quote:Op zondag 29 mei 2011 22:59 schreef bjanaan het volgende:
Nicotinetekort ff verandering in brengen dan maar!
quote:
quote:Op maandag 30 mei 2011 00:51 schreef MajorTom. het volgende:
Ik voel me fantastisch want mijn ban is opgeheven.
quote:Op maandag 30 mei 2011 00:55 schreef Dimens het volgende:
[..]
Oh wat is hij blij.
Bans worden trouwens niet op het forum besproken.
joh! op de eerste date?quote:
Dit was geen date, alleen gezellig ijsje eten bij het water.quote:Op maandag 30 mei 2011 08:59 schreef Miam het volgende:
[..]
joh! op de eerste date?
Ik voel me wel redelijk oke..
klinkt zoveel leuker dan een 'date'.quote:Op maandag 30 mei 2011 09:47 schreef Houniet het volgende:
[..]
Dit was geen date, alleen gezellig ijsje eten bij het water.
Hey!!! Gefeliciteerd. Wel genieten dat je het hebt he! Je glas is sinds vandaag halfvol ipv leeg - nu dat kreng nog aan de praat krijgenquote:Op maandag 30 mei 2011 16:05 schreef Høken het volgende:
Brommerrijbewijs opgehaald, wil ik gaan rijden, flikkert ie steeds uit. Koppeling doet het niet goed meer.
Dankje! Nou op dit moment is het helemaal leeg.quote:Op maandag 30 mei 2011 16:06 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
Hey!!! Gefeliciteerd. Wel genieten dat je het hebt he! Je glas is sinds vandaag halfvol ipv leeg - nu dat kreng nog aan de praat krijgen
Kom je even naar Zoetermeer gereden morgen?quote:Op maandag 30 mei 2011 16:11 schreef Høken het volgende:
[..]
Dankje! Nou op dit moment is het helemaal leeg.Maar ja, pa is er mee bezig, de frustraties liepen mij al hoog op. Vanavond even een paar rondjes rijden, en dan morgen een middagje toeren, mits het goed weer is.
ik zag dit al eerder staan,wat is dit precies?quote:Op maandag 30 mei 2011 20:31 schreef Snowcold het volgende:
Moe, zenuwachtig. Morgen Proeve van Bekwaamheid.
dankjequote:Op maandag 30 mei 2011 03:25 schreef J0ycie88 het volgende:
Niet in slaap kunnen komen en moet gewoon over 3 uur op de fiets zitten om te werken..
En Neo alles komt goed! Werkse morgen!
Zijn de type examens die op het mbo gebruikt worden. Ipv pen en papier is het meer ee. Simulatie van realiteit oftewel project vormquote:Op maandag 30 mei 2011 20:32 schreef scrub_nurse het volgende:
[..]
ik zag dit al eerder staan,wat is dit precies?
OT: pff heftig lesje, nu moe..
Euhmm... Jij had toch nog geen week je certificaat?quote:Op maandag 30 mei 2011 18:58 schreef Høken het volgende:
IK VOEL ME ECHT TYFUS KUT. M'n ouders zijn nú m'n brommer aan het verkopen, zonder dat ik ze toestemming heb gegeven. Thanks, ouders.
Ik heb 'm gister opgehaald. Daarom. Maar wel veel geoefend, en nu gaat het mis, en wordt m'n brommert verkocht. Onderuit gegaan tijdens het optrekken. Gigantische bloeduitstorting in 'n spier.quote:Op maandag 30 mei 2011 20:57 schreef Yuki het volgende:
[..]
Euhmm... Jij had toch nog geen week je certificaat?
OT: wel oké.
Oeh, gelukkig!quote:Op dinsdag 31 mei 2011 09:57 schreef motorbloempje het volgende:
Opgelucht! Hoorde daarnet dat er een ongeval met een motorrijder gebeurd was op de route waarvan ik dacht dat mijn man er op de motor zou rijdenen hij was ook nog 's laat op zijn werk! Maar uiteindelijk bleek hij een andere snelweg genomen te hebben en gewoon laat te zijn..
[/stress]
Oh deerne, wie bunt al weken bezig moar ik weet nog steeds niet wat ie kunt.quote:
quote:
Iets persoonlijks oid?quote:Op dinsdag 31 mei 2011 22:31 schreef Mishu het volgende:
Ik voel me door iets op tv weer kut dat hij nooit zo voor mij heeft gevoeld...
Raar hoe misselijk en depri je dan weer even kan zijn.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |