Voor dat geld trek ik ook zo'n apenpak aanquote:Op dinsdag 31 mei 2011 19:45 schreef Morendo het volgende:
Rooney toen hij zijn contract verlengde:
[ afbeelding ]
Maar goed, die komt ook uit een elitaire omgeving.
quote:Op dinsdag 31 mei 2011 19:54 schreef TheGreatHooD het volgende:
Ach, geef Mulder nou gewoon maar een kans. Leuk dat hij voor Feyenoord wil spelen maar Mulder wil net zo goed ook graag voor Feyenoord spelen. Als je Mulder laat staan kan hij evengoed als het niveau Stekelenburg worden.
Kan toch? Steek was op z'n 19e nou ook niet echt geweldigquote:
Jawel man, beetje zoals ik op mijn 9e was, zo was steek, super getalenteerd..quote:Op dinsdag 31 mei 2011 22:04 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
[..]
Kan toch? Steek was op z'n 19e nou ook niet echt geweldig.
quote:Op dinsdag 31 mei 2011 22:10 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Jawel man, beetje zoals ik op mijn 9e was, zo was steek, super getalenteerd..
Hoezo dequote:
Ik lach jou gewoon graag uit.quote:Op dinsdag 31 mei 2011 22:26 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Hoezo de. Doe dan de
![]()
Ik heb al 2 puntjes achter mijn post wat duidt op een troll
Het is maar dat ik al genoeg waarschuwingen heb, anders had ik je uitgescholden met nare woordenquote:Op dinsdag 31 mei 2011 22:34 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
[..]
Ik lag jou gewoon graag uit.
One love tho.
Tja, sommige mensen kunnen het wel maken, andere niet. Sorry bra'.quote:Op dinsdag 31 mei 2011 22:35 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Het is maar dat ik al genoeg waarschuwingen heb, anders had ik je uitgescholden met nare woorden
Lelijke klomp.quote:Op dinsdag 31 mei 2011 22:40 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
[..]
Tja, sommige mensen kunnen het wel maken, andere niet. Sorry bra'.
bra?quote:Op dinsdag 31 mei 2011 22:40 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
[..]
Tja, sommige mensen kunnen het wel maken, andere niet. Sorry bra'.
Lag.quote:Op dinsdag 31 mei 2011 22:34 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
[..]
Ik lag jou gewoon graag uit.
One love tho.
sorry, was in de war met Quake online.quote:Op dinsdag 31 mei 2011 23:20 schreef HenkieVdV het volgende:
[..]
Lag.
Maar die Feyenoorders met hun Mulder, laat vooral staan inderdaad dikke prutser.
Quakequote:Op dinsdag 31 mei 2011 23:27 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
[..]
sorry, was in de war met Quake online.
Mensen uit Delftquote:Op woensdag 1 juni 2011 00:13 schreef Vjenne12345 het volgende:
Kunnen jullie elkaar niet toevoegen op MSN, dan het hele forum vol te spammen?
www. Quakelive.com is het enige spel wat ik wel eens speel, doe is liefquote:
Hij is een soort Messi met het fysiek van een Bogarde.quote:Op woensdag 1 juni 2011 01:05 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
www.Quakelive.com is het enige spel wat ik wel eens speel, doe is lief
Hebben jullie die Serero eigenlijk al eens zien spelen. Ik heb zelf echt nog geen idee wat ik bij hem moet verwachten
Nouja dat fysieke gedeelte klinkt dan wel weer veelbelovend al had Sno dat ookquote:Op woensdag 1 juni 2011 01:08 schreef Morendo het volgende:
[..]
Hij is een soort Messi met het fysiek van een Bogarde.
Zal wel op de bank komen dus.
Bazenspel inderdaad. En gratis.quote:Op woensdag 1 juni 2011 01:05 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
www. Quakelive.com is het enige spel wat ik wel eens speel, doe is lief
Hebben jullie die Serero eigenlijk al eens zien spelen. Ik heb zelf echt nog geen idee wat ik bij hem moet verwachten
Hij schijnt heel goed te zijn, ik bedoel meer potentie bv Drogba.quote:Op woensdag 1 juni 2011 01:08 schreef Morendo het volgende:
[..]
Hij is een soort Messi met het fysiek van een Bogarde.
Zal wel op de bank komen dus.
Mooi. Als Jan en Steek blijven hebben we volgend jaar een bazenteam (Voor de eredivisie) Mag ik je klompen zien nu?quote:Op woensdag 1 juni 2011 01:11 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
[..]
Bazenspel inderdaad. En gratis.
[..]
Hij schijnt heel goed te zijn, ik bedoel meer potentie bv Drogba.
Ja behalve dat het geen echte spits is, maar wie weet Drogba brak ook pas echt door op zijn 26ste ofzoquote:Op woensdag 1 juni 2011 01:11 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
[..]
Bazenspel inderdaad. En gratis.
[..]
Hij schijnt heel goed te zijn, ik bedoel meer potentie bv Drogba.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |