abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 30 mei 2011 @ 09:46:40 #1
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_97486955

Het vorige deel: [Gezond Slank] #1489 - Met flauwe cadeautjes

De Slankreeks
De Slank-topics zijn bedoeld voor wie wel wat kilootjes kwijt wil raken, maar geen overgewicht heeft, en voor wie probeert een goed gewicht te behouden, kortom, voor wie bezig is met goed eten en goed leven.

Algemeen uitgangspunt om af te vallen / goed gewicht te houden
• Eet genoeg! Meestal is dat méér dan je denkt: veel mensen die willen afvallen eten te weinig om te kunnen afvallen. Wie te weinig eet geeft z'n lichaam onvoldoende energie om vet af te breken, en daarnaast krijgt het lichaam signalen dat het heel verstandig is om elke overblijvende calorie ergens op te slaan. Op je buik, kont of heupen.
• Eet meer broccoli! Toevallig is broccoli héél gezond. Zegt loveli, dus het zal zo zijn. Iets algemener: eet meer groente. Veel meer groente.
• Sport! Goed voor je lijf, voor de stofwisseling, voor vetverbranding en voor spieropbouw. Niet iedereen kan of wil sporten, sommige mensen wérken echt (huuh), anderen hebben een kwetsbaar lichaam, maar hoe meer je inspanning toevoegt aan je dagelijkse bezigheden, hoe beter dat is voor je lijf. Niet overdrijven natuurlijk.
• Wees duurzaam! Je kunt een laag gewicht bereiken met een extreme aanpak. Dan is het echter heel moeilijk vast te houden. Probeer een aanpak te kiezen die je kan en wil blijven volhouden. In het algemeen is het beter om maximaal een halve kilo per week af te vallen.
• Kijk niet uitsluitend naar calorieën en hecht niet teveel waarde aan een weegschaal. Een eenzijdig menu kan je voorzien van de juiste hoeveelheid calorieën, maar voorziet niet in alle stoffen die je nodig hebt. Een veelzijdig menu bestaat niet zozeer uit de ene dag italiaans en de volgende sushi en de derde hollandse pot, maar uit een verzameling van groente (veel), brood etc (volkoren), vlees (mager) en vet (van de juiste soort). De weegschaal vertelt je hoe zwaar je bent, maar als je een kilo vet verwerkt tot 2 kilo spieren ben je zwaarder.. maar slanker.

Meedoen!
Doen! Welkom! Vertel, wat wil je, wat is je plan, wat doe je? De meeste van ons posten regelmatig een eetlijstje, met daarop:
• O Ontbijt
• T Tussendoortje
• L Lunch
• D Diner
• S Sport
Soms volgt daarop ongevraagd commentaar, niet altijd, schroom niet expliciet om commentaar te vragen, dan krijg je een hoop op- en aanmerkingen (of complimenten natuurlijk, kan ook).

Details (BMI is een handvat om overgewicht vast te stellen. De slankreeks is bedoeld voor mensen zonder overgewicht, met overgewicht (BMI > 27) ben je van harte welkom in het zustertopic Dieetclub.
BMR is een statistische berekening van de hoeveel calorieën die je lichaam nodig heeft om bedlegerig te zijn zonder je organen te beschadigen.
Dieetweb Op dieetweb wordt een lijstje bijgehouden dat hier geplaatst wordt. Wil je in dat lijstje komen, ga dan naar Dieet-web en maak daar een account aan. Met je eigen account kun je zelf je updates doorgeven. Nadat je een account hebt aangemaakt en een eerste update hebt ingevoerd, moet je Troel even een PM sturen dat je in het lijstje wilt van dit topic, want die zorgt ervoor dat je aan het juiste lijstje gekoppeld wordt. Stuur je geen PM, dan kom je niet in de lijst. Verder een kleine tip: zet in het onderwerp van de PM of het gaat om SLANK, zodat daar geen twijfel over is, waardoor het nog langer kan duren. Mocht het echt ontzettend lang duren, stuur dan rustig nog een keer een PM. Update minmaal eens per maand om in het lijstje te blijven staan. Dit lijstje is niet verplicht hoor!!

Linkjes Heel heel vroeger hadden we een hele lijst met linkjes, ik denk dat niemand hier meer kijkt, geef anders een gil, ben wel benieuwd; deze linkjes en vele andere (incl. alle oude dieetclublinkjes) zijn hier te vinden: Dieetclub Linksite. Weet je nog een leuke link die er niet tussen staat, geef hem even door in het topic!

Slowchat In deze reeks wordt veel geslowchat, mocht jouw vraag niet meteen beantwoord worden/ondersneeuwen, stel hem dan gerust nog een keer!

PM-lijst PM-lijst is hier te vinden.
Bijwerken staat vrij!

Lurktooltje: Lurkers beware! http://www.fok.nl/gm/volgteltool.php
Niet meer actief op Fok!
pi_97486972
*Meldt
  maandag 30 mei 2011 @ 09:47:56 #3
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_97486976
Weten jullie nog dat er een paar jaar geleden nog wel eens modjes langskwamen om te zeggen dat we iets minder off topic moesten praten? _O-. Moest ik ineens even aan denken :P.
Niet meer actief op Fok!
pi_97486989
er zijn wel een aantal dingen waar ik langer dan 10 jaar ervaring mee heb O-)
pi_97487049
Meldt. Zin in vakantie <3
[b]Op dinsdag 27 januari 2009 21:01 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
We zijn gewoon een topic vol dysfunctional awesomeness! And proud of it!
pi_97487053
quote:
0s.gif Op maandag 30 mei 2011 09:47 schreef Viking84 het volgende:
Weten jullie nog dat er een paar jaar geleden nog wel eens modjes langskwamen om te zeggen dat we iets minder off topic moesten praten? _O-. Moest ik ineens even aan denken :P.
Nu je het zegt..

*zoekt FB-topic*
Ja doei.
  maandag 30 mei 2011 @ 09:51:32 #7
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_97487062
quote:
Nou, in het LIF FB topic wordt er nog wel regelmatig op ons gemopperd hoor. Daarom even een OT lijstje (planning)
s. 15 minuten boksen
o. omelet van ei en melk + 250 gram kwark met aardbeien
t. appel, peer en/of aardbeien
l. broodmaaltijd
t. sperziebonen met dip
d. nog geen idee }:|
s. uurtje sport
Geen zorgen voor de dag van morgen.
pi_97487105
Lijstjestijd?

O: Griekse Yoghurt met walnoot en honing
T: roggebrood met pindakaas
L: ? even in de refter kijken als die open gaat
T: ? idem
S: spinnen
D: couscoussalade met gegrilde groenten en lamsribjes
T: ?
Ja doei.
pi_97487187
dan gooi ik er ook eentje in:

O: vruchtenyoghurt met allbran
L: couscoussalade met gegrilde courgette en aubergine, peultjes, komkommer, rucola en feta. En couscous.
T: appel
scenario 1:
D: gebakken aardappeltjes, worstje, worteltjes
S: anderhalf uur beachvolleyballen
T: ?
Scenario 2:
T: 2 knackebrod met roomkaas
S: anderhalf uur beachvolleyballen
D: iets snels.
pi_97487220
Goeiemorgen... :)
Sorry dat ik zomaar kom binnenvallen maar ik wou toch even melden dat ik aangenomen ben. *O*
Know that while you sleep
Everything has changed
pi_97487232
Gefeliciteerd! :)
Ja doei.
  maandag 30 mei 2011 @ 10:00:38 #12
229513 Blurred86
Live Positive
pi_97487286
quote:
0s.gif Op maandag 30 mei 2011 09:57 schreef Mini. het volgende:
Sorry dat ik zomaar kom binnenvallen maar ik wou toch even melden dat ik aangenomen ben. *O*
ik las in eerste instantie aangekomen :') en dacht ff huh :?

Maar gefeliciteeerd! *O* heb je de plek ook al aangenomen? Je twijfelde er niet over of je het wel wilt toch? Wanneer begin je? :D
but I am broken too, and spoken for, do not tempt me
pi_97487306
Proficiat Mini! *O*

Ben voor mijn O aan het twijfelen tussen een gebakken ei en Brinta. De eieren moeten op (en het spek ook), maar ik wil niet dat ik naar gebakken ei meur :'(

En voor mijn maag lijkt me Brinta ook wel beter.....dus :Y)
"Why does being a librarian make her even hotter?"
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
  maandag 30 mei 2011 @ 10:04:11 #14
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_97487369
quote:
0s.gif Op maandag 30 mei 2011 10:01 schreef Syrena het volgende:
Proficiat Mini! *O*

Ben voor mijn O aan het twijfelen tussen een gebakken ei en Brinta. De eieren moeten op (en het spek ook), maar ik wil niet dat ik naar gebakken ei meur :'(

En voor mijn maag lijkt me Brinta ook wel beter.....dus :Y)
Brinta en vanavond gegratineerde aardappelen + sperziebonen met uitgebakken spekreepjes
  maandag 30 mei 2011 @ 10:04:19 #15
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_97487373
*O* voor Mini!

Ik heb net en nieuwe hardlooproute uitgestippeld, maar ik weet niet of ik hem wel lopen wil :'). Het lijkt zoveel, terwijl het maar 7,5 km is. En ik moet onderweg een paar keer stoppen vanwege grote stoplichten, daar heb ik ook geen zin in in. Denk dat ik nu m'n normale route doe en als alles goed gaat, dan volgende week een keer de nieuwe :).
Niet meer actief op Fok!
  maandag 30 mei 2011 @ 10:05:18 #16
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_97487403
Betekent dit nu dat Mini naar Groningen gaat verhuizen? Ja toch? Elke dag op en neer is echt niet te doen.
Niet meer actief op Fok!
  maandag 30 mei 2011 @ 10:06:07 #17
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_97487433
Gefelciteerd mini!
pi_97487436
quote:
0s.gif Op maandag 30 mei 2011 10:00 schreef Blurred86 het volgende:

[..]

ik las in eerste instantie aangekomen :') en dacht ff huh :?

Maar gefeliciteeerd! *O* heb je de plek ook al aangenomen? Je twijfelde er niet over of je het wel wilt toch? Wanneer begin je? :D
:D Aangekomen hoop ik niet! Zou wel ontopic zijn...
Ik heb de plek meteen geaccepteerd ja. Begin wel pas over 3 maanden, maar dat vind ik eigenlijk wel lekker. Moet toch nog mijn scriptie afmaken en inderdaad een kamer zoeken in Groningen (dus als iemand nog iets weet... ;)).
Everything has changed
pi_97487636
quote:
_O- serious?
Balorig, niet te verwarren met ballorig!
Assumption is the mother of all mistakes....
pi_97487654
quote:
0s.gif Op maandag 30 mei 2011 10:06 schreef Mini. het volgende:

[..]

:D Aangekomen hoop ik niet! Zou wel ontopic zijn...
Ik heb de plek meteen geaccepteerd ja. Begin wel pas over 3 maanden, maar dat vind ik eigenlijk wel lekker. Moet toch nog mijn scriptie afmaken en inderdaad een kamer zoeken in Groningen (dus als iemand nog iets weet... ;)).
*O* wat goed, gefeliciteerd!!
  maandag 30 mei 2011 @ 10:16:03 #21
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_97487701
Zal wel ff rondvragen, mini! Ik was al weg, maar m'n iPod wou niet starten :'). Nu wel, dus doei :W.
Niet meer actief op Fok!
  maandag 30 mei 2011 @ 10:16:27 #22
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_97487714
Ik ben wel aangekomen. Ongelooflijk maar waar. Na ruim 2 jaar onder de 60 kg gebleven te zijn, zit ik nu al een paar weken op 61. Ik dacht eerst dat het een gewone schommeling was, maar mijn gewicht heeft zich echt gestabiliseerd }:|

Actieplan: snoep, koekjes en ijs minderen, meer sporten
pi_97487724
quote:
0s.gif Op maandag 30 mei 2011 10:13 schreef Ml-etje het volgende:

[..]

_O- serious?
men heeft het ook maar opgegeven denk ik, zie laatste posts in FB :+
Ja doei.
pi_97487790
quote:
0s.gif Op maandag 30 mei 2011 10:16 schreef Tinkepink het volgende:
Ik ben wel aangekomen. Ongelooflijk maar waar. Na ruim 2 jaar onder de 60 kg gebleven te zijn, zit ik nu al een paar weken op 61. Ik dacht eerst dat het een gewone schommeling was, maar mijn gewicht heeft zich echt gestabiliseerd }:|

Actieplan: snoep, koekjes en ijs minderen, meer sporten
Je bent er in elk geval op tijd bij. :)
Everything has changed
  maandag 30 mei 2011 @ 10:19:44 #25
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_97487815
quote:
0s.gif Op maandag 30 mei 2011 10:18 schreef Mini. het volgende:

[..]

Je bent er in elk geval op tijd bij. :)
Ik hoop het.
Positief puntje: wel minder rimpeltjes en dikke tieten :')
pi_97487823
Gefeliciteerd Mini! Kan je vriend mee naar Groningen (met zijn bedrijf, toch?) of ga je alleen door de week ofzo in Groningen wonen?
Everything which is not impossible, will eventually happen
pi_97487880
quote:
0s.gif Op maandag 30 mei 2011 10:20 schreef Quinazoline het volgende:
Gefeliciteerd Mini! Kan je vriend mee naar Groningen (met zijn bedrijf, toch?) of ga je alleen door de week ofzo in Groningen wonen?
Hee, jij ook weer eens hier? :)
Mijn vriend blijft voorlopig in ons huidige appartement wonen, en ik zoek iets kleins voor door de week. Dan zien we over een tijdje wel verder.
Everything has changed
  maandag 30 mei 2011 @ 10:30:16 #28
103930 Ewelina
Ik ben ik
pi_97488102
gefeliciteerd Mini!
pi_97488189
Iemand nog een auto kopen? :+

oh, en iemand vroeg wat voor opties er op zaten _O- _O-
Ja doei.
pi_97488227
quote:
0s.gif Op maandag 30 mei 2011 10:33 schreef motorbloempje het volgende:
Iemand nog een auto kopen? :+

oh, en iemand vroeg wat voor opties er op zaten _O- _O-
Nou, de deuren kunnen open en dicht, de lampen aan en uit en na een ongeluk weegt 'ie nog hetzelfde :7 .
pi_97488238
quote:
0s.gif Op maandag 30 mei 2011 10:34 schreef Razztwizzle het volgende:

[..]

Nou, de deuren kunnen open en dicht, de lampen aan en uit en na een ongeluk weegt 'ie nog hetzelfde :7 .
:D!
Ja doei.
pi_97488312
Ohja, ik doe ook maar weer eens een lijstje! Ik schommel een beetje naar onder de 70 kilo, dat is al fijn, maar nog fijner: ik heb voor het aller-aller-aller eerst in m'n leven een spijkerbroek maat 30! Niet dat ik iets snap van spijkerbroekmaten, maar ik had altijd 31. Dus.

Vandaag:
O - boterham kaas/komkommer, boterham rosbief/komkommer, thee
T - appel
L - magere yoghurt en vanilleyoghurt met twee kiwi's en muesli
T - rabarbermuffin :9
D - zalm in bladerdeeg met broccoli/spinazie/couscoussalade, toetje bramen met vanilleyoghurt.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 30-05-2011 10:38:19 ]
pi_97488319
oh ja, college! :o
Ja doei.
pi_97488521
quote:
0s.gif Op maandag 30 mei 2011 10:16 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

men heeft het ook maar opgegeven denk ik, zie laatste posts in FB :+
zie het ja :)
pi_97488569
Mini *O*
"Wie niet gelooft in wonderen, is geen realist."
pi_97488624
En natuurlijk *O* voor Mini!
  maandag 30 mei 2011 @ 10:52:30 #37
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_97488737
Miniiiii! :D *O* Wat goed! Gij academicus :7 *schouderklopje geeft*

Ik mag zo weer naar thesis lab. Helaas beetje mosterd na de maaltijd want ik moest mn werk al gestuurd hebben naar mn docent, incluus dat wat we vandaag gaan bespreken :') Maar goed, ik moet toch ook mijn diploma-aanvraag doen. Hopelijk gedraagt mijn buik zich onderweg oO<
"Dijenkletserextravaganza!" - V1z
  maandag 30 mei 2011 @ 10:58:05 #38
277802 _Calimero_
They are big and I am small.
pi_97488883
Gefeliciteerd Mini!! *O*

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
I'm not G.I. Jane, I'm attachment barbie
pi_97488916
Dankjewel allemaal! O+

Wow Maria, diploma-aanvraag! Tof!
Everything has changed
pi_97488964
quote:
0s.gif Op maandag 30 mei 2011 10:58 schreef _Calimero_ het volgende:
Gefeliciteerd Mini!! *O*

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Vervelend, maar die dingen gebeuren. :* Ging het over iets belangrijks, of had iemand gewoon een rotbui?
Everything has changed
  maandag 30 mei 2011 @ 11:03:38 #41
277802 _Calimero_
They are big and I am small.
pi_97489028
quote:
0s.gif Op maandag 30 mei 2011 11:01 schreef Mini. het volgende:

[..]

Vervelend, maar die dingen gebeuren. :* Ging het over iets belangrijks, of had iemand gewoon een rotbui?
geen rotbui helaas. Dan zou ik niet zo boos zijn. Het ging over afspraken niet nakomen en welk gedrag daar dan voor in de plaats kwam, met welke consequenties. Sorry beetje vaag, maar vind het wat te ver gaan om het helemaal uit te leggen.
Het komt ook wel weer goed hoor, maar ik ben gewoon nog even boos, en ook wel gekwetst door wat hij heeft gedaan. Dat weet hij ook en ik ga er vanuit dat we het vanavond uit kunnen praten.
I'm not G.I. Jane, I'm attachment barbie
  maandag 30 mei 2011 @ 11:06:23 #42
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_97489090
Aww Calikuiken :* Nare dingen! Hopelijk snel minder bewolking :Y

Mini: is niet zo heel wauw hoor, moet gewoon voor de 31e gebeurd zijn, en daarna mag je de aanvraag aanvullen met scriptiecijfer enzo :+
pi_97489095
quote:
0s.gif Op maandag 30 mei 2011 10:04 schreef Tinkepink het volgende:

[..]

Brinta en vanavond gegratineerde aardappelen + sperziebonen met uitgebakken spekreepjes
Ik heb avonddienst, dus moet op het werk eten :'( Maar goed idee voor morgen :9
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
pi_97489138
quote:
0s.gif Op maandag 30 mei 2011 11:03 schreef _Calimero_ het volgende:

[..]

geen rotbui helaas. Dan zou ik niet zo boos zijn. Het ging over afspraken niet nakomen en welk gedrag daar dan voor in de plaats kwam, met welke consequenties. Sorry beetje vaag, maar vind het wat te ver gaan om het helemaal uit te leggen.
Het komt ook wel weer goed hoor, maar ik ben gewoon nog even boos, en ook wel gekwetst door wat hij heeft gedaan. Dat weet hij ook en ik ga er vanuit dat we het vanavond uit kunnen praten.
Oh, vervelend... Maar jullie komen er vast samen uit. :*
Everything has changed
pi_97489197
Ik had net op mijn werkmail (ben nu nog ff thuis) mail van de uni. Dat ze m'n diploma nog hebben liggen :@ en wat ze ermee moesten doen. Ik heb nu mijn thuisadres gegeven, hopelijk sturen ze het gewoon op. Dat wilden ze 5 jaar geleden namelijk niet doen, wegens zoekraken etc. en ik wilde niet voor 1 minuut helemaal naar centrum Maastricht kachelen om daar mijn faalbewijs te gaan ophalen ;(

Inmiddels woon ik wel in een dorp waar de post zelden zoek raakt 8-) itt tot in Sittard.
  maandag 30 mei 2011 @ 11:12:33 #46
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_97489228
Volgens mij mogen diploma's niet opgestuurd worden Syrena! :o En waarom een faalbewijs? Een behaald diploma is toch altijd goed! :Y
pi_97489236
Watvoor calorie-arms en gezonds raden jullie een vega (een echte, eet ook geen vis) aan om te eten bij de Bakker Bart of de La Place? Ik ga deze week lunchen met een vriendin en maak me nu al 'zorgen' over wat ik dan in hemelsnaam moet nemen... volgens mij is het meeste daar erg vet!
pi_97489237
Ik hoop alleen niet dat ze me nu weer in die stomme alumnidatabase gaan opnemen nu ze m'n nieuwe adres hebben.... }:|
  maandag 30 mei 2011 @ 11:15:39 #49
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_97489303
Feli Mini!
[b]Op dinsdag 4 maart 2008 13:44 schreef Zhenar het volgende:[/b]
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
  maandag 30 mei 2011 @ 11:16:26 #50
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_97489328
quote:
0s.gif Op maandag 30 mei 2011 11:12 schreef Vloerkadet het volgende:
Watvoor calorie-arms en gezonds raden jullie een vega (een echte, eet ook geen vis) aan om te eten bij de Bakker Bart of de La Place? Ik ga deze week lunchen met een vriendin en maak me nu al 'zorgen' over wat ik dan in hemelsnaam moet nemen... volgens mij is het meeste daar erg vet!
Broodje gekookt ei kan bij Bakker Bart! :Y Met sla erbij, als je dat wilt. Met gekookt ei is niks mis, en die Bartjes (broodjes) zijn best wel lekker :9
pi_97489333
Syrena: misschien willen ze het aangetekend versturen? Anders zou ik het gewoon combineren met een middagje shoppen of op een terrasje zitten in Maastricht. :Y)

Vloerkadet: bij Delifrance hebben ze broodjes met alleen maar groente, gekookt ei en dressing, zoiets is echt wel mager. Maar voor een keertje kun je toch ook best een broodje kaas eten?
Everything has changed
pi_97489342
quote:
0s.gif Op maandag 30 mei 2011 11:12 schreef MariaEtcetera het volgende:
Volgens mij mogen diploma's niet opgestuurd worden Syrena! :o En waarom een faalbewijs? Een behaald diploma is toch altijd goed! :Y
Nou ja, ze schreef "to which address" ze het konden senden, dus ik hou hoop :7 En faalbewijs omdat ik alleen nog mijn scriptie hoefde af te maken om drs te worden. Dat lukte niet understatement , dus heb ik toen het kon alles omgezet en kreeg ik direct mijn BA diploma. En daar baal ik van tijd tot tijd nog wel van, vandaar.
  maandag 30 mei 2011 @ 11:22:06 #53
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_97489502
ohzo!

*rhopt op fiets naar trein*
pi_97489540
Feli Mini,wat tof!!

Cali :*, ruzie is nooit leuk maar hoort er wel een beetje bij.

Vriendje en ik hebben de ruzie weer bijgelegd O+ en hij was weer zo lief O+ huhu.

Vloerkadet: bij de la place hebben ze echt lekkere salades om zelf samen te stellen, met gegrilde groentes, couscous, en echt veel vegetarische opties. Wel beetje afhankelijk van de vestiging.

:o Syrena, ik moet ook mijn diploma nog ophalen! Dat ligt nog in dublin, ga straks meteen een mailtje sturen!!
  maandag 30 mei 2011 @ 11:26:29 #55
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_97489636
Nou, dat hardlooprondje ging ook nergens over :') 3,8 km met 9,7 km/u en toen had ik het wel weer gezien. Veel te warm met die zon de hele tijd op m'n lijf. Ik moet echt eens leren dat het ook om 10 uur al warm is op zo'n dag :'). Volgende keer maar om 9 uur lopen.

Ik heb geen zin om de hele dag thuis te zitten om m'n solliberichten af te wachten, dus ik ga nu douchen en dan lekker 8-10 km wandelen! Flesjes water mee, broodje scoren onderweg... ja!
Niet meer actief op Fok!
  maandag 30 mei 2011 @ 11:30:25 #56
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_97489767
Oja, zal m'n balkondeur eens ff opengooien. Misschien wel aardig.
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
pi_97489794
*schop* mezelf naar de sportschool

en daarna maar weer verder werken thuis...

bah heb echt nog nergens zin in
pi_97489805
quote:
0s.gif Op maandag 30 mei 2011 11:30 schreef XcUZ_Me het volgende:
Oja, zal m'n balkondeur eens ff opengooien. Misschien wel aardig.
:9~ O+
pi_97489811
quote:
0s.gif Op maandag 30 mei 2011 11:26 schreef Viking84 het volgende:
Nou, dat hardlooprondje ging ook nergens over :') 3,8 km met 9,7 km/u en toen had ik het wel weer gezien. Veel te warm met die zon de hele tijd op m'n lijf. Ik moet echt eens leren dat het ook om 10 uur al warm is op zo'n dag :'). Volgende keer maar om 9 uur lopen.

Ik heb geen zin om de hele dag thuis te zitten om m'n solliberichten af te wachten, dus ik ga nu douchen en dan lekker 8-10 km wandelen! Flesjes water mee, broodje scoren onderweg... ja!
Of je gaat in de avond...? Deed ik vaak, zeker aangezien je zo vroeg eet, rond een uurtje of 10!
  maandag 30 mei 2011 @ 11:32:39 #60
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_97489862
quote:
0s.gif Op maandag 30 mei 2011 11:31 schreef Perruche het volgende:

[..]

Of je gaat in de avond...? Deed ik vaak, zeker aangezien je zo vroeg eet, rond een uurtje of 10!
Ja maar ik ben het nu zo gewend om 's ochtends te lopen en dan zit ik er de hele dag tegenaan te hikken :').

Ik heb echt zin in wandelen straks. Als een echte uniek :') :D.
Niet meer actief op Fok!
  maandag 30 mei 2011 @ 11:39:22 #61
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_97490083
Kan ik nog ff naar je zwaaien dan? :P
pi_97490086
Waarom zijn er 2 topics open op het moment?
Like anything else in life, anal fisting can be made high class by going at it with your pinkie out.
  maandag 30 mei 2011 @ 11:40:12 #63
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_97490111
quote:
0s.gif Op maandag 30 mei 2011 11:39 schreef XcUZ_Me het volgende:
Kan ik nog ff naar je zwaaien dan? :P
Denk niet dat ik nog langs jou kom, sorry :P. Ben daarnet wel langs geweest :Y.
Niet meer actief op Fok!
  maandag 30 mei 2011 @ 11:41:03 #64
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_97490138
quote:
0s.gif Op maandag 30 mei 2011 11:39 schreef V1z0R het volgende:
Waarom zijn er 2 topics open op het moment?
Das er eentje van vrijdag. Is per abuis nog niet gesloten, denk ik :).
Niet meer actief op Fok!
pi_97490198
quote:
0s.gif Op maandag 30 mei 2011 09:57 schreef Mini. het volgende:
Wat goed!!! Gefeliciteerd! *O* *O* *O*
Venus in pocketformaat
Š loveli
pi_97490747
8-)
quote:
Dear XX

We will send it to you with registered mail
*O*
Als ik nu niet thuis ben, moet ik het dan bij het postkantoor gaan halen uiteindelijk? :? :')
Nou ja, dat zie ik dan wel weer.
pi_97490779
Over hardloopkleding: ik heb voor de vakantie een thermo-shirt gekocht en daar ren ik nu ook in. Echt ideaal! Zweet wordt ook met deze temperaturen goed afgevoerd en bij kou juist isolerend. En, bijkomend voordeel, ik zie er superslank uit in dat shirt O+ . Jammer dat het spul zo duur is. Volgens mij van Icebreaker, maar ik kan 'mijn' shirt niet meer vinden op i'net. deze denk ik:

[ Bericht 27% gewijzigd door Phaidra op 30-05-2011 12:06:08 ]
Venus in pocketformaat
Š loveli
  maandag 30 mei 2011 @ 12:03:01 #68
283830 Rituals
Rediscovering the moment
pi_97490896
Gefeliciteerd Mini! *O*
Your body. Your soul. Your rituals.
  maandag 30 mei 2011 @ 12:06:54 #69
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_97490989
quote:
0s.gif Op maandag 30 mei 2011 11:58 schreef Phaidra het volgende:
Over hardloopkleding: ik heb voor de vakantie een thermo-shirt gekocht en daar ren ik nu ook in. Echt ideaal! Zweet wordt ook met deze temperaturen goed afgevoerd en bij kou juist isolerend. En, bijkomend voordeel, ik zie er superslank uit in dat shirt O+ . Jammer dat het spul zo duur is. Volgens mij van Icebreaker, maar ik kan 'mijn' shirt niet meer vinden op i'net. deze denk ik:

[ afbeelding ]
Daarin zie je elk vetje! :o.
Niet meer actief op Fok!
pi_97491037
Gefeliciteerd Mini, tof zeg!

Zo, maar eens lunchen. De ochtend vloog om!
pi_97491079
quote:
0s.gif Op maandag 30 mei 2011 12:06 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Nee helemaal niet! Het is niet zo'n representatief plaatje. Bij mij valt 'ie een stukje losser bij buik/probleemzone en juist heel accentuerend in de taille O+ . Bij het passen keek ik in de spiegel en was op slag verkocht. Ondanks de prijs :@ O-) .
Venus in pocketformaat
Š loveli
  maandag 30 mei 2011 @ 12:11:46 #72
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_97491093
quote:
0s.gif Op maandag 30 mei 2011 12:06 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Phaidra heeft toch geen rug- en buikvet. Zij kan het prima hebben.
  maandag 30 mei 2011 @ 12:12:13 #73
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_97491110
Zoooo, hotel voor Edinburgh geboekt! Is dat deel geregeld en zijn we iig tijdens de Bank Holiday onder de pannen!

Verder zitten we naar deze B&B te kijken:

http://www.newstead-guesthouse.co.uk/index.htm

O+ O+
  maandag 30 mei 2011 @ 12:14:06 #74
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_97491163
quote:
14s.gif Op maandag 30 mei 2011 12:11 schreef Tinkepink het volgende:

[..]

Nou dat is Phaidra niet met je eens :P. Zie ^^.

Je lijkt niet superslank in zo'n ding, je BENT het als je er geen vetjes te zien zijn.
Niet meer actief op Fok!
pi_97491170
quote:
0s.gif Op maandag 30 mei 2011 11:58 schreef Phaidra het volgende:

[ afbeelding ]
En doe je daar niks over aan dan?
Everything which is not impossible, will eventually happen
  maandag 30 mei 2011 @ 12:15:27 #76
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_97491210
quote:
0s.gif Op maandag 30 mei 2011 12:14 schreef Quinazoline het volgende:

[..]

Als het warm is.... waarom?
pi_97491253
quote:
14s.gif Op maandag 30 mei 2011 12:11 schreef Tinkepink het volgende:

[..]

Ik zie echt verschil met andere shirtjes. Er zit merinowol in en daardoor niet zo elastisch/strak als dat plaatje suggereert.

Maar bedankt voor het compliment!
Venus in pocketformaat
Š loveli
pi_97491351
quote:
0s.gif Op maandag 30 mei 2011 12:14 schreef Quinazoline het volgende:

[..]

Nee hoor, dat hoeft niet per se. Maar het zou wel kunnen in de winter. Ik heb de 200 versie, er is eventueel een dunnere versie als je bang bent dat deze te warm is (zoek op icebreaker bodyfit 150 tank).
Venus in pocketformaat
Š loveli
  maandag 30 mei 2011 @ 12:22:19 #79
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_97491420
Anyway. Ik ga wandelen. Tot later! :W.
Niet meer actief op Fok!
pi_97491566
gefeli Mini! Ik hoop dat je Groningen een leuke stad vindt :)

Die inrichting XM :') :X Je moet er van houden :P

Straks naar de endodontloog, ik hoop dat het meevalt want eigenlijk wil ik vanavond nog sporten :o
Be ready when opportunity comes...Luck is the time when preparation and opportunity meet
pi_97491728
Heey! Ik wil ook graag meedoen ;)
Ik ben 1.68 en weeg inmiddels 69.7 kilo. Dat wordt dan een BMI van 24.8
Ik zou graag 55 kg willen wegen maar mijn eerste streef is 60 kg.

Door gezonder te eten, niet meer te snoepen, veel water te drinken en af en toe sporten ga ik dat doel bereiken :)
  maandag 30 mei 2011 @ 12:34:47 #82
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_97491810
Yes, very British!

Sterkte! Is dat tandvleesellende? Ik kon toen 's avonds niet fietsen.. gevoel dat ik een klap op m'n smoel had gehad.
pi_97491873
Hoi Kitlerrr, succes! Ook van plan lijstjes te posten? Dan kunnen sommigen hier wel vertellen waar je op zou kunnen verbeteren.

XM (en andere grapefruitliefhebbers) grapefruits zijn nu 1,- per kilo bij de C1000! (i.p.v. 1.89)
Oh en ook ander fruit en groente in de aanbieding
Like anything else in life, anal fisting can be made high class by going at it with your pinkie out.
pi_97492002
zo sporten ging best goed, viel me alles mee :D

en welkom Kitlerrr
pi_97492009
quote:
0s.gif Op maandag 30 mei 2011 12:36 schreef V1z0R het volgende:
Hoi Kitlerrr, succes! Ook van plan lijstjes te posten? Dan kunnen sommigen hier wel vertellen waar je op zou kunnen verbeteren.

XM (en andere grapefruitliefhebbers) grapefruits zijn nu 1,- per kilo bij de C1000! (i.p.v. 1.89)
Oh en ook ander fruit en groente in de aanbieding
Hey Tink, je moet eens een grapefruit eten!
pi_97492056
quote:
0s.gif Op maandag 30 mei 2011 12:36 schreef V1z0R het volgende:

[/sup]
Ja! Ik zal regelmatig lijstjes posten ;)
  maandag 30 mei 2011 @ 12:47:07 #87
103930 Ewelina
Ik ben ik
pi_97492166
Echt, begeleiders :r :r :r
pi_97492197
quote:
10s.gif Op maandag 30 mei 2011 12:34 schreef XcUZ_Me het volgende:
Yes, very British!

Sterkte! Is dat tandvleesellende? Ik kon toen 's avonds niet fietsen.. gevoel dat ik een klap op m'n smoel had gehad.
niet tandvlees als wel wortel ellende. Vorige keer viel mee, maar ik kan ook een lego mannetjes hoofd krijgen :X
Be ready when opportunity comes...Luck is the time when preparation and opportunity meet
pi_97492209
quote:
0s.gif Op maandag 30 mei 2011 12:47 schreef Ewelina het volgende:
Echt, begeleiders :r :r :r
nog niks gehoord?

En welkom Kittler!
  maandag 30 mei 2011 @ 12:53:35 #90
103930 Ewelina
Ik ben ik
pi_97492384
quote:
0s.gif Op maandag 30 mei 2011 12:48 schreef _aurum_ het volgende:

[..]

nog niks gehoord?

eerst dat hij niks ontvangen had, toen nog een keer uitgeprint, toen had hij het al gelezen nu wil hij de status weten. Echt, rot een eind op. Geef eens commentaar. :r
pi_97492458
Gefeliciteerd met je baan, Mini! *O*

Had afgelopendagen familie-weekend. Ik weet geen precieze lijstjes, maar denk BBQ, buffet, uitgebreid ontbijt, taart, hapjes. Even beetje opletten deze week aangezien ik over 2 weken richting zuiden en bikini-aandoe-weer vertrek.

O: gekookt eitje 2 plakjes ham
L: wat gebakken stukjes kipfilet met likje mayo/sambal, volle kwark met frambozen, citroensap en zoetstof
S: hardlopen
T: wodka, katjang
D: schnitzel met saus van: paprika, ui, champignons en gezeefde tomaten en snijboontjes of haricots verts
  maandag 30 mei 2011 @ 12:56:26 #92
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_97492470
quote:
0s.gif Op maandag 30 mei 2011 12:53 schreef Ewelina het volgende:

[..]

eerst dat hij niks ontvangen had, toen nog een keer uitgeprint, toen had hij het al gelezen nu wil hij de status weten. Echt, rot een eind op. Geef eens commentaar. :r
Kan je dat niet aangeven dan? Op een aardige manier :').
  maandag 30 mei 2011 @ 12:57:17 #93
103930 Ewelina
Ik ben ik
pi_97492492
quote:
0s.gif Op maandag 30 mei 2011 12:56 schreef XcUZ_Me het volgende:

[..]

Kan je dat niet aangeven dan? Op een aardige manier :').
Ja, dat doe ik wel als ik afgekoeld ben. :') Hoezo, status van het stuk? Ik wil gewoon commentaar?
pi_97492519
Gewoon netjes zeggen dat je graag wilt weten of je op de goede weg bent voor je verdergaat? Moet kunnen toch.
Everything has changed
pi_97492543
quote:
0s.gif Op maandag 30 mei 2011 12:57 schreef Ewelina het volgende:

[..]

Ja, dat doe ik wel als ik afgekoeld ben. :') Hoezo, status van het stuk? Ik wil gewoon commentaar?
Zou dan ook even bellen, dat werkt vaak beter dan per mail.
  maandag 30 mei 2011 @ 13:04:52 #96
103930 Ewelina
Ik ben ik
pi_97492702
quote:
0s.gif Op maandag 30 mei 2011 12:58 schreef Mini. het volgende:
Gewoon netjes zeggen dat je graag wilt weten of je op de goede weg bent voor je verdergaat? Moet kunnen toch.
Geen idee, ik heb al drie keer om commentaar gevraagd en of ik anders een afspraak kan maken dus eeh.. ik ben het gewoon zat. :@
  maandag 30 mei 2011 @ 13:05:07 #97
103930 Ewelina
Ik ben ik
pi_97492708
quote:
14s.gif Op maandag 30 mei 2011 12:59 schreef Ml-etje het volgende:

[..]

Zou dan ook even bellen, dat werkt vaak beter dan per mail.
Zit op mijn werk, gaat niet.
pi_97492812
en je hebt geen pauze/mobiel?
Ja doei.
  maandag 30 mei 2011 @ 13:10:52 #99
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_97492854
Je moet toch ook wel eens naar de wc? Dan kan een kort telefoongesprek imho ook wel ff.
  maandag 30 mei 2011 @ 13:11:15 #100
103930 Ewelina
Ik ben ik
pi_97492868
quote:
0s.gif Op maandag 30 mei 2011 13:09 schreef motorbloempje het volgende:
en je hebt geen pauze/mobiel?
Heel kort. En aangezien ik de hele dag aan de telefoon zit voel ik er niet zoveel voor om in de pauze ook nog te gaan telefoneren.

Maar problematischer is dat ik gewoon geen telefoonnummer heb.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')