SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.NOTE: Dit topic is niet gemaakt voor alleen één persoon. Het wordt verwacht dat je ook ruimte laat voor andere mensen die hun ervaringen (en oplossingen) willen delen. Als niemand met anders iets te zeggen heeft, mag je dan wel doorgaan met wat jij wil zeggen. Maar als je merkt dat er een nieuweling erbij komt, geef hem de ruimte om ook zijn verhaal te doen.
Er is een meet op komst, aanmelden kan hier: Meet Aanmeld topic versieren op latere leeftijd
De reeks is hernoemd naar "Als versieren niet zo makkelijk gaat" omdat dit de lading beter dekt dan de vorige topic titel.
De OP vind je hier
Het was heel rustig hier; en er komt iets over sperma langs, en opeens zijn er weer 3 dames actief in het topicquote:
Je wordt steeds aantrekkelijker.quote:
+1 voor de TT.quote:
Ze wil een blanke met een poes. En ik ben een neger met een stok dus tsja dat gaat niet samen.quote:Op zondag 29 mei 2011 23:20 schreef formerjellybean het volgende:
kunnen jullie niet stiekem op het strand afspreken dan kan je haar bespringen
9 juni pas dan laat lant zich weer uitwonen door een toevallige voorbijganger.quote:
Weer?quote:Op zondag 29 mei 2011 23:22 schreef heloef het volgende:
[..]
9 juni pas dan laat lant zich weer uitwonen door een toevallige voorbijganger.
Jammer dat ik geen 25 meer ben. Dan had ik graag met mn bruine kijkers diep in dr ogen gekeken...quote:Op zondag 29 mei 2011 23:22 schreef heloef het volgende:
[..]
9 juni pas dan laat lant zich weer uitwonen door een toevallige voorbijganger.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[b] Op zondag 14 november 2010 18:11 schreef liesje1979 het volgende:[/b]
Zo is daar Godshand, met zijn sarcastische toon,
Die regelmatig een topic voorziet van spot en hoon.
Ja, zeker ze is nu een slet geworden die graag zaad in haar gezicht gespoten krijgt.quote:
Kan iemand me even een samenvatting geven?quote:Op zondag 29 mei 2011 23:23 schreef heloef het volgende:
[..]
Ja, zeker ze is nu een slet geworden die graag zaad in haar gezicht gespoten krijgt.
Vraag het Lanterfant zelf?quote:Op zondag 29 mei 2011 23:25 schreef Halcon het volgende:
[..]
Kan iemand me even een samenvatting geven?
Helaas ben ik inderdaad nerd genoeg om dat uit te leggenquote:Op zondag 29 mei 2011 23:15 schreef minibeer het volgende:
[..]
Ongeveer, meer van: zoekalgoritmen, asymptostische notatie, binaire en tertiaire bomen, recurrente betrekkingen...
Je klinkt alsof je me wel wat uit kan leggen
Nou even in het kort over lant ze wil nu gewoon seks het liefst een relatie maar dat gaat niet. Nu heeft ze via de nummers van de voorgaande topics ofzo uitgerekend dat ze op 9 juni weer gaat neuken, al vond ze dat wel lang dus het kan zomaar deze week ook nog gebeuren.quote:Op zondag 29 mei 2011 23:25 schreef Halcon het volgende:
[..]
Kan iemand me even een samenvatting geven?
Nee ze slikt het liever door.. Anders zo'n verspilling ookquote:Op zondag 29 mei 2011 23:28 schreef heloef het volgende:
Oh ja en ze vind zaad lekker en krijgt het graag in haar gezicht gespoten, meer hoef je eigenlijk niet te weten.
quote:Op zondag 29 mei 2011 23:27 schreef heloef het volgende:
[..]
Nou even in het kort over lant ze wil nu gewoon seks het liefst een relatie maar dat gaat niet. Nu heeft ze via de nummers van de voorgaande topics ofzo uitgerekend dat ze op 9 juni weer gaat neuken, al vond ze dat wel lang dus het kan zomaar deze week ook nog gebeuren.
Dan zit je ook niet met de rommel. Prima oplossing. Heeft ze dat helemaal zelf bedacht?quote:Op zondag 29 mei 2011 23:29 schreef Godshand het volgende:
[..]
Nee ze slikt het liever door.. Anders zo'n verspilling ook
Ja en nu wil ze alleen maar meer piemels in haar grot binnenlaten.quote:Op zondag 29 mei 2011 23:29 schreef Halcon het volgende:
[..]
Als ik het goed begrijp, is haar maagdenvliesje dus al getorpedeerd?
Ze kwam er zelf mee dat ze het wou proeven et cetera.quote:Op zondag 29 mei 2011 23:30 schreef Halcon het volgende:
[..]
Dan zit je ook niet met de rommel. Prima oplossing. Heeft ze dat helemaal zelf bedacht?
Ik zou haar uit wanhopigheid kapotbatsen.quote:Op zondag 29 mei 2011 23:31 schreef Crutch het volgende:
Je zou haar bijna uit medelijden helemaal kapotbatsen.
Vind jij eigenlijk wel jammer he?quote:Op zondag 29 mei 2011 23:29 schreef Halcon het volgende:
[..]
Als ik het goed begrijp, is haar maagdenvliesje dus al getorpedeerd?
Kun je net zo goed een hoer gaan batsen.quote:Op zondag 29 mei 2011 23:31 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik zou haar uit wanhopigheid kapotbatsen.
quote:Op zondag 29 mei 2011 23:21 schreef heloef het volgende:
[..]
Ze wil een blanke met een poes. En ik ben een neger met een stok dus tsja dat gaat niet samen.
Pfff... zie je vaker met wereldvreemde meisjes. Het duurt even voor dat ze pik hebben, maar als ze eenmaal pik hebben gehad dan volgen er in rap tempo meer pikken. Als er een schaap over de dam is...quote:Op zondag 29 mei 2011 23:30 schreef heloef het volgende:
[..]
Ja en nu wil ze alleen maar meer piemels in haar grot binnenlaten.
Zo wanhopig ben ik dan ook weer niet.quote:Op zondag 29 mei 2011 23:32 schreef Crutch het volgende:
[..]
Kun je net zo goed een hoer gaan batsen.
Dat kost geld.quote:Op zondag 29 mei 2011 23:32 schreef Crutch het volgende:
[..]
Kun je net zo goed een hoer gaan batsen.
Ja en zo lang er sletten bestaan wacht ik daar wel op.quote:
Als dat zo was, vroeg je er niet naar. Jammer jong, je moet een ander ontmaagdslachtoffertje vinden...quote:Op zondag 29 mei 2011 23:35 schreef Halcon het volgende:
[..]
Het interesseert me eerlijk gezegd vrij weinig.
Wereldvreemde sletten welteverstaan. Sletten die de hele avond mixdrankjes zuipen zijn uiteindelijk duurder dan een hoer.quote:Op zondag 29 mei 2011 23:36 schreef heloef het volgende:
[..]
Ja en zo lang er sletten bestaan wacht ik daar wel op.
Ik volg dit topic al 'n tijdje, dus dan ben ik wel benieuwd naar de voortgang die mensen maken. Ik heb geen ontmaagdingsslachtoffer nodig. Dames die ontmaagd moeten worden zijn of veel te jong of er mankeert iets anders aan.quote:Op zondag 29 mei 2011 23:38 schreef Godshand het volgende:
[..]
Als dat zo was, vroeg je er niet naar. Jammer jong, je moet een ander ontmaagdslachtoffertje vinden...
quote:Op zondag 29 mei 2011 23:39 schreef Halcon het volgende:
[..]
Wereldvreemde sletten welteverstaan. Sletten die de hele avond mixdrankjes zuipen zijn uiteindelijk duurder dan een hoer.
Ligt eraan hoe snel ze dronken zijn, zijn ze bij nummer 4 al op die knieën ben je nog goedkoper uit ook.quote:Op zondag 29 mei 2011 23:39 schreef Halcon het volgende:
[..]
Wereldvreemde sletten welteverstaan. Sletten die de hele avond mixdrankjes zuipen zijn uiteindelijk duurder dan een hoer.
zeker niet in de kroegquote:Op zondag 29 mei 2011 23:40 schreef formerjellybean het volgende:
Oh grappig ik luisterde net naar Jacques Herbs , een man mag niet huilen
Dan wel, alleen wordt zelfs iemand die slecht tegen alcohol kan niet heel dronken van 4 mixdrankjes zoals deze in de gemiddelde uitgaansgelegenheid worden aangelegd.quote:Op zondag 29 mei 2011 23:40 schreef heloef het volgende:
[..]
Ligt eraan hoe snel ze dronken zijn, zijn ze bij nummer 4 al op die knieën ben je nog goedkoper uit ook.
Wat een idiote conclusie.quote:Op zondag 29 mei 2011 23:39 schreef Crutch het volgende:
[..]
Ik bedoel dat het weinig verschil zou uitmaken.
quote:Op zondag 29 mei 2011 23:41 schreef lanterfanteraar het volgende:
[..]
Wat een idiote conclusie.
Ik ben helemaal geen hoer of sletje.
quote:Op zondag 29 mei 2011 23:45 schreef Halcon het volgende:
Over wijven volgieten, heb nog wel een anekdote.
We waren op vakantie met vier kameraden en één gast had moeite met het krijgen van een vriendin / one night stand. Op een gegeven moment toonde er dus een meisje interesse in hem. Hij verstond er geen klap van, dus ik mocht de hele tijd gaan vertalen. Alcohol ging er goed in en hij dacht flink van bil te kunnen gaan. Dat wijf dus de hele tijd volgetankt met alcohol. Op een gegeven moment vond hij het wel genoeg, hij zag neukkansen en ze werd wel erg dronken. Aangezien hij haar dat niet duidelijk kon maken, moest ik dat vertalen. Tegen dat wijf gezegd dat hij nog een paar rondjes gaat geven en dat hij dan met haar naar het hotel wil. Dat wijf doorzuipen, mee naar zijn hotel en heeft ze daar de hele boel ondergekotst. Er werd niet geneukt overigens. Dag erna weer hetzelfde liedje. Toen moest ze niet kotsen, maar viel ze als een blok in slaap. Hij werd wakker en het hele bed was nat en alles stonk. Had ze in zijn bed gepist.
quote:Op zondag 29 mei 2011 23:45 schreef Halcon het volgende:
Over wijven volgieten, heb nog wel een anekdote.
We waren op vakantie met vier kameraden en één gast had moeite met het krijgen van een vriendin / one night stand. Op een gegeven moment toonde er dus een meisje interesse in hem. Hij verstond er geen klap van, dus ik mocht de hele tijd gaan vertalen. Alcohol ging er goed in en hij dacht flink van bil te kunnen gaan. Dat wijf dus de hele tijd volgetankt met alcohol. Op een gegeven moment vond hij het wel genoeg, hij zag neukkansen en ze werd wel erg dronken. Aangezien hij haar dat niet duidelijk kon maken, moest ik dat vertalen. Tegen dat wijf gezegd dat hij nog een paar rondjes gaat geven en dat hij dan met haar naar het hotel wil. Dat wijf doorzuipen, mee naar zijn hotel en heeft ze daar de hele boel ondergekotst. Er werd niet geneukt overigens. Dag erna weer hetzelfde liedje. Toen moest ze niet kotsen, maar viel ze als een blok in slaap. Hij werd wakker en het hele bed was nat en alles stonk. Had ze in zijn bed gepist.
Gewoon vertellenquote:Op zondag 29 mei 2011 23:47 schreef Waaghals het volgende:
dan zal ik maar niet het verhaal van de "bruine" tent vertellen
Want?quote:Op zondag 29 mei 2011 23:48 schreef lanterfanteraar het volgende:
Bah Halcon. Je daalt weer verder in mijn achting. Zo blijft er niets meer over.
Vertaald: ik vind je eigenlijk wel geil, maar doe er maar moeite voorquote:Op zondag 29 mei 2011 23:51 schreef lanterfanteraar het volgende:
[..]
Je bent zo vreselijk asociaal en ordinair.
Want? Ik was nota bene niet te beroerd om als tolk op te treden die avond.quote:Op zondag 29 mei 2011 23:51 schreef lanterfanteraar het volgende:
[..]
Je bent zo vreselijk asociaal en ordinair.
Ken je dat gevoel dat je langs een uitgebrand autowrak rijdt? Dat je weet dat je iets heel ranzigs gaat zien maar toch even kijken? Dat gevoel heb ik nu een beetjequote:Op zondag 29 mei 2011 23:47 schreef Waaghals het volgende:
dan zal ik maar niet het verhaal van de "bruine" tent vertellen
ik wil het zelf liever ook niet herinnerenquote:Op zondag 29 mei 2011 23:52 schreef Catbert het volgende:
[..]
Ken je dat gevoel dat je langs een uitgebrand autowrak rijdt? Dat je weet dat je iets heel ranzigs gaat zien maar toch even kijken? Dat gevoel heb ik nu een beetje
Alleen bij mail?quote:Op zondag 29 mei 2011 23:56 schreef formerjellybean het volgende:
berichtjes wissen lucht opwaarom laat ik altijd zo vol lopen bij mail enzo.
Ik ken het. Ik kijk altijd.quote:Op zondag 29 mei 2011 23:52 schreef Catbert het volgende:
[..]
Ken je dat gevoel dat je langs een uitgebrand autowrak rijdt? Dat je weet dat je iets heel ranzigs gaat zien maar toch even kijken? Dat gevoel heb ik nu een beetje
Ik ook, en achteraf heb ik altijd zo iets van "waarom?"quote:
Kijkfilequote:Op zondag 29 mei 2011 23:58 schreef Halcon het volgende:
[..]
Vandaar dus dat de kijkfile altijd langer is dan de file na het ongeluk.
Heb wel altijd zo iets van als ik toch in de file gestaan heb kijk ik ook wel ff, dan heb ik er tenminste wat aanquote:
Wil je nu graag dat wij je gaan vragen "hoezo dan"?quote:Op zondag 29 mei 2011 23:59 schreef formerjellybean het volgende:
ook bij hyves enzo . ff wat schoonwissen en ruimte maken voor nieuwe dingen
Het is meer de file, als het ongeluk op de andere baan is. Boeiend doorrijden, ik wil ergens heen. Vooral als ik naar mn werk moet, te laat door die kijkende debielen...quote:Op zondag 29 mei 2011 23:59 schreef Catbert het volgende:
[..]
Heb wel altijd zo iets van als ik toch in de file gestaan heb kijk ik ook wel ff, dan heb ik er tenminste wat aan
Dat is heel sociaal dat doen vrienden voor elkaar.quote:Op zondag 29 mei 2011 23:52 schreef Halcon het volgende:
[..]
Want? Ik was nota bene niet te beroerd om als tolk op te treden die avond.
Ik erger me er ook aan. Ik rijd behoorlijk wat af en ik zie dagelijks ongelukken. Echt niet zo boeiend om flink vaart te minderen, te kijken en dan een file te veroorzaken zodat weer 'n hoop mensen te laat komen op afspraken of op hun werk.quote:Op maandag 30 mei 2011 00:01 schreef Godshand het volgende:
[..]
Het is meer de file, als het ongeluk op de andere baan is. Boeiend doorrijden, ik wil ergens heen. Vooral als ik naar mn werk moet, te laat door die kijkende debielen...
"wijf voltanken" gatver. tuig.quote:Op zondag 29 mei 2011 23:52 schreef Halcon het volgende:
[..]
Want? Ik was nota bene niet te beroerd om als tolk op te treden die avond.
Dat vind ik dus ook. Kan me wel voorstellen dat 'sociaal' voor Lanterfanter een onbekend begrip is.quote:Op maandag 30 mei 2011 00:01 schreef heloef het volgende:
[..]
Dat is heel sociaal dat doen vrienden voor elkaar.
Sorry schat maar wat jij op dit moment wil (rondneuken) wordt gewoon gezien als sletten gedrag.quote:Op zondag 29 mei 2011 23:41 schreef lanterfanteraar het volgende:
[..]
Wat een idiote conclusie.
Ik ben helemaal geen hoer of sletje.
Heb je 'n betere benaming voor iemand van het vrouwelijke geslacht die veel te veel alcohol aan het consumeren is?quote:Op maandag 30 mei 2011 00:03 schreef lanterfanteraar het volgende:
[..]
"wijf voltanken" gatver. tuig.
Dat WIL ik niet! Godsamme. Dovemansoren.quote:Op maandag 30 mei 2011 00:04 schreef heloef het volgende:
[..]
Sorry schat maar wat jij op dit moment wil (rondneuken) wordt gewoon gezien als sletten gedrag.
Wen er maar aan genoeg mannen die dat soort woorden gebruiken onderling.quote:Op maandag 30 mei 2011 00:03 schreef lanterfanteraar het volgende:
[..]
Het is niet zo relevant wat jij wel of niet wil. Jouw gedrag is in de ogen van weldenkende mensen slettengedrag.quote:Op maandag 30 mei 2011 00:05 schreef lanterfanteraar het volgende:
[..]
Dat WIL ik niet! Godsamme. Dovemansoren.
Wat wil je dan wel?quote:Op maandag 30 mei 2011 00:05 schreef lanterfanteraar het volgende:
[..]
Dat WIL ik niet! Godsamme. Dovemansoren.
Helemaal niet! Hallo, ik ben jong en ik ben aan het aftasten.quote:Op maandag 30 mei 2011 00:06 schreef Halcon het volgende:
[..]
Het is niet zo relevant wat jij wel of niet wil. Jouw gedrag is in de ogen van weldenkende mensen slettengedrag.
Ga je nou een vrouw aanraden uit de keuken te blijven?quote:Op maandag 30 mei 2011 00:08 schreef Halcon het volgende:
[..]
Zich als een slet gedragen, maar geen commentaar krijgen. If you can't stand the heath...
En daar is niets mis mee , maar pas er ook een beetje mee op voor je het weet heb je een naamquote:Op maandag 30 mei 2011 00:08 schreef lanterfanteraar het volgende:
[..]
Helemaal niet! Hallo, ik ben jong en ik ben aan het aftasten.
Sommige vrouwen kunnen er beter wegblijven inderdaad.quote:Op maandag 30 mei 2011 00:09 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Ga je nou een vrouw aanraden uit de keuken te blijven?
Jij noemt het aftasten, mensen die niet wereldvreemd zijn noemen het 'sletten'.quote:Op maandag 30 mei 2011 00:08 schreef lanterfanteraar het volgende:
[..]
Heb je een oogje op hem?quote:Op maandag 30 mei 2011 00:09 schreef formerjellybean het volgende:
He er valt me iets op wannabehigh is hier minder
kan je niet beter volgend jaar leuke studie gaan doen(je was weer iets van plan).quote:Op maandag 30 mei 2011 00:08 schreef lanterfanteraar het volgende:
[..]
Ik negeer het niet hoor.quote:Op maandag 30 mei 2011 00:09 schreef lanterfanteraar het volgende:
[..]
Dat heb ik nu al duizend keer getypt maar dat negeer je allemaal.
Jep heel goedquote:Op maandag 30 mei 2011 00:13 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik negeer het niet hoor.
Je wil een vaste vriend maar je denkt dat dat niet lukt en de tussentijd wil je gewoon geneukt worden zoiets was het toch?
Nee ik wil actief zijn, dat doet me goed en zal me ook goed doen voor mijn studie.quote:Op maandag 30 mei 2011 00:12 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
kan je niet beter volgend jaar leuke studie gaan doen(je was weer iets van plan).
en met de opgedane "kennis" mbt mannen dan je ogen openhouden enzo, ipv nu actief op zoek te gaan?.
en ja nu gaan wachten kan best moeilijk zijn misschien om je "in te houden" qua verlangens, en dat zo elke dag. maar dat doen wel meer mensen
Jammer dat je zo denkt.quote:Op maandag 30 mei 2011 00:09 schreef Catbert het volgende:
Heren. 19 jarige naieve meisjes pesten wordt op den duur ook een beetje triest
Hij neemt het voor je op, even ter informatie.quote:
Nou dat je aftast daar is niks mee maar kijk niet vreemd op als de rest van de wereld je een slet vind.quote:Op maandag 30 mei 2011 00:16 schreef lanterfanteraar het volgende:
[..]
Jep heel goed
[..]
Nee ik wil actief zijn, dat doet me goed en zal me ook goed doen voor mijn studie.
"opnemen" en een niet bevallende styloquote:Op maandag 30 mei 2011 00:20 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Hij neemt het voor je op, even ter informatie.
Hij bedoelt het goed.quote:Op maandag 30 mei 2011 00:23 schreef lanterfanteraar het volgende:
[..]
"opnemen" en een niet bevallende stylo
zucht
Je moest eens het gemiddelde gesprek in de kleedkamer van een willekeurig voetbalteam horen.quote:Op maandag 30 mei 2011 00:03 schreef lanterfanteraar het volgende:
[..]
ja maar je kan volgend jaar dan een leuker iemand ontmoeten, met iets van vriendschap of zelfs geestelijke connectie.quote:Op maandag 30 mei 2011 00:16 schreef lanterfanteraar het volgende:
[..]
Jep heel goed
[..]
Nee ik wil actief zijn, dat doet me goed en zal me ook goed doen voor mijn studie.
quote:Op maandag 30 mei 2011 00:27 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
ja maar je kan volgend jaar toch wel een leuker iemand ontmoeten, met iets van vriendschap of zelfs geestelijke connectie.
jij kan ook gewoon veel vriendjes maken enzo straks toch? en vandaar uit dan ook een leuke jongen vinden
jij doet jezelf tekort
Ik wil mijn studie niet als middel gebruiken. Heb ik al een paar keer vermeld.quote:Op maandag 30 mei 2011 00:27 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
ja maar je kan volgend jaar toch wel een leuker iemand ontmoeten, met iets van vriendschap of zelfs geestelijke connectie.
jij kan ook gewoon veel vriendjes maken enzo straks toch? en vandaar uit dan ook een leuke jongen vinden
jij doet jezelf tekort
Nu ze ontmaagd is wil ze niet zonder sex dus terwijl ze opzoek is naar een vriend neukt ze rustig door.quote:Op maandag 30 mei 2011 00:27 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
ja maar je kan volgend jaar dan een leuker iemand ontmoeten, met iets van vriendschap of zelfs geestelijke connectie.
jij kan ook gewoon veel vriendjes maken enzo straks. en vandaar uit dan ook een leuke jongen vinden
als je nu zo actief zoekt enzo, doe je jezelf tekort.
als dit je nu heel erg gaat bezighouden, dan glijdt je juist steeds verder af(ik heb ervaring)
oh oke dan. dat wist ik niet, of was ik alweer vergeten.quote:Op maandag 30 mei 2011 00:28 schreef lanterfanteraar het volgende:
[..]
Ik wil mijn studie niet als middel gebruiken. Heb ik al een paar keer vermeld.
De zekerheid ( sociaal) moet al aanwezig zijn. Maar ik ben aardig op weg met mijn internetafspraken, ik heb een echte vriendin nu ook.
omy.. dat hoerenverhaal. Nee dat helpt je niks, een hoer is eigenlijk gewoon drugs, je hebt er niks aan hoor.quote:Op maandag 30 mei 2011 00:34 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
oh oke dan. dat wist ik niet, of was ik alweer vergeten.
ik heb zelf ook plannen he, want ik kan ineens best veel hoeren vinden op internet die met onveilige seks adverteren enzo. 2 jaar terug was dat allemaal niet en kon ik dat niet vinden.
ik ben naar de doktor geweest voor iets met me teen, en ben ook gezond enzo(qua aids, en de wachttijd ook lang genoeg gewacht, en andere dingen) . maar dan wil ik dus met 1 zon hoer liever voor langere tijd gaan afspreken.
alleen van alles houdt me tegen,
-dat ze me vast stom vinden, en het semi-rape is(en daarnaar vragen werkt niet want dan jagen ze klanten weg)
-en het kost zoveel (of naja valt mee, 200 euro per uur maar volgens de ad. stukken goedkoper dan wat ik voorheen nog netaan had kunnen regelen....)
-en meer dingen
ik heb er helemaal geen zin in om WEER verlaten te gaan worden, na 8k meisje faal, die ander daarvoor, enalles. het is irritant.
of naja eigenlijk ga ik wel gewoon.... 1 keer maakt niet uit, en als het bevalt ga ik weer. misschien is het wel slim om te doen.
ik weet niet, als jij het doet doe ik het ook
Lanterfanter droomt er natuurlijk van om gegangbanged te worden door het 8e elftal (en begeleiders) van FC Schubbenkutveen.quote:Op maandag 30 mei 2011 00:25 schreef minibeer het volgende:
[..]
Je moest eens het gemiddelde gesprek in de kleedkamer van een willekeurig voetbalteam horen.
Hij was toch even z'n kwakkie kwijt? (en zijn 8k)quote:Op maandag 30 mei 2011 00:37 schreef lanterfanteraar het volgende:
[..]
omy.. dat hoerenverhaal. Nee dat helpt je niks, een hoer is eigenlijk gewoon drugs, je hebt er niks aan hoor.
Ga nou met mensen van websites afspreken. Je hebt niks te verliezen en ze zullen het alleen maar interessant vinden dat je zo raar leeft. Daar houd je tenminste wat aan over.
Ergens zit daar natuurlijk wel wat gaafs in. Het is niet voor niets een gangbaar onderwerp in porno (huhu huhu, woordgrapquote:Op maandag 30 mei 2011 00:38 schreef Halcon het volgende:
[..]
Lanterfanter droomt er natuurlijk van om gegangbanged te worden door het 8e elftal (en begeleiders) van FC Schubbenkutveen.
Kunnen die gasten even 'aftasten'quote:Op maandag 30 mei 2011 00:41 schreef minnemin het volgende:
[..]
Ergens zit daar natuurlijk wel wat gaafs in. Het is niet voor niets een gangbaar onderwerp in porno (huhu huhu, woordgrap)
http://www.speurders.nl/o(...)ze=40&pc=7522AA&r=25quote:Op maandag 30 mei 2011 00:37 schreef lanterfanteraar het volgende:
[..]
omy.. dat hoerenverhaal. Nee dat helpt je niks, een hoer is eigenlijk gewoon drugs, je hebt er niks aan hoor.
Ga nou met mensen van websites afspreken. Je hebt niks te verliezen en ze zullen het alleen maar interessant vinden dat je zo raar leeft. Daar houd je tenminste wat aan over.
Gast, onveilig met een hoer? Wil je soms herpes krijgen?quote:Op maandag 30 mei 2011 00:34 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
ik heb zelf ook plannen he, want ik kan ineens best veel hoeren vinden op internet die met onveilige seks adverteren enzo. 2 jaar terug was dat allemaal niet en kon ik dat niet vinden.
onveilig met hoer is het meest girlfriend like wat ik ooit kan krijgen denk ik ofzo.
ik ben naar de doktor geweest voor iets met me teen, en ben ook gezond enzo(qua aids, en de wachttijd ook lang genoeg gewacht, en andere dingen) . maar dan wil ik dus met 1 zon hoer liever voor langere tijd gaan afspreken.
-dat ze me vast stom vinden, en het semi-rape is(en daarnaar vragen werkt niet want dan jagen ze klanten weg)
-en het kost zoveel (of naja valt mee, 200 euro per uur maar volgens de ad. stukken goedkoper dan wat ik voorheen nog netaan had kunnen regelen....)
-en meer dingen
ik heb er helemaal geen zin in om WEER verlaten te gaan worden, na 8k meisje faal, die ander daarvoor, enalles. het is irritant.
of naja eigenlijk ga ik wel gewoon.... 1 keer maakt niet uit, en als het bevalt ga ik weer. misschien is het wel slim om te doen.
Als jij er voor wenst te betalen, dan verkoopt deze dame vast ook wel een illusie. Als ze de plee moet schrobben voor 80 euro per half uur, doet ze dat waarschijnlijk ook wel.quote:Op maandag 30 mei 2011 00:43 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
http://www.speurders.nl/o(...)ze=40&pc=7522MG&r=25
ja maar kijk, deze dan bijv. ze zegt dat " alles kan".
zou je dan ook kunnen vragen naar een illusie?
of ze zegt dat "alles kan" volgens die ad, betekent dat dat ze graag met mensen mee wil denken ofzo? dat als je elkaar gaat aankijken dat ze open genoeg staat voor eerst elkaars ogen checken enzo?
Je kunt tegenwoordig best oud worden met HIV. Een komkommertje eten schijnt ongezonder te zijn nowadays.quote:Op maandag 30 mei 2011 00:46 schreef minnemin het volgende:
MLIG, NIET DOEN!!!! Hoe stom je ben man? Onveilig met een hoer... als je dood wil zijn er effectievere manieren hoor.
niks "ja maar", je negeert compleet wat ik zegquote:Op maandag 30 mei 2011 00:43 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
http://www.speurders.nl/o(...)ze=40&pc=7522AA&r=25
ja maar kijk, deze dan bijv. ze zegt dat " alles kan".
zou je dan ook kunnen vragen naar een illusie?
of ze zegt dat "alles kan" volgens die ad, betekent dat dat ze graag met mensen mee wil denken ofzo? dat als je elkaar gaat aankijken dat ze open genoeg staat voor eerst elkaars ogen checken enzo?
Nee, hij snapt volgens mij oprecht het punt niet.quote:Op maandag 30 mei 2011 00:48 schreef lanterfanteraar het volgende:
[..]
niks "ja maar", je negeert compleet wat ik zeg
maar dat is de beste GF like seks die ik kan krijgenquote:Op maandag 30 mei 2011 00:46 schreef minnemin het volgende:
MLIG, NIET DOEN!!!! Hoe stom je ben man? Onveilig met een hoer... als je dood wil zijn er effectievere manieren hoor.
ja dat is best wel goed van mezelf he. ik heb geen herpes , geen simplex virus, en ook niet die ander.quote:Op maandag 30 mei 2011 00:44 schreef kipknots het volgende:
[..]
Gast, onveilig met een hoer? Wil je soms herpes krijgen?
Jij wil een persoonlijke relatie opbouwen met een hoer?quote:Op maandag 30 mei 2011 00:49 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
maar dat is de beste GF like seks die ik kan krijgen
en qua kosten, dan gewoon 1 uur met condoom tarief afspreken, en gewoon beetje babbelen.
en andere uur die 200 euro tarief.
kosten vallen best mee dan
130 + 200 . of gaat ze dan weer piepen dat ik te ingewikkeld doe, en dat ik gewoon 2X 200 moet gaan betalen?
[..]
ja dat is best wel goed van mezelf he. ik heb geen herpes , geen simplex virus, en ook niet die ander.
en ik heb ook nog nooit pfeiffer gehad.
Je leert ook niks van die film he.quote:Op maandag 30 mei 2011 00:49 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
en qua kosten, dan gewoon 1 uur met condoom tarief afspreken, en gewoon beetje babbelen.
130 + 200 . of gaat ze dan weer piepen dat ik te ingewikkeld doe, en dat ik gewoon 2X 200 moet gaan betalen?
[..]
ja dat is best wel goed van mezelf he. ik heb geen herpes , geen simplex virus, en ook niet die ander.
Die hoer kan natuurlijk wel het een en ander onder de leden hebben. Het is niet omdat je nog nooit iets hebt gehad, dat je ook nooit zoiets kunt krijgen.quote:Op maandag 30 mei 2011 00:49 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
[..]
oh dit:quote:Op maandag 30 mei 2011 00:48 schreef lanterfanteraar het volgende:
[..]
niks "ja maar", je negeert compleet wat ik zeg
ja maar dat lukt me niet. ik heb niemand om mee af te spreken, en dat kan ik ook niet krijgen, en dat gaat waarschijnlijk ook never nooit lukkenquote:omy.. dat hoerenverhaal. Nee dat helpt je niks, een hoer is eigenlijk gewoon drugs, je hebt er niks aan hoor.
nee ik heb hem nog niet afgekeken.quote:Op maandag 30 mei 2011 00:53 schreef lanterfanteraar het volgende:
[..]
Je leert ook niks van die film he.
Of heeft het je seksuele driften soms aangewakkerd?
Zit jij vieze filmpjes door te sturen? En dat zegt dan iets over mij.quote:Op maandag 30 mei 2011 00:53 schreef lanterfanteraar het volgende:
[..]
Je leert ook niks van die film he.
Of heeft het je seksuele driften soms aangewakkerd?
Wacht. Huisarts dan. Die verwijst je sowieso door naar een psycholoog. Daar kun je dan gezellig je verhaal doen ( dan praat je met iemand!!!) en ondertussen gaat die je helpen. Samen een passend baantje zoeken ook.quote:Op maandag 30 mei 2011 00:54 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
oh dit:
[..]
ja maar dat lukt me niet. ik heb niemand om mee af te spreken, en dat kan ik ook niet krijgen, en dat gaat waarschijnlijk ook never nooit lukken
dat is nou juist bijvoorbeeld een verschil tussen ons, dat jij mensen kan ontmoeten, en met mensen kan afspreken van internet enzo.
ik faal al bij de hoeren afspreken meestal via internet. dat ik halve land doorrijd 2 jaar terug bijvoorbeeld, en dan urenlang ergens in de blbalbala, en met alle jongens die je kan gaan ontmoeten gewoon gezellig moet gaan doen enzo.
nee maar dat zeg ik.quote:Op maandag 30 mei 2011 00:53 schreef Halcon het volgende:
[..]
Die hoer kan natuurlijk wel het een en ander onder de leden hebben. Het is niet omdat je nog nooit iets hebt gehad, dat je ook nooit zoiets kunt krijgen.
Een beetje babbelen a ¤ 200,00 per uur moet je alleen doen met een hele goede psycholoog of met een hele goede advocaat.
Een psycholoog die je helpt met het zoeken naar een baan?quote:Op maandag 30 mei 2011 00:57 schreef lanterfanteraar het volgende:
[..]
Wacht. Huisarts dan. Die verwijst je sowieso door naar een psycholoog. Daar kun je dan gezellig je verhaal doen ( dan praat je met iemand!!!) en ondertussen gaat die je helpen. Samen een passend baantje zoeken ook.
Goed, ¤ 130,00 uur dan. Dat is nog (te) veel voor een uurtje babbelen met iemand die het IQ heeft van een pelpinda.quote:Op maandag 30 mei 2011 00:57 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
nee maar dat zeg ik.
dan spreek ik af voor 1 uur a 130
e nvolgend uur voor 200.
volgens die tarievenlijst van haar moet dat kunnen. of zal ze daar moeilijk over doen?
dus dan spreek ik voor het babbelen af voor 130. en niet 200 wat jij zegt. dus wat je zegt is onjuist
en het is VEEL GOEDKOPER dan ik vorig jaar nog netaan heb kunnen regelen. dus ik kan me eerder daarover gaan opwinden.
dus misschien dat ik bij haar dan vaker kan(meer dan 1 keer voor het eerst in me leven, zonder dat ze me verlaat, en dat ik haar met geen mogelijkheid opnieuw kan 'terugkrijgen' eventjes dan)
ja nou, ik heb liever "8k meisje" weerquote:Op maandag 30 mei 2011 00:59 schreef Halcon het volgende:
[..]
Goed, ¤ 130,00 uur dan. Dat is nog (te) veel voor een uurtje babbelen met iemand die het IQ heeft van een pelpinda.
Een hoer die je verlaat? Veel lachwekkender moet het niet worden...
Dat plaatje is twee pixels groot, grote kans dat ze er als een cracktrol uitziet.quote:Ik hoef niet te omschrijven hoe lekker ik eruit zie, want mijn foto zegt genoeg dacht ik.
Nou ze wordt maandelijks gecontrosleerd, topquote:intiem zonder kan ook. Ik wordt maandelijks gecontrosleerd en weet daarom dat ik safe ben,.
voor meer info vraag me erna.
Ga je film afkijken, wat aftrekken en naar de huisarts. Deze week.quote:Op maandag 30 mei 2011 01:04 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
ja nou, ik heb liever "8k meisje" weer
daar heb ik 1 keer seks mee gehad, en toen haar 8000 euro gegeven, en 400 euro uitgeleend(wat nog steeds moet terugkomen)
400 euro uitgeleend
ik zou liever weer met haar seks willen hebben, maar zeg jij maar hoe ik dat dan moet doen!!!
Zodat ze nog een keer 8,4k uit de broekzak kan trommelen?quote:Op maandag 30 mei 2011 01:04 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
ja nou, ik heb liever "8k meisje" weer
daar heb ik 1 keer seks mee gehad, en toen haar 8000 euro gegeven, en 400 euro uitgeleend(wat nog steeds moet terugkomen)
400 euro uitgeleend
ik zou liever weer met haar seks willen hebben, maar zeg jij maar hoe ik dat dan moet doen!!!
Pff, wat een praat weer. Over ordinair gesproken...quote:Op maandag 30 mei 2011 01:05 schreef lanterfanteraar het volgende:
[..]
Ga je film afkijken, wat aftrekken en naar de huisarts. Deze week.
nee ik ken dat plaatje ergens van. en toen ik de grote versie ervan had, zag ze er wel (te) goed uit. maar ik weet niet meer precies allemaal.quote:Op maandag 30 mei 2011 01:05 schreef Micson het volgende:
Wat doet iedereen moeilijk over een keertje een hoerenbezoek. Misschien helpt een flinke krikbeurt MLiG weer een beetje in het zadel.
Enkele persoonlijke aanmerkingen op de advertentie:
[..]
Dat plaatje is twee pixels groot, grote kans dat ze er als een cracktrol uitziet.
ja dat is wel jammer he, ik zou liever ook iemand willen die het alleen met mij doet. maarja dat is allemaal onbereikbaar voor mij hequote:[..]
Nou ze wordt maandelijks gecontrosleerd, top
Hij gaat er niet naar toe voor een krikbeurt. Hij zoekt er meer achter, wil dat ze 'n soort vriendin wordt, bestookt haar met rare mails en uiteindelijk heeft ze genoeg van hem. Zie zijn vorige episodes met hoertjes.quote:Op maandag 30 mei 2011 01:05 schreef Micson het volgende:
Wat doet iedereen moeilijk over een keertje een hoerenbezoek. Misschien helpt een flinke krikbeurt MLiG weer een beetje in het zadel.
Enkele persoonlijke aanmerkingen op de advertentie:
[..]
Dat plaatje is twee pixels groot, grote kans dat ze er als een cracktrol uitziet.
[..]
Nou ze wordt maandelijks gecontrosleerd, top
nee ,onmogelijk om met haar af te spreken. en geld bieden werkt ook nietquote:Op maandag 30 mei 2011 01:06 schreef Halcon het volgende:
[..]
Zodat ze nog een keer 8,4k uit de broekzak kan trommelen?
Misschien haar nog 'n keer een flink geldbedrag geven? Dan wil ze vast wel. Of dat verstandig is, betwijfel ik, maar goed... dat is uiteraard helemaal aan jou!
Dan houdt het op.quote:Op maandag 30 mei 2011 01:07 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
nee ,onmogelijk om met haar af te spreken. en geld bieden werkt ook niet
Die 8k dudette heeft zo een ongelofelijke deuk in je ego getrapt dat is onvoorstebaar.. zij heeft meer van je afgenomen dan die 8k.quote:Op maandag 30 mei 2011 00:34 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
onveilig met hoer is het meest girlfriend like wat ik ooit kan krijgen denk ik ofzo.
-en meer dingen
ik had je toch die link van zon site gegeven.quote:Op maandag 30 mei 2011 01:09 schreef Schenkstroop het volgende:
[..]
Die 8k dudette heeft zo een ongelofelijke deuk in je ego getrapt dat is onvoorstebaar.. zij heeft meer van je afgenomen dan die 8k.
Ik sta je trouwens wel hierin bij, ik zit ook al een tijd met het idee om het onvelig te doen met een prostituee. het probleem is dat ik uberhaupt nog nooit bij een prostituee thuis ben geweest. en ook weet hoe de gangbare mentaliteit is. het is wel ontzettend jammer dat gozers fiks moeten betalen voor seks. terwijl vrouwen het maar makkelijk kunnen klrijgen. tenzij je een irritante overheersende alfa bent natuurlijk.
Niet in hun bek pissen zonder toestemming lijkt me wel een goede sociale regel, zelfs bij een hoer.quote:Op maandag 30 mei 2011 01:15 schreef Halcon het volgende:
Wat voor sociale regels zou je moeten volgen bij hoeren?
geen idee.quote:Op maandag 30 mei 2011 01:15 schreef Halcon het volgende:
Maar je mag d'r wel zonder rubber volspuiten? In de bek pissen is gezondheidstechnisch een stuk veiliger dan in de bek spuiten of in haar poes spuiten...quote:Op maandag 30 mei 2011 01:16 schreef Supersoep het volgende:
[..]
Niet in hun bek pissen zonder toestemming lijkt me wel een goede sociale regel, zelfs bij een hoer.
ik heb geen plasseks behoeftesquote:Op maandag 30 mei 2011 01:19 schreef Halcon het volgende:
[..]
Maar je mag d'r wel zonder rubber volspuiten? In de bek pissen is gezondheidstechnisch een stuk veiliger dan in de bek spuiten of in haar poes spuiten...
Zitten jullie via de DM informatie over hoertjes uit te wisselen? "Ja, die blonde uit Heerlen, weet je wel... Die mag ik gewoon zonder rubber in haar poes spuiten en ze is 2,5 jaar geleden nog getest, dus dat zit wel goed.."quote:Op maandag 30 mei 2011 01:20 schreef Schenkstroop het volgende:
@Mylifeisgrey:
Precies die laatste comment van jou via DM. kun je ook wel ventileren op het forum hoor. ik zie er niks mis mee. behalve dat je weet dat iedereen gaat zeiken dat het maar aan jou en je houding zou liggen blablabla.. maar je ziet het mij ook doen hoor. ik verntileer gewoon vanuit mijn hart.
Ik dacht dat jij ging stoppen met het zeuren over oneerlijke dingen omdat jij élke vrouw die wel toenadering zoekt, weer ineens afwimpelt omdat het dan te eng voor je is.quote:Op maandag 30 mei 2011 01:20 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
ik heb geen plasseks behoeftes
gewoon (liefst consensual) seks in the missonary position, en misschien nog ietskjes kinkyer dan dat, maar niet veel.
jammer dat er geen normale echte vriendin /fuckbuddy/ ons voor mij, of schenkstroop in zit. het voelt gewoon zo erg oneerlijk
nee. zoveel is er niet te melden. dat doen die gasten op dat forum wel.quote:Op maandag 30 mei 2011 01:21 schreef Halcon het volgende:
[..]
Zitten jullie via de DM informatie over hoertjes uit te wisselen? "Ja, die blonde uit Heerlen, weet je wel... Die mag ik gewoon zonder rubber in haar poes spuiten en ze is 2,5 jaar geleden nog getest, dus dat zit wel goed.."
Als de hoertjes maar wanhopig genoeg zijn, zal het vast niet zo duur zijn.quote:Op maandag 30 mei 2011 01:25 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
nee dat doen die gasten op dat forum wel.
die kunnen altijd goedkope vinden ofzo. en dat zijn meestal wel gasten van in de 50, getrouwd enzo. maar volgensmij weten ze wel playertechnieken want ik heb het geprobeert, maar het lukt me niet voor weinig geld gewoon... .zelfs niet voor hee lveel geld vaak niet gelukt.
Je vrouw bedriegen met een hoerquote:Op maandag 30 mei 2011 01:25 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
nee. zoveel is er niet te melden. dat doen die gasten op dat forum wel.
die kunnen altijd goedkope vinden ofzo. en dat zijn meestal wel gasten van in de 50, getrouwd enzo. maar volgensmij weten ze wel playertechnieken want ik heb het geprobeert, maar het lukt me niet voor weinig geld gewoon... .zelfs niet voor hee lveel geld vaak niet gelukt.
ik heb weleens geprobeert. en dan gaan smeken dat ik denk ik echt niet ziek ben, en dat ik nog nooit zonder condoom gesekst had, en dat ik zooooooooo graag gewoon wil weten hoe het voelt.quote:Op maandag 30 mei 2011 01:25 schreef Halcon het volgende:
[..]
Als de hoertjes maar wanhopig genoeg zijn, zal het vast niet zo duur zijn.
Er wordt erg correct met de vrouwen/prostituees omgegeaan hoor in contrary to popular belief. maar dat komt er wel op neer dat veel heel veel mannen het maar moeten slikken als zij worden bedrogen en lang niet alles krijgen waar voor is betaald. lees maar es her en der op internet.quote:Op maandag 30 mei 2011 01:15 schreef Halcon het volgende:
Tsja... het blijven hoeren he. Hebben die mannen de afspraken dan in een soort van contract of offerte vastgelegd?quote:Op maandag 30 mei 2011 01:27 schreef Schenkstroop het volgende:
[..]
Er wordt erg correct met de vrouwen/prostituees omgegeaan hoor in contrary to popular belief. maar dat komt er wel op neer dat veel heel veel mannen het maar moeten slikken als zij worden bedrogen en lang niet alles krijgen waar voor is betaald. lees maar es her en der op internet.
ja maar die gasten staan nog stevig in hun schoenen.quote:Op maandag 30 mei 2011 01:27 schreef Schenkstroop het volgende:
[..]
Er wordt erg correct met de vrouwen/prostituees omgegeaan hoor in contrary to popular belief. maar dat komt er wel op neer dat veel heel veel mannen het maar moeten slikken als zij worden bedrogen en lang niet alles krijgen waar voor is betaald. lees maar es her en der op internet.
Als ze het niet wil, dan wil ze het niet. Ik snap sowieso niet waarom je dames die dat niet willen lastig gaat vallen met dit soort verzoeken.quote:Op maandag 30 mei 2011 01:27 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
ik heb weleens geprobeert. en dan gaan smeken dat ik denk ik echt niet ziek ben, en dat ik nog nooit zonder condoom gesekst had, en dat ik zooooooooo graag gewoon wil weten hoe het voelt.
zo deed ik dat.
en dan me portomonee gaan pakken, en gaan bedelen, en gaan smeken. en het beloven ..... het werkt gewoon niet
bij de hoeren moet je ook attractie ervoor opbouwen ofzoiets.
Tsja, het blijven vrouwen natuurlijkquote:Op maandag 30 mei 2011 01:27 schreef Schenkstroop het volgende:
[..]
Nee nieteens.. maar ik kan begrijpen dat pestkinderen zoals jij dat graag denken hoor. van mij mag je. met jou valt iig niet te praten das wel duidelijk.quote:Op maandag 30 mei 2011 01:21 schreef Halcon het volgende:
[..]
Zitten jullie via de DM informatie over hoertjes uit te wisselen? "Ja, die blonde uit Heerlen, weet je wel... Die mag ik gewoon zonder rubber in haar poes spuiten en ze is 2,5 jaar geleden nog getest, dus dat zit wel goed.."
Ga je nou nog eens in op wat ik zei, stomme sufkut?quote:Op maandag 30 mei 2011 01:27 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
ik heb weleens geprobeert. en dan gaan smeken dat ik denk ik echt niet ziek ben, en dat ik nog nooit zonder condoom gesekst had, en dat ik zooooooooo graag gewoon wil weten hoe het voelt.
en dan me portomonee gaan pakken, en gaan bedelen, en gaan smeken, ..... het werkt gewoon niet
bij de hoeren moet je ook attractie ervoor opbouwen ofzoiets
Ik begin te begrijpen waarom je in een isolement zit. Normaal reageren en normaal doen is voor jou totaal niet weggelegd.quote:Op maandag 30 mei 2011 01:30 schreef Schenkstroop het volgende:
[..]
Nee nieteens.. maar ik kan begrijpen dat pestkinderen zoals jij dat graag denken hoor. van mij mag je. met jou valt iig niet te praten das wel duidelijk.
'Schenkie' reageert voortdurend verzuurd en vijandig naar mensen die wel 'n normaal wereldbeeld hebben. MLIG doet dat niet, hoewel die acties met die hoeren natuurlijk volkomen debiel zijn.quote:Op maandag 30 mei 2011 01:33 schreef Supersoep het volgende:
Ik weet de oorzaak niet, maar voor Schenkie heb ik nog sympathie. MLIG is gewoon hopeloos en moet een flinke schop onder haar kont hebben.
Ik gebruik het woord ''haar'' maar, want een man is het niet.
Dat vind ik serieus een wijze opmerkingquote:Op maandag 30 mei 2011 01:11 schreef Supersoep het volgende:
Zulke beslissingen maak je nadat je jezelf hebt afgerukt. Als je het dan nog wil, ga dan vooral je gang.
oke situatie. ik had er duizend(en) euros voor over om te weten hoe seks voelt zonder condoom. dat had ik nog nooit gedaan en ik wilde dat weten. gewoon 1 keer ! verder dacht ik niet na.quote:Op maandag 30 mei 2011 01:29 schreef Halcon het volgende:
[..]
Als ze het niet wil, dan wil ze het niet. Ik snap sowieso niet waarom je dames die dat niet willen lastig gaat vallen met dit soort verzoeken.
quote:Op maandag 30 mei 2011 00:35 schreef lanterfanteraar het volgende:
Oh een soort vriendin noemt mij net "Iemand zonder schaamte".
Ik vind het wel een compliment en het maakt me opgewonden op een bepaalde manier.
Weet je, als je mij betaalt, regel ik de e-mail correspondentie met een hoer voor je. Het zal me een worst wezen ook, als je zo dwaas blijft.quote:Op maandag 30 mei 2011 01:35 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
oke situatie. ik had er duizend(en) euros voor over om te weten hoe seks voelt zonder condoom. gewoon 1 keer ! verder dacht ik niet na.
en dat was ONMOGELIJK om te krijgen. echt waar. mij lukte het niet.
lange mails sturen naar hoeren, korte mails sturen naar hoeren.
en ik had wel positief antwoord, maar dan lukte het weer niet om af te spreken, terwijl ik WEL ECHT WILDE, ik wilde echt graag.
en dan sprak ik af, en dan kwamen ze niet opdagen. het is verschrikkelijk
en dan erom vragen bij de raamhoeren, dan zeiden ze ook geen ferme nee, en dan bedelde ik er nog even om met waarheid, en laten doorschemeren dat ik veel voor over had.
dat mislukte allemaal. want juist als je meer geld gaat bieden, dan gaan ze er weer wat achter zoeken dat je aids hebt ofzo(Waar iedereen bang voor is weetjewel).
Zo'n opmerking heeft uiteraard een "oooo die is raak booyaa!" gehalte eins!1!1 Maar wat heeft een gozer er nou aan die erg veel zin heeft in sex met een echte partner ipv zn rechterhandquote:Op maandag 30 mei 2011 01:34 schreef minibeer het volgende:
[..]
Dat vind ik serieus een wijze opmerking
Je libido zakt niet naar een absoluut dieptepunt na een fap-sessie? Bij mij wel hoor. Seks is dan 15 minuten lang niet interessant meer.quote:Op maandag 30 mei 2011 01:39 schreef Schenkstroop het volgende:
[..]
Zo;n opmerking heeft uiteraard een "oooo die is raak booyaa!" gehalte eins!1!1 Maar wat heeft een gozer eraan die erg veel zin heeft in sex met een echte partner ipv zn rechter en linkerhand
Zo ingewikkeld kan dat toch nooit zijn? Er zijn nota bene hoeren die er mee adverteren. Ook weleens verhalen gezien van bordelen waar het de normaalste zaak van de wereld is. Benader die dames dan als je het echt zo graag wil. Je gaat toch ook niet naar de shoarmatent voor een bak nasi met babi pangang?quote:Op maandag 30 mei 2011 01:35 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
oke situatie. ik had er duizend(en) euros voor over om te weten hoe seks voelt zonder condoom. dat had ik nog nooit gedaan en ik wilde dat weten. gewoon 1 keer ! verder dacht ik niet na.
en dat was ONMOGELIJK om te krijgen. echt waar. mij lukte het niet.
lange mails sturen naar hoeren, korte mails sturen naar hoeren.
en ik had wel positief antwoord, maar dan lukte het weer niet om af te spreken, terwijl ik WEL ECHT WILDE, ik wilde echt graag.
en dan sprak ik af, en dan kwamen ze niet opdagen. het is verschrikkelijk
en dan erom vragen bij de raamhoeren, dan zeiden ze ook geen ferme nee, en dan bedelde ik er nog even om met waarheid, en laten doorschemeren dat ik veel voor over had.
dat mislukte allemaal. want juist als je meer geld gaat bieden, dan gaan ze er weer wat achter zoeken dat je aids hebt ofzo(Waar iedereen bang voor is weetjewel).
is seks voor jou met je handen of met een partner gewoon hetzelfde dan?quote:Op maandag 30 mei 2011 01:40 schreef Supersoep het volgende:
[..]
Je libido zakt niet naar een absoluut dieptepunt na een fap-sessie? Bij mij wel hoor. Seks is dan 15 minuten lang niet interessant meer.
Het maakt dat je weer even net iets rationeler kunt denken.quote:Op maandag 30 mei 2011 01:39 schreef Schenkstroop het volgende:
[..]
Zo'n opmerking heeft uiteraard een "oooo die is raak booyaa!" gehalte eins!1!1 Maar wat heeft een gozer er nou aan die erg veel zin heeft in sex met een echte partner ipv zn rechterhand
ja maar nu hoeft dat niet meer, want nu kan ik het zelf nog wel netaan regelen.quote:Op maandag 30 mei 2011 01:38 schreef Supersoep het volgende:
[..]
Weet je, als je mij betaalt, regel ik de e-mail correspondentie met een hoer voor je. Het zal me een worst wezen ook, als je zo dwaas blijft.
De financiële crisis? Veel vrouwen zijn kennelijk wanhopig. Ook de EU-uitbreiding doet zijn werk. In plaats van huisvrouwen met overwicht kan 'n beetje hoerenloper nu allerlei Oostblokdelletjes uitwonen...quote:Op maandag 30 mei 2011 01:41 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
ja maar nu hoeft dat niet meer, want nu kan ik het zelf nog wel netaan regelen.
en hoeren adverteren er nu wel ineens openlijk mee, het was 1 en 2 jaar terug dat het me niet lukte om te vinden
Nee, maar een partner is weer iets anders dan een hoer. Kan je niet eens vergelijken.quote:Op maandag 30 mei 2011 01:41 schreef Schenkstroop het volgende:
[..]
is seks voor jou met je handen of met een partner gewoon hetzelfde dan?
Eerder een hoer met een pop dan een hoer met een partner.quote:Op maandag 30 mei 2011 01:42 schreef Supersoep het volgende:
[..]
Nee, maar een partner is weer iets anders dan een hoer. Kan je niet eens vergelijken.
Daar ging het ook niet om. Het ging over nadenken over dit soort dingen en doe je na een lozing wat rationeler dan zonder lozing.quote:Op maandag 30 mei 2011 01:42 schreef Supersoep het volgende:
[..]
Nee, maar een partner is weer iets anders dan een hoer. Kan je niet eens vergelijken.
nou, 1 en 2 en 3 jaar terug lukte het me niet!quote:Op maandag 30 mei 2011 01:41 schreef Halcon het volgende:
[..]
Zo ingewikkeld kan dat toch nooit zijn? Er zijn nota bene hoeren die er mee adverteren. Ook weleens verhalen gezien van bordelen waar het de normaalste zaak van de wereld is. Benader die dames dan als je het echt zo graag wil. Je gaat toch ook niet naar de shoarmatent voor een bak nasi met babi pangang?
Dat is vooral waarom ik het zei, ja.quote:Op maandag 30 mei 2011 01:44 schreef Halcon het volgende:
[..]
Daar ging het ook niet om. Het ging over nadenken over dit soort dingen en doe je na een lozing wat rationeler dan zonder lozing.
en is dat bereikbaar voor mij? (NEE dus)quote:Op maandag 30 mei 2011 01:42 schreef Supersoep het volgende:
[..]
Het was wel geinig om er te betasten naakt en in dr te komen. wat raar eigenlijk. ik snap dan best dat er wederzijdse spanning moet zijn om het leuk te maken. anders doet er één helemaal niks.. (ok bijna niks). en ik moest me echt heel erg inhouden om niet zomaar even aan dr onderlip te knabbelen en dr te zoenen ofzo want het voelde wel erg goed. zij was echt heel erg mooi.quote:Op maandag 30 mei 2011 01:40 schreef Supersoep het volgende:
[..]
Je libido zakt niet naar een absoluut dieptepunt na een fap-sessie? Bij mij wel hoor. Seks is dan 15 minuten lang niet interessant meer.
Het gaat sowieso erg tegenvallen met een hoer. Vond je het nou echt een genot de vorige keer, ook al was dat met condoom? Het is allemaal zo haastig, zo vlug, in krappe ruimtes, en 20 minuten sta je weer buiten en ben je weer wat haren kwijt door de stress van het proberen klaar te komen in record-time terwijl je waarschijnlijk nog niet eens een stijve had door het brakke engelse gebrul van zo'n hoertje.
En tot op heden is het nog steeds niet gelukt... Doet me denken aan dat spreekwoord over de huid verkopen voor de beer geschoten is...quote:Op maandag 30 mei 2011 01:44 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
nou, 1 en 2 en 3 jaar terug lukte het me niet!
maar nu lukt het me inderdaad wel, maar heb ik me even ingehouden na 3X een hoer te hebben gehad
eerste keer zonder condoom, hoer 1. zij heeft me verlaten na 1 keer
hoer 2 (8k meisje) . daar lukt het ook niet nog een keer mee, na 1 keer
hoer 3 was 130 kilo, en gewoon eng op een bepaalde manier. ze heeft me niet verlaten, maar ze ging me midden in de nacht bellen en het maakte me bang. ook maar 1 keer
nou wil ik liever 1 dezelfde iemand die goed bevalt voor de 4de keer, en dan wat vaker.
Het is niet bereikbaar voor je omdat je die vrouwen dan afwimpelt. Stel dat ik graag een broodje frikadel wil. Iemand geeft me plots een broodje frikadel en ik zeg "oei nee nou sorry hoor, ik heb er ineens helemaal geen zin in".quote:Op maandag 30 mei 2011 01:45 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
en is dat bereikbaar voor mij? (NEE dus)
en gratis seks dat het iig al zeker weten geen semi-rape is, is ook niet bereikbaar
Ja of dat men het erom doet om even cheap te scoren met wat anderen graag willen zien in een opmerking. als het meest voorspelbare niet meer gezegd mag worden dan zou deze reeks niet zo hard gaan hoor. ik distantieer mij van al die rotzooi en kijk liever 'daarbuiten'. De praktijk is namelijk veel ingewikkelder dan een paar grappig-rake opmerkingen kunnen omvatten.quote:Op maandag 30 mei 2011 01:41 schreef Halcon het volgende:
[..]
Het maakt dat je weer even net iets rationeler kunt denken.
In die opmerking zit gewoon een hele grote kern van waarheid.quote:Op maandag 30 mei 2011 01:52 schreef Schenkstroop het volgende:
[..]
Ja of dat men het erom doet om even cheap te scoren met wat anderen graag willen zien in een opmerking. als het meest voorspelbare niet meer gezegd mag worden dan zou deze reeks niet zo hard gaan hoor. ik distantieer mij van al die rotzooi en kijk liever 'daarbuiten'. De praktijk is namelijk veel ingewikkelder dan een paar grappig-rake opmerkingen kunnen omvatten.
Veel mannen hier zullen kunnen beamen dat het een puik stukje advies is.quote:Op maandag 30 mei 2011 01:52 schreef Schenkstroop het volgende:
[..]
Ja of dat men het erom doet om even cheap te scoren met wat anderen graag willen zien in een opmerking. als het meest voorspelbare niet meer gezegd mag worden dan zou deze reeks niet zo hard gaan hoor. ik distantieer mij van al die rotzooi en kijk liever 'daarbuiten'. De praktijk is namelijk veel ingewikkelder dan een paar grappig-rake opmerkingen kunnen omvatten.
het is me meer dan honderd keer gelukt om seks te hebben, met meer dan tigtallen meisjes.quote:Op maandag 30 mei 2011 01:48 schreef Halcon het volgende:
[..]
En tot op heden is het nog steeds niet gelukt... Doet me denken aan dat spreekwoord over de huid verkopen voor de beer geschoten is...
En hoe vaak is het gelukt zonder betaling? Bij een hoer koop je 'n dienst. Het is 'n beetje als elke dag Chinees gaan halen en dan roepen dat je het toch weer voor elkaar hebt gekregen om eten op je bord te krijgen.quote:Op maandag 30 mei 2011 01:56 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
het is me meer dan honderd keer gelukt om seks te hebben, met meer dan tigtallen meisjes.
maar het is me 3 keer gelukt om onveilig te doen idd
ik had iemand gevonden(emmen) en toen 1 keer gedaan
e ntoen wilde ik nog een keer ,en toen had ze me verlaten
en toen had ik weer iemand gevonden, en toen 1 keer gedaan
en toen hoefde ik niets te betalen enzo, maar uiteindelijk toch maar 8000 euro gegeven.
en toen wilde ik nog een keer, en dat lukte niet
en toen bij toeval hoer 3 gevonden. zij vond me wel leuk voor seks, en wilde wel vaker afspreken, maar dat komt denk ik omdat ze gewoon ......... is
ik ben een beetje bang van haar, en ze weegt zo zwaar en is zo dik
dus met eerste 2 kan ik niet nog een keer afspreken.
en nr 3 vind ik persoonlijk maar niets.
en ik kwam toch net met speurdersadvertentie aan...... misschien lukt het me wel om met haar af te spreken, maar dat heb ik nog niet geprobeert, en soms twijfel ik wel of ik het zou doen, want ik kan ook andere leuke dingen voor dat geld doen
(3 X afspreken is toch meer dan 1000 euro ofzo)
maar als lanterfanteraar nu leuk dingen kan gaan doen, en ze zegt dat het goed voor de geest is wil ik dat ook!
Niet voor mij, ik zie en ervaar de realiteit heel anders.quote:Op maandag 30 mei 2011 01:54 schreef Halcon het volgende:
[..]
In die opmerking zit gewoon een hele grote kern van waarheid.
Ik ben bang dat je de desbetreffende opmerking niet begrijpt.quote:Op maandag 30 mei 2011 01:59 schreef Schenkstroop het volgende:
[..]
Niet voor mij, ik zie en ervaar de realiteit heel anders.
wie wimpel ik af dan?????quote:Op maandag 30 mei 2011 01:30 schreef Supersoep het volgende:
[..]
Ga je nou nog eens in op wat ik zei, stomme sufkut?
Elke keer als een vrouw toenadering tot je zoekt, wimpel je haar af. Is het nou zo moeilijk om eens een keer te werken aan jezelf zodat je openstaat voor relaties? Want dat is nu dus niet het geval, dat vind je te eng. Je vind mensen sowieso hartstikke eng.
Maar nee, het is makkelijker om jezelf onmogelijke voorwaarden op te leggen zodat je kan klagen dat het oneerlijk en moeilijk is. Zoals het inhalen van allerlei rare opdrachten voor school voordat je eindelijk eens bij je studie-adviseur langsgaat of het zonder-condoom neuken van hoeren ipv te werken aan je sociale fobie.
Zo verdien je het bijna om HIV op te lopen.
ik heb nog nooit gratis seks gehadquote:Op maandag 30 mei 2011 01:59 schreef Halcon het volgende:
[..]
En hoe vaak is het gelukt zonder betaling? Bij een hoer koop je 'n dienst. Het is 'n beetje als elke dag Chinees gaan halen en dan roepen dat je het toch weer voor elkaar hebt gekregen om eten op je bord te krijgen.
ja maar ik kan niets anders krijgen! en als lanterfanteraar dingen gaat doen, die haar hier worden afgeraden.quote:Gezien je kostbare avontuurtje met het 8k-meisje zou ik er niet meer aan beginnen. Voor je het weet ben je weer een bak geld kwijt. Niet lullig bedoeld, maar jij zoekt iets bij 'n hoer waar hoeren niet voor bedoeld zijn en dat maakt je tot een makkelijk te bespelen prooi voor hoeren met minder goede intenties.
Zoals ik al tegen Halcon zei die opmerking van jou klinkt ms wel grappig. Maar het is niet zoals ik de realiteit zie en ervaar. Zoals ik al aangaf mbt die raam-prostituee waar je naar vroeg. Ik wilde achteraf meer... En ik vind absoluut niet dat ik maar een relatie zou zoeken. Altijd dat gehamer op relaties pfff. Het komt bij mij over alsof men dat zegt, enkelt omdat dat moreel juister klinkt ofzo.quote:Op maandag 30 mei 2011 01:54 schreef Supersoep het volgende:
[..]
Veel mannen hier zullen kunnen beamen dat het een puik stukje advies is.
Wat jij hebt is een ongelofelijke drang naar een relatie, niet zozeer seks zonder condoom. Dat kan je oplossen door even snel te fappen en daarna geef je daar een tijd lang geen fuck meer om.
Een drang naar een relatie zal wel blijven bij je, ga je natuurlijk niet vinden bij een hoer.
Uiteindelijk heb je haar een veelvoud van het gangbare tarief betaald. Het blijven hoeren en met figuren op zoek naar illusies en gezelschap i.p.v. een uurtje stevig pompen kan het voor hoeren interessanter zijn om niet per beurt af te rekenen.quote:Op maandag 30 mei 2011 02:03 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
ik heb nog nooit gratis seks gehad
behalve dan dat ik 8k-meisje niet hoefde te betalen(zei ze)...... maar jweetwel, uit gewoonte maar gewoon gedaan
[..]
ja maar ik kan niets anders krijgen! en lanterfanteraar wel, terwijl het haar ook wordt afgeraden.
dan wil ik het ook
ik zei lees dan es wat verhalen en verslagen op internet dan krijg je een beeld van hoe zo'n ontmoeting gaat. beantwoord dan je eigen vraag want zo doorblijven gaan is moeizaam. je doet het er ook om das iedereeen wel duidelijk hoop ik.quote:Op maandag 30 mei 2011 01:28 schreef Halcon het volgende:
[..]
Tsja... het blijven hoeren he. Hebben die mannen de afspraken dan in een soort van contract of offerte vastgelegd?
Ik denk dat je mij niet begrijpt. maar een heel andere kijk op dingen daar heb jij wellicht even de tijd voor nodig om dat te verwerken.. dus ga wat dat betreft gerust je gangquote:Op maandag 30 mei 2011 02:00 schreef Halcon het volgende:
[..]
Ik ben bang dat je de desbetreffende opmerking niet begrijpt.
Met dien verstande dat lanterfanteraar uiteindelijk niet eens afgesproken heeft met de enge mijnheer.quote:Op maandag 30 mei 2011 02:03 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
ik heb nog nooit gratis seks gehad
behalve dan dat ik 8k-meisje niet hoefde te betalen(zei ze)...... maar jweetwel, uit gewoonte maar gewoon gedaan
[..]
ja maar ik kan niets anders krijgen! en als lanterfanteraar dingen gaat doen, die haar hier worden afgeraden.
dan ga ik dat ook!
quote:Op maandag 30 mei 2011 02:21 schreef minnemin het volgende:
[..]
Met dien verstande dat lanterfanteraar uiteindelijk niet eens afgesproken heeft met de enge mijnheer.
welke mijnheer? nou maakt ook niet uit. want ze gaat wel opzoek naar een fuckbuddy, omdat dat goed is voor haar geestelijke gezondheid zegt ze zelfquote:
vertel jij maar hoe ik anders seks kan krijgen zoveel mogelijk zoals HET NORMAAL HOORTquote:Op maandag 30 mei 2011 00:46 schreef minnemin het volgende:
Wat jhe bij een hoer gaat missen is NIET het zonder condoom neuken. Ja, het is iets lekkerder omdat 't gevoeliger is (zelf heb ik met condoom moeite met klaarkomen, je voelt gewoon wat minder) maar dat is niet wat neuken met een normale meid 'leuk' maakt. In de meeste gevallen willen ze de eerste weken ook met condoom. Nee, het verschil zit hem in dat je A) helemaal zelf die meid versierd hebt (dat geeft itt tot naar een hoer gaan een ego-boost) en B) dat er tussen jullie beiden gevoelens spelen. Daarnaast kan ik me zo voorstellen dat een hoer ook maar tot op zekere hoogte dat "oh oh je bent geweldig" theaterstukje op wil voeren.quote:Op maandag 30 mei 2011 02:52 schreef mylifeisgrey het volgende:
vertel jij maar hoe ik anders seks kan krijgen zoveel mogelijk zoals HET NORMAAL HOORT
Klinkt als een cliche ("de reis is interessanter dan de bestemming") maar uiteindelijk vind ik het hele versierverhaal met alle spanning zo'n beetje het meest interessante. Als je dat over wil slaan heb je het niet begrepen. Vrouwen zijn geen zakken vlees die je eens in de zoveel tijd volpompt.quote:Op maandag 30 mei 2011 09:11 schreef Axel1988 het volgende:
@MLiG; herkenbaar gevoel. Je denkt echter alleen maar aan het grote eindresultaat, ipv de weg erna toe in kleine stappen verdelen en je zodoende langzaam maar zeker te ontwikkelen tot wat je graag wilt zijn. Kijk nou gewoon eens naar je post-tijd... ritme is duidelijk ver te zoeken. Begin daar al eens mee.
ja lekker makkelijk te krijgen voor jou hequote:Op maandag 30 mei 2011 10:39 schreef Catbert het volgende:
[..]
Wat jhe bij een hoer gaat missen is NIET het zonder condoom neuken. Ja, het is iets lekkerder omdat 't gevoeliger is (zelf heb ik met condoom moeite met klaarkomen, je voelt gewoon wat minder)
ohja. want dan is er ineens vertrouwen. ik ken het wel hoor, van tv enzoquote:maar dat is niet wat neuken met een normale meid 'leuk' maakt. In de meeste gevallen willen ze de eerste weken ook met condoom.
rot op, dat weet ik zelf ook wel, daarom geloof ik hoeren nooit. het is altijd klotequote:Nee, het verschil zit hem in dat je A) helemaal zelf die meid versierd hebt (dat geeft itt tot naar een hoer gaan een ego-boost) en B) dat er tussen jullie beiden gevoelens spelen. Daarnaast kan ik me zo voorstellen dat een hoer ook maar tot op zekere hoogte dat "oh oh je bent geweldig" theaterstukje op wil voeren.
nogmaalsquote:[..]
Klinkt als een cliche ("de reis is interessanter dan de bestemming") maar uiteindelijk vind ik het hele versierverhaal met alle spanning zo'n beetje het meest interessante. Als je dat over wil slaan heb je het niet begrepen. Vrouwen zijn geen zakken vlees die je eens in de zoveel tijd volpompt.
het is niet de drang naar volpompen. het is het gemis aan aLLES. en juist dingen van typetjes als jou altijd lezen van : oh ik neuk er op los, eerst weekje met condoom en dan kan het zonder. oh ik neuk elke weekquote:het is voor me gemoedstoestanden, ik zou liever gratis een vriendin of een leuk meisje willen ontmoeten, en gewoon eens IETS MEER OMGANG met het vrouwelijk geslacht hebben zodat er ietsjes kans is ipv never nooit iets zoals het altijd gaat, en zoals het er nu uitziet altijd zo zal blijven.
dit soort dingen, (waar je toen niets op zei want je ging beetje dom meelullen omdat alpha)quote:
ik verlang naar iets romantisch(het gevoel eromheen). en dat komt niet.quote:ik zou liever gratis een vriendin of een leuk meisje willen ontmoeten, en gewoon eens IETS MEER OMGANG met het vrouwelijk geslacht hebben zodat er ietsjes kans is ipv never nooit iets zoals het altijd gaat, en zoals het er nu uitziet altijd zo zal blijven.
maar het gebeurd maar nooit.
en ik wordt alleen maar ouder, dat is het enige wat er verandert
alsof ik hier (op fok)vriendjes wil makenquote:Op maandag 30 mei 2011 11:08 schreef Id_do_her het volgende:
MLiG, het komt je niet aanwaaien. Ik word niet goed van dat negatieve gedoe, .
alsof ik hier op fok vrouwen aan het versieren benquote:en vrouwen ook niet
ja ik mis iets. 5 jaar momenteel woon ik erfgens. en nog steeds 0 vrienden. en 0 mensen die me kennen (zon beetje).quote:MLiG, het komt je niet aanwaaien.
Als ik serieus op je post inga, en tijd en energie besteed aan een reactie, waarom dan meteen zo geirriteerd? Je moet eens kwaad worden op jezelf in plaats van op types die het volgens jou wel voor elkaar hebben.quote:Op maandag 30 mei 2011 11:06 schreef mylifeisgrey het volgende:
ja lekker makkelijk te krijgen voor jou he
Ja, na een paar weken is het voor haar wel duidelijk over het iets eenmaligs was, of dat je haar serieus leuk vindt. En dan kun je ook een goed gesprek hebben met of je erop kunt vertrouwen dat je geen SOA's hebt, of dat je je wil laten testen.quote:ohja. want dan is er ineens vertrouwen. ik ken het wel hoor, van tv enzo
Goed. En dat weet je dat het het geld en het risico absoluut niet waard is om naar een hoer te gaan en het zonder condoom te doen.quote:rot op, dat weet ik zelf ook wel, daarom geloof ik hoeren nooit. het is altijd klote
Je bent er slechter in omdat je jezelf niet in situaties plaatst waarin je kunt oefenen. Je bent stinkend jaloers aan het doen, en je af aan het reageren op mij (ik weet niet wat je voor elkaar probeert te krijgen maar als het je oplucht, be my guest). Je kunt die energie beter steken in het proberen je situatie te verbeteren. Als jij wat hobbies oppakt waarbij je meiden leert kennen, kun je dit soort dingen ook oefenen. En bij een gezamelijke hobby is iemand benaderen veel makkelijker. Mijn 'openingszin' op zondag is gewoon "En, hoe hebben jullie gespeeld?".quote:nogmaals
1. ik ontmoet bijna nooit vrouwen. als jij 400 hockeymeisjes per dag ontmoet, dan ontmoet ik er 0
dan kan je ook stellen dat ik meer dan 400 keer zo weinig vrouwen ontmoet, en daarom meer dan 400 X zo weinig meemaak. dat uit zich in bijna never nooit wat.
2. ik weet niet hoe ik ze moet versieren. dat jij ff een vlotte babbel hebt na al die jaren oefening (je zegt het zelf, want het is leuk het proces, en dingen die leuk gevonden worden, die oefen je ongemerkt vaak, en daar wordt je goed in) heb JIJ. daar ben ik ook vele malen slechter in
In mijn posts staat een hoop nuttigs. Ik zeg keer op keer dat je hobbies moet gaan ontwikkelen, en vriendschappen, en op die manier onder de mensen moet komen zodat je uberhaupt meiden leert kennen. Zolang je binnen blijft zitten verandert er niks. Dat jij dat confronterend en dus pijnlijk vindt doet er niks aan af dat het gewoon waar is.quote:en rot op met die posts die wel ergens op lijken te slaan, maar het eigenlijk helemaal niet doen.
er staat echt niets nuttigs, ik erger me alleen maar dood
Dat soort dingen heb je mij niet horen zeggen. En ik vind ook niet dat er in dit topic plaats is voor mensen die dat soort dingen roepen. Maar de reden dat mensen je hard aanpakken is gewoon dat ze jouw negativiteit een beetje zat zijn.quote:het is niet de drang naar volpompen. het is het gemis aan aLLES. en juist dingen van typetjes als jou altijd lezen van : oh ik neuk er op los, eerst weekje met condoom en dan kan het zonder. oh ik neuk elke week
Klopt, ik vertel je dit al jaren volgens mij, maar je doet er maar niks mee.quote:je vertelt helemaal niets nieuws catbert
Deze negatieve instelling gaat je buiten Fok ook nekken.quote:
Wat denk je dan, dat er opeens iemand bij je aanbelt met "hey, vrienden zijn?"quote:ja ik mis iets. 5 jaar momenteel woon ik erfgens. en nog steeds 0 vrienden. en 0 mensen die me kennen (zon beetje).
al helemaal 0 meisjes, terugkomend op het gedoe van dat ik dus nooit vrouwen ken . en andersom kennen ze mij ook niet
Je doet ook niet erg veel moeite of wel ? Voor zover ik begrijp lig je de hele dag in bed, en kom je enkel naar buiten voor je boodschappen...quote:Op maandag 30 mei 2011 11:12 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
alsof ik hier vriendjes wil maken
[..]
ja ik mis iets. 5 jaar momenteel woon ik erfgens. en nog steeds 0 vrienden. en 0 mensen die me kennen (zon beetje).
al helemaal 0 meisjes, terugkomend op het gedoe van dat ik dus nooit vrouwen ken . en andersom kennen ze mij ook niet
Wat verwacht je dan eigenlijk, MLiG?quote:Op maandag 30 mei 2011 11:12 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
alsof ik hier vriendjes wil maken
[..]
ja ik mis iets. 5 jaar momenteel woon ik erfgens. en nog steeds 0 vrienden. en 0 mensen die me kennen (zon beetje).
Dat is het probleem wat MLIG, Schenkstroop en in zekere mate Benzin ook hebben; ze vinden het eigenlijk gewoon oneerlijk dat ze er moeite voor moeten doen. Ze denken dat het "mooie" mensen allemaal helemaal geen tijd kost om vriendschappen e.d. in stand te houden, dat dat helemaal vanzelf gaat. Dat je thuis zit en 400 hockeymeisjes opeens voor je deur staan ofzoquote:Op maandag 30 mei 2011 11:23 schreef MeraViglioSa het volgende:
Wat verwacht je dan eigenlijk, MLiG?
Dat iedereen spontaan aan je deur komt om te vragen of je asjeblieft vriendjes met ze wil zijn?
voor een kopje suiker?quote:Op maandag 30 mei 2011 11:47 schreef Supersoep het volgende:
Is dit een slecht moment om te zeggen dat m'n laatste vriendin wel aan de deur kwam kloppen?
Ze vroeg of ik even met haar mee wou om te gaan lopen buiten.quote:
Update.quote:Op woensdag 25 mei 2011 11:44 schreef DoorgestokenKaart het volgende:
Ik heb nu al een aantal weken contact met een hele leuke meid die ik tegen ben gekomen tijdens de korte stadsritjes met de bus. Bij het eerste contact wist ik meteen dat ik haar leuk vond. Ze kwam vrij verlegen over, maar groette me zeer spontaan. Ze las een Engels fantasyboek terwijl ze mij daar totaal niet het type voor leek. En haar kledingstijl. Van sportief tot vrij sexy![]()
Enfin, op een gegeven moment ontdekte ik een patroon in haar reistijden. Uiteraard heb ik mijn reisgedrag daarop aangepast. Na haar een aantal dagen achtereen te zijn tegengekomen, besloot ik haar maar eens aan te spreken. Sindsdien reizen we zowat iedere werkdag samen en hebben we het over van alles en nog wat. Ik heb haar vorige week een keertje uitgenodigd om in de stad wat te gaan drinken en daar reageerde ze ook enthousiast op. Ook dat was erg gezellig.
Maar nu het probleem. Ikzelf voel me enorm tot haar aangetrokken, maar ik heb geen idee hoe zij hier in staat. Ik heb zelf het gevoel dat het om een normale vriendschapsrelatie gaat. Ik heb haar zelfs nog niet eens gevraagd op ze een vriend heeft. Als ze die zou hebben, zou ik onze ontmoetingen vanuit haar oogpunt niet als vervelend vinden. Het voelt gewoon alsof we elkaar al lange tijd kennen en gewoon af en toe samen optrekken.
Versieren, ik wil het wel, maar ik weet niet hoe en of ik het uberhaupt wil doen. Ik voel me zo op m'n gemak bij haar, dat ik haar niet het gevoel wil geven dat ik enkel op de versiertour ben. Je zou kunnen stellen dat ik verliefd op haar ben, maar dat ik het ook prima vinden als zij enkel ziet als vriendschap. Het belangrijkste is dat ik duidelijkheid wil en deze 'vriendschap' sowieso niet wil verpesten.
quote:Op maandag 30 mei 2011 11:52 schreef DoorgestokenKaart het volgende:
[..]
Update.
Afgelopen week weer wat gedronken in de stad (dit kan toch bijna niet meer mis gaan). Het valt me op hoe makkelijk we contact hebben en hoe leuk de gesprekken zijn. Ik ben normaal gesproken niet zo'n prater in gezelschap met meiden die ik knap vind. Ik kom er achter dat we gewoon erg veel dezelfde interesses hebben (wintersport, zelfde muziek, tv series). Eindeloos kan ik met haar praten. De click is er gewoon. Ze vertelde me ook dat ze eigenlijk nog nooit een serieuze relatie heeft gehad. Best vreemd, aangezien het wel iemand is bij wie je je hoofd draait als ze voorbij komt lopen. Komt waarschijnlijk omdat ze bij het eerste contact vrij timide is, wat ik op zich ook wel ben.
Ik vond het altijd zo overdreven als vrienden bijna geen dag zonder hun vriendin kunnen, maar ik begin zo langzamerhand ook die kant op te gaanIk hoop zo dat dit de goede kant op, want dit is een meid die ik trots als een pauw voor zou stellen aan familie en vrienden.
Aww wat leuk om te lezen ditquote:Op maandag 30 mei 2011 11:52 schreef DoorgestokenKaart het volgende:
[..]
Update.
Afgelopen week weer wat gedronken in de stad (dit kan toch bijna niet meer mis gaan). Het valt me op hoe makkelijk we contact hebben en hoe leuk de gesprekken zijn. Ik ben normaal gesproken niet zo'n prater in gezelschap met meiden die ik knap vind. Ik kom er achter dat we gewoon erg veel dezelfde interesses hebben (wintersport, zelfde muziek, tv series). Eindeloos kan ik met haar praten. De click is er gewoon. Ze vertelde me ook dat ze eigenlijk nog nooit een serieuze relatie heeft gehad. Best vreemd, aangezien het wel iemand is bij wie je je hoofd draait als ze voorbij komt lopen. Komt waarschijnlijk omdat ze bij het eerste contact vrij timide is, wat ik op zich ook wel ben.
Ik vond het altijd zo overdreven als vrienden bijna geen dag zonder hun vriendin kunnen, maar ik begin zo langzamerhand ook die kant op te gaanIk hoop zo dat dit de goede kant op, want dit is een meid die ik trots als een pauw voor zou stellen aan familie en vrienden.
Nee, maar als ik al zoiets heb van: gast doe normaal, wat zullen de vrouwen dan wel niet denken?quote:Op maandag 30 mei 2011 11:12 schreef mylifeisgrey het volgende:
alsof ik hier (op fok)vriendjes wil maken
Probeer het eens zou ik zeggen. Er valt hier echt wel wat te daten hoor.quote:Op maandag 30 mei 2011 11:12 schreef mylifeisgrey het volgende:
alsof ik hier op fok vrouwen aan het versieren ben
Dan mag hij eerst zijn postgeschiedenis wel even wissen.quote:Op maandag 30 mei 2011 12:15 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Probeer het eens zou ik zeggen. Er valt hier echt wel wat te daten hoor.![]()
Ja, dat wel.quote:Op maandag 30 mei 2011 12:16 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Dan mag hij eerst zijn postgeschiedenis wel even wissen.
quote:Op maandag 30 mei 2011 12:16 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Dan mag hij eerst zijn postgeschiedenis wel even wissen.
kun je makkelijk zeggen met je krulletjesquote:Op maandag 30 mei 2011 11:42 schreef MeraViglioSa het volgende:
De boodschap is dat je zelf verantwoordelijk bent voor je eigen geluk.
quote:Op maandag 30 mei 2011 12:26 schreef Waaghals het volgende:
[..]
kun je makkelijk zeggen met ondanks je krulletjes
Leuk dit, om weer eens een positieve noot in dit topic vol depressief gejammer te hebbenquote:Op maandag 30 mei 2011 11:52 schreef DoorgestokenKaart het volgende:
[..]
Update.
Een primeur dat je in de greppel beland of dat je meid mee uit gaat vragen?quote:Op maandag 30 mei 2011 12:48 schreef Micson het volgende:
[..]
Sorry! Al moet ik zeggen dat dit mij niet vaak gebeurt, wellicht is dit zelfs een primeur
Dat ik een spelfout maak, hoewel ik ook nog nooit in een greppel ben wakker geworden.quote:Op maandag 30 mei 2011 13:46 schreef Axel1988 het volgende:
[..]
Een primeur dat je in de greppel beland of dat je meid mee uit gaat vragen?
Ah nu zie ik het ja. Succes voor morgen dan... die greppel heeft geen zin in jou heb ik me laten vertellen.quote:Op maandag 30 mei 2011 13:54 schreef Micson het volgende:
[..]
Dat ik een spelfout maak, hoewel ik ook nog nooit in een greppel ben wakker geworden.
je hebt heel gewillige greppels hoor, die laten je rustig uren liggen!quote:Op maandag 30 mei 2011 13:57 schreef Axel1988 het volgende:
[..]
Ah nu zie ik het ja. Succes voor morgen dan... die greppel heeft geen zin in jou heb ik me laten vertellen.
Inderdaad zorgwekkend; in plaats van stap voor stap werken aan een beter leven, is het stap voor stap naar de afgrond. Ik denk dat hij straks zo diep zit; dat wanneer hij alles exact het tegenovergestelde zou doen van wat hij nu doet, hij de meest perfecte persoon op aarde zou zijn.quote:Op maandag 30 mei 2011 14:10 schreef Godshand het volgende:
Misschien moeten we allemaal eens bij Mylifeisgrey aan de deur staan en zn hol uittrekken.
Komt ie nog eens buiten en ziet ie mensen...
Jezus, wat een verhaal weer
Ben benieuwd hoe lang die gast nog leeft, met zn zelfdestructieve plannen...
Wil zij wel zonder condoom en voor minder dan 1000 euro dan? :|quote:Op maandag 30 mei 2011 14:17 schreef Supersoep het volgende:
Strawberry gaat hem redden mocht ze ooit ergens in Enschede zitten.
Die doet zijn deur toch niet voor me open.quote:Op maandag 30 mei 2011 14:17 schreef Supersoep het volgende:
Strawberry gaat hem redden mocht ze ooit ergens in Enschede zitten.
Ik doe niet anders.quote:Op maandag 30 mei 2011 14:19 schreef Axel1988 het volgende:
[..]
Wil zij wel zonder condoom en voor minder dan 1000 euro dan? :|
In dat geval heb ik nog een mooi breekijzer voor je liggen... alsof een deur hem gaat beschermen voor jouquote:
ik heb ervaringquote:Op maandag 30 mei 2011 14:05 schreef L0we het volgende:
[..]
je hebt heel gewillige greppels hoor, die laten je rustig uren liggen!(gelukkig zelf geen ervaring mee)
inderdaad. dat zie je goed in.quote:Op maandag 30 mei 2011 14:20 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Die doet zijn deur toch niet voor me open.
Ik vind het een beetje gezeik eerlijk gezegd. Elke man is geil en lang niet iedereen heeft een vriendin, en ik hoor niemand die een tijdje droog staat zo klagen als hij.quote:Op maandag 30 mei 2011 01:39 schreef Schenkstroop het volgende:
[..]
Zo'n opmerking heeft uiteraard een "oooo die is raak booyaa!" gehalte eins!1!1 Maar wat heeft een gozer er nou aan die erg veel zin heeft in sex met een echte partner ipv zn rechterhand
Als je lang droogstaat is er altijd wel een gewillige plork.quote:Op maandag 30 mei 2011 15:34 schreef minibeer het volgende:
Ik vind het een beetje gezeik eerlijk gezegd. Elke man is geil en lang niet iedereen heeft een vriendin, en ik hoor niemand die een tijdje droog staat zo klagen als hij.
quote:Op maandag 30 mei 2011 15:36 schreef Catbert het volgende:
[..]
Als je lang droogstaat is er altijd wel een gewillige plork.
ik klaag er helemaal niet over, dat ik alleen maar eventjes droog sta. het is alles bij elkaar, en ook de vooruitzichten die verrot zijn.quote:Op maandag 30 mei 2011 15:34 schreef minibeer het volgende:
[..]
Ik vind het een beetje gezeik eerlijk gezegd. Elke man is geil en lang niet iedereen heeft een vriendin, en ik hoor niemand die een tijdje droog staat zo klagen als hij.
Doe er dan wat aan.quote:Op maandag 30 mei 2011 15:38 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
ik klaag er helemaal niet over, dat ik al "oh zo lang" (not)"wel bijna een jaar" droog sta. het is alles bij elkaar, en ook de vooruitzichten die verrot zijn.
Ik begrijp wat je bedoelt, maar je vooruitzichten hoeven niet af te hangen van het wel of niet hebben van sex.quote:Op maandag 30 mei 2011 15:38 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
ik klaag er helemaal niet over, dat ik al "oh zo lang" (not)"wel bijna een jaar" droog sta. het is alles bij elkaar, en ook de vooruitzichten die verrot zijn.
Vooruitzichten kun je ook deels zelf sturen. Je moet gewoon accepteren dat wat jij wil niet van de ene op de andere dag gaat lukken en dat je daarvoor veel moet veranderen. Misschien frustreerd het ook wat minder wanneer je accepteert dat er het komende (half?) jaar sowieso niets in je liefdesleven gaat gebeuren, omdat je die tijd eerst nodig hebt om je eigen leven weer fatsoenlijk op te pakken.quote:Op maandag 30 mei 2011 15:38 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
wat doe je er aan om het te veranderen?quote:Op maandag 30 mei 2011 15:38 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
ik klaag er helemaal niet over, dat ik alleen maar eventjes droog sta. het is alles bij elkaar, en ook de vooruitzichten die verrot zijn.
voor schenkstroop is het hetzelfde denk ik
Bedankt voor de positieve berichtgeving. Hopelijk gaat alles goed!quote:Op maandag 30 mei 2011 11:52 schreef DoorgestokenKaart het volgende:
[..]
Update.
Omdat?quote:Op maandag 30 mei 2011 15:46 schreef mylifeisgrey het volgende:
nou goed. ontopic:
verjaardagmeisje heeft me toegevoegd op facebook, en een bericht gestuurd of ik me keuken alweer heb schoongemaakt met "grof geschut" (grapje tussen ons).
dat heb ik gelezen in een email die ik kreeg 1 a 2 weken terug kreeg van facebook. ze had me toegevoegd, en een bericht gestuurd
maar ik durf me nu al 1 a 2 weken daarom niet meer aan te melden op facebook
Wil je verandering? Laat eens wat ballen groeien, log in, en reageerquote:Op maandag 30 mei 2011 15:46 schreef mylifeisgrey het volgende:
nou goed. ontopic:
verjaardagmeisje heeft me toegevoegd op facebook, en een bericht gestuurd of ik me keuken alweer heb schoongemaakt met "grof geschut" (grapje tussen ons).
dat heb ik gelezen in een email die ik kreeg 1 a 2 weken terug kreeg van facebook. ze had me toegevoegd, en een bericht gestuurd
Stel je voor dat ze dan iets tegen hem zegt via de chatquote:
Misschien is het ook goed voor je om hier een tijd niet in te loggen; niet zodat wij maar van je af zijn, maar meer omdat alles wat hier geschreven wordt je wellicht alleen maar blokkeert. Je hebt inmiddels waarschijnlijk alle goede adviezen toch al een keer gelezen en gehoord; je kunt er alleen weinig mee doen. Het doet mij denken aan toen ik een keer helemaal vastliep en in de knoop zat met mijn gevoel; en een vriendin van me maar steeds aan bleef komen met een enorm simpele oplossing... enorm frustrerend, je weet dat ze gelijk heeft, tegelijkertijd voelt het zo kut omdat je probleem veel erger aanvoelt en je eigenlijk niet eens wil dat het zoiets simpels blijkt te zijn wat je moet doen. Uiteindelijk, in mijn geval, haar compleet genegeerd een tijd en mijn probleem niet aangepakt, puur uit eigenwijsheid... na een paar weken toen het wat meer was gaan liggen het uiteindelijk toch op de voor de hand liggende manier opgelost. Klinkt misschien vaag... maar misschien herken je er wel iets in.quote:Op maandag 30 mei 2011 15:38 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
ik klaag er helemaal niet over, dat ik alleen maar eventjes droog sta. het is alles bij elkaar, en ook de vooruitzichten die verrot zijn.
voor schenkstroop is het hetzelfde denk ik
quote:Op maandag 30 mei 2011 15:46 schreef mylifeisgrey het volgende:
nou goed. ontopic:
dat heb ik gelezen in een email die ik kreeg 1 a 2 weken terug van facebook. ze had me toegevoegd, en een bericht gestuurd stond er in die mail.
dus om even up te daten van al dat positieve gedoe 2 weken terug van jullie over verjaardasgmeisje.
dats gebeurd, en verder niets
Hier heb je je antwoord, droeftoeter. Je doet er gewoon helemaal niks mee als een vrouw eindelijk eens contact zoekt.quote:Op maandag 30 mei 2011 02:00 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
wie wimpel ik af dan?????
het is weer zo nacht, en op dit soort tijdstippen krijg ik allemaal fantasien.
heb ik wel kansen dan?
Je kunt afspraken maken met hoeren, maar op en neer mailen met een gewone meid is te eng? Verklaar u nader....quote:Op maandag 30 mei 2011 15:46 schreef mylifeisgrey het volgende:
nou goed. ontopic:
dat heb ik gelezen in een email die ik kreeg 1 a 2 weken terug van facebook. ze had me toegevoegd, en een bericht gestuurd stond er in die mail.
dus om even up te daten van al dat positieve gedoe 2 weken terug van jullie over verjaardasgmeisje.
Ho, had de edit nog niet gezien.quote:Op maandag 30 mei 2011 15:46 schreef mylifeisgrey het volgende:
nou goed. ontopic:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Normaal is niets anders dan het gemiddelde van alle afwijkingen.
zo gemakkelijk gaat afspraken met een hoer helemaal niet! niet altijd in elk geval. allemaal gedoe.quote:Op maandag 30 mei 2011 16:10 schreef Axel1988 het volgende:
[..]
Je kunt afspraken maken met hoeren, maar op en neer mailen met een gewone meid is te eng? Verklaar u nader....
Wat ben jij een selectieve lezer. Je sluit je gewoon compleet af voor contact met normale vrouwen, zelfs als daar naar gevraagd wordt door een ander.quote:Op maandag 30 mei 2011 16:22 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
zo gemakkelijk gaat afspraken met een hoer helemaal niet! niet altijd in elk geval. allemaal gedoe.
raamhoeren is het makkelijkst.
en nu is het me al een paar keer gelukt, ik denk dat ik nu weet hoe het moet .
ja wat! ik weet toch niet wat ik terug moet sturen naar haar.quote:Op maandag 30 mei 2011 16:23 schreef Supersoep het volgende:
[..]
Wat ben jij een selectieve lezer. Je sluit je gewoon compleet af voor contact met normale vrouwen, zelfs als daar naar gevraagd wordt door een ander.
Je hoeft je keuken toch niet daadwerkelijk schoon te maken voordat je haar antwoord geeft.quote:Op maandag 30 mei 2011 16:24 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
ja wat! ik weet toch niet wat ik terug moet sturen naar haar.
tuurlijk heb ik me keuken nog niet schoongemaakt. dat ben ik al een jaar zon beetje aan het uitstellen
ja nou. dan heb ik toch niets te melden aan haarquote:Op maandag 30 mei 2011 16:25 schreef Supersoep het volgende:
[..]
Je hoeft je keuken toch niet daadwerkelijk schoon te maken voordat je haar antwoord geeft.![]()
Verdomme man.
alsof ik haar ineens binnen no-time kan krijgen als ik wat terugstuurquote:Op maandag 30 mei 2011 16:25 schreef Supersoep het volgende:
[..]
Je hoeft je keuken toch niet daadwerkelijk schoon te maken voordat je haar antwoord geeft.![]()
Verdomme man. Prima natuurlijk dat je niks weet te zeggen, maar dan moet je kappen met je gezeik over dat je niemand kan krijgen en dat het allemaal zo moeilijk is. Het is niet moeilijk, jij bent gewoon een faler.
"Ik ben er nog niet aan toegekomen helaas. Maar met jouw hulp zou er een begin gemaakt kunnen worden, heb je tijd?''quote:Op maandag 30 mei 2011 16:25 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
ja nou. dan heb ik toch niets te melden
Kerel, je zit topics lang te huilen over dat je maar geen vrouwen kunt krijgen, dat het oneerlijk is en dat je geen toekomst hebt.quote:Op maandag 30 mei 2011 16:24 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
ja wat! ik weet toch niet wat ik terug moet sturen naar haar.
tuurlijk heb ik me keuken nog niet schoongemaakt. dat ben ik al een jaar zon beetje aan het uitstellen
Omdat je er moeite voor moet doen, en ze niet gelijk haar slipje voor je uit doet, probeer je het niet eens? Goed van je hoor.quote:Op maandag 30 mei 2011 16:25 schreef mylifeisgrey het volgende:
nee, nee, nee . je weet toch dat dat niet kan, dat kan zij niet, en ik kan dat niet bij haar voor elkaar krijgen
Gewoon zeggen dat het een helse klus was. Vraag hoe het met haar gaat of ze nog wat leuks gedaan heeft. Jij verteld wat over je week sendquote:Op maandag 30 mei 2011 16:25 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
ja nou. dan heb ik toch niets te melden
oh oke dan doe ik dat misschien nog wel. maar dat kan dan nog wel even wachten, dat ik nu nog wat langer ermee wacht maakt ook niet meer uitquote:Op maandag 30 mei 2011 16:29 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Gewoon zeggen dat het een helse klus was. Vraag hoe het met haar gaat of ze nog wat leuks gedaan heeft. Jij verteld wat over je week send
Je hoefd niks belangrijks te melden als je maar reageert, dan voelt ze zich speciaal want je toont intresse in haar.
Wat op en neer mailen dan wat drinken klaar
gast, echt veels te hoge verwachtingen hebben jullie van dit soort dingen. ze heeft wel 100den vriendjes volgens haar faceboekding(ja ik heb wel ingelogt, maar alleen snachts als ik zeker wist dat zij er niet zou zijn enzo. wegens dat chatding bijvoorbeeld enzo)quote:Je hoefd niks belangrijks te melden als je maar reageert, dan voelt ze zich speciaal want je toont intresse in haar.
Wat op en neer mailen dan wat drinken klaar
Ja nu is het wel een beetje te laat hequote:Op maandag 30 mei 2011 16:33 schreef mylifeisgrey het volgende:
oh oke dan doe ik dat misschien nog wel
Ja en? En al wil ze niet met je afspreken, dan heb je het tenminste geprobeerd. Maargoed, jij bent hopeloos. En je zit jezelf wijs te maken dat wij hier de klootzakken zijn.quote:Op maandag 30 mei 2011 16:33 schreef mylifeisgrey het volgende:
gast, echt veels te hoge verwachtingen hebben jullie van dit soort dingen. ze heeft wel 100den vriendjes volgens haar faceboekding
Ik weet niet hoor, gast, maar wie heeft er nu te hoge verwachtingen waardoor hij niets durft te ondernemen? En ik quote:quote:Op maandag 30 mei 2011 16:33 schreef mylifeisgrey het volgende:
gast, echt veels te hoge verwachtingen hebben jullie van dit soort dingen. ze heeft wel 100den vriendjes volgens haar faceboekding(ja ik heb wel ingelogt, maar alleen snachts als ik zeker wist dat zij er niet zou zijn enzo. wegens dat chatding bijvoorbeeld enzo)
quote:Op maandag 30 mei 2011 16:25 schreef mylifeisgrey het volgende:
alsof ik haar ineens binnen no-time kan krijgen als ik wat terugstuur, en dat ze me red, en al me problemen oplost.
Ik stel voor dat we 'em gewoon met z'n allen doodnegeren. Volgens mij komt 'ie hier alleen voor de aandacht.quote:Op maandag 30 mei 2011 16:36 schreef Supersoep het volgende:
Het punt is dat dit niet de eerste meid is waar je weer niks mee doet zodra ze toenadering zoeken. Dat je dan nog niet durft toe te geven dat jij het probleem bent, vind ik ongelofelijk.
Moge duidelijk zijn; alle goede adviezen die mogelijk te geven zijn; zullen namelijk inmiddels wel al een keer zijn langsgekomen. Daarvoor hoeft ie het niet meer te doen...quote:Op maandag 30 mei 2011 16:37 schreef Catbert het volgende:
[..]
Volgens mij komt 'ie hier alleen voor de aandacht.
nee dat postte ik alleen maar, dat het dus niet uitmaakt of ik haar terugstuur of niet.quote:Op maandag 30 mei 2011 16:36 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Ik weet niet hoor, gast, maar wie heeft er nu te hoge verwachtingen waardoor hij niets durft te ondernemen? En ik quote:
[..]
quote:Op maandag 30 mei 2011 16:41 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
nee dat postte ik alleen maar, dat het dus niet uitmaakt of ik haar terugstuur of niet.
dat maakt helemaal niets uit voor me eigen leven.
zowiezo woont ze in amsterdam weetjenog, waar ze wilde dat ik langs zou komen.
maar ik kan geen goede reden bedenken om daar "toevallig" even te zijn. en ik wil het niet laten overkomen dat ik speciaal naar haar toe ga enzo.
en zowiezo heb ik geen zin om bij haar langs te gaan.
het is niet alsof ik supergoede kansen weggooi ofzo.
Je gooit gewoon structureel alle kansen weg. Zelfs een simpel berichtje op facebook waar de grootste rasautist nog op zou reageren negeer je. Hoe dom ben je dan zeg...quote:Op maandag 30 mei 2011 16:41 schreef mylifeisgrey het volgende:
het is niet alsof ik supergoede kansen weggooi ofzo.
Het is precies alsof je kansen weggooit.quote:Op maandag 30 mei 2011 16:41 schreef mylifeisgrey het volgende:
het is niet alsof ik nu supergoede kansen weggooi ofzo als ik niets terugreageer op facebook. houdt daar nou eens mee op met het insinueren alsof dat wel het geval zou zijn
Hint; nummer 2 is geen optie... dat gaat gewoon een keer fout. Ik laat in het midden op wat voor manier, maar dat kan nooit goed aflopen...quote:Op maandag 30 mei 2011 16:50 schreef -Strawberry- het volgende:
MLiG, je hebt 2 opties:
1) Leer contacten aangaan, overwin je angsten, en hou op met alles ontwijken.
2) Doe wat je nu doet, dan verandert er niets en blijf je je hele leven alleen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |