou vanavond nog ns kijkendan is het meestal drukker. Je zou overigens kunnen gaan handelen in IF Pranjicen als je het geld hebt, dat is echt de enige beetje fatsoenlijke LB in de bundesliga
Agbonlahorquote:Op dinsdag 31 mei 2011 15:22 schreef DannyDeko het volgende:
http://www.ea.com/uk/foot(...)am/app#6Ux6ZFLubaVY3
Mijn teampje nu. Speelt echt super lekker! Alleen jammer dat je in de BPL met de RM zo weinig kan..
quote:Op dinsdag 31 mei 2011 15:38 schreef el-blanchito het volgende:
heerlijk!
net met mn duitse team (81) een 86-overall team verslagen met 5-2
daarna ff een berichtje gestuurd
"your team is good, but you aren't"
Ja leuk. Weet jij andere betaalbare spitsen waar je wat aan hebt dan?quote:Op dinsdag 31 mei 2011 15:36 schreef mash_ het volgende:
[..]
Agbonlahoren dan nog bent op de bank ook.
Hoeveel coins heb je?quote:Op dinsdag 31 mei 2011 15:47 schreef DannyDeko het volgende:
[..]
Ja leuk. Weet jij andere betaalbare spitsen waar je wat aan hebt dan?
ach als hij mij voor de wedstrijd stuurt: 'DON'T CRY IF I OWN YOU, MY TEAM IS UNBEATABLE.quote:
probeer jerome en derbyshire van birmingham!quote:Op dinsdag 31 mei 2011 15:47 schreef DannyDeko het volgende:
[..]
Ja leuk. Weet jij andere betaalbare spitsen waar je wat aan hebt dan?
quote:Op dinsdag 31 mei 2011 15:52 schreef DannyDeko het volgende:
[..]
10K. Gister Vidic en Essien gehaald dus potje was toen meteen leeg ^^
Je kan Dzeko proberen. Hele goeie spits is dat. Kuyt en Berbatov zijn ook tof. Scoren altijd goals maar zijn nogal traag ja.quote:Op dinsdag 31 mei 2011 15:52 schreef DannyDeko het volgende:
[..]
10K. Gister Vidic en Essien gehaald dus potje was toen meteen leeg ^^
jezus wat een team, ziet er goed uit man. IF ibraquote:Op dinsdag 31 mei 2011 15:54 schreef Confetti het volgende:
[ afbeelding ]
Nu nog op TOTY Aguero en heel misschien die CF Messi wachten
quote:Op dinsdag 31 mei 2011 15:54 schreef Confetti het volgende:
[ afbeelding ]
Sick. TOTY Cavani zou wel epic zijnquote:Op dinsdag 31 mei 2011 15:54 schreef Confetti het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 31 mei 2011 15:54 schreef Confetti het volgende:
[ afbeelding ]
Xboxquote:
Had ooit de TIF versie maar dat was echt niets . Spelers met high defense work-rates, zoals Cavani, zijn altijd moe als ze moeten aanvallen dus heb nu alleen maar aanvallers die alleen maar aanvallenquote:
Agbonlahor én Bentquote:Op dinsdag 31 mei 2011 15:22 schreef DannyDeko het volgende:
http://www.ea.com/uk/foot(...)am/app#6Ux6ZFLubaVY3
Mijn teampje nu. Speelt echt super lekker! Alleen jammer dat je in de BPL met de RM zo weinig kan..
Ik heb nooit moeite met die 2quote:Op dinsdag 31 mei 2011 16:52 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
Agbonlahor én Bent![]()
Anelka, Dzeko, Chicarito, Adebayor, Kuyt, Chamack, Berbatov, allemaal goede en goedkope spelers, en niet zo sneu als Agbonlahor en Bent.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |