Nu je het zegt..quote:Op maandag 30 mei 2011 09:47 schreef Viking84 het volgende:
Weten jullie nog dat er een paar jaar geleden nog wel eens modjes langskwamen om te zeggen dat we iets minder off topic moesten praten?. Moest ik ineens even aan denken
.
Nou, in het LIF FB topic wordt er nog wel regelmatig op ons gemopperd hoor. Daarom even een OT lijstje (planning)quote:Op maandag 30 mei 2011 09:47 schreef Viking84 het volgende:
Weten jullie nog dat er een paar jaar geleden nog wel eens modjes langskwamen om te zeggen dat we iets minder off topic moesten praten?. Moest ik ineens even aan denken
.
ik las in eerste instantie aangekomenquote:Op maandag 30 mei 2011 09:57 schreef Mini. het volgende:
Goeiemorgen...![]()
Sorry dat ik zomaar kom binnenvallen maar ik wou toch even melden dat ik aangenomen ben.
Brinta en vanavond gegratineerde aardappelen + sperziebonen met uitgebakken spekreepjesquote:Op maandag 30 mei 2011 10:01 schreef Syrena het volgende:
Proficiat Mini!![]()
Ben voor mijn O aan het twijfelen tussen een gebakken ei en Brinta. De eieren moeten op (en het spek ook), maar ik wil niet dat ik naar gebakken ei meur![]()
En voor mijn maag lijkt me Brinta ook wel beter.....dus
quote:Op maandag 30 mei 2011 10:00 schreef Blurred86 het volgende:
[..]
ik las in eerste instantie aangekomenen dacht ff huh
![]()
Maar gefeliciteeerd!heb je de plek ook al aangenomen? Je twijfelde er niet over of je het wel wilt toch? Wanneer begin je?
quote:Op maandag 30 mei 2011 09:47 schreef Viking84 het volgende:
.
quote:Op maandag 30 mei 2011 10:06 schreef Mini. het volgende:
[..]Aangekomen hoop ik niet! Zou wel ontopic zijn...
Ik heb de plek meteen geaccepteerd ja. Begin wel pas over 3 maanden, maar dat vind ik eigenlijk wel lekker. Moet toch nog mijn scriptie afmaken en inderdaad een kamer zoeken in Groningen (dus als iemand nog iets weet...).
Je bent er in elk geval op tijd bij.quote:Op maandag 30 mei 2011 10:16 schreef Tinkepink het volgende:
Ik ben wel aangekomen. Ongelooflijk maar waar. Na ruim 2 jaar onder de 60 kg gebleven te zijn, zit ik nu al een paar weken op 61. Ik dacht eerst dat het een gewone schommeling was, maar mijn gewicht heeft zich echt gestabiliseerd![]()
Actieplan: snoep, koekjes en ijs minderen, meer sporten
Ik hoop het.quote:
Hee, jij ook weer eens hier?quote:Op maandag 30 mei 2011 10:20 schreef Quinazoline het volgende:
Gefeliciteerd Mini! Kan je vriend mee naar Groningen (met zijn bedrijf, toch?) of ga je alleen door de week ofzo in Groningen wonen?
Nou, de deuren kunnen open en dicht, de lampen aan en uit en na een ongeluk weegt 'ie nog hetzelfdequote:Op maandag 30 mei 2011 10:33 schreef motorbloempje het volgende:
Iemand nog een auto kopen?
oh, en iemand vroeg wat voor opties er op zaten![]()
quote:Op maandag 30 mei 2011 10:34 schreef Razztwizzle het volgende:
[..]
Nou, de deuren kunnen open en dicht, de lampen aan en uit en na een ongeluk weegt 'ie nog hetzelfde.
zie het jaquote:Op maandag 30 mei 2011 10:16 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
men heeft het ook maar opgegeven denk ik, zie laatste posts in FB
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I'm not G.I. Jane, I'm attachment barbie
quote:Op maandag 30 mei 2011 10:58 schreef _Calimero_ het volgende:
Gefeliciteerd Mini!!
Vervelend, maar die dingen gebeuren.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ging het over iets belangrijks, of had iemand gewoon een rotbui?
Know that while you sleep
Everything has changed
geen rotbui helaas. Dan zou ik niet zo boos zijn. Het ging over afspraken niet nakomen en welk gedrag daar dan voor in de plaats kwam, met welke consequenties. Sorry beetje vaag, maar vind het wat te ver gaan om het helemaal uit te leggen.quote:Op maandag 30 mei 2011 11:01 schreef Mini. het volgende:
[..]
Vervelend, maar die dingen gebeuren.Ging het over iets belangrijks, of had iemand gewoon een rotbui?
Ik heb avonddienst, dus moet op het werk etenquote:Op maandag 30 mei 2011 10:04 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Brinta en vanavond gegratineerde aardappelen + sperziebonen met uitgebakken spekreepjes
Oh, vervelend... Maar jullie komen er vast samen uit.quote:Op maandag 30 mei 2011 11:03 schreef _Calimero_ het volgende:
[..]
geen rotbui helaas. Dan zou ik niet zo boos zijn. Het ging over afspraken niet nakomen en welk gedrag daar dan voor in de plaats kwam, met welke consequenties. Sorry beetje vaag, maar vind het wat te ver gaan om het helemaal uit te leggen.
Het komt ook wel weer goed hoor, maar ik ben gewoon nog even boos, en ook wel gekwetst door wat hij heeft gedaan. Dat weet hij ook en ik ga er vanuit dat we het vanavond uit kunnen praten.
Broodje gekookt ei kan bij Bakker Bart!quote:Op maandag 30 mei 2011 11:12 schreef Vloerkadet het volgende:
Watvoor calorie-arms en gezonds raden jullie een vega (een echte, eet ook geen vis) aan om te eten bij de Bakker Bart of de La Place? Ik ga deze week lunchen met een vriendin en maak me nu al 'zorgen' over wat ik dan in hemelsnaam moet nemen... volgens mij is het meeste daar erg vet!
Nou ja, ze schreef "to which address" ze het konden senden, dus ik hou hoopquote:Op maandag 30 mei 2011 11:12 schreef MariaEtcetera het volgende:
Volgens mij mogen diploma's niet opgestuurd worden Syrena!En waarom een faalbewijs? Een behaald diploma is toch altijd goed!
quote:Op maandag 30 mei 2011 11:30 schreef XcUZ_Me het volgende:
Oja, zal m'n balkondeur eens ff opengooien. Misschien wel aardig.
Of je gaat in de avond...? Deed ik vaak, zeker aangezien je zo vroeg eet, rond een uurtje of 10!quote:Op maandag 30 mei 2011 11:26 schreef Viking84 het volgende:
Nou, dat hardlooprondje ging ook nergens over3,8 km met 9,7 km/u en toen had ik het wel weer gezien. Veel te warm met die zon de hele tijd op m'n lijf. Ik moet echt eens leren dat het ook om 10 uur al warm is op zo'n dag
. Volgende keer maar om 9 uur lopen.
Ik heb geen zin om de hele dag thuis te zitten om m'n solliberichten af te wachten, dus ik ga nu douchen en dan lekker 8-10 km wandelen! Flesjes water mee, broodje scoren onderweg... ja!
Ja maar ik ben het nu zo gewend om 's ochtends te lopen en dan zit ik er de hele dag tegenaan te hikkenquote:Op maandag 30 mei 2011 11:31 schreef Perruche het volgende:
[..]
Of je gaat in de avond...? Deed ik vaak, zeker aangezien je zo vroeg eet, rond een uurtje of 10!
Denk niet dat ik nog langs jou kom, sorryquote:
Wat goed!!! Gefeliciteerd!quote:Op maandag 30 mei 2011 09:57 schreef Mini. het volgende:
Goeiemorgen...![]()
Sorry dat ik zomaar kom binnenvallen maar ik wou toch even melden dat ik aangenomen ben.
quote:Dear XX
We will send it to you with registered mail
Daarin zie je elk vetje!quote:Op maandag 30 mei 2011 11:58 schreef Phaidra het volgende:
Over hardloopkleding: ik heb voor de vakantie een thermo-shirt gekocht en daar ren ik nu ook in. Echt ideaal! Zweet wordt ook met deze temperaturen goed afgevoerd en bij kou juist isolerend. En, bijkomend voordeel, ik zie er superslank uit in dat shirt. Jammer dat het spul zo duur is. Volgens mij van Icebreaker, maar ik kan 'mijn' shirt niet meer vinden op i'net. deze denk ik:
[ afbeelding ]
Nee helemaal niet! Het is niet zo'n representatief plaatje. Bij mij valt 'ie een stukje losser bij buik/probleemzone en juist heel accentuerend in de taillequote:
Phaidra heeft toch geen rug- en buikvet. Zij kan het prima hebben.quote:
Nou dat is Phaidra niet met je eensquote:Op maandag 30 mei 2011 12:11 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Phaidra heeft toch geen rug- en buikvet. Zij kan het prima hebben.
En doe je daar niks over aan dan?quote:Op maandag 30 mei 2011 11:58 schreef Phaidra het volgende:
Over hardloopkleding: ik heb voor de vakantie een thermo-shirt gekocht en daar ren ik nu ook in. Echt ideaal! Zweet wordt ook met deze temperaturen goed afgevoerd en bij kou juist isolerend. En, bijkomend voordeel, ik zie er superslank uit in dat shirt. Jammer dat het spul zo duur is. Volgens mij van Icebreaker, maar ik kan 'mijn' shirt niet meer vinden op i'net. deze denk ik:
[ afbeelding ]
Ik zie echt verschil met andere shirtjes. Er zit merinowol in en daardoor niet zo elastisch/strak als dat plaatje suggereert.quote:Op maandag 30 mei 2011 12:11 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Phaidra heeft toch geen rug- en buikvet. Zij kan het prima hebben.
Nee hoor, dat hoeft niet per se. Maar het zou wel kunnen in de winter. Ik heb de 200 versie, er is eventueel een dunnere versie als je bang bent dat deze te warm is (zoek op icebreaker bodyfit 150 tank).quote:
Hey Tink, je moet eens een grapefruit eten!quote:Op maandag 30 mei 2011 12:36 schreef V1z0R het volgende:
Hoi Kitlerrr, succes! Ook van plan lijstjes te posten? Dan kunnen sommigen hier wel vertellen waar je op zou kunnen verbeteren.
XM (en andere grapefruitliefhebbers) grapefruits zijn nu 1,- per kilo bij de C1000! (i.p.v. 1.89)
Oh en ook ander fruit en groente in de aanbieding
Ja! Ik zal regelmatig lijstjes postenquote:Op maandag 30 mei 2011 12:36 schreef V1z0R het volgende:
Hoi Kitlerrr, succes! Ook van plan lijstjes te posten? Dan kunnen sommigen hier wel vertellen waar je op zou kunnen verbeteren.
[/sup]
niet tandvlees als wel wortel ellende. Vorige keer viel mee, maar ik kan ook een lego mannetjes hoofd krijgenquote:Op maandag 30 mei 2011 12:34 schreef XcUZ_Me het volgende:
Yes, very British!
Sterkte! Is dat tandvleesellende? Ik kon toen 's avonds niet fietsen.. gevoel dat ik een klap op m'n smoel had gehad.
nog niks gehoord?quote:
eerst dat hij niks ontvangen had, toen nog een keer uitgeprint, toen had hij het al gelezen nu wil hij de status weten. Echt, rot een eind op. Geef eens commentaar.quote:
Kan je dat niet aangeven dan? Op een aardige manierquote:Op maandag 30 mei 2011 12:53 schreef Ewelina het volgende:
[..]
eerst dat hij niks ontvangen had, toen nog een keer uitgeprint, toen had hij het al gelezen nu wil hij de status weten. Echt, rot een eind op. Geef eens commentaar.
Ja, dat doe ik wel als ik afgekoeld ben.quote:Op maandag 30 mei 2011 12:56 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Kan je dat niet aangeven dan? Op een aardige manier.
Zou dan ook even bellen, dat werkt vaak beter dan per mail.quote:Op maandag 30 mei 2011 12:57 schreef Ewelina het volgende:
[..]
Ja, dat doe ik wel als ik afgekoeld ben.Hoezo, status van het stuk? Ik wil gewoon commentaar?
Geen idee, ik heb al drie keer om commentaar gevraagd en of ik anders een afspraak kan maken dus eeh.. ik ben het gewoon zat.quote:Op maandag 30 mei 2011 12:58 schreef Mini. het volgende:
Gewoon netjes zeggen dat je graag wilt weten of je op de goede weg bent voor je verdergaat? Moet kunnen toch.
Zit op mijn werk, gaat niet.quote:Op maandag 30 mei 2011 12:59 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Zou dan ook even bellen, dat werkt vaak beter dan per mail.
Heel kort. En aangezien ik de hele dag aan de telefoon zit voel ik er niet zoveel voor om in de pauze ook nog te gaan telefoneren.quote:
daar ben ik nu naar aan het zoeken.quote:Op maandag 30 mei 2011 13:14 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ehh, de uni heeft geen docenten/medewerkers-smoelenboek online?
Dat is wel een beetje vreemd imho. Als je graag antwoord wilt moet je er echt iets voor doen.quote:Op maandag 30 mei 2011 13:11 schreef Ewelina het volgende:
[..]
Heel kort. En aangezien ik de hele dag aan de telefoon zit voel ik er niet zoveel voor om in de pauze ook nog te gaan telefoneren.
Maar problematischer is dat ik gewoon geen telefoonnummer heb.
Studiepunt bellen?quote:Op maandag 30 mei 2011 13:14 schreef Ewelina het volgende:
[..]
daar ben ik nu naar aan het zoeken.
Edit: staat niet online.
dat, beetje een kutsmoes.quote:Op maandag 30 mei 2011 13:16 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Dat is wel een beetje vreemd imho. Als je graag antwoord wilt moet je er echt iets voor doen.
Wat is dat?quote:
De meeste universiteiten hebben een informatiepunt voor studenten, zoals de Erasmus Universiteit bijvoorbeeld.quote:
quote:Op maandag 30 mei 2011 13:44 schreef _Calimero_ het volgende:
Heb vriendje even goed door het stof laten kruipen (gebeld)![]()
Hij kookt deze week elke dag, doet de afwas én ik wil een pepermuntje op mijn kussen voor ik ga slapen![]()
Mijn boosheid is gelukkig weer gezakt. Vanavond de kiss & make up
Ja, ik ook wel! Van het weekend ook ruzie gehad, eigenlijk om niks. Maar ik had geen zin in gezeik en ben lekker een uur gaan wandelenquote:Op maandag 30 mei 2011 13:52 schreef conleche het volgende:
Ik ben nu wel heel benieuwd wat hij gedaan heeft!
PM?
Thanks! Wat is er zoquote:Op maandag 30 mei 2011 13:53 schreef anna82 het volgende:
Gefeliciteerd Mini!En dan ook nog in Groningen
Zie je een weekend-relatie een beetje zitten?
Hoe bevalt het trouwens bij sportcity?quote:Op maandag 30 mei 2011 14:12 schreef Mini. het volgende:
Inderdaad, dat heb je goed voor elkaar Cali.
Wel fijn dat het weer goed is.
Goed!quote:Op maandag 30 mei 2011 14:14 schreef Perruche het volgende:
[..]
Hoe bevalt het trouwens bij sportcity?
Liever wat vast voedsel als ontbijt en wat Mini al zegt, mag nog wel wat eiwitjes bij voor het sporten.quote:Op maandag 30 mei 2011 14:14 schreef Perruche het volgende:
Ok en vanaf deze week ga ik weer op eten letten. Weekendje londen, ziek zijn en 1.5 week geen sport maken dat ik me een blob voel. Commentaar op lijstje?
O: smoothie (snijbiet, sojamelk, banaan, lijnzaad)
T: gekookt ei, 3 walnoten, kleine mineola
L: bruin pistoletje mozzarella/tomaat, 200 ml tomatensoep (niet vers)
T: 200 gr rauwkost, mineola (lekker man!)
D: couscous salade (met tomaat, komkommer - geschild!, olijf, feta, broccoli)
Dan komen er als S nog 20 minuten fietsen bij, en sportschool: buikspieren, miniworkout, 3x 15 minuten cardio.
Ik loop nooit met een mouwloos shirtquote:Op maandag 30 mei 2011 12:19 schreef Phaidra het volgende:
[..]
Nee hoor, dat hoeft niet per se. Maar het zou wel kunnen in de winter. Ik heb de 200 versie, er is eventueel een dunnere versie als je bang bent dat deze te warm is (zoek op icebreaker bodyfit 150 tank).
Ja vast voedsel ging niet, geen tijd! En ik vind dit echt heerlijk als ontbijt. Wat is eigenlijk de reden dat vast voedsel beter is? Vezels eet ik genoeg (rauwkost e.d.) en van vloeibaar schijn je langer vol te zittenquote:Op maandag 30 mei 2011 14:20 schreef V1z0R het volgende:
[..]
Liever wat vast voedsel als ontbijt en wat Mini al zegt, mag nog wel wat eiwitjes bij voor het sporten.
Ah zo! In dat geval: er zijn ook thermo-shirts met mouwtjesquote:Op maandag 30 mei 2011 14:26 schreef Quinazoline het volgende:
[..]
Ik loop nooit met een mouwloos shirt, maar eigenlijk slaat dat natuurlijk nergens op inderdaad.
Omdat je stofwisseling dus niet helemaal zo op gang komt als wenselijk is. Ennuh, jij wou zo nodig commentaar op je lijstjequote:Op maandag 30 mei 2011 14:31 schreef Perruche het volgende:
[..]
Ja vast voedsel ging niet, geen tijd! En ik vind dit echt heerlijk als ontbijt. Wat is eigenlijk de reden dat vast voedsel beter is? Vezels eet ik genoeg (rauwkost e.d.) en van vloeibaar schijn je langer vol te zitten
maar thermo-shirts zijn voor ind e winter, toch?quote:Op maandag 30 mei 2011 14:32 schreef Phaidra het volgende:
[..]
Ah zo! In dat geval: er zijn ook thermo-shirts met mouwtjes.
Dacht ik ook, maar de dunnere variant is bedoeld voor alle weersomstandigheden. Zorgt gewoon voor goede afvoer van warmte/zweet of isolatie als het iets frisser is. Ik vind het fijner lopen dan met mijn 'echte' nike hardloopshirtjequote:Op maandag 30 mei 2011 14:41 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]
maar thermo-shirts zijn voor ind e winter, toch?
Ik ben ook blij met je commentaar! Maar dan ik ik wel het naadje van de kous weten he.quote:Op maandag 30 mei 2011 14:36 schreef V1z0R het volgende:
[..]
Omdat je stofwisseling dus niet helemaal zo op gang komt als wenselijk is. Ennuh, jij wou zo nodig commentaar op je lijstje
dat valt allebei wel mee hoor, denk ik...quote:Op maandag 30 mei 2011 14:11 schreef Perruche het volgende:
haha Cali je hebt hem flink onder de duim, you go girl! ben wel benieuwd wat ie nou uitgevreten had
Oh ik begon maar met 1 dingetje hoor, ik zei voor de grap "ik vergeef je, maar wil elke dag een pepermuntje op mijn kussen!"quote:Op maandag 30 mei 2011 14:54 schreef Perruche het volgende:
[..]
Begrijpelijk. Maar doelde meer op zijn goedmaak actief, dat zou die van mij niet doen!
quote:Op maandag 30 mei 2011 14:59 schreef _Calimero_ het volgende:
[..]
Oh ik begon maar met 1 dingetje hoor, ik zei voor de grap "ik vergeef je, maar wil elke dag een pepermuntje op mijn kussen!"![]()
... stilte.., gevolgd door een heel mak "Okee..."
dus ik probeer nog even verder: en dan moet jij de hele week koken...![]()
.weer even stil..."okee.."
En je moet de afwas daarna ook doen!
. net zo mak.. "Okee..."
Dus ik nog verder; én En...
- afgebroken: Don't push it! Zo is het wel genoeg![]()
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Your body. Your soul. Your rituals.
quote:Op maandag 30 mei 2011 15:08 schreef Rituals het volgende:
De komkommers van de AH komen trouwens uit Holland.http://www.nu.nl/binnenla(...)mers-verdenking.htmlSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[b]Op dinsdag 4 maart 2008 13:44 schreef Zhenar het volgende:[/b]
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
Oh.quote:Op maandag 30 mei 2011 15:12 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
http://www.nu.nl/binnenla(...)mers-verdenking.html
schillen en wassen lijkt afdoende te zijn!quote:Op maandag 30 mei 2011 15:26 schreef Razztwizzle het volgende:
Is het nu dus gewoon het beste om helemaal geen komkommers meer te eten? Ik vind 't best eng, eigenlijk.
Ik sla voorlopig ff over. Zelfde met tomaten. Goed verhitten helpt wel. Dat lukt wel met tomaten, maar komkommers verhit ik nooit eigenlijkquote:Op maandag 30 mei 2011 15:26 schreef Razztwizzle het volgende:
Is het nu dus gewoon het beste om helemaal geen komkommers meer te eten? Ik vind 't best eng, eigenlijk.
Zo iets inderdaad! shopping sessie heb ik trouwens pas gehad... Kreeg zaterdag tijdens winkelen een heel mooi jasje van hemquote:Op maandag 30 mei 2011 15:02 schreef Perruche het volgende:
[..]
Om de dag een massage, shopping sessie, etc... ik zou wel wat kunnen bedenken haha!
Uhoh, dat doe ik ook nooit.. mijn motto was altijd: Dat is goed voor de weerstandquote:Op maandag 30 mei 2011 15:34 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Ik sla voorlopig ff over. Zelfde met tomaten. Goed verhitten helpt wel. Dat lukt wel met tomaten, maar komkommers verhit ik nooit eigenlijk.En voor de rest alles goed wassen idd. Hoewel de routine daarvan er bij mij nog niet zo in zit
.
Ach ja, als je de pijp uitgaat dankzij EHEC, krijg je nooit meer wat!quote:Op maandag 30 mei 2011 15:36 schreef _Calimero_ het volgende:
[..]
Uhoh, dat doe ik ook nooit.. mijn motto was altijd: Dat is goed voor de weerstand
elk nadeel hep z'n voordeel hequote:Op maandag 30 mei 2011 15:36 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Ach ja, als je de pijp uitgaat dankzij EHEC, krijg je nooit meer wat!
Niet noodzakelijk. Ik geloof dat die vrouw van 38 die eraan bezweken is, verder gewoon gezond was.quote:Op maandag 30 mei 2011 15:37 schreef V1z0R het volgende:
't zijn vooral mensen met een zwakke afweer toch die last krijgen?
thnxquote:Op maandag 30 mei 2011 15:40 schreef XcUZ_Me het volgende:
http://nos.nl/artikel/244(...)en-darmbacterie.html
Leescht!
Geen ervaringen mee?quote:Op maandag 30 mei 2011 15:32 schreef Probability het volgende:
Kan het zijn dat ik niet zo lekker ben van een verdoving? Ik moest vanochtend naar de kaakchirurg en voel mij nu pas weer goed..
Bij mij is vorige week een verstandskies getrokken, en ik heb nog wel last gehad van de ingreep zelf, hoofdpijn enzo. Van de verdoving volgens mij niet echt. Wat heb jij dan, en wat voor verdoving had je?quote:
Ik wilde je post liken, zit te veel op facebook geloof ik..quote:Op maandag 30 mei 2011 15:51 schreef Viking84 het volgende:
en weer terug van wandelen. 15 km in the pocket
. Zat er wel doorheen op het laatst
.
Ja, maar dat wandelen was echt suf. Doe ik ook niet zo snel weer, denk ikquote:Op maandag 30 mei 2011 15:56 schreef Quinazoline het volgende:
[..]
Ik wilde je post liken, zit te veel op facebook geloof ik..
Maar wel netjes, eerst een stuk hardlopen en dan nog 15 km wandelen. Goed bezig!
Omdraaien en dezelfde weg terugquote:Op maandag 30 mei 2011 15:58 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ja, maar dat wandelen was echt suf. Doe ik ook niet zo snel weer, denk ik.
En ik wilde even kijken of het een geschikt hardlooprondje is. Nou dat geldt voor de helft vd route. Nu moet ik nog een geschikte terugweg zien te vinden.
Is 1 keertje leuk, denk ik, daarna booooooooooringquote:
[mogelijk spuit 11]quote:Op maandag 30 mei 2011 15:32 schreef Probability het volgende:
Kan het zijn dat ik niet zo lekker ben van een verdoving? Ik moest vanochtend naar de kaakchirurg en voel mij nu pas weer goed..
Bij nader inzien, op de dag zelf had ik wel pijnstillers gepakt dus het kan zijn dat ik het gewoon niet gemerkt heb.quote:Op maandag 30 mei 2011 15:51 schreef Mini. het volgende:
[..]
Bij mij is vorige week een verstandskies getrokken, en ik heb nog wel last gehad van de ingreep zelf, hoofdpijn enzo. Van de verdoving volgens mij niet echt. Wat heb jij dan, en wat voor verdoving had je?
Ik werd helemaal trillerig na afloop. Was ook echt aan het trillen. Ook een beetje verward? Vervolgens kreeg ik het heel erg koud, ben onder de dekens gaan liggen en heb ik drie uur geslapen. Daarna voelde ik mij wel beter, maar nog wel een beetje in de war (brinta in de koelkast gestopt haha.)quote:Op maandag 30 mei 2011 15:51 schreef Mini. het volgende:
[..]
Bij mij is vorige week een verstandskies getrokken, en ik heb nog wel last gehad van de ingreep zelf, hoofdpijn enzo. Van de verdoving volgens mij niet echt. Wat heb jij dan, en wat voor verdoving had je?
Ik heb gisteren 4,5 keer hetzelfde rondje door het bos/park gelopen, dat was ook wel een beetje saai eigenlijk. Maar door de stad vind ik zo vervelend lopen, en een echt bos is te ver weg (en te donker als ik 's avonds ga lopen).quote:Op maandag 30 mei 2011 16:00 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Is 1 keertje leuk, denk ik, daarna booooooooooring.
Ook even op het strand geweest. Mooie zandsculpturen. En er waren serieus nog mensen met melkflessen
.
*zich aangesproken voeltquote:Op maandag 30 mei 2011 16:00 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ook even op het strand geweest. Mooie zandsculpturen. En er waren serieus nog mensen met melkflessen
.
Ik loop vaak wel dezelfde route terug. Mijn 'standaard' route loopt langs een dijk en als ik een andere route terug wil, moet ik dwars door woonwijken. Dan liever rechtsomkeert langs groene bomen en grazende koeienquote:Op maandag 30 mei 2011 16:00 schreef Viking84 het volgende:
[..]
.
Oh sorryquote:Op maandag 30 mei 2011 16:02 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
*zich aangesproken voelt
Wat is daar '' aan?
Tjee, vervelend... Dat had ik allemaal niet (weet ook niet wat voor spul ik had, gewoon zo'n spuit in je tandvleesquote:Op maandag 30 mei 2011 16:01 schreef Probability het volgende:
[..]
Ik werd helemaal trillerig na afloop. Was ook echt aan het trillen. Ook een beetje verward? Vervolgens kreeg ik het heel erg koud, ben onder de dekens gaan liggen en heb ik drie uur geslapen. Daarna voelde ik mij wel beter, maar nog wel een beetje in de war (brinta in de koelkast gestopt haha.)
Geen idee wat voor verdoving.. Heb verder ook totaal geen pijn, ik kreeg de verdoving om 9.00 en heb nog geen pijnstiller genomen.
Of een combinatie van alle mogelijkheden (inclusief niet bruin worden)quote:Op maandag 30 mei 2011 16:08 schreef Perruche het volgende:
En sommige mensen werken veel en hebben geen tijd om te gaan zonnen. En sommige mensen boeit het helemaal niets of ze nu wel of geen bruine benen hebben.
Zoals ondergetekende.
Tof!quote:Op maandag 30 mei 2011 16:05 schreef Viking84 het volgende:
En HPKW heeft me ws aan een leuk thuiswerkbaantje geholpen!. Als alles echt doorgaat (wil het nog even netjes op papier hebben) komt er toch weer wat geld binnen
.
Ja, ja dat doet het!quote:Op maandag 30 mei 2011 16:14 schreef Razztwizzle het volgende:
Valt het op dat ik een verstandskiestrauma heb.
Ja, no offense, maar dat is niet zo gek als je een lange broek draagtquote:Op maandag 30 mei 2011 16:06 schreef XcUZ_Me het volgende:
Mja, wat Phaidra zegt, sommige mensen worden gewoon niet bruin. Zoals ondergetekende.
Oeh, dat zou fijn zijn!quote:Op maandag 30 mei 2011 16:05 schreef Viking84 het volgende:
[..]
En HPKW heeft me ws aan een leuk thuiswerkbaantje geholpen!. Als alles echt doorgaat (wil het nog even netjes op papier hebben) komt er toch weer wat geld binnen
.
Ja gewoon een spuit in mijn tandvlees..quote:Op maandag 30 mei 2011 16:08 schreef Mini. het volgende:
[..]
Tjee, vervelend... Dat had ik allemaal niet (weet ook niet wat voor spul ik had, gewoon zo'n spuit in je tandvlees) maar als het niet te lang aanhoudt klinkt het wel als iets dat erbij kan horen. Waar moest je eigenlijk voor gaan?
Beterschap!
quote:Op maandag 30 mei 2011 16:14 schreef Razztwizzle het volgende:
Valt het op dat ik een verstandskiestrauma heb.
Jij denkt dat ik thuis ook nooit met blote benen loop of in de zon zit?quote:Op maandag 30 mei 2011 16:15 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ja, no offense, maar dat is niet zo gek als je een lange broek draagt.
En hoho dames, ik heb dit jaar miss 1 dag op een werkdag/niet-feestdag in de zon gezeten! Verder met Pasen en in het weekend. En ik weet ook wel dat niet iedereen bruin wordt, maar dan is er nog een verschil tussen wit en wit
.
Oh wel dus? Nou my bad danquote:Op maandag 30 mei 2011 16:20 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Jij denkt dat ik thuis ook nooit met blote benen loop of in de zon zit?
quote:Op maandag 30 mei 2011 16:09 schreef Perruche het volgende:
Moet wel zeggen dat ik met dit weer ook liever ga wandelen dan in die sportschool
misschien ga ik nog rond een uur of 9. Eventueel ook niet, morgen word het weer slecht zei XM
Morgen is de sportschool er dus ook nog!quote:Morgen wordt een frisse dag,met vooral in het oosten van tijd tot tijd regen. Max. temp. 16 gr.
Sorry, maar het ligt gevoelig bij me. Niet dat ik niet bruin word, maar het feit dat ik altijd in een lange broek / legging / lange jurk moet lopen bij warm/heet weer. Daar ben ik allesbehalve blij mee en als ik daar over ga nadenken moet ik huilen. Maar goed.quote:Op maandag 30 mei 2011 16:22 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Oh wel dus? Nou my bad dan.
Niet zo overreacten hoor.
Ik moet een bepaald product waar in China veel vraag naar is inkopen/bestellen, inpakken en naar een adres in China sturen en dan krijg ik per doos een vergoedingquote:Op maandag 30 mei 2011 16:22 schreef Razztwizzle het volgende:
Vikdat is fijn zeg! Waar moet ik aan denken bij thuiswerk? Ik heb dan altijd het twee vreemde beelden in m'n hoofd, het één is sexlijnmedewerkster en het andere is fotolijstjesinelkaarzetster. Maar dat van jou is dat vast niet.
Drugs?quote:Op maandag 30 mei 2011 16:24 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ik moet een bepaald product waar in China veel vraag naar is inkopen/bestellen, inpakken en naar een adres in China sturen en dan krijg ik per doos een vergoeding.
Ik had er ook last van, alleen was het bij mij meteen na het inspuiten. Hartkloppingen, trillen, hetzelfde gevoel als een hyperventilatie aanval, alleen kreeg ik mezelf niet rustig en viel ik bijna flauwquote:Op maandag 30 mei 2011 16:01 schreef Probability het volgende:
[..]
Ik werd helemaal trillerig na afloop. Was ook echt aan het trillen. Ook een beetje verward? Vervolgens kreeg ik het heel erg koud, ben onder de dekens gaan liggen en heb ik drie uur geslapen. Daarna voelde ik mij wel beter, maar nog wel een beetje in de war (brinta in de koelkast gestopt haha.)
Geen idee wat voor verdoving.. Heb verder ook totaal geen pijn, ik kreeg de verdoving om 9.00 en heb nog geen pijnstiller genomen.
Dat snap ik ook welquote:Op maandag 30 mei 2011 16:24 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Sorry, maar het ligt gevoelig bij me. Niet dat ik niet bruin word, maar het feit dat ik altijd in een lange broek / legging / lange jurk moet lopen bij warm/heet weer. Daar ben ik allesbehalve blij mee en als ik daar over ga nadenken moet ik huilen. Maar goed.
Ja idd, begon meteen na het inspuiten, ik moest ook huilenquote:Op maandag 30 mei 2011 16:25 schreef Syrena het volgende:
[..]
Ik had er ook last van, alleen was het bij mij meteen na het inspuiten. Hartkloppingen, trillen, hetzelfde gevoel als een hyperventilatie aanval, alleen kreeg ik mezelf niet rustig en viel ik bijna flauwToen ik dat tegen de mevrouw zei, zei ze dat dat aan de vloeistof lag, die werkte zo op mijn lijf in dat ik veel adrenaline aanmaakte oid.
Zakte na een tijdje wel af maar heeft even geduurd tot het helemaal weg was.
Ohja, dat had ik ook, maar dat was omdat ik het gevoel had dat ik niet meer kon slikken en dat ik zou stikken.quote:Op maandag 30 mei 2011 16:25 schreef Syrena het volgende:
[..]
Ik had er ook last van, alleen was het bij mij meteen na het inspuiten. Hartkloppingen, trillen, hetzelfde gevoel als een hyperventilatie aanval, alleen kreeg ik mezelf niet rustig en viel ik bijna flauwToen ik dat tegen de mevrouw zei, zei ze dat dat aan de vloeistof lag, die werkte zo op mijn lijf in dat ik veel adrenaline aanmaakte oid.
Zakte na een tijdje wel af maar heeft even geduurd tot het helemaal weg was.
Dat moet je van niemand, alleen van jezelf. Maar ik snap de achterliggende gedachte wel dusquote:Op maandag 30 mei 2011 16:24 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Sorry, maar het ligt gevoelig bij me. Niet dat ik niet bruin word, maar het feit dat ik altijd in een lange broek / legging / lange jurk moet lopen bij warm/heet weer. Daar ben ik allesbehalve blij mee en als ik daar over ga nadenken moet ik huilen. Maar goed.
Nooit. Niet zo verrassend denk ikquote:Op maandag 30 mei 2011 16:31 schreef Mini. het volgende:
Voor de SportCity-gangsters (whehe, gangsters), gaan jullie daar ook weleens onder de zonnebank? Ik heb ze nog nooit gezien, maar het lijkt mij eigenlijk wel wat, zo na het sporten nog even.
Bij mij wel. Rond kerst een paar jaar geleden heb ik een week zwaar ziek in bed gelegen, ging de boel ontsteken en moest ik drie weken lang elke tweede dag naar de tandarts om de wond schoon te laten spuiten. En aan de antibiotica.quote:Op maandag 30 mei 2011 16:14 schreef Razztwizzle het volgende:
@ Prob - ja dat kan. Het kan ook gaan ontsteken en je kan er ook koorts van krijgen en enorm veel pijn en een wang als een hamster met de bof
. En vervolgens een week lang last houden en dat het weer open moet en gespoeld met een spuitje met zout water. Gelukkig komt dat bijna nooit voor
. Maar ik zeg het maar even, omdat bijna niemand dat ooit zegt. Nee, iedereen zegt altijd "Verstandskies trekken, valt réuze mee joh
! Niks aan de hand
Dezelfde middag sta je weer vrolijk de tuin te schoffelen en de kinderen te vermaken. Die je niet hebt", en stel, stél dat je je nou een enorme aanstelster voelt omdat je misschien wel die klachten krijgt maar niemand heeft ooit gezegd dat dat kon, dan hoeft dat dus niet, zeg maar.
Gewoon je adem inhouden. Net als Pepe Paella y Peseta.quote:Op maandag 30 mei 2011 16:33 schreef Syrena het volgende:
Ik heb bij de tweede ronde verstandskiezen mijn moeder meegenomenen heb me daarna direct naar het ouderlijk huis laten transporteren, niks meer in mijn eentje lijden zoals de eerste keer
![]()
Razz> Openliggende zenuw in verstandskiesputje, ook niet fijn, Elke stap heeft 2 weken lang zeer gedaan, evenals inademen buiten
Kun je het dan niet zo doen dat anderen je niet zien? Anders lijkt het mij idd ook niet zo fijn...quote:
Dit. Het heeft echt serieus mijn jeugd vergald in de zomermaanden. Dat eeuwige gezeik van iedereen (inclusief mijn ouders!!!!) dat ik zo wit ben.quote:Op maandag 30 mei 2011 16:30 schreef Probability het volgende:
Ik vind de veroordelendheid om iets bruin-/witheid vrij vervelend.
Laat iedereen lekkerIk word sinds een paar jaar wel bruin maar daarvoor totaal niet, beetje irritant van die opmerkingen daar over.
Hoezo moet dat dan?quote:Op maandag 30 mei 2011 16:24 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Grappigquote:Op maandag 30 mei 2011 16:39 schreef anna82 het volgende:
Mijn Limburgse studiegenootjes vonden het er vooral heel erg hard waaien
Klinkt goed.quote:Op maandag 30 mei 2011 16:36 schreef anna82 het volgende:
Oh en Mini, ik heb 7 jaar in Groningen gewoond en ik vond het daar heel. Het kan ook zijn dat ik door mijn afwezigheid van 5 jaar het e.e.a. heb geromantiseerd. Maar de stad is fijn overzichtelijk, je kunt er goed winkelen, lekker eten, flink stappen en er is een gracht! Wat wil een mens nog meer?
Wat zijn trouwens je woonwensen? Wat is je budget? Wil je een zelfstandige woonruimte of een kamer? Hoe groot moet de kamer zijn? etc. Zit de faculteit waar je gaat werken in het centrum? Ja hč? Jij doet toch iets met psychologie?quote:Op maandag 30 mei 2011 16:40 schreef Mini. het volgende:
[..]
Klinkt goed.
Op zich heeft het volgens mij wel overeenkomsten met Utrecht en daar vind ik het ook leuk.Wel grappig, echt iedereen die ik het vertel zegt dat Groningen zo'n leuke stad is!
Ik word niet bruin. Ook niet onder de zonnebankquote:Op maandag 30 mei 2011 16:36 schreef Mini. het volgende:
[..]
Kun je het dan niet zo doen dat anderen je niet zien? Anders lijkt het mij idd ook niet zo fijn...
Nogal gehavende benen door de huidklachten die horen bij EDS..quote:
Ik ook niet. Alleen met zelfbruiner en zelfbruinende bodylotion. Mijn armen en gezicht krijgen sinds kort trouwens wel een kleurtjequote:Op maandag 30 mei 2011 16:44 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Ik word niet bruin. Ook niet onder de zonnebank.
In het buitenland ook niet?quote:Op maandag 30 mei 2011 16:44 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Ik word niet bruin. Ook niet onder de zonnebank.
Oh nu ga ik even googlen..quote:Op maandag 30 mei 2011 16:45 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Nogal gehavende benen door de huidklachten die horen bij EDS..
quote:Op maandag 30 mei 2011 16:46 schreef motorbloempje het volgende:
de verhuizing is gepland!
Busje en boot zijn gereserveerd![]()
quote:Op maandag 30 mei 2011 16:46 schreef motorbloempje het volgende:
de verhuizing is gepland!
Busje en boot zijn gereserveerd![]()
quote:Op maandag 30 mei 2011 16:47 schreef Rituals het volgende:
[..]!
Hoe gaat dat praktisch gezien? Met de grotere spullen enzo? Of kopen jullie alle grote dingen daar?
Heb me net even bijgelezen voor zover dat dat dan kan . Nu snap ik ook je reactie als je moet zeulen met spullen enzovoortsquote:Op maandag 30 mei 2011 16:47 schreef XcUZ_Me het volgende:
MI, ik word hooguit 'iets minder wit'. Maar een kleurtje... Nee.
Nou, Phaidra heeft d'r huis al aangebodenquote:Op maandag 30 mei 2011 16:49 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
ja, ehm, ik wil wel hosten de 25e dus, want dan geven we ook een afscheidsfeestje
Ook niet met een zonnebank lotion met zelfbruiner? Dat doet hem voor mij!!quote:Op maandag 30 mei 2011 16:45 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Ik ook niet. Alleen met zelfbruiner en zelfbruinende bodylotion. Mijn armen en gezicht krijgen sinds kort trouwens wel een kleurtje
Fok! Nur fuer Hollander?quote:Op maandag 30 mei 2011 16:50 schreef Viking84 het volgende:
En Mo moet wel op zoek naar een Engels forum met Slankies.
Jawel, maar meeten gaat dan wat lastiger he?quote:Op maandag 30 mei 2011 16:51 schreef motorbloempje het volgende:
oh, want ik mag dan niet meer hier posten?
Thnx. Het is bij tijd en wijle echt vervelend idd. Je bent je er elke dag bewust van. Maar ach, ze kunnen me nooit verwijten niet flexibel te zijnquote:Op maandag 30 mei 2011 16:49 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Heb me net even bijgelezen voor zover dat dat dan kan . Nu snap ik ook je reactie als je moet zeulen met spullen enzovoorts
Getver zeg wat enorm rot voor je! Dan heb ik met hoogstens "donker wit" in het geheel niets te klagen.
Dat geloof ik graag, heb op sportles gezeten bij een meisje (dat was het toen) die er echt flinke problemen van ondervond tijdens de lessen en constant moest nadenken.quote:Op maandag 30 mei 2011 16:55 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Thnx. Het is bij tijd en wijle echt vervelend idd. Je bent je er elke dag bewust van. Maar ach, ze kunnen me nooit verwijten niet flexibel te zijn.
Bij mijn vorige blok (bewegingsapparaat) 'schrokken' sommige mensen van mijn flexibiliteitquote:Op maandag 30 mei 2011 16:55 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Thnx. Het is bij tijd en wijle echt vervelend idd. Je bent je er elke dag bewust van. Maar ach, ze kunnen me nooit verwijten niet flexibel te zijn.
Zelfspot ftwquote:Op maandag 30 mei 2011 16:55 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Klopt. Veel kan en mag niet. En alles doseren.quote:Op maandag 30 mei 2011 16:58 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Dat geloof ik graag, heb op sportles gezeten bij een meisje (dat was het toen) die er echt flinke problemen van ondervond tijdens de lessen en constant moest nadenken.
Alleen last met bewegen?quote:Op maandag 30 mei 2011 17:00 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Klopt. Veel kan en mag niet. En alles doseren.
Nee, niet voor zover ik weet, of in ieder geval niet zoals XM. Ik heb wel last van hypermobiliteit. Vroeger was het veel extremer dan nu (toen had ik regelmatig m'n elleboog uit de kom). M'n moeder heeft het ook. Vroeger dus erg moeten oppassen met gymlessen e.d.quote:Op maandag 30 mei 2011 17:00 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Zelfspot ftw.
@ Rituals: heb jij ook EDS dan?.
Zal ik zo meteen eens doenquote:Op maandag 30 mei 2011 17:04 schreef XcUZ_Me het volgende:
MI: moet je ff de wiki over ehlers-danlos lezen als het je interesseert. Daar staat op zich wel een goede beschrijving!
Je bent toegevoegd aan een zekere groep?quote:
Euh, sommige van die dingen weet ik nog niet eens.quote:Op maandag 30 mei 2011 16:41 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Wat zijn trouwens je woonwensen? Wat is je budget? Wil je een zelfstandige woonruimte of een kamer? Hoe groot moet de kamer zijn? etc. Zit de faculteit waar je gaat werken in het centrum? Ja hč? Jij doet toch iets met psychologie?
True, truequote:Op maandag 30 mei 2011 17:09 schreef Mini. het volgende:
[..]
Euh, sommige van die dingen weet ik nog niet eens.Ik weet pas 2 dagen dat ik aangenomen ben hč... Ik denk dat ik een studiootje ofzo wil, hoewel huisgenoten misschien nog niet zo gek zijn als je echt niemand kent in een stad. Het hoeft in elk geval niet groot te zijn. Budget is er op zich wel maar ik wil er het liefst niet te veel aan uitgeven omdat onze lasten in Utrecht natuurlijk ook gewoon doorlopen. Maar, ik ken de stad dus helemaal niet dus ik heb geen idee welke wijk een beetje leuk is en wat de gemiddelde woning daar eigenlijk kost. Maar goed dat ik nog 3 maanden de tijd heb.
De faculteit zit op het Zernikecomplex. Ik doe "iets met" neuroscience, maar de groep waar ik ga werken valt onder een bčtafaculteit.
Zag het inderdaadquote:Op maandag 30 mei 2011 17:08 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Je bent toegevoegd aan een zekere groep?. Dat kan niemand die niet lid is van die groep zien hoor, don't worry, die groep is privé
. Lees m'n berichtje maar even (net verstuurd).
En m'n 'baantje' gaat door, zoals het nu lijkt. Dus dat betekent dat er weer geld binnen gaat komen
.
Hey er zitten veggies in m'n pasta! Spinazie, courgette, champignons en paprika!quote:Op maandag 30 mei 2011 17:11 schreef Perruche het volgende:
Hoi.
Vik, ik vind je lijstje eigenlijk prut. Vooral vanwege weinig vezels enzo. En veel suiker en weinig groente.![]()
Dat kwam ik even melden met eenvoor XM.
en ja ik word ook niet echt bruin, alhoewel in marokko en mexico wel!
Is een goede eyeopener inderdaad! En volgens mijn vriendin de dietiste ook best accuraatquote:Op maandag 30 mei 2011 17:12 schreef Tinkepink het volgende:
Ik heb net de eetmeter ingevuld. En schrik ervan hoeveel essentiele vitaminen ik schijnbaar te weinig binnenkrijg.
Ok dan is het iets minde rprut. Zijn je beschuiten volkoren? Want in de rest van je eten zitten echt weinig vezels. En te veel suiker blijft ookquote:Op maandag 30 mei 2011 17:13 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Hey er zitten veggies in m'n pasta! Spinazie, courgette, champignons en paprika!
eetmeter:quote:Op maandag 30 mei 2011 17:12 schreef Tinkepink het volgende:
Ik heb net de eetmeter ingevuld. En schrik ervan hoeveel essentiele vitaminen ik schijnbaar te weinig binnenkrijg.
Ja nou chocolade en koekjes zit natuurlijk niet zoveel vitaminesquote:Op maandag 30 mei 2011 17:15 schreef Tinkepink het volgende:
En nu weet ik niet meer wat ik moet etenIn ieder geval groente, vis en brood
Hoe kan dat nou?quote:Op maandag 30 mei 2011 17:15 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
eetmeter:
5 tomaten 3 kg verschillende groente, 8 verschillende soorten groente, vis, vlees.
Vul dat eens in... zelfs dan heb je tekort![]()
Heul niks van aantrekken
Pff lange week, alleen vrijdag vrij en dan pas maandag weer en ik ben het nu al weer zat
Jaja, teveel suiker, dat kloptquote:Op maandag 30 mei 2011 17:15 schreef Perruche het volgende:
[..]
Ok dan is het iets minde rprut. Zijn je beschuiten volkoren? Want in de rest van je eten zitten echt weinig vezels. En te veel suiker blijft ook
quote:Op maandag 30 mei 2011 17:16 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
Ja nou chocolade en koekjes zit natuurlijk niet zoveel vitamines
*proest*quote:Op maandag 30 mei 2011 17:16 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
Ja nou chocolade en koekjes zit natuurlijk niet zoveel vitamines
Als je er nog iets bij neemt kun je misschien iets met veel eiwitten en weinig carbs doen, want wat die suiker betreft heeft Perruche wel een punt.quote:Op maandag 30 mei 2011 17:13 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Hey er zitten veggies in m'n pasta! Spinazie, courgette, champignons en paprika!
Nee, eventueel wel in een sinaasappel, maar meer in rauwkostt! maar dat vinden veel mensen niet lekker.quote:Op maandag 30 mei 2011 17:16 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Jaja, teveel suiker, dat klopt(aardbeien, jus d'orange, blikje cola).
En m'n beschuiten zijn volkoren ja! Always! En vezels zitten ook in verse jus toch?
Wat zou ik nog kunnen nemen? Een gekookt eitje?quote:Op maandag 30 mei 2011 17:17 schreef Mini. het volgende:
[..]
Als je er nog iets bij neemt kun je misschien iets met veel eiwitten en weinig carbs doen, want wat die suiker betreft heeft Perruche wel een punt.
Tja, wat is goed... het valt me niet tegen iig, maar het hangt een beetje af van hoeveel bestellingen er binnenkomenquote:Fijn van je baantje!Kun je er goed mee verdienen? Of is dat een onbeleefde vraag?
quote:Op maandag 30 mei 2011 17:22 schreef XcUZ_Me het volgende:
De voedingswaarde van een witbiertje op het terras is vast perrfect!
Staat genoteerd!quote:Op maandag 30 mei 2011 17:12 schreef Viking84 het volgende:
[..]
True, true.
Als je op Zernike gaat werken, is het wel handig om in Paddepoel of Selwerd iets te zoeken. DaD woont daar ook, geloof ik (of nu niet meer?) en ik heb er ook gewoond. Verder zijn er niet echt wijken die je moet vermijden, behalve wijken die echt meer om de stad heen liggen en sowieso niet zo interessant zijn (vind ik dan): Vinkhuizen (is wel weer dichtbij Zernike), Lewenborg, Beijum.
Tja euh ik ben ook geen expert ofzo, maar met al die suikers zou ik in elk geval niet teveel carbs meer nemen, en qua voedingsstoffen mag er juist nog wel wat bij. Een eitje voldoet daar denk ik wel aan, of iets van vlees/vis/zuivel.quote:Op maandag 30 mei 2011 17:20 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Wat zou ik nog kunnen nemen? Een gekookt eitje?
[..]
Tja, wat is goed... het valt me niet tegen iig, maar het hangt een beetje af van hoeveel bestellingen er binnenkomen. Als die ander goeie zaken doet, dan kan ik er wel leuk mee verdienen ja!
.
Houd eens op, straks staat de politie hier nog voor de deurquote:
Wat een hendige Duuf heb jijquote:Wooooo Duuf heeft de droger gerepareerd. Helemaal zelf. Ik ben trots op hem
.
quote:Op maandag 30 mei 2011 17:25 schreef Mini. het volgende:
[..]
Staat genoteerd!
Ik weet nog niet zo goed of ik liever dichtbij de uni of dichtbij het centrum zit... Misschien binnenkort maar eens een weekendje die kant op om rond te kijken, Moblo-style.
Ik ook...quote:
Hela!quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |