abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_97537631
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 mei 2011 13:18 schreef Koepert het volgende:
Voor de geïnteresseerden..
Een plaatje van een paling.
[ afbeelding ]

Voor de niet geïnteresseerden... ja dat kan ik wel begrijpen...
_O- _O-
  dinsdag 31 mei 2011 @ 13:44:06 #52
165164 Tha_Bartman
And so it goes.
pi_97537745
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 mei 2011 13:27 schreef T_Killer het volgende:

[..]

Geeft niet hoor Koep, ik snap je intentie. 10 voor de moeite, 4 voor de uitvoering
Voor de geïnteresseerden: Dat maakt een nette 7 gemiddeld. ^O^
Voor de niet-geïnteresseerden maakt het ook een 7 gemiddeld.

Verder vind ik, persoonlijk, Naked de meest verschrikkelijke track op het album, de enige track die ik echt TNT onwaardig vind. Een 13 in een dozijn track waar de Wasted Penguinzzz zich voor zouden moeten schamen.

Countdown vind ik erg dik. En scared is op de compleet zinloze vocal na ook fijn. "this of for the people who are scared!" :N wat krijgen we nog "this is for the people who let one fly but are afraid to admit it!"? Nee die acid sounds zijn heel vet maar die vocal slaat echt als een lul op een drumstel.

Het TNT album kan me over het algemeen redelijk bekoren, zelfs de track met brennan heart (op de autotune :r (OH GOD WAT HAAT IK DAT!!) vocal na.
Rich Hall:Everybody says that the wheel is the greatest invention ever but i think it was the 2nd wheel.... have you ever seen a guy on a unicycle, what an asshole." _O_
pi_97537925
Die Zany Remix van Acid Nightmare is zo te horen niet echt mijn ding...Geef mijn het origineel maar O+ Daar kun je zo lekker gek doen met je handen op die acid-geluidjes *O*

En die nieuwe R3bels plaat is vet :D Heeeeeeeeeeerlijk duister sfeertje! >:)

quote:
0s.gif Op dinsdag 31 mei 2011 13:44 schreef Tha_Bartman het volgende:
wat krijgen we nog "this is for the people who let one fly but are afraid to admit it!"?
_O- _O- _O- Heerlijk Bartman
  dinsdag 31 mei 2011 @ 15:04:37 #54
21616 Boy_Snakeye
Bass-Shifter
pi_97541160
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 mei 2011 13:44 schreef Tha_Bartman het volgende:

[..]

Voor de geïnteresseerden: Dat maakt een nette 7 gemiddeld. ^O^
Voor de niet-geïnteresseerden maakt het ook een 7 gemiddeld.

Verder vind ik, persoonlijk, Naked de meest verschrikkelijke track op het album, de enige track die ik echt TNT onwaardig vind. Een 13 in een dozijn track waar de Wasted Penguinzzz zich voor zouden moeten schamen.

Countdown vind ik erg dik. En scared is op de compleet zinloze vocal na ook fijn. "this of for the people who are scared!" :N wat krijgen we nog "this is for the people who let one fly but are afraid to admit it!"? Nee die acid sounds zijn heel vet maar die vocal slaat echt als een lul op een drumstel.

Het TNT album kan me over het algemeen redelijk bekoren, zelfs de track met brennan heart (op de autotune :r (OH GOD WAT HAAT IK DAT!!) vocal na.
Ik vind Naked _O_
Ik vind UTta wankadinges _O_
Ik vind Countdown _O_
Typ- en spellingsfouten voorbehouden.
pi_97541836
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 mei 2011 08:57 schreef Tha_Bartman het volgende:

[..]

Me like :Y

Langere sample van Acid nightmare (zany remix), et voila Tom daar zijn de acid geluidjes:

Wut? Lasers? Die heb ik afgelopen zaterdag helemaal gemist (op de eindshow na).. lol
  dinsdag 31 mei 2011 @ 18:13:37 #56
296234 benniesnugger
Stiekem toch wel snugger
pi_97549675
quote:
Dancefeesten en andere grote evenementen moeten vanaf volgend jaar betalen voor de inzet van politie. Dit moet jaarlijks dertig miljoen euro opbrengen, dat terugvloeit naar de politie. Het wetsvoorstel wordt nog eind juni of begin juli voor consultatie gestuurd naar belanghebbenden, waaronder de politie en de evenementenbranche.

Om wat voor soort feesten het precies gaat, is nog niet duidelijk, zegt een woordvoerder van het ministerie van Veiligheid en Justitie Ivo Opstelten (VVD). Ook over de grootte van de evenementen waarvoor de nieuwe regeling gaat gelden, valt volgens hem nog niet veel te zeggen. Het plan, dat al was opgenomen in regeerakoord, moet op 1 januari in werking treden. Voetbalwedstrijden vallen erbuiten.

Mogelijk leidt de maatregel tot taakverlichting voor de politie, omdat de organisatie kan kiezen voor particuliere beveiligers. De gemeente kan in de vergunning echter de verplichting opleggen dat politie wordt ingezet. De kosten daarvan worden dan doorberekend aan de organisator. De politie is jaarlijks naar schatting honderd fulltime agenten kwijt aan het beveiligen van evenementen, waardoor andere politietaken in de knel kunnen komen.

Politiebond ACP is er niet gerust op. De politie wordt met dertig miljoen euro gekort op de beveiliging van evenementen, concludeert de bond uit een brief van Opstelten, die 'met ongeloof en verbijstering' is ontvangen.

"Tot onze verbijstering krijgt de politie het geld van de doorberekende kosten er niet bij, maar worden we vooraf al met dertig miljoen gekort", zegt ACP-voorzitter Gerrit van de Kamp. "Dit is een sigaar uit eigen doos. Wij willen duidelijkheid van minister Opstelten en zullen de politiek oproepen om deze bezuiniging tegen te gaan." De woordvoerder van Opstelten stelt dat het geld wel teruggaat naar de politie.
En dat zal ook wel weer allemaal doorgerekend gaan worden :(
  dinsdag 31 mei 2011 @ 18:15:31 #57
255848 InGebruik
Als de nood het hoogst is
pi_97549774
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 mei 2011 18:13 schreef benniesnugger het volgende:

[..]

En dat zal ook wel weer allemaal doorgerekend gaan worden :(
Zetten ze er geen politie neer. :+
  dinsdag 31 mei 2011 @ 18:20:23 #58
237704 Dalton_
Recalled to life
pi_97549971
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 mei 2011 18:15 schreef InGebruik het volgende:

[..]

Zetten ze er geen politie neer. :+
Jammer alleen dat dat wel móet als de gemeente dat beslist.. :9
Voetbalwedstrijden vallen er buiten maar kosten het meeste politie en dus het meeste geld, beetje gek..

Niet echt relaxed, zeker niet zo net na de btw verhoging.

Gelukkig is de enige blauwe brief per jaar die iets leuks met zich mee brengt net op de mat gevallen })
  dinsdag 31 mei 2011 @ 18:52:07 #59
20211 Da_Ripper
Follow your bliss
pi_97551153
Godverjezus wat een bekrompen achterliike mongolen weer daar in DenHaag/bij de VVD :r :r :r
Minder wouten bij een feest geeft alleen minder arrestaties op ... niet minder geweld/overlast.
Minder wouten bij JUIST een voetbalwedstrijd levert wel meer geweld/overlast op.
Waar is de maatschappij nou het meest bij gebaat???

Djeez, zijn zij nou zo dom of ben ik nou zo slim :9
Wat je vindt, ...
  dinsdag 31 mei 2011 @ 19:02:26 #60
238230 em-dee-em-aa
methyleendioxymethamfetamine
pi_97551593
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 mei 2011 18:52 schreef Da_Ripper het volgende:
Godverjezus wat een bekrompen achterliike mongolen weer daar in DenHaag/bij de VVD :r :r :r
Minder wouten bij een feest geeft alleen minder arrestaties op ... niet minder geweld/overlast.
Minder wouten bij JUIST een voetbalwedstrijd levert wel meer geweld/overlast op.

Jij bent gewoon hartstikke slim ^O^
-----------------------------------------------------------------------------------------
I'd rather live it, cause dreamers always chase but never get it
-----------------------------------------------------------------------------------------
  dinsdag 31 mei 2011 @ 19:04:40 #61
91039 mstx
2x1/2 = 1/2 x 1/2
pi_97551690
Voetbalclubs met een miljoenenomzet hoeven er niet voor te betalen, maar veel kleinere dance organisaties wel. :')

:') .
Op donderdag 2 juli 2009 22:41 schreef RTB het volgende:
als ik elk rap"liedje" een kans moest geven was ik aan het eind van dit millennium nog bezig met het tempo waarin die kotshoop uitgebraakt wordt.
👾
pi_97552023
Wat Da_Ripper zegt.

Zucht.. Nederland wordt steeds slimmer achtelijker..
pi_97552129
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 mei 2011 18:52 schreef Da_Ripper het volgende:

Al dat aidsvolk dat ervoor zorgt dat politie nodig is zou geweigerd moeten worden. Identificeren en bij het kopen van etickets een systeempje maken tot weigeren.
Cuz I'm Mr. Brightside
pi_97552351
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 mei 2011 19:14 schreef Neo-Mullen het volgende:

[..]

Al dat aidsvolk dat ervoor zorgt dat politie nodig is zou geweigerd moeten worden. Identificeren en bij het kopen van etickets een systeempje maken tot weigeren.
Puntensysteem invoeren. Als je je misdraagt, punten eraf. Punten op? Doei! :W
Hoi, ik ben robuust89 en ik ben nieuw!
pi_97552367
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 mei 2011 19:14 schreef Neo-Mullen het volgende:

[..]

Gewoon brandmerken :7
pi_97552468
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 mei 2011 19:18 schreef robuust89 het volgende:

[..]

Dit _O_
quote:
2s.gif Op dinsdag 31 mei 2011 19:19 schreef StijnDa het volgende:

[..]

Gewoon brandmerken :7
Inderdaad, penisvorm op je voorhoofd erin branden 8-)

edit: Zo, defqon.1 tickets verkocht en gelukkig niet aan shortminded PF volk :D eerstvolgende feest wordt Pinkpop en daarna Dominatorrrr

[ Bericht 9% gewijzigd door Neo-Mullen op 31-05-2011 19:34:59 ]
Cuz I'm Mr. Brightside
pi_97554108
Iemand hier toevallig nog 2 tickets voor Intents over? O-)
pi_97554356
The Greatest Show On Earth O+ O+ O+

begin doet me wel klein beetje denken aan Da Hool, geen idee waarom :+
(_/_)
(='.'=)
(")_(")
pi_97554951
quote:

[..]

Dit.
pi_97555024
quote:

[..]

prima! ^O^

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
(_/_)
(='.'=)
(")_(")
pi_97555045
Vechten, podium opklimmen, beveiliging/politie uitdagen.
  dinsdag 31 mei 2011 @ 20:20:02 #72
246608 T_Killer
Rochelle, Rochelle
pi_97555074

Lekkere plaat, beste kick, werd zaterdag nog door Crypsis gedraaid.
"A young girl's strange erotic journey from Milan to Minsk"
pi_97556561
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 mei 2011 20:04 schreef ReMcOrE het volgende:
The Greatest Show On Earth O+ O+ O+

begin doet me wel klein beetje denken aan Da Hool, geen idee waarom :+
Hierom?
  dinsdag 31 mei 2011 @ 20:47:54 #74
213010 haakon
Bier moet. Bier doet je goed.
pi_97556631
Podver, 25juni kom ik terug uit Turkije.. Ben rond 2 uur op schiphol.. is Defqon dan nog te doen voor mij?
The Outside Agency
pi_97556721
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 mei 2011 20:46 schreef Deeltjesversneller het volgende:

[..]

Hierom?
ja, aan Meet Her At The Love Parade of deze bootleg :P

quote:
0s.gif Op dinsdag 31 mei 2011 20:47 schreef haakon het volgende:
Podver, 25juni kom ik terug uit Turkije.. Ben rond 2 uur op schiphol.. is Defqon dan nog te doen voor mij?
Biddinghuizen is aardig eindje rijden vanaf Schiphol en voordat je je koffers hebt, is het denk ik niet meer de moeite waard -O- (mocht je al fit genoeg zijn)
(_/_)
(='.'=)
(")_(")
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')