abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 31 mei 2011 @ 12:00:27 #126
343920 ma_ma
Mama's kleine liefje
pi_97534320
Mefke even snel een reactie op je reactie op mij :P We gaan 1 keer per week een ochtendje naar een speelochtend met een stuk of 10 kindjes en daar heeft ze het echt heel erg naar haar zin, maar blijft toch liever bij mama in de buurt spelen en het liefst moet mama mee, maar ik vind het allang goed, ze is even wat losser van me en dat vind ik al goed :Y Het is 2 keer per week, misschien moet ik gewoon maar 2 keer per week gaan. Ze vind het leuk en ik heb iets meer ruimte om zelf te lopen ;) :)
Wees maar klein, je hoeft nog lang niet groot te zijn!
pi_97534354
Oei Huup dat is zeker schrikken! En kan me voorstellen dat er bij jou in huis niet gefietst mag worden.
Hier racen ze van woonkamer naar gang en weer terug en dan nog achter elkaar aan ook want dat is leuk.
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
  dinsdag 31 mei 2011 @ 12:03:42 #128
100412 mefke79
komt goed!
pi_97534432
Ballen mogen hier ook niet binnen. Dat gaat fout.
Ik ben ook heel benieuwd hoe het straks gaat met Tienus erbij. Geen idee.

Ma'ma, hmm, daar blijft ze dus ook plakken...lastig hoor!
* Mama van Driekus (0909) en Tienus (0611) *
*waarom hebben konijnen zulke grote oren als ze toch niet luisteren? *
pi_97534476
oh ballen mogen bij mij in de gang, maar dan wel overrollen of overschoppen. Niet hard schoppen/gooien.
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_97534560
Wow huup dat is schrikken!

Hier mag ook een heleboel niet in huis, dan gaat ze maar lekker in de tuin als ze wil gooien enzo, maar daar hebben wij dan ook de tuin wel voor :)
Maar goed er mag ook een heleboel wel en Jaël heeft eigenlijk nooit kastjes oid leeg getrokken, ik denk dat ik toch een heel voorbeeldig kind heb wat dat betreft :)

Wat ze de laatste tijd wel doet is bijten, dan lijkt het of ze een kusje geeft en dan gaat ze bijten... Nu staat ze ook naast me en wil ze op schoot maar omdat ik aan het typen ben reageer ik neit meteen en gaat ze in mijn arm happen, dus ik zeg even wachten als ik klaar ben met typen mag jij zitten :) en dan wacht ze netjes, maar onder tussen wel in mijn arm te happen, niet hard maar toch..
Mama van Jaël (17-07-2009)
Mama van Sarah (05-03-2011)
pi_97534594
Wij hebben geen tuin dus daar zit het verschil in denk ik....
♥ A ♥ & ♥ T ♥
pi_97534649
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 mei 2011 12:08 schreef Vicky het volgende:
Wij hebben geen tuin dus daar zit het verschil in denk ik....
Precies, maar daar zoek je je eigen oploosing al voor door de gang te gebruiken toch :)
pi_97534660
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 mei 2011 12:10 schreef MamaPurk het volgende:

[..]

Precies, maar daar zoek je je eigen oploosing al voor door de gang te gebruiken toch :)
klopt en in de gang kunnen ze weinig schade aanrichten dus mogen ze daar lekker ravotten :D
♥ A ♥ & ♥ T ♥
pi_97534695
met twee meisjes op schoot :) ravotten is belangrijk :)
pi_97534718
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 mei 2011 11:58 schreef miss_sly het volgende:

[..]

Ik ben het zo vreselijk met je eens!

Ik vind het zo klein en gemakkelijk om te zeggen: ik bepaal wat ik doe, dat laat ik de kinderen niet bepalen. Het feit dat je rekening houdt met je kinderen, maakt niet dat ze de baas zijn, wat een onzin. Senna maakt helemaal niet uit wat ik doe, maar als ze zo duidelijk iets zegt over de computer, dan lijkt het me niet meer dan normaal dat ik mijn computergedrag onder de loep neem. Daarmee is ze niet de baas, maar probeer ik wel de behoeftes van mijn kind in de gaten te houden.
mag je vinden. volgens mij zegt niemand dat hier :* er zit een verschil tussen zeggen "ik bepaal wat en wanneer" en zeggen "de kinderen bepalen niet wat en wanneer". daar zit nogal veel tussen. wanneer ik met kind 1 bezig ben heb ik eventjes maar beperkt tijd voor kind 2 (beperkt, aangezien ik altijd probeer om het kind wat ff zichzelf moet bezighouden te betrekken met wat gedaan moet worden". is met nuance enzo. er zit een wereld van dingen tussen de 2 mededelingen die ik noemde.
Your mind don't know how you're taking all the shit you see
Dont believe anyone but most of all dont believe me
God damn right it's a beautiful day Uh-huh
pi_97534858
Jemig Huup! Kun je het hekje omlaag zetten? Wat een schrik! Wat een slimme dame hebben jullie! :Y

Rienk mag hier wel ballen. Maar zodra hij echt gericht op spullen gaat richten is het uit met de pret. Hij en manlief voetballen wel eens in de kamer. Kan ook wel. We hebben alleen zachte ballen trouwens.

En in de tuin kan juist niet. We hebben nog geen hek. (sloot achter de tuin) Maar die is wel uitgezocht en ik hoop dat we er dit weekend er mee aan de slag kunnen. Kan Rienk eindelijk lekker buiten spelen! En dan komt er een glijbaan en er komt een zandbak en oh O+ Dan kan ie eindelijk los!
♡ Sa fier as de moanne, - en werom ♡
  dinsdag 31 mei 2011 @ 12:20:00 #137
143848 huuphuup
Dorksided
pi_97534938
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 mei 2011 12:03 schreef mefke79 het volgende:
Ballen mogen hier ook niet binnen. Dat gaat fout.
Ik ben ook heel benieuwd hoe het straks gaat met Tienus erbij. Geen idee.

Ma'ma, hmm, daar blijft ze dus ook plakken...lastig hoor!
Ghehehe een gemiddelde dag hier...

"niet bovenop Elin zitten!"
"nee niet naast Elin's hoofd springen ajb :X "
"ja lief he, dat is Elin's neus! Dat zijn haar oren ja <3 ho! hooo! niet in haar ogen prikken!"
"ja dat zijn haar benen :Y dat zit vast schatje... ho maar, het zit écht vast... "
"nee scheetje, heel lief maar Elin hoeft écht geen hapje van jouw boterham" (ondertussen zit de appelstroop al in haar haar :') )

Enzovoorts :D

maar...
Amélie is zo trots als een pauw en is de hele dag aan het aaien en kusjes aan het geven en als ze Elin even niet ziet dan is het gelijk Ee-ee-in? Issienou? Vreemde mensen wijst ze eerst naar haar zusje onder luid geroep van de naam enzo. Zo lief.
En ze zegt de hele tijd Ee-ee-in sliet! (sliet = is lief) Zo poepig O+
Zomerkind &lt;3 & Winterkind &lt;3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  dinsdag 31 mei 2011 @ 12:22:09 #138
343920 ma_ma
Mama's kleine liefje
pi_97534998
Jeetje wat schrikken Huup!
En wat klinkt het schattig, je grote meisje met je kleine meisje O+
Wees maar klein, je hoeft nog lang niet groot te zijn!
  dinsdag 31 mei 2011 @ 12:22:40 #139
143848 huuphuup
Dorksided
pi_97535016
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 mei 2011 12:16 schreef Vlindur het volgende:
Jemig Huup! Kun je het hekje omlaag zetten? Wat een schrik! Wat een slimme dame hebben jullie! :Y

Rienk mag hier wel ballen. Maar zodra hij echt gericht op spullen gaat richten is het uit met de pret. Hij en manlief voetballen wel eens in de kamer. Kan ook wel. We hebben alleen zachte ballen trouwens.

En in de tuin kan juist niet. We hebben nog geen hek. (sloot achter de tuin) Maar die is wel uitgezocht en ik hoop dat we er dit weekend er mee aan de slag kunnen. Kan Rienk eindelijk lekker buiten spelen! En dan komt er een glijbaan en er komt een zandbak en oh O+ Dan kan ie eindelijk los!
De onderste pluggen zijn een paar dagen geleden uit de muur komen zetten (don't ask, ik heb serieus géén idee... :') ). Maar die moeten dus asap weer goed vastgezet worden. Tot nu toe sloot het hekje eigk als vanouds, maar blijkbaar heeft ze toch nét genoeg speling. Ik heb even getest net maar ze moet zich er echt heul erg ondergepropt hebben want zoveel ruimte was er niet :D
Nouja goed, maar goed dat ze zo goed kan traplopen...

Wat ik nog wilde zeggen, Ko!! Wat word je al groot joh! O+
Wat leuk Oeks om zo een soort reeks te doen met foto's <3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_97535137
Oh Huup... mijn collega's vroegen wat er aan de hand was dat ik zo hard moest lachen... _O-
Maar wat een schrik met dat traphekje... mevrouw was dus gewoon naar boven gehobbelt :X

Ik probeer zelf zoveel mogelijk te schipperen tussen wat Minke wil (behoeft) en wat ik wil. Als we samen thuis zijn gaan we vaak samen spelen en als het lukt tussendoor kruip ik af en toe even achter de laptop. Als ze dan weer aandacht wil, maak ik af waar ik mee bezig was en kom ik weer naar haar toe. Minke is wel heel erg van de kastjes openmaken en alles bekijken/eruit halen wat er in zit, maar de laatste tijd snapt ze ook heel goed dat we dat niet willen en hoeven we maar te kijken of het kastje gaat weer dicht. Ze heeft 2 kastjes en 1 la in de keuken waar ze wel in mag, dingen uit mag halen (lade met spatels en pannen en zo, kastjes met snijplankjes en de uien/aardappeldoos en plastic zakken)... daar vinden we ook regelmatig dingen van haar terug die ze heeft opgeborgen. Ze is de laatste tijd wel heel goed in luisteren, dat verbaast me heel erg. Met uitleggen komen we dus al een heel eind nu!
pi_97535431
ik deel de dagen in in vaste tijdblokken. dat werkt voor ons heel goed. ravi is trouwens qua aandachtsbehoefte veel 'makkelijker' dan selene. ravi kan prima zelf spelen (en waardeert dat ook) terwijl selene geen fan is van zelf even spelen. het hangt allemaal ook van de eigen gezinsdynamiek af. je kan dus ook niet zeggen: "dit werkt voor ons, dus ook voor een ander".
pi_97535479
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 mei 2011 12:22 schreef huuphuup het volgende:

[..]

De onderste pluggen zijn een paar dagen geleden uit de muur komen zetten (don't ask, ik heb serieus géén idee... :') ). Maar die moeten dus asap weer goed vastgezet worden. Tot nu toe sloot het hekje eigk als vanouds, maar blijkbaar heeft ze toch nét genoeg speling. Ik heb even getest net maar ze moet zich er echt heul erg ondergepropt hebben want zoveel ruimte was er niet :D
Nouja goed, maar goed dat ze zo goed kan traplopen...

Wat ik nog wilde zeggen, Ko!! Wat word je al groot joh! O+
Wat leuk Oeks om zo een soort reeks te doen met foto's <3
hebben wij ook eens gehad ja ;( daarna hebben we het hele traphekje ontmanteld en ietsje lager weer terug gezet met grotere pluggen
  dinsdag 31 mei 2011 @ 12:46:07 #143
100412 mefke79
komt goed!
pi_97535713
Huup, eng ja, als ze dan ineens achter je staat. En wat is ze lief tegen haar zusje. Ik hoop dat Driekus ook lief gaat doen...kan er niets van zeggen, dus ben benieuwd.

Ik heb van de week gezien dat ie maar een heeeeel klein gaatje nodig heeft om ergens in te komen. Zie hier ons nieuwe konijn:

En hij klom er dus in via het deurtje, is iets van 20 bij 30 cm ofzo?!
  dinsdag 31 mei 2011 @ 12:49:02 #144
143848 huuphuup
Dorksided
pi_97535793
:D _O-

driekus :D

wat dacht ie, geboren worden is ook gelukt, dan pas ik vast ook wel door dit gat :Y)
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_97535805
_O- Driekus :D lief konijntje ben je hoor :P

Huup jemig das wel schrikken zeg. Kleine klimgeit Amélie :) En wat is ze líef zeg voor Elin!
  dinsdag 31 mei 2011 @ 12:52:05 #146
100412 mefke79
komt goed!
pi_97535906
Nou ja, ik was allang blij dat ie het buiten deed, zonder de bak eronder en zonder de nijnen erin want dat had me een zooitje en twee konijnen in paniek opgeleverd.
  Moderator dinsdag 31 mei 2011 @ 13:01:14 #147
5428 crew  miss_sly
pi_97536218
Schrikken huup :o
Wat klinkt het lief zoals Amélie met haar zusje bezig is O+ En wat ontzettend naar dat ze nog steeds zo'n buikpijn heeft. Lijkt me zo rot dat je daar dan zo weinig aan kan doen ;(

haha Driekus _O-

Chan :W Alles goed emt jou en je mooie Timo?
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_97536667
Mef, je hebt gewoon geen zin om Driekus in de gaten te houden dus stop je 'm maar in een kooi. :{w

Huup, je klimgeitje! Wat moet je geschrokken zijn! :o
pi_97536751
Haha Driekus :D

Oy huup, da's wel een lenig limbodanseresje dat je daar hebt dan, als ze zich eronderdoor weet te wurmen... huuu :X
POLLETJE PREE MUURSCHILDERINGEN! Facebook en website
  dinsdag 31 mei 2011 @ 13:21:23 #150
100412 mefke79
komt goed!
pi_97536958
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 mei 2011 13:12 schreef Ssserpente het volgende:
Mef, je hebt gewoon geen zin om Driekus in de gaten te houden dus stop je 'm maar in een kooi. :{w

Huup, je klimgeitje! Wat moet je geschrokken zijn! :o
Nuh, als ie 'normaal' vervelend is mag ie in de box en als ie echt echt echt heel vervelend is heb ik nog een donkere kelderkast :P
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')