Ik kan de achterkant van deze beste man niet zien .quote:Op maandag 13 juni 2011 00:14 schreef Blackviper het volgende:
Joh daar hebben ze cursussen voor!
Helaas geen foto van mijzelf waar ik het doe
[ afbeelding ]
Goeden gedigtquote:Op zondag 12 juni 2011 21:00 schreef DeKleineBaas het volgende:
Was ik vanmiddag lekker aan het toeren met me pa .
Laatste stukje even terug over de snelweg .
Kijk ik in me spiegel zie ik iemand op de motor naast me komen rijden .
Ik denk nah wat doet die maf nou .
Rijd hij naast me en maar wijzen naar achter heen .
Toch maar ff op de vluchtstrook gestopt om te kijken wat er was.
Blijkt dat mijn kentekenplaat houder afgebroken is .
En dat hij alleen nog maar vast zit via de kabels van de kniperlichten .
Hij bungelde er een beetje zielig onder![]()
Ik was bijna thuis dus toch maar doorgereden naar huis heen .
Morgen maar is even kijken hoe we dat gaan fixxen .
Het schijnt toch kut weer te worden
Aja vorig jaar erop gereden toen mijn ZX-10R even een garantietestje kreeg op de rollenbank .quote:Op zondag 12 juni 2011 23:25 schreef TheSilentEnigma het volgende:
Zo'n 70 kilo... Mijn neefje van een kleine 1.90 meter rijdt er ook weleens op (klein rijbewijs), die moet echt heftig bukken om boven de 100 km/u te komen...
Pics!quote:Op maandag 13 juni 2011 00:09 schreef TheSilentEnigma het volgende:
Ik ben wel eens met mijn benen strak in de lucht in de boomstammetjes van Walibiworld voorbij het fototoestel gezoeft, telt dat ook?
Enig idee wat de samenstelling is van WD40 en wat het doet met rubber en kunstof op de langere termijn?quote:Op maandag 13 juni 2011 00:07 schreef Hoogheid het volgende:
Gewoon, op alles. Gaat als een jekko en laat alles weer glimmen. Alles wat geel/bruin was, glimt nu weer mooi zilver of zwart
Ow dat is lekker nat dan.quote:Op zondag 12 juni 2011 23:23 schreef Cocktailprikker het volgende:
Het is morgenEn ik ga niet mee kijken, zit met rotzooi voor school.
quote:Op zondag 12 juni 2011 23:28 schreef cageon2 het volgende:
Verslag + foto's + filmpje staat online!![]()
09-06-2011 - ZAC Race 4 - Assen - Race 2
quote:Het verslag dat u probeerde te openen is niet gevonden.
Nee scottoiler en na 3 tankbeurten zelf ff smeren met een tandenborstel en een pot vet die na 100 jaar nog niet leeg is..quote:Op maandag 13 juni 2011 16:50 schreef whY... het volgende:
Net de motorketting weer gesmeerd dus die kan er weer tegenaan!! Gebruiken jullie wel eens de spuitbus variant?
2 naast elkaar? of levert dat probs met Dinnie op?quote:Op maandag 13 juni 2011 15:18 schreef Worldbeater het volgende:
[ afbeelding ]
Toch maar eens kopen, al heb ik liever wat meer ruimte met acht paar handschoenen en vijf helmen.
Scottoiler idd, af en toe effe op standje 1 op de terugweg, en af en toe met de spuitbus, maar dat maakt idd een zooitje, is wel de snelste optie thoughquote:Op maandag 13 juni 2011 16:50 schreef whY... het volgende:
Net de motorketting weer gesmeerd dus die kan er weer tegenaan!! Gebruiken jullie wel eens de spuitbus variant?
Natuurlijk kan datquote:Op maandag 13 juni 2011 18:19 schreef DarkNoize het volgende:
Misschien zeg ik nu iets heel doms, maar kun je dan niet gewoon een krant of doekje of iets dergelijks achter de ketting houden terwijl je die zooi op je ketting spuit?
Duidelijk verhaalquote:Op maandag 13 juni 2011 18:54 schreef Alexxxxx het volgende:
motor elfstedentocht was weer leuk vandaag, maar wat is dat met klapjosties die je rechts inhalen??? Serieus, die spiegel doet hetniet, dus de flippos mogen blij zijn dat hun darmen niet over de Franeker klinkers gedrappeerd werden...
Scottoiler is nogal matig te doseren; in de praktijk smeer je al rap veel te veel, en dan zit ook alles onder de oliequote:Op maandag 13 juni 2011 18:53 schreef Blackviper het volgende:
[..]
Natuurlijk kan datmaar ik wil graag dat het product wat ik koop voor mijn ketting ook daar beland en niet 50% ervan op doekjes, stukjes papier of mijn banden
En het is niet alsof je er enorm lang mee bezig bent.. nog geen 5 minuten ben je klaar.
En als je echt zo een luie donder bent installeer dan gewoon een osco of scottoiler![]()
Als je rechts ingehaald wordt, rijd je blijkbaar onnodig links met dat hobbelhokquote:Op maandag 13 juni 2011 18:54 schreef Alexxxxx het volgende:
motor elfstedentocht was weer leuk vandaag, maar wat is dat met klapjosties die je rechts inhalen??? Serieus, die spiegel doet hetniet, dus de flippos mogen blij zijn dat hun darmen niet over de Franeker klinkers gedrappeerd werden...
Bij mij staat hij klein stukje open nog net voor streepje 1.quote:Op maandag 13 juni 2011 19:37 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Scottoiler is nogal matig te doseren; in de praktijk smeer je al rap veel te veel, en dan zit ook alles onder de olieIk heb hem gewoon dicht staan en af en toe zet ik hem eventjes een paar tikjes open zodat hij even smeert, maar dat is eigenlijk niet de bedoeling natuurlijk. Als ik zie dat de ketting wat droogjes wordt geef ik hem er even een likje uit de spuitbus bij, dat vet plakt lekker, en als er wat op de velgen terecht komt, is dat mooi tegen de roest
Van de achterband haal ik het wel weer af als het echt heel erg is
quote:Op maandag 13 juni 2011 19:38 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Als je rechts ingehaald wordt, rijd je blijkbaar onnodig links met dat hobbelhok
De duitse motorrijders die me rechts inhaaldenquote:Op maandag 13 juni 2011 18:59 schreef Blackviper het volgende:
[..]
Duidelijk verhaal
Welke "klapjosties"?? En waarom werkt je spiegel niet?
Volgende vraag is kan je ook niet over je schouder kijken?
En laatste maar niet onbelangrijke vraag.. Waarom reed je zo langzaam links dat mensen je rechts in gingen halen?
ik moest een stempelpost hebben aan de bestuurderskant, omdat het raam aan de bijrijderskant 5 minuten eerder wat kapsones hadquote:Op maandag 13 juni 2011 19:38 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Als je rechts ingehaald wordt, rijd je blijkbaar onnodig links met dat hobbelhok
Ik had hem laatst op standje 1 staan, en toen was ie aardig vlotjes met druppelen (zomerspec Scott olie), tevens lekt het lijer telkens een beetje (paar druppies) na als je hem parkeert na een ritje, en daar zijn ze niet blij mee op de zaak, zeker omdat 'ie elke dag op exact dezelfde plek staatquote:Op maandag 13 juni 2011 19:59 schreef Blackviper het volgende:
[..]
Bij mij staat hij klein stukje open nog net voor streepje 1.
[..]
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 13 juni 2011 20:41 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
ik moest een stempelpost hebben aan de bestuurderskant, omdat het raam aan de bijrijderskant 5 minuten eerder wat kapsones had
Fixedquote:Op maandag 13 juni 2011 19:38 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Als je rechts ingehaald wordt, rijd je blijkbaar onnodig links met dat >gebrekkige< hobbelhok
Is dat die rode of dat blauwe smurfensnot? Ik heb die blauwe erin zitten. Vind het nog wel meevallen heb ook nog nooit druppels olie gevonden onder mijn motor.quote:Op maandag 13 juni 2011 20:52 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Ik had hem laatst op standje 1 staan, en toen was ie aardig vlotjes met druppelen (zomerspec Scott olie), tevens lekt het lijer telkens een beetje (paar druppies) na als je hem parkeert na een ritje, en daar zijn ze niet blij mee op de zaak, zeker omdat 'ie elke dag op exact dezelfde plek staat
[..]
[..]
Fixed
Gele fles, en die zut is groen volgens mijquote:Op maandag 13 juni 2011 21:02 schreef Blackviper het volgende:
[..]
Is dat die rode of dat blauwe smurfensnot? Ik heb die blauwe erin zitten. Vind het nog wel meevallen heb ook nog nooit druppels olie gevonden onder mijn motor.
Gele fles is beidequote:Op maandag 13 juni 2011 21:05 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Gele fles, en die zut is groen volgens mij
quote:Traditional Blue Scottoil should be used in temperatures of 0-20°C. (32-68°F)
High Temp Scottoil is designed for use in warmer climates with ambient temperatures of 20-40°C.
quote:Een motorfiets welke uitgerust is met Hyperpro progressieve veren hebben een remwegverkorting van maar liefst 15% ten opzichte van dezelfde motorfiets, maar dan uitgerust met standaard lineaire veren. Nog meer voordelen… ook de prestaties van de motor verbeteren aanzienlijk met de progressieve veren bij onregelmatigheden in de weg, kleine hobbels, minder en betere slijtage aan de banden!
Ik heb een Hyperpro op mijn monoshock zitten, en een Technoflex-set in mijn voorvork, en ja, dat verbetert het rijgedrag aanzienlijk, bij mijn zwabber-allroad voornamelijk op de snelweg, ligt nu als een huis, maar als ik de demping aanpas aan offroad wordt het verschil pas écht merkbaarquote:Op maandag 13 juni 2011 21:18 schreef Blackviper het volgende:
Trouwens mensen hier ervaring met Hyperpro progressieve vering?
Zo ja komt het het rij comfort een beetje ten goede? En merkt iemand iets van de genoemde voordelen op de site?
[..]
Bel binnenkort wel ff voor een afspraak voor wat advies.quote:Op maandag 13 juni 2011 21:25 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Ik heb een Hyperpro op mijn monoshock zitten, en een Technoflex-set in mijn voorvork, en ja, dat verbetert het rijgedrag aanzienlijk, bij mijn zwabber-allroad voornamelijk op de snelweg, ligt nu als een huis, maar als ik de demping aanpas aan offroad wordt het verschil pas écht merkbaar![]()
De verkooppraatjes shit op de site zal ook best wel, maar daar let ik niet echt op, da's meer wegfietsen geloel, al kan ik dat remweg verhaal wel beamen denk ik
Maar volgens mij rijden er hier wel meer mensen met HyperPro, sowieso WB als ik me niet vergis![]()
Laat ook maarquote:Op maandag 13 juni 2011 17:12 schreef DarkNoize het volgende:
Vorige eigenaar van mijn motor gebruikte altijd de s100 spray, komt overal als beste uit de bus dus zal wel goed zijn![]()
Die ga ik ook halen zodra ik m'n rijbewijs heb![]()
Die spray is trouwens wit, wat best handig is want als het wit er af begint te gaan weet je dus dat je weer moet sprayen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |