Nu je het zegt..quote:Op maandag 30 mei 2011 09:47 schreef Viking84 het volgende:
Weten jullie nog dat er een paar jaar geleden nog wel eens modjes langskwamen om te zeggen dat we iets minder off topic moesten praten?. Moest ik ineens even aan denken
.
Nou, in het LIF FB topic wordt er nog wel regelmatig op ons gemopperd hoor. Daarom even een OT lijstje (planning)quote:Op maandag 30 mei 2011 09:47 schreef Viking84 het volgende:
Weten jullie nog dat er een paar jaar geleden nog wel eens modjes langskwamen om te zeggen dat we iets minder off topic moesten praten?. Moest ik ineens even aan denken
.
ik las in eerste instantie aangekomenquote:Op maandag 30 mei 2011 09:57 schreef Mini. het volgende:
Goeiemorgen...![]()
Sorry dat ik zomaar kom binnenvallen maar ik wou toch even melden dat ik aangenomen ben.
Brinta en vanavond gegratineerde aardappelen + sperziebonen met uitgebakken spekreepjesquote:Op maandag 30 mei 2011 10:01 schreef Syrena het volgende:
Proficiat Mini!![]()
Ben voor mijn O aan het twijfelen tussen een gebakken ei en Brinta. De eieren moeten op (en het spek ook), maar ik wil niet dat ik naar gebakken ei meur![]()
En voor mijn maag lijkt me Brinta ook wel beter.....dus
quote:Op maandag 30 mei 2011 10:00 schreef Blurred86 het volgende:
[..]
ik las in eerste instantie aangekomenen dacht ff huh
![]()
Maar gefeliciteeerd!heb je de plek ook al aangenomen? Je twijfelde er niet over of je het wel wilt toch? Wanneer begin je?
quote:Op maandag 30 mei 2011 09:47 schreef Viking84 het volgende:
.
quote:Op maandag 30 mei 2011 10:06 schreef Mini. het volgende:
[..]Aangekomen hoop ik niet! Zou wel ontopic zijn...
Ik heb de plek meteen geaccepteerd ja. Begin wel pas over 3 maanden, maar dat vind ik eigenlijk wel lekker. Moet toch nog mijn scriptie afmaken en inderdaad een kamer zoeken in Groningen (dus als iemand nog iets weet...).
Je bent er in elk geval op tijd bij.quote:Op maandag 30 mei 2011 10:16 schreef Tinkepink het volgende:
Ik ben wel aangekomen. Ongelooflijk maar waar. Na ruim 2 jaar onder de 60 kg gebleven te zijn, zit ik nu al een paar weken op 61. Ik dacht eerst dat het een gewone schommeling was, maar mijn gewicht heeft zich echt gestabiliseerd![]()
Actieplan: snoep, koekjes en ijs minderen, meer sporten
Ik hoop het.quote:
Hee, jij ook weer eens hier?quote:Op maandag 30 mei 2011 10:20 schreef Quinazoline het volgende:
Gefeliciteerd Mini! Kan je vriend mee naar Groningen (met zijn bedrijf, toch?) of ga je alleen door de week ofzo in Groningen wonen?
Nou, de deuren kunnen open en dicht, de lampen aan en uit en na een ongeluk weegt 'ie nog hetzelfdequote:Op maandag 30 mei 2011 10:33 schreef motorbloempje het volgende:
Iemand nog een auto kopen?
oh, en iemand vroeg wat voor opties er op zaten![]()
quote:Op maandag 30 mei 2011 10:34 schreef Razztwizzle het volgende:
[..]
Nou, de deuren kunnen open en dicht, de lampen aan en uit en na een ongeluk weegt 'ie nog hetzelfde.
zie het jaquote:Op maandag 30 mei 2011 10:16 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
men heeft het ook maar opgegeven denk ik, zie laatste posts in FB
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I'm not G.I. Jane, I'm attachment barbie
quote:Op maandag 30 mei 2011 10:58 schreef _Calimero_ het volgende:
Gefeliciteerd Mini!!
Vervelend, maar die dingen gebeuren.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ging het over iets belangrijks, of had iemand gewoon een rotbui?
Know that while you sleep
Everything has changed
geen rotbui helaas. Dan zou ik niet zo boos zijn. Het ging over afspraken niet nakomen en welk gedrag daar dan voor in de plaats kwam, met welke consequenties. Sorry beetje vaag, maar vind het wat te ver gaan om het helemaal uit te leggen.quote:Op maandag 30 mei 2011 11:01 schreef Mini. het volgende:
[..]
Vervelend, maar die dingen gebeuren.Ging het over iets belangrijks, of had iemand gewoon een rotbui?
Ik heb avonddienst, dus moet op het werk etenquote:Op maandag 30 mei 2011 10:04 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Brinta en vanavond gegratineerde aardappelen + sperziebonen met uitgebakken spekreepjes
Oh, vervelend... Maar jullie komen er vast samen uit.quote:Op maandag 30 mei 2011 11:03 schreef _Calimero_ het volgende:
[..]
geen rotbui helaas. Dan zou ik niet zo boos zijn. Het ging over afspraken niet nakomen en welk gedrag daar dan voor in de plaats kwam, met welke consequenties. Sorry beetje vaag, maar vind het wat te ver gaan om het helemaal uit te leggen.
Het komt ook wel weer goed hoor, maar ik ben gewoon nog even boos, en ook wel gekwetst door wat hij heeft gedaan. Dat weet hij ook en ik ga er vanuit dat we het vanavond uit kunnen praten.
Broodje gekookt ei kan bij Bakker Bart!quote:Op maandag 30 mei 2011 11:12 schreef Vloerkadet het volgende:
Watvoor calorie-arms en gezonds raden jullie een vega (een echte, eet ook geen vis) aan om te eten bij de Bakker Bart of de La Place? Ik ga deze week lunchen met een vriendin en maak me nu al 'zorgen' over wat ik dan in hemelsnaam moet nemen... volgens mij is het meeste daar erg vet!
Nou ja, ze schreef "to which address" ze het konden senden, dus ik hou hoopquote:Op maandag 30 mei 2011 11:12 schreef MariaEtcetera het volgende:
Volgens mij mogen diploma's niet opgestuurd worden Syrena!En waarom een faalbewijs? Een behaald diploma is toch altijd goed!
quote:Op maandag 30 mei 2011 11:30 schreef XcUZ_Me het volgende:
Oja, zal m'n balkondeur eens ff opengooien. Misschien wel aardig.
Of je gaat in de avond...? Deed ik vaak, zeker aangezien je zo vroeg eet, rond een uurtje of 10!quote:Op maandag 30 mei 2011 11:26 schreef Viking84 het volgende:
Nou, dat hardlooprondje ging ook nergens over3,8 km met 9,7 km/u en toen had ik het wel weer gezien. Veel te warm met die zon de hele tijd op m'n lijf. Ik moet echt eens leren dat het ook om 10 uur al warm is op zo'n dag
. Volgende keer maar om 9 uur lopen.
Ik heb geen zin om de hele dag thuis te zitten om m'n solliberichten af te wachten, dus ik ga nu douchen en dan lekker 8-10 km wandelen! Flesjes water mee, broodje scoren onderweg... ja!
Ja maar ik ben het nu zo gewend om 's ochtends te lopen en dan zit ik er de hele dag tegenaan te hikkenquote:Op maandag 30 mei 2011 11:31 schreef Perruche het volgende:
[..]
Of je gaat in de avond...? Deed ik vaak, zeker aangezien je zo vroeg eet, rond een uurtje of 10!
Denk niet dat ik nog langs jou kom, sorryquote:
Wat goed!!! Gefeliciteerd!quote:Op maandag 30 mei 2011 09:57 schreef Mini. het volgende:
Goeiemorgen...![]()
Sorry dat ik zomaar kom binnenvallen maar ik wou toch even melden dat ik aangenomen ben.
quote:Dear XX
We will send it to you with registered mail
Daarin zie je elk vetje!quote:Op maandag 30 mei 2011 11:58 schreef Phaidra het volgende:
Over hardloopkleding: ik heb voor de vakantie een thermo-shirt gekocht en daar ren ik nu ook in. Echt ideaal! Zweet wordt ook met deze temperaturen goed afgevoerd en bij kou juist isolerend. En, bijkomend voordeel, ik zie er superslank uit in dat shirt. Jammer dat het spul zo duur is. Volgens mij van Icebreaker, maar ik kan 'mijn' shirt niet meer vinden op i'net. deze denk ik:
[ afbeelding ]
Nee helemaal niet! Het is niet zo'n representatief plaatje. Bij mij valt 'ie een stukje losser bij buik/probleemzone en juist heel accentuerend in de taillequote:
Phaidra heeft toch geen rug- en buikvet. Zij kan het prima hebben.quote:
Nou dat is Phaidra niet met je eensquote:Op maandag 30 mei 2011 12:11 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Phaidra heeft toch geen rug- en buikvet. Zij kan het prima hebben.
En doe je daar niks over aan dan?quote:Op maandag 30 mei 2011 11:58 schreef Phaidra het volgende:
Over hardloopkleding: ik heb voor de vakantie een thermo-shirt gekocht en daar ren ik nu ook in. Echt ideaal! Zweet wordt ook met deze temperaturen goed afgevoerd en bij kou juist isolerend. En, bijkomend voordeel, ik zie er superslank uit in dat shirt. Jammer dat het spul zo duur is. Volgens mij van Icebreaker, maar ik kan 'mijn' shirt niet meer vinden op i'net. deze denk ik:
[ afbeelding ]
Ik zie echt verschil met andere shirtjes. Er zit merinowol in en daardoor niet zo elastisch/strak als dat plaatje suggereert.quote:Op maandag 30 mei 2011 12:11 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Phaidra heeft toch geen rug- en buikvet. Zij kan het prima hebben.
Nee hoor, dat hoeft niet per se. Maar het zou wel kunnen in de winter. Ik heb de 200 versie, er is eventueel een dunnere versie als je bang bent dat deze te warm is (zoek op icebreaker bodyfit 150 tank).quote:
Hey Tink, je moet eens een grapefruit eten!quote:Op maandag 30 mei 2011 12:36 schreef V1z0R het volgende:
Hoi Kitlerrr, succes! Ook van plan lijstjes te posten? Dan kunnen sommigen hier wel vertellen waar je op zou kunnen verbeteren.
XM (en andere grapefruitliefhebbers) grapefruits zijn nu 1,- per kilo bij de C1000! (i.p.v. 1.89)
Oh en ook ander fruit en groente in de aanbieding
Ja! Ik zal regelmatig lijstjes postenquote:Op maandag 30 mei 2011 12:36 schreef V1z0R het volgende:
Hoi Kitlerrr, succes! Ook van plan lijstjes te posten? Dan kunnen sommigen hier wel vertellen waar je op zou kunnen verbeteren.
[/sup]
niet tandvlees als wel wortel ellende. Vorige keer viel mee, maar ik kan ook een lego mannetjes hoofd krijgenquote:Op maandag 30 mei 2011 12:34 schreef XcUZ_Me het volgende:
Yes, very British!
Sterkte! Is dat tandvleesellende? Ik kon toen 's avonds niet fietsen.. gevoel dat ik een klap op m'n smoel had gehad.
nog niks gehoord?quote:
eerst dat hij niks ontvangen had, toen nog een keer uitgeprint, toen had hij het al gelezen nu wil hij de status weten. Echt, rot een eind op. Geef eens commentaar.quote:
Kan je dat niet aangeven dan? Op een aardige manierquote:Op maandag 30 mei 2011 12:53 schreef Ewelina het volgende:
[..]
eerst dat hij niks ontvangen had, toen nog een keer uitgeprint, toen had hij het al gelezen nu wil hij de status weten. Echt, rot een eind op. Geef eens commentaar.
Ja, dat doe ik wel als ik afgekoeld ben.quote:Op maandag 30 mei 2011 12:56 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Kan je dat niet aangeven dan? Op een aardige manier.
Zou dan ook even bellen, dat werkt vaak beter dan per mail.quote:Op maandag 30 mei 2011 12:57 schreef Ewelina het volgende:
[..]
Ja, dat doe ik wel als ik afgekoeld ben.Hoezo, status van het stuk? Ik wil gewoon commentaar?
Geen idee, ik heb al drie keer om commentaar gevraagd en of ik anders een afspraak kan maken dus eeh.. ik ben het gewoon zat.quote:Op maandag 30 mei 2011 12:58 schreef Mini. het volgende:
Gewoon netjes zeggen dat je graag wilt weten of je op de goede weg bent voor je verdergaat? Moet kunnen toch.
Zit op mijn werk, gaat niet.quote:Op maandag 30 mei 2011 12:59 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Zou dan ook even bellen, dat werkt vaak beter dan per mail.
Heel kort. En aangezien ik de hele dag aan de telefoon zit voel ik er niet zoveel voor om in de pauze ook nog te gaan telefoneren.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |