quote:
quote:Op zondag 29 mei 2011 21:07 schreef Dastan het volgende:
Update
Leeell
Dastan
Snuf.
Koekjestrommel
Flitskikker
TMartina
BaasD
ViaRegnum
Daev
Burger_Kaan
Yosander
Kaasrol
Ik had in de tweede geschiedenis van een eckte baas (haatte brugklassers, rookte sigaar, droeg zo'n hoed jeweetwel). Had ik voor een SO een 10 BAM, week later weer een SO: een 1quote:Op zondag 29 mei 2011 23:42 schreef ViaRegnum2 het volgende:
In de tweede klas had ik voor mijn tweede toets wiskunde een 2.1____!
Nog niet zeker hèquote:
Klinkie gaat weer terug naar de basisschoolquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op woensdag 20 april 2011 23:38 schreef luckass het volgende:
bazen zijn alleen vindbaar voor de chicks.
quote:Op zondag 29 mei 2011 23:45 schreef ViaRegnum2 het volgende:
Mijn wiskundeleraar vond in de brugklas op grond van mijn prestaties op zijn vakgebied dat ik naar de mavo moest. True story. Gelukkig zei de rest gymnasium, en mijn rapport zei dat ook.
Hehehehe.quote:Op zondag 29 mei 2011 23:44 schreef yosander het volgende:
[..]
Ik had in de tweede geschiedenis van een eckte baas (haatte brugklassers, rookte sigaar, droeg zo'n hoed jeweetwel). Had ik voor een SO een 10 BAM, week later weer een SO: een 1. Dikke preek van 'm gehad
. Mijn engste brugklaservaring
.
Wythmenerplas jaquote:
Eckte bazenscore. LOBIquote:
quote:Op zondag 29 mei 2011 23:46 schreef Dastan het volgende:
Heb in zes jaar maar twee onvoldoendes gehaald bitches.
Wat doe je nou net als Sociosss?quote:
quote:Op zondag 29 mei 2011 23:44 schreef yosander het volgende:
[..]
Klinkie gaat weer terug naar de basisschool![]()
![]()
.
Eigenlijk niet nee.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
ik had in de tweede alleen maar 8's en 9'squote:Ik had in de tweede geschiedenis van een eckte baas (haatte brugklassers, rookte sigaar, droeg zo'n hoed jeweetwel). Had ik voor een SO een 10 BAM, week later weer een SO: een 1 . Dikke preek van 'm gehad . Mijn engste brugklaservaring .
Serieus?quote:Op zondag 29 mei 2011 23:46 schreef Dastan het volgende:
Heb in zes jaar maar twee onvoldoendes gehaald bitches.
Nice nice, gefeliciteerdquote:Op zondag 29 mei 2011 23:45 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Biatch. Morgen ouders 25jaar getrouwd dus kan niet, als het weer meezit ga ik woensdag.
Zwolle-Zuidquote:Op zondag 29 mei 2011 23:47 schreef yosander het volgende:
[..]
Nice nice, gefeliciteerd![]()
.
10 minuten van m'n huis af
Zo en Zoquote:Op zondag 29 mei 2011 23:46 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
Lobi terug brother from another mother jwt![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |