SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.NOTE: Dit topic is niet gemaakt voor alleen één persoon. Het wordt verwacht dat je ook ruimte laat voor andere mensen die hun ervaringen (en oplossingen) willen delen. Als niemand met anders iets te zeggen heeft, mag je dan wel doorgaan met wat jij wil zeggen. Maar als je merkt dat er een nieuweling erbij komt, geef hem de ruimte om ook zijn verhaal te doen.
Er is een meet op komst, aanmelden kan hier: Meet Aanmeld topic versieren op latere leeftijd
De reeks is hernoemd naar "Als versieren niet zo makkelijk gaat" omdat dit de lading beter dekt dan de vorige topic titel.
De OP vind je hierheksehiel: Je hebt gelijk. Het gaat wel degelijk ook om het uiterlijk! Een mooi innerlijk word ik niet geil van namelijk.
P.F: Als ik 50+ ben doe ik het ook wel voor het innerlijk, maar nu het nog kan, ga ik ook voor uiterlijk
Misschien wou ze eens wat anders.quote:Op woensdag 25 mei 2011 03:28 schreef Schenkstroop het volgende:
Ik wil het wel meer oefenen. Vooral in de zomer zijn meisjes wat losser.
Vandaag bij de Albert heijn zag ik een leuk (kassa) meisje dat voorheen altijd zwart haar had (geverfd). Ze is dus natural blonde. Moooi.. *jawdropping*. Waarom droeg zij voorheen altijd zwart.. echt van die dingen. Ik had er niks te zoeken bij de tabaks-afdeling dus had geen excuus.
Ben je bang dat andere mensen je opeten als je contact maakt?quote:Op woensdag 25 mei 2011 03:33 schreef Daalder82 het volgende:
Ik vraag me soms af wat er zou gebeuren als ik de rem eraf sloop; ik ben bang voor de mogelijke gevolgen![]()
![]()
Ja, ik ben een idioot qua dat betreft...
Edit: nu ga ik maar weer eens slapen, truste!![]()
Zoiets ja, het is een belachelijke angst die waarschijnlijk door een pest verleden is ontstaan (waarbij ik het gevoel heb gehad dat echt iedereen op mij uit was).quote:Op woensdag 25 mei 2011 03:35 schreef GroenerDanGras het volgende:
[..]
Ben je bang dat andere mensen je opeten als je contact maakt?
Ik loop altijd onhandig met twintig spullen in mijn handen/armen (bijna letterlijk). En dat ziet er stom uit. Als ik mij ook bedenk hoe dikkig en lelijk ik erbij loop met die stomme smoel (en geen houding). Dan loop ik liever door. Een stem zegt dan tegen mij waarom ik 2.00 voor een pak aanstekers moet weggooien om niets.. Maar volgende keer ga ik toch demonstratief terug en vraag om een pak kauwgum. Er zal niets gebeuren maar gewoon voor de ervaring.quote:Op woensdag 25 mei 2011 03:34 schreef BlakeGriffin het volgende:
[..]
Misschien wou ze eens wat anders.
Dan koop je toch gewoon een aansteker. En als je niet rookt een pakje kauwgom of postzegels?
Oke, dat lijkt me niet prettig nee! Heb het volgens mij ook wel eerder gezegd tegen andere mensen in vorige topics van deze reeks, maar heb je al eens aan een assertiviteitstraining gedacht? Daar leer je om voor jezelf op te komen en meer zelfvertrouwen te krijgen.quote:Op woensdag 25 mei 2011 03:37 schreef Daalder82 het volgende:
[..]
Zoiets ja, het is een belachelijke angst die waarschijnlijk door een pest verleden is ontstaan (waarbij ik het gevoel heb gehad dat echt iedereen op mij uit was).
Deense meisjesquote:Op woensdag 25 mei 2011 03:43 schreef Schenkstroop het volgende:
[..]
Ik loop altijd onhandig met twintig spullen in mijn handen/armen (bijna letterlijk). En dat ziet er stom uit. Als ik mij ook bedenk hoe dikkig en lelijk ik erbij loop met die stomme smoel (en geen houding). Dan loop ik liever door. Een stem zegt dan tegen mij waarom ik 2.00 voor een pak aanstekers moet weggooien om niets.. Maar volgende keer ga ik toch demonstratief terug en vraag om een pak kauwgum. Er zal niets gebeuren maar gewoon voor de ervaring.
Vroeger had ze een gothic-look, pik zwart-roze haar. Nu heeft ze heel licht blond haar en opgestoken zoals die deense meisjes dat doen. Echt super mooi.
En terecht ook. Snap wel dat dit moeilijk is voor sommige mensen, vooral als je je echt kan ergeren aan dat soort dingen en dan niets over durft te zeggen.quote:Op woensdag 25 mei 2011 03:45 schreef GroenerDanGras het volgende:
[..]
Oke, dat lijkt me niet prettig nee! Heb het volgens mij ook wel eerder gezegd tegen andere mensen in vorige topics van deze reeks, maar heb je al eens aan een assertiviteitstraining gedacht? Daar leer je om voor jezelf op te komen en meer zelfvertrouwen te krijgen.
Voorbeeldje; ik ging laatst een broodje halen bij zon broodjes speciaalzaak. Ik zei tegen die vent; "Ik hoef er geen sla op hoor" hij doet er tóch sla op.
Ik zeg: "Ik zei geen sla"
Hij zegt: "jawel, jij wou er sla op"
Ik zeg: "nee!"
Hij zegt: "Jawel!"
Ik zeg: "ik weet toch zeker zelf wel of ik er sla op wil of niet!"
De hele zaak stond vol, voor een paar jaar terug had ik m'n mond gehouden.
Nu heb ik er schijt aan.
Misschien een stom voorbeeld maar heeft alles te maken met assertiviteit en zelfvertrouwen.
Heb ik een jaar of 10 geleden eens geprobeerd. Had het gevoel dat ik bij de lokale amateurtoneelclub was beland, vond het niets en ben maar een enkele keer geweest. Fijn dat het voor jou wel heeft geholpenquote:Op woensdag 25 mei 2011 03:45 schreef GroenerDanGras het volgende:
[..]
Oke, dat lijkt me niet prettig nee! Heb het volgens mij ook wel eerder gezegd tegen andere mensen in vorige topics van deze reeks, maar heb je al eens aan een assertiviteitstraining gedacht? Daar leer je om voor jezelf op te komen en meer zelfvertrouwen te krijgen.
Voorbeeldje; ik ging laatst een broodje halen bij zon broodjes speciaalzaak. Ik zei tegen die vent; "Ik hoef er geen sla op hoor" hij doet er tóch sla op.
Nu heb ik er schijt aan.
Misschien een stom voorbeeld maar heeft alles te maken met assertiviteit en zelfvertrouwen.
In verband met problemen met m'n ex heb ik een tijdje wat gerookt, om af en toe even een momentje van ontstressen te hebben. (ondanks dat ik normaal gesproken aardig anti-roken ben). Heeft me wel een paar keer geholpen een kort praatje te maken.quote:Op woensdag 25 mei 2011 03:43 schreef Schenkstroop het volgende:
[..]
Ik loop altijd onhandig met twintig spullen in mijn handen/armen (bijna letterlijk). En dat ziet er stom uit. Als ik mij ook bedenk hoe dikkig en lelijk ik erbij loop met die stomme smoel (en geen houding). Dan loop ik liever door. Een stem zegt dan tegen mij waarom ik 2.00 voor een pak aanstekers moet weggooien om niets.. Maar volgende keer ga ik toch demonstratief terug en vraag om een pak kauwgum. Er zal niets gebeuren maar gewoon voor de ervaring.
Hier snap ik dus niks van. Als iemand je groet, groet je toch terug? Dit is niet sociaal onhandig meer, het is gewoon asociaal om niks terug te zeggen.quote:Op woensdag 25 mei 2011 03:17 schreef Daalder82 het volgende:
En achteraf jezelf kapot maken door te denken "Waarom heb ik niets gezegd?". Komt me bekend voor.
Waarom moet het gelijk zo? Ik zeg dan "Sorry, maar ik wou 'm zonder sla"quote:Op woensdag 25 mei 2011 03:45 schreef GroenerDanGras het volgende:
[..]
Nu heb ik er schijt aan.
Ik ga geen welles nietes spelletje spelen met iemand achter de toonbank. Mijn gesprek zou zo gaan:quote:Op woensdag 25 mei 2011 03:45 schreef GroenerDanGras het volgende:
[..]
Nu heb ik er schijt aan.
Aan jou dezelfde vraag als MLiG (waar ik nog trouwens graag antwoord op zie MLiGquote:Op woensdag 25 mei 2011 03:02 schreef Daalder82 het volgende:
Wat gaat het allemaal weer snel in dit topic. Ik ben net wakker geworden van een "avonddutje". Ik probeer dit zo goed mogelijk bij te houden en wat is er veel gebeurd de afgelopen topics. Ik was blij met de samenvatting eerder.
Verder gaat het redelijk waardeloos, ik voel me ongemakkelijk rond vrouwen, ook al zijn ze bezet (vandaag op het werk met een vrouwelijke collega; maar het gesprek ging ook wel over geremdheid, en daar ben ik volgens mij een icoon van). Verder is mijn sociale situatie als ik het zo bekijk erger dan die van MLiG. Ik durf de kamer (naast het werk) bijna niet uit te gaan, als het op sociale contacten aankomt.
Boodschappen doen en de dagelijkse beslommeringen heb ik geen problemen mee. Het is echt de band opbouwen met mensen, dus waarschijnlijk een soort bindingsangst... Verder ben ik gevoelig (voor kritiek op mij als persoon).
Ik wil niet meer op de kamer zitten maar ik ben super onzeker als het komt over het opbouwen van nieuwe banden. Tel daarbij op dat de hoeveelheid aan sociale contacten die ik de laatste tijd heb gehad niet al te hoog is ... Maar goed, ondanks dat heb ik af en toe wel lopende gesprekken. Waarschijnlijk toch de onzekerheid.
(Ik hoop dat ik zo weer in slaap kan komen).
Er is altijd een excuus te verzinnen.quote:Op woensdag 25 mei 2011 03:28 schreef Schenkstroop het volgende:
Ik wil het wel meer oefenen. Vooral in de zomer zijn meisjes wat losser.
Vandaag bij de Albert heijn zag ik een leuk (kassa) meisje dat voorheen altijd zwart haar had (geverfd). Ze is dus natural blonde. Moooi.. *jawdropping*. Waarom droeg zij voorheen altijd zwart.. echt van die dingen. Ik had er niks te zoeken bij de tabaks-afdeling dus had geen excuus.
Er is niets mis met aardig zijn, maar hou er rekening mee dat de meeste mannen subtiele signalen niet oppakken. Als een meisje aardig doet tegen mij, dan zie ik dat niet meteen als een versierpoging.quote:Op woensdag 25 mei 2011 01:41 schreef minnemin het volgende:
Eigenlijk helemaal niet. Ik wil het graag vooral zelf doen. Maar soms heb je gewoon anderen nodig, om iets op te lossen, om je te helpen, omdat je niet alles alleen KUNT. Op zulke momenten ben ik extreem aardig en voorkomend: 'Zou je misschien eventuelerwijs alsjeblieft mij strakjes als je wellicht tijd hebt kunnen helpen?' (overdreven, but you get the idea). Daar wil ik vanaf. Ik wil als gelijkwaardig beschouwd worden. Eerste stap daarin is dat ik mezelf wat meer in acht neem, maar ik hoop dat dit dan het uitvloeisel wordt.
Want ik wil ook gewoon huisje-boompje-beestje... ook al zeg ik nog dat ik niet zo burgerlijk ben (nee ik ga niet op Tweede Paasdag naar de meubelboulevard).
Bij weinig activiteiten zijn dat de meisjes die je dan nog tegen komt.quote:Op woensdag 25 mei 2011 09:09 schreef Catbert het volgende:
Ik snap de focus op kassameisjes niet zo eigenlijk. Je mag haar dan misschien speciaal vinden, maar zelf ziet ze op een dag een paar duizend klanten ofzo langskomen. Ben je toch wel wat wereldvreemd als je denkt dat net jij in haar gedachten bent 'blijven hangen'.
Komt bij dat die slijmerig aanhankelijke types meiden ook nogal zaaddodend zijn. Beetje hard to get spelen mag wel, het omgekeerde werkt alleen als de kerel in kwestie echt zin heeft in seks.quote:Op woensdag 25 mei 2011 09:11 schreef dyna18 het volgende:
Er is niets mis met aardig zijn, maar hou er rekening mee dat de meeste mannen subtiele signalen niet oppakken. Als een meisje aardig doet tegen mij, dan zie ik dat niet meteen als een versierpoging.
Er is niets mis mee om als vrouw lekker duidelijk naar een man te zijn met wat je wilt. Oftewel geef duidelijke signalen (want anders zien wij dat als man niet).
Vandaar dat ik telkens roep dat mensen aan meer activiteiten moeten deelnemen waarbij ze meiden ontmoeten. Bij dat kassameisje ben je waarschijnlijk kansloos. Tenzij ze een daddy-complex heeft ofzo.quote:Op woensdag 25 mei 2011 09:12 schreef dyna18 het volgende:
Bij weinig activiteiten zijn dat de meisjes die je dan nog tegen komt.
Het is de "angst" die de stembanden doet verlammen.... Het is de "angst" die sterker blijkt dan de fatsoensnormen na te kunnen leven.quote:Op woensdag 25 mei 2011 07:41 schreef Catbert het volgende:
[..]
Hier snap ik dus niks van. Als iemand je groet, groet je toch terug? Dit is niet sociaal onhandig meer, het is gewoon asociaal om niks terug te zeggen.
Preciesquote:Op woensdag 25 mei 2011 08:18 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Waarom moet het gelijk zo? Ik zeg dan "Sorry, maar ik wou 'm zonder sla"
Hij: "Oeps foutje" *geeft broodje zonder sla*
Een goed gesprek komt van twee kanten, vergeet dat nooit...quote:Op woensdag 25 mei 2011 09:18 schreef dyna18 het volgende:
Nog een vraag van mijn kant.
Het is op mijn vakantie pijnlijk duidelijk geworden dat ik nog flink moeite heb met het voeren van een leuk gesprek.
Waar ik vooral tegenaan liep was, dat ik het gesprek niet echt op gang kreeg. Het lukte me om haar aan te spreken en wat te vragen. Echter om na het antwoord het gesprek door te laten gaan lukte me niet goed. En dat terwijl ik wel open vragen probeerde te stellen.
Helaas werd er vaak ook maar een kort antwoord gegeven, wat mij weinig aanknopingspunten gaf om daarop door te gaan. Wat er dus voor zorgde dat het al snel weer stil viel.
Hoe kan ik nou goede vragen stellen die wel uitnodigen tot een leuk gesprek?
Wat heb je dan gevraagd?quote:Op woensdag 25 mei 2011 09:18 schreef dyna18 het volgende:
Nog een vraag van mijn kant.
Het is op mijn vakantie pijnlijk duidelijk geworden dat ik nog flink moeite heb met het voeren van een leuk gesprek.
Waar ik vooral tegenaan liep was, dat ik het gesprek niet echt op gang kreeg. Het lukte me om haar aan te spreken en wat te vragen. Echter om na het antwoord het gesprek door te laten gaan lukte me niet goed. En dat terwijl ik wel open vragen probeerde te stellen.
Helaas werd er vaak ook maar een kort antwoord gegeven, wat mij weinig aanknopingspunten gaf om daarop door te gaan. Wat er dus voor zorgde dat het al snel weer stil viel.
Hoe kan ik nou goede vragen stellen die wel uitnodigen tot een leuk gesprek?
En zo is ook het hele verloop van je/het leven an sich toch...quote:
quote:Op woensdag 25 mei 2011 09:48 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Een goed gesprek komt van twee kanten, vergeet dat nooit...
Je moet ook een beetje geluk hebben
Verder helpt inspelen op de situatie wel goed denk ik... Dus iets over waar jullie zijn
Liefst een klacht waar zij ook last van heeft, dan kan ze er mooi op inhaken
Ik hoor de meeste mensen altijd zeggen dat het onzin is en dat je geluk of pech af dwingt en dat je alles altijd kunt sturen. Bullshit in mijn ogen, maar fijn om te zien dat er gelijk gestemde zijn.quote:Op woensdag 25 mei 2011 10:48 schreef zusterclivia het volgende:
En zo is ook het hele verloop van je/het leven an sich toch...
Goed dat je je over je "schaamte gaat zetten" ik denk dat de reacties je
mee zullen vallen uiteindelijk.
Ik ben er zo eentjequote:Op woensdag 25 mei 2011 10:53 schreef Axel1988 het volgende:
[..]
Ik hoor de meeste mensen altijd zeggen dat het onzin is en dat je geluk of pech af dwingt en dat je alles altijd kunt sturen.
Ik geloof er niet in. Wat heeft het met afdwingen te maken als ik ieder tentamen met minstens een 7 haal terwijl ik de boeken nauwelijks open sla, terwijl sommige mede-studenten dagenlang moeten blokken om met moeite een 6 te halen? Wat heeft het met afdwingen te maken wanneer ik via via een prachtig appartement krijg voor de maandelijkse bijdrage die een de doorsnee student voor een 15m2 kamertje betaalt? Wat heeft het met afdwingen te maken, wanneer ik een leuke meid aanspreek maar ze me niet ziet staan; terwijl ze een half uur later versiert wordt door een gozer die in veel opzichten gewoon op mij lijkt? Voor sommige mensen gaan zaken vanzelf; voor sommige mensen is het constant een "uphill battle".quote:Op woensdag 25 mei 2011 11:02 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Ik ben er zo eentje
Natuurlijk, het winnen van de loterij of overreden worden door een auto is niet te sturen. Maar 'geluk' in liefde of werk hangt grotendeels af van je eigen instelling en het herkennen van kansen. Het feit dat je succesvol bent in werk heb je aan jezelf te danken, omdat je jezelf onderscheiden hebt. Dat gebeurt vaak onbewust, maar als jouw baas jou elders aanbeveelt dan kan je zeggen dat je geluk hebt gehad met zo'n baas, of dat je het aan jezelf te danken hebt dat hij jou aan heeft willen bevelen.
In de liefde gaat dezelfde vlieger op.
Ik heb er zelf irl ook niet veel last van gelukkig maar dit ging ook natuurlijk niet van vandaag op morgen...zoiets moet je aanleren je eigen maken en naarmate je ouder wordt is het gewoon echt een stuk easier leven zonder het gevoel te hebben aan een bepaald rolmodel te moeten voldoen.quote:Op woensdag 25 mei 2011 10:53 schreef Axel1988 het volgende:
[..]
Ik hoor de meeste mensen altijd zeggen dat het onzin is en dat je geluk of pech af dwingt en dat je alles altijd kunt sturen. Bullshit in mijn ogen, maar fijn om te zien dat er gelijk gestemde zijn.
Opzich via internet valt het ook wel mee; ben meer bang voor als ik het IRL daarover moet gaan hebben... het is dan bijna niet te verbergen dat het wel iets met je doet; via internet wel.
Het is niet zo zwart/wit dat je of alles af kunt dwingen, of niets. Alleen in werk in liefde zijn best dingen af te dwingen. Als iemand die op jou lijkt haar wel kan versieren en jij niet, dan heb je het misschien niet goed genoeg aangepakt. Als iemand op het werk wel promotie maakt en jij niet terwijl jullie hetzelfde werk doen, dan heb je je niet genoeg geprofileerd.quote:Op woensdag 25 mei 2011 11:11 schreef Axel1988 het volgende:
[..]
Ik geloof er niet in. Wat heeft het met afdwingen te maken als ik ieder tentamen met minstens een 7 haal terwijl ik de boeken nauwelijks open sla, terwijl sommige mede-studenten dagenlang moeten blokken om met moeite een 6 te halen? Wat heeft het met afdwingen te maken wanneer ik via via een prachtig appartement krijg voor de maandelijkse bijdrage die een de doorsnee student voor een 15m2 kamertje betaalt? Wat heeft het met afdwingen te maken, wanneer ik een leuke meid aanspreek maar ze me niet ziet staan; terwijl ze een half uur later versiert wordt door een gozer die in veel opzichten gewoon op mij lijkt? Voor sommige mensen gaan zaken vanzelf; voor sommige mensen is het constant een "uphill battle".
Herkenbaar. Ik was eerder veel bezig met hoe mensen over mij dachten e.d., durfde me bijna nooit publiekelijk ergens over uit te spreken, wilde iedereen te vriend houden, je kent het vast wel.quote:Op woensdag 25 mei 2011 03:45 schreef GroenerDanGras het volgende:
[..]
Nu heb ik er schijt aan.
Alle materiele zaken zijn mazzeltjes en dus gelukquote:Op woensdag 25 mei 2011 11:11 schreef Axel1988 het volgende:
[..]
Ik geloof er niet in. Wat heeft het met afdwingen te maken als ik ieder tentamen met minstens een 7 haal terwijl ik de boeken nauwelijks open sla, terwijl sommige mede-studenten dagenlang moeten blokken om met moeite een 6 te halen? Wat heeft het met afdwingen te maken wanneer ik via via een prachtig appartement krijg voor de maandelijkse bijdrage die een de doorsnee student voor een 15m2 kamertje betaalt? Wat heeft het met afdwingen te maken, wanneer ik een leuke meid aanspreek maar ze me niet ziet staan; terwijl ze een half uur later versiert wordt door een gozer die in veel opzichten gewoon op mij lijkt? Voor sommige mensen gaan zaken vanzelf; voor sommige mensen is het constant een "uphill battle".
Lastig.. 'k Denk dat je nu het beste wat kunt flirten (leg het er niet al te dik bovenop, natuurlijkquote:![]()
Op woensdag 25 mei 2011 11:44 schreef DoorgestokenKaart het volgende:
Ik heb nu al een aantal weken contact met een hele leuke meid die ik tegen ben gekomen tijdens de korte stadsritjes met de bus. Bij het eerste contact wist ik meteen dat ik haar leuk vond. Ze kwam vrij verlegen over, maar groette me zeer spontaan. Ze las een Engels fantasyboek terwijl ze mij daar totaal niet het type voor leek. En haar kledingstijl. Van sportief tot vrij sexy![]()
Enfin, op een gegeven moment ontdekte ik een patroon in haar reistijden. Uiteraard heb ik mijn reisgedrag daarop aangepast. Na haar een aantal dagen achtereen te zijn tegengekomen, besloot ik haar maar eens aan te spreken. Sindsdien reizen we zowat iedere werkdag samen en hebben we het over van alles en nog wat. Ik heb haar vorige week een keertje uitgenodigd om in de stad wat te gaan drinken en daar reageerde ze ook enthousiast op. Ook dat was erg gezellig.
Maar nu het probleem. Ikzelf voel me enorm tot haar aangetrokken, maar ik heb geen idee hoe zij hier in staat. Ik heb zelf het gevoel dat het om een normale vriendschapsrelatie gaat. Ik heb haar zelfs nog niet eens gevraagd op ze een vriend heeft. Als ze die zou hebben, zou ik onze ontmoetingen vanuit haar oogpunt niet als vervelend vinden. Het voelt gewoon alsof we elkaar al lange tijd kennen en gewoon af en toe samen optrekken.
Versieren, ik wil het wel, maar ik weet niet hoe en of ik het uberhaupt wil doen. Ik voel me zo op m'n gemak bij haar, dat ik haar niet het gevoel wil geven dat ik enkel op de versiertour ben. Je zou kunnen stellen dat ik verliefd op haar ben, maar dat ik het ook prima vinden als zij enkel ziet als vriendschap. Het belangrijkste is dat ik duidelijkheid wil en deze 'vriendschap' sowieso niet wil verpesten.
Mij is het dan vaak niet waard om zo'n drama om te maken. Niet dat ik het niet durf.quote:Op woensdag 25 mei 2011 03:45 schreef GroenerDanGras het volgende:
[..]
Nu heb ik er schijt aan.
Vragen of ze mee eetquote:Op woensdag 25 mei 2011 11:59 schreef Supersoep het volgende:
Tenzij het echt moet. Ik was een keer bij een frituur. Ik vroeg om 2 frikadellen, gooit ze er 7 in.
Alsof ik daarvoor ga betalen.
Het was de moeder van een vriend van me, stond al bekend als een enorme bitch met een ontzettend humeur. Nee bedankt.quote:Op woensdag 25 mei 2011 12:03 schreef Freddeh het volgende:
[..]
Vragen of ze mee eet
Ik lees even mee, herken me wel in diverse uitspraken hier. Wie weet heb ik er nog wat aan.
drama? die gast achter de toonbank is er om jou te voorzien van gemak niet andersom. Dus als jij klachten hebt of denkt dat je niet krijgt wat je wil sta je volledig in je recht om er een punt van te maken.quote:Op woensdag 25 mei 2011 11:58 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Mij is het dan vaak niet waard om zo'n drama om te maken. Niet dat ik het niet durf.
Dat is eerder een voorbeeld van een asociale werknemer bij een broodjesspeciaalzaak.quote:Op woensdag 25 mei 2011 03:45 schreef GroenerDanGras het volgende:
[..]
Nu heb ik er schijt aan.
Gaat een beetje ver ja. Als leidinggevende zet ik je dan gelijk uit de zaak, kom op zeg.quote:Op woensdag 25 mei 2011 12:05 schreef jstrike het volgende:
[..]
drama? die gast achter de toonbank is er om jou te voorzien van gemak niet andersom. Dus als jij klachten hebt of denkt dat je niet krijgt wat je wil sta je volledig in je recht om er een punt van te maken.
Ik ken zelfs iemand die van de gene achter de toonbank eiste dat ze hem met "u" aansprak aangezien ze onbekenden van elkaar waren en hij nogal wat ouder was en klant. nu vind ik dat een beetje ver gaan, maar het gebeurt.
En toch moet je wel wat ondernemen en kun je het niet op het wel of niet hebben van geluk afschuiven.quote:Op woensdag 25 mei 2011 11:42 schreef zusterclivia het volgende:
[..]
Alle materiele zaken zijn mazzeltjes en dus gelukMakkelijk leren is sws Enorm mazzel hebben
![]()
mbt het meisje die voor de ander kiest...tja dat kunnen legio mogelijkheden zijn geweest, maar wat ik niet geloof is dat die vrouw bewust niet jou koos of dat zij daar in haar gedachten mee bezig is enzo..
Liefde is niet af te dwingen,met geluk kom je diegene tegen en zo niet dan is dat inderdaad pech.
Zijn familie moet hem aanspreken met "excellentie"?quote:Op woensdag 25 mei 2011 12:05 schreef jstrike het volgende:
Ik ken zelfs iemand die van de gene achter de toonbank eiste dat ze hem met "u" aansprak aangezien ze onbekenden van elkaar waren en hij nogal wat ouder was en klant. nu vind ik dat een beetje ver gaan, maar het gebeurt.
Precies, als je elke avond maar een beetje voor de TV hangt dan zul je ook niemand tegenkomen.quote:Op woensdag 25 mei 2011 12:11 schreef moneyfornothing het volgende:
En toch moet je wel wat ondernemen en kun je het niet op het wel of niet hebben van geluk afschuiven.
Als je niks doet kun je nog het geluk hebben dat je tegen je soulmate aanloopt, maar als je dan niks onderneemt is het je eigen schuld dat er geen relatie en liefde opbloeit, niet die van het geluk of de pech. Het zit hem gewoon in beide, en je als je alles op het geluk afschuift lijkt het eerder of je je daarachter verschuilt omdat het makkelijker is dat de schuld te geven bij falen dan jezelf.
Dan kan je volgens mij nog beter op fok zitten.quote:Op woensdag 25 mei 2011 12:14 schreef Techno het volgende:
[..]
Precies, als je elke avond maar een beetje voor de TV hangt dan zul je ook niemand tegenkomen.
True that.quote:Op woensdag 25 mei 2011 12:37 schreef _pillow_ het volgende:
[..]
Dan kan je volgens mij nog beter op fok zitten.
Daar is dan weer niets mis mee.quote:Op woensdag 25 mei 2011 12:37 schreef _pillow_ het volgende:
Dan kan je volgens mij nog beter op fok zitten.
ok, ik zal jou eens uitprinten vanavondquote:Op woensdag 25 mei 2011 12:42 schreef MeraViglioSa het volgende:
Gewoon doen Waaghals, allemaal leuke mensen in die pc!
Mwoah ik had ook wel eens dat soort dingen (niet zo erg though). dan kom je inderdaad asociaal of arrogant over terwijl je gewoon verlegen bent...quote:Op woensdag 25 mei 2011 07:41 schreef Catbert het volgende:
[..]
Hier snap ik dus niks van. Als iemand je groet, groet je toch terug? Dit is niet sociaal onhandig meer, het is gewoon asociaal om niks terug te zeggen.
Het is net scoren. Je moet genoeg proberen en dan geluk hebben dat ie erin gaat.quote:Op woensdag 25 mei 2011 11:11 schreef Axel1988 het volgende:
[..]
Je kan toch met een omweg vragen of ze een relatie heeft? Vraag naar haar vakantie plannen en met wie ze gaat. Zegt ze me vriend weet je genoeg.quote:Op woensdag 25 mei 2011 11:44 schreef DoorgestokenKaart het volgende:
Ik heb nu al een aantal weken contact met een hele leuke meid die ik tegen ben gekomen tijdens de korte stadsritjes met de bus. Bij het eerste contact wist ik meteen dat ik haar leuk vond. Ze kwam vrij verlegen over, maar groette me zeer spontaan. Ze las een Engels fantasyboek terwijl ze mij daar totaal niet het type voor leek. En haar kledingstijl. Van sportief tot vrij sexy![]()
Enfin, op een gegeven moment ontdekte ik een patroon in haar reistijden. Uiteraard heb ik mijn reisgedrag daarop aangepast. Na haar een aantal dagen achtereen te zijn tegengekomen, besloot ik haar maar eens aan te spreken. Sindsdien reizen we zowat iedere werkdag samen en hebben we het over van alles en nog wat. Ik heb haar vorige week een keertje uitgenodigd om in de stad wat te gaan drinken en daar reageerde ze ook enthousiast op. Ook dat was erg gezellig.
Maar nu het probleem. Ikzelf voel me enorm tot haar aangetrokken, maar ik heb geen idee hoe zij hier in staat. Ik heb zelf het gevoel dat het om een normale vriendschapsrelatie gaat. Ik heb haar zelfs nog niet eens gevraagd op ze een vriend heeft. Als ze die zou hebben, zou ik onze ontmoetingen vanuit haar oogpunt niet als vervelend vinden. Het voelt gewoon alsof we elkaar al lange tijd kennen en gewoon af en toe samen optrekken.
Versieren, ik wil het wel, maar ik weet niet hoe en of ik het uberhaupt wil doen. Ik voel me zo op m'n gemak bij haar, dat ik haar niet het gevoel wil geven dat ik enkel op de versiertour ben. Je zou kunnen stellen dat ik verliefd op haar ben, maar dat ik het ook prima vinden als zij enkel ziet als vriendschap. Het belangrijkste is dat ik duidelijkheid wil en deze 'vriendschap' sowieso niet wil verpesten.
Niet goed genoeg aangepakt moge duidelijk zijn; maar waar het verschil zit tussen jou gedachte en die van mij, is dat die "niet goede aanpak" iets is wat je kunt sturen of iets is wat te maken heeft met geluk of pech. Ik heb gewoon de pech dat ik dat verkeerd aanpak; vele pakken het van nature wel goed aan. Zelfde als wat ik eerder noemde met het leren voor een tentamen; ik hoef nauwelijks moeite te doen voor hoge punten, terwijl de doorsnee student veel meer tijd moet steken om een vak uberhaupt te halen. Het verschil met studie en bij versieren, is echter dat je bij een tentamen een grens hebt (een 6 halen, en dan ben je er); en bij versieren heb je alleen succes als je echt de beste bent voor haar op dat moment. Nog kutter dus, als je daar geen aanleg voor hebt (of lees, geen geluk in hebt).quote:Op woensdag 25 mei 2011 11:23 schreef Mystikvm het volgende:
Het is niet zo zwart/wit dat je of alles af kunt dwingen, of niets. Alleen in werk in liefde zijn best dingen af te dwingen. Als iemand die op jou lijkt haar wel kan versieren en jij niet, dan heb je het misschien niet goed genoeg aangepakt. Als iemand op het werk wel promotie maakt en jij niet terwijl jullie hetzelfde werk doen, dan heb je je niet genoeg geprofileerd.
Vanzelf komen aanwaaien is net weer te sterk uitgedrukt denk ik; maar het zit in de buurt. Het grootste deel van je leven heeft te maken met pech of geluk; je kunt hoogstens je kansen ietwat verhogen of verlagen door bepaalde keuzes te maken.quote:Op woensdag 25 mei 2011 11:23 schreef Mystikvm het volgende:
Er is een verschil tussen weten dat je dingen zelf in de hand hebt en je er maar bij neerleggen dat het je maar aan moet komen waaien.
Je bent al bezig met afdwingen door het te proberen. Elk succes wat je dan boekt heb je aan jezelf te danken. Maar niet alles wat niet lukt is dan aan jouzelf te wijten. Ik hoop dat je me nu begrijpt.
Hoe pak je dat over jezelf vertellen een beetje handig aan dan?quote:Op woensdag 25 mei 2011 09:39 schreef Catbert het volgende:
Als je iemand treft die alleen korte ja/nee antwoorden geeft wordt het nooit een leuk gesprek. Maar vraag je alleen maar of vertel je zelf ook dingen? Waar was je op vakantie trouwens, en hoezo leidde dat niet toch aanknopingspunten?
Een vriend van me is een tijd in het buitenland geweest, die begint daar vaak over te vertellen als het gesprek even stilvalt. Best handig (als dan ook echt wat hebt meegemaakt, wat hij wel heeftquote:Op woensdag 25 mei 2011 14:19 schreef dyna18 het volgende:
[..]
Hoe pak je dat over jezelf vertellen een beetje handig aan dan?
Het lijkt mij een beetje vreemd om vanuit het niets zomaar over jezelf beginnen te praten.
Dit was een strandvakantie in een all-inclusive hotel. Dus op zich maakten we niet zo heel veel mee en na een paar dagen heb je de introductie vragen ook wel gehad. Ik zou dus graag wat meer de persoon leren kennen, maar kreeg het dus niet voor elkaar om daar de goede vragen voor te bedenken.
Lol, ik dacht even dat je bedoelde de rem van je autoquote:Op woensdag 25 mei 2011 03:33 schreef Daalder82 het volgende:
Ik vraag me soms af wat er zou gebeuren als ik de rem eraf sloop; ik ben bang voor de mogelijke gevolgen![]()
![]()
Ja, ik ben een idioot qua dat betreft...
Edit: nu ga ik maar weer eens slapen, truste!![]()
Stel vragen waar de andere persoon ook de zelfde vraag gaat stellen.quote:Op woensdag 25 mei 2011 14:19 schreef dyna18 het volgende:
[..]
Hoe pak je dat over jezelf vertellen een beetje handig aan dan?
Het lijkt mij een beetje vreemd om vanuit het niets zomaar over jezelf beginnen te praten.
Ik ben het deels met je eens, behalve dat je 'pech' hebt het verkeerd aan te pakken. Je leert van je fouten dus je zal het steeds beter aanpakken. Het enige geluk dat je moet hebben is dat je iemand moet treffen die jou wel ziet zitten. Ik kan mij echter niet voorstellen dat je die personen nog nooit tegengekomen bent, want zó kieskeurig zijn vrouwen niet. Dus je hebt ongetwijfeld een hoop kansen gemist. Je blijft wel gewoon de juiste instelling houden, dus kwaad kan het niet.quote:Op woensdag 25 mei 2011 13:45 schreef Axel1988 het volgende:
[..]
Niet goed genoeg aangepakt moge duidelijk zijn; maar waar het verschil zit tussen jou gedachte en die van mij, is dat die "niet goede aanpak" iets is wat je kunt sturen of iets is wat te maken heeft met geluk of pech. Ik heb gewoon de pech dat ik dat verkeerd aanpak; vele pakken het van nature wel goed aan. Zelfde als wat ik eerder noemde met het leren voor een tentamen; ik hoef nauwelijks moeite te doen voor hoge punten, terwijl de doorsnee student veel meer tijd moet steken om een vak uberhaupt te halen. Het verschil met studie en bij versieren, is echter dat je bij een tentamen een grens hebt (een 6 halen, en dan ben je er); en bij versieren heb je alleen succes als je echt de beste bent voor haar op dat moment. Nog kutter dus, als je daar geen aanleg voor hebt (of lees, geen geluk in hebt).
Hetzelfde als met profileren op je werk voor een promotie; sommige kunnen van nature zichzelf beter profilleren en krijgen de promotie; de rest zit zichzelf allerlei zaken te verwijten en moet er keihard voor knokken in de hoop dat het ooit zal lukken.
Ik snap je verhaal, maar bovenstaand begrijp ik niet. Juist als je voelt dat je in beperkte mate invloed kan uitoefenen op je 'geluk in de liefde', dan wordt je daar toch juist niet lui en eigenwijs van? Je moet juist ontdekken wat goed werkt en hoe jij jezelf het beste kan profileren. Als je er vanuit gaat dat het allemaal op geluk berust, dan zou je eigenlijk moeten wachten tot er vanzelf een keer iets gebeurt en koppig door kunnen gaan waar je mee bezig was. Het maakt immers toch niet uit.quote:Stel ik zou denken: ja, ik kan mijn leven heel erg sturen; geluk speelt slechts een kleine rol. Dat zou mij automatisch een enorme loser maken die niet wil leren van zijn acties; het probleem niet wil zien; niet wil veranderen; gewoon een stommerik die iets wil maar er niet voor wil werken. Afgeleid dus van al die meiden waarbij ik het de afgelopen jaren verknalt heb. Dit alles terwijl ik juist het tegenovergestelde voel; ik heb het gevoel dat ik wel leer van mijn acties; dat ik wel mijn problemen aanpak en dat ik wel nieuwe dingen wil proberen om het in de toekomst beter te laten gaan. Die tegenstelling maakt mij enorm onzeker en geeft mij een gevoel om het maar op te geven.
Ik ben denk ik de afgelopen jaren 5 meiden tegen gekomen waar ik echt verliefd op ben geweest; ik heb daarop ook actie ondernomen, maar echte kansen om er meer uit te halen heb ik in mijn ogen niet gekregen. In theorie heb ik het dan evengoed verknalt, want dan was mijn aanpak waarschijnlijk niet goed wordt er dan gezegd. Ik kan echter wel verschillende manieren van aanpak bedenken (en heb ik ook uitgevoerd); maar de uitkomsten bleven hetzelfde... nul interesse. Als ik zie wat voor vriendjes sommige leuke dames hebben, dan moet ik toegeven dat ze idd niet zo kieskeurig zijn... echter wel kieskeurig genoeg om mij niet te kiezen blijkbaar.quote:Op woensdag 25 mei 2011 15:24 schreef Mystikvm het volgende:
Ik ben het deels met je eens, behalve dat je 'pech' hebt het verkeerd aan te pakken. Je leert van je fouten dus je zal het steeds beter aanpakken. Het enige geluk dat je moet hebben is dat je iemand moet treffen die jou wel ziet zitten. Ik kan mij echter niet voorstellen dat je die personen nog nooit tegengekomen bent, want zó kieskeurig zijn vrouwen niet. Dus je hebt ongetwijfeld een hoop kansen gemist. Je blijft wel gewoon de juiste instelling houden, dus kwaad kan het niet.
Dat ligt er maar net aan wat je voor jou gevoel gedaan en geprobeerd hebt. Wanneer ik zou denken dat ik zelf mijn succes grotendeels kan sturen; en ik heb al veel verschillende dingen geprobeerd... maar ik ben nog altijd niet succesvol; dan werkt dit enorm frustrerend en dan heb ik eerder de neiging om het op te geven ja. Als je echter zelf weet dat je onvoldoende dingen gedaan hebt om je succes te verwezelijken, dan kan het juist motiveren om wel actie te ondernemen... dat is echter bij mij niet meer het geval.quote:Op woensdag 25 mei 2011 15:24 schreef Mystikvm het volgende:
Ik snap je verhaal, maar bovenstaand begrijp ik niet. Juist als je voelt dat je in beperkte mate invloed kan uitoefenen op je 'geluk in de liefde', dan wordt je daar toch juist niet lui en eigenwijs van? Je moet juist ontdekken wat goed werkt en hoe jij jezelf het beste kan profileren. Als je er vanuit gaat dat het allemaal op geluk berust, dan zou je eigenlijk moeten wachten tot er vanzelf een keer iets gebeurt en koppig door kunnen gaan waar je mee bezig was. Het maakt immers toch niet uit.
Ik denk dat je er een klein beetje naast zit. Want wat betreft je aanpak is er geen goed of fout, maar alleen jouw manier. Dát moet de manier zijn waar ze voor vallen.quote:Op woensdag 25 mei 2011 15:47 schreef Axel1988 het volgende:
Ik ben denk ik de afgelopen jaren 5 meiden tegen gekomen waar ik echt verliefd op ben geweest; ik heb daarop ook actie ondernomen, maar echte kansen om er meer uit te halen heb ik in mijn ogen niet gekregen. In theorie heb ik het dan evengoed verknalt, want dan was mijn aanpak waarschijnlijk niet goed wordt er dan gezegd. Ik kan echter wel verschillende manieren van aanpak bedenken (en heb ik ook uitgevoerd); maar de uitkomsten bleven hetzelfde... nul interesse. Als ik zie wat voor vriendjes sommige leuke dames hebben, dan moet ik toegeven dat ze idd niet zo kieskeurig zijn... echter wel kieskeurig genoeg om mij niet te kiezen blijkbaar.
Opzich niet veel anders dan wat mijn punt al was: het gaat puur om geluk of pech hebben. Ik heb nooit het geluk gehad dat de meiden die ik leuk vond, mij ook leuk vonden. Ik probeer al jaren uit te vissen wat er mis is, maar ik kom op niets anders uit. Ik heb echter wel de angst nu dat er nooit iets wederzijds zal gaan komen. De kans erop is voor mijn gevoel gewoon enorm klein.quote:Op woensdag 25 mei 2011 15:54 schreef Freddeh het volgende:
Ik denk dat je er een klein beetje naast zit. Want wat betreft je aanpak is er geen goed of fout, maar alleen jouw manier. Dát moet de manier zijn waar ze voor vallen.
Als ze niet vallen voor jouw manier dan ben jij niet hun type, of ze kennen je misschien nog niet goed genoeg om voor je te vallen.
Ik denk dat je eerst eens naar jezelf moet kijken wat dit betreft. Is er iets mis met je en zóu je echt 'je aanpak' moeten aanpassen?quote:Op woensdag 25 mei 2011 16:07 schreef Axel1988 het volgende:
[..]
Opzich niet veel anders dan wat mijn punt al was: het gaat puur om geluk of pech hebben. Ik heb nooit het geluk gehad dat de meiden die ik leuk vond, mij ook leuk vonden. Ik probeer al jaren uit te vissen wat er mis is, maar ik kom op niets anders uit. Ik heb echter wel de angst nu dat er nooit iets wederzijds zal gaan komen. De kans erop is voor mijn gevoel gewoon enorm klein.
BTW, "mijn manier van aanpak" en "wat voor type ze denkt dat ik ben" hebben trouwens wel heel veel met elkaar te maken. Of je nou zegt; mijn aanpak is fout, of je zegt ze is je type niet, komt bijna op hetzelfde neer... je legt alleen de verklaring voor het falen bij de andere persoon. Bij de ene verklaring impliceer je dat je je manier van aanpak kan veranderen om het in de toekomst beter te doen; bij de andere verklaring impliceer je dat je gewoon hetzelfde moet blijven doen in de hoop dat de volgende meid je aanspreekt je wel ziet zitten.
Dat heb ik dus nogal eens in relaties, en dan ben je ineens een onaantrekkelijke slijmbalquote:Op woensdag 25 mei 2011 11:58 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Mij is het dan vaak niet waard om zo'n drama om te maken. Niet dat ik het niet durf.
Ik weet het niet zeker. Ik denk dat mijn grootste probleem is dat ik nauwelijks nieuwe meiden leer kennen. De afgelopen jaren ben ik veel bij studie gerelateerde verenigingen betrokken geweest en heb ik vakken buiten mijn eigen faculteit (en zelfs buiten mijn eigen uni) gevolgd; puur uit interesse, maar ook in het achterhoofd om nieuwe mensen te leren kennen. Dit is ook gelukt; ik ken heel veel mensen, maar het blijft altijd overal een mannenwereld waar ik in zit. Na mijn behoorlijke depressie afgelopen maand heb ik besloten om nog een paar andere dingen te proberen. Ik ben nu inmiddels aangenomen voor een nieuwe bijbaan waar ik hoop veel nieuwe mensen te leren kennen (werken veel mensen van begin 20). Ook wil ik komende maand een nieuwe sport beginnen en heb ik het uitgaansleven de afgelopen maand weer vaker opgezocht. Tot slot heb ik ook eens een account op paiq aangemaakt 3 weken geleden (ik heb eigenlijk een hekel aan internetdaten, maargoed). Wat ik verder nog meer kan doen... ik heb geen idee. Als deze dingen niet tot meer meiden leren kennen gaan leiden, dan weet ik het echt niet meer.quote:Op woensdag 25 mei 2011 16:10 schreef Freddeh het volgende:
[..]
Ik denk dat je eerst eens naar jezelf moet kijken wat dit betreft. Is er iets mis met je en zóu je echt 'je aanpak' moeten aanpassen?
Op zich klopt het wel wat je zegt, maar soms voelen dat soort vragen niet goed.quote:Op woensdag 25 mei 2011 15:13 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Stel vragen waar de andere persoon ook de zelfde vraag gaat stellen.
Heb je hobbys? Vaak krijg je dan de vraag terug, en jij?
Wat voor muziek vind je leuk.
Waar ben je nog meer geweest op vakantie
Wat voor werk of studoe doe je?
Dan komen er van zelf vragen van uit de andere persoon gericht aan jou en zonga je door.
Je kan er ook eens een oh wat leuk ik dit en dat er door knallen.
Omdat ik een lichte vorm van autisme heb, komt dit niet vanzelf bij mij. Creatief een gesprek voeren is te vaag voor mij en brengt dus een enorme uitdaging met zich mee.quote:Zoals met alles qua versieren of mensen leren kennen. Wees creatief met vragen stelen of een gesprek voeren.
Yup, doe ik ook. Ik heb een half jaar in Wenen gewoond en ben vrij veel voor m'n werk in de VS geweest. Zijn altijd wel leuke onderwerpen om over te praten. Of anekdotes van toen ik in een attracktiepark werkte (ook al weer meer dan 10 jaar terug maargoed).quote:Op woensdag 25 mei 2011 14:23 schreef minibeer het volgende:
Een vriend van me is een tijd in het buitenland geweest, die begint daar vaak over te vertellen als het gesprek even stilvalt. Best handig (als dan ook echt wat hebt meegemaakt, wat hij wel heeft)
Niet vervelend bedoeld, maar zet je niet wat te hoog in bij vrouwen. Zeg maar de lat te hoog leggen.quote:Op woensdag 25 mei 2011 16:24 schreef Axel1988 het volgende:
[..]
Ik weet het niet zeker. Ik denk dat mijn grootste probleem is dat ik nauwelijks nieuwe meiden leer kennen. De afgelopen jaren ben ik veel bij studie gerelateerde verenigingen betrokken geweest en heb ik vakken buiten mijn eigen faculteit (en zelfs buiten mijn eigen uni) gevolgd; puur uit interesse, maar ook in het achterhoofd om nieuwe mensen te leren kennen. Dit is ook gelukt; ik ken heel veel mensen, maar het blijft altijd overal een mannenwereld waar ik in zit. Na mijn behoorlijke depressie afgelopen maand heb ik besloten om nog een paar andere dingen te proberen. Ik ben nu inmiddels aangenomen voor een nieuwe bijbaan waar ik hoop veel nieuwe mensen te leren kennen (werken veel mensen van begin 20). Ook wil ik komende maand een nieuwe sport beginnen en heb ik het uitgaansleven de afgelopen maand weer vaker opgezocht. Tot slot heb ik ook eens een account op paiq aangemaakt 3 weken geleden (ik heb eigenlijk een hekel aan internetdaten, maargoed). Wat ik verder nog meer kan doen... ik heb geen idee. Als deze dingen niet tot meer meiden leren kennen gaan leiden, dan weet ik het echt niet meer.
De volgende stap, over de aanpak wanneer ik eens een leuke meid tegen ben gekomen. Meestal kan ik best goed met de meiden in kwestie praten; maar het leidt nergens toe. Het blijft altijd heel braaf, vriendschappelijk gesprek. Wanneer ik vraag om een keer samen wat leuks te gaan doen of zinspeel op meer dan collegiaal/vriendschappelijk contact, zijn de reacties meestal "geschokt".. alsof het iets is wat als donderslag bij heldere hemel komt. Haar reactie voelt alsof ik zojuist iets heel ergs tegen haar gezegd heb. Ook is het wel eens voorgekomen dat haar reactie in eerste instantie wel positief was... maar vervolgens was ze de date vergeten... en ik heb een keer meegemaakt dat een date me vroeg "waar de rest was", toen ik alleen aan kwam zetten. *BLAH*. Of ik mijn aanpak moet veranderen... ik denk van wel.
oke dan:quote:Op woensdag 25 mei 2011 09:00 schreef dyna18 het volgende:
[..]
Aan jou dezelfde vraag als MLiG (waar ik nog trouwens graag antwoord op zie MLiG).
Wat doe je in je vrije tijd als je thuis bent?
Want vind je leuk om te doen: film kijken, lezen, lekker eten, etc?
Niks doen dus. Neem pianolessen of iets dergelijks.quote:Op woensdag 25 mei 2011 17:35 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
oke dan:
ik heb echt geen flauw idee waar ik me tijd mee vol maak. het is volgensmij lanterfanten, het gaat ook zo snel.
ik volg een paar amerikaanse series. ik f5 fok een beetje, beetje speurders.nl soms afstruinen(niets kopen), googlen naar interessante dingen.
bij me ouders pingel ik wat op de piano, maar dat ik nou veel beter wordt is ook niet zo want ik oefen nooit.
of ik ben beetje bezig met dingen van auto klussen, of elektra. maar dat daar echt wat nuttigs uitkomt is ook niet echt.
......quote:Op woensdag 25 mei 2011 17:35 schreef mylifeisgrey het volgende:
paar jaar terug hield ik me bezig met stereo-3d-porn, dat heeft ook nogal veel tijd gekost.
nee vrouwen vinden gitaar en drums geweldig.quote:Op woensdag 25 mei 2011 17:38 schreef ook_gek het volgende:
Ja ga goed leren spelen op de piano pop nummers uit de top 40.
Ik haat het dat ik het niet kan, want vrouwen vinden dat geweldig
Piano ook hoorquote:Op woensdag 25 mei 2011 17:40 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
nee vrouwen vinden gitaar en drums geweldig.
Drums alleen als je in een band zit.quote:Op woensdag 25 mei 2011 17:40 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
Ik begrijp niet helemaal wat je bedoeld. Voor mijn gevoel is het niet vreemd om te vragen om samen wat leuks te gaan doen wanneer je al een paar leuk met iemand gesproken hebt... voor hun gevoel was het dus wel... daar zit ergens iets fout.quote:Op woensdag 25 mei 2011 17:33 schreef ook_gek het volgende:
Niet vervelend bedoeld, maar zet je niet wat te hoog in bij vrouwen. Zeg maar de lat te hoog leggen.
Als vrouwen zoals je zegt schrikken als je wat meer wilt dan alleen slap lullen kan ik me indenk dat ze denkt van. Aardige jongen maar meer niet. En als jij meer wilt dat ze dan denken van huh wat? Denk je dat ik jou wil of zo en er erg over verbaast zijn dat je het probeert?
Neehoor, helemaal niets vreemds aan. Maar het is ook niet vreemd dat daar meer nee dan ja op gezegd wordt.quote:Op woensdag 25 mei 2011 17:42 schreef Axel1988 het volgende:
[..]
Ik begrijp niet helemaal wat je bedoeld. Voor mijn gevoel is het niet vreemd om te vragen om samen wat leuks te gaan doen wanneer je al een paar leuk met iemand gesproken hebt... voor hun gevoel was het dus wel... daar zit ergens iets fout.
Het is toch niet vreemd wanneer ik een leuke meid leer kennen, dat ik dan ga voor meer dan een vriendschappelijke of collegiale relatie of ben ik nou gek?
Piano ook hoor geloof me! Heb je een dubbele win win situatie!quote:Op woensdag 25 mei 2011 17:40 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
Ok herkenbaar.quote:Op woensdag 25 mei 2011 17:35 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
oke dan:
ik heb echt geen flauw idee waar ik me tijd mee vol maak. het is volgensmij lanterfanten, het gaat ook zo snel.
ik volg een paar amerikaanse series. ik f5 fok een beetje, beetje speurders.nl soms afstruinen(niets kopen), googlen naar interessante dingen.
bij me ouders pingel ik wat op de piano, maar dat ik nou veel beter wordt is ook niet zo want ik oefen nooit.
of ik ben beetje bezig met dingen van auto klussen, of electronica. maar dat daar echt wat nuttigs uitkomt is ook niet echt.
paar jaar terug hield ik me bezig met stereo-3d-porn, dat heeft ook nogal veel tijd gekost.
en gewone porno nog meer tijd.
Ja want als je wen link in een topic zet horen alle vrouwen dat op fok. Lul toch niet zo stom.quote:Op woensdag 25 mei 2011 17:40 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
en ik heb vorige week nog top40 liedje gespeeld omdat me vader dat wilde. ik heb het opgenomen voor hem maar kan het nu even niet vinden.... misschien kan ik posten als ik vind:P kan je zien hoeveel chicks er ineens komen (not)
ik ben de titel alweer vergeten
Als je het vindt heb ik een tip voor je.quote:Op woensdag 25 mei 2011 17:40 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
en ik heb vorige week nog top40 liedje gespeeld omdat me vader dat wilde. ik heb het opgenomen voor hem maar kan het nu even niet vinden.... misschien kan ik posten als ik vind:P kan je zien hoeveel chicks er ineens komen (not)
ik ben de titel alweer vergeten
Kroeg heb je zo aandacht en zo nieuwe contactenquote:Op woensdag 25 mei 2011 17:44 schreef MeraViglioSa het volgende:
Alleen is een piano wat lastiger meenemen in de trein/auto.
Je vergeet het belangrijkste nog, fatsoenlijk typen.quote:Op woensdag 25 mei 2011 17:48 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Als je het vindt heb ik een tip voor je.
Post het hier, dan keuren wij het en als het mooi is, zet een link ervan in je Fobo.
Zet er ook een zwart-wit foto bij van jezelf (die je voor maximaal effect ook even laat keuren).
Ga vervolgens een beetje trollen in random R&P topics.
Profit!
Ja, okee. Maar met een beetje interpunctie en hoofdletters komt 'ie al een eind. Hij is niet dom.quote:Op woensdag 25 mei 2011 17:50 schreef Supersoep het volgende:
[..]
Je vergeet het belangrijkste nog, fatsoenlijk typen.
Mh, trieste waarheid. Op naar de volgende afwijzing.quote:Op woensdag 25 mei 2011 17:43 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Neehoor, helemaal niets vreemds aan. Maar het is ook niet vreemd dat daar meer nee dan ja op gezegd wordt.
ik ben aan het zoeken, ik weet ook niet meer hoe het liedje heet, het is op de vleugel bij me ouders gespeeld, hier heb ik geen goede piano, deze klinkt brak.quote:Op woensdag 25 mei 2011 17:48 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Als je het vindt heb ik een tip voor je.
Post het hier, dan keuren wij het en als het mooi is, zet een link ervan in je Fobo.
Zet er ook een zwart-wit foto bij van jezelf (die je voor maximaal effect ook even laat keuren).
Ga vervolgens een beetje trollen in random R&P topics.
Profit!
Ja, die kans is groot. Maar daar word je hard van, en je leert ervan, en statistisch gezien wordt de kans op leuk wederzijds contact na elke afwijzing groter.quote:Op woensdag 25 mei 2011 17:52 schreef Axel1988 het volgende:
[..]
Mh, trieste waarheid. Op naar de volgende afwijzing.
Ik ben oprecht benieuwd!quote:Op woensdag 25 mei 2011 17:53 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
ik ben aan het zoeken, ik weet ook niet meer hoe het liedje heet, het is op de vleugel bij me ouders gespeeld, hier heb ik geen goede piano, deze klinkt brak.
begon in G weet ik nog en ben titel alweer kwijt, nog even. ik weet zeker dat ik het heb ergens
en zo goed is het niet(Gewoon geimprovt van zon dom boekje met de huidige populaire nummers), maar "goede oren" en experts kunne horen dat ik goed ben.
Piano ook.quote:Op woensdag 25 mei 2011 17:40 schreef mylifeisgrey het volgende:
Yup, vriend van m'n zusje ook. Die is sowieso erg muzikaal en die speelt dan een paar bekende nummers en is meteen de man. Sowieso vinden mensen dingen die ze zelf niet kunnen vaak aantrekkelijk.quote:Op woensdag 25 mei 2011 17:48 schreef ook_gek het volgende:
Ik kende iemand die ook goed piano kan spelen. In een kroeg waar we nooit komen stond een piano hij er even op spelen binnen 5min muziek uit en mensen om de piano heen.
Nee, maar ik kan niet beoordelen waarom die dames in kwestie dat niet aan zagen komen. Misschien leg je idd de lat te hoog, of bij het verkeerde type vrouwen, of je interpreteerde hun reactie negatiever dan de bedoeling was.quote:Op woensdag 25 mei 2011 17:42 schreef Axel1988 het volgende:
Ik begrijp niet helemaal wat je bedoeld. Voor mijn gevoel is het niet vreemd om te vragen om samen wat leuks te gaan doen wanneer je al een paar leuk met iemand gesproken hebt... voor hun gevoel was het dus wel... daar zit ergens iets fout.
Het is toch niet vreemd wanneer ik een leuke meid leer kennen, dat ik dan ga voor meer dan een vriendschappelijke of collegiale relatie of ben ik nou gek?
Spijker op z'n kop!quote:Op woensdag 25 mei 2011 17:55 schreef Catbert het volgende:
Sowieso vinden mensen dingen die ze zelf niet kunnen vaak aantrekkelijk.
Best goed.quote:Op woensdag 25 mei 2011 17:58 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
http://www.megaupload.com/?d=JNJOOOYQ
maar zo kan ik elk top40 nummer wel spelen he in 1 keer
en, geld mee verdient ? Idee had je natuurlijk van die animequote:Op woensdag 25 mei 2011 17:35 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
Zeker goed; nu nog een filmpje erbij waarbij je achter de piano zit terwijl je dit speeltquote:Op woensdag 25 mei 2011 17:58 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
nee. alleen maar hardware gekocht (3d bril maar drivers ervoor zijn altijd heel veel gedoe)quote:Op woensdag 25 mei 2011 18:00 schreef hasjman het volgende:
[..]
en, geld mee verdient ? Idee had je natuurlijk van die anime
MLiG!! Omg dat is echt wel goed!! Heb je dit zonder bladmuziek gedaan?quote:Op woensdag 25 mei 2011 17:58 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
nee juist met bladmuziek, ik ken heel dat lied amper(wat is titel dan ookalweer!? ), ik weet titel nieteens meerquote:Op woensdag 25 mei 2011 18:10 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
MLiG!! Omg dat is echt wel goed!! Heb je dit zonder bladmuziek gedaan?
Ik vind het echt mooi!!
Van die filmpjes dat het net lijkt alsof er in je gezicht ge-ejaculeerd wordtquote:Op woensdag 25 mei 2011 18:04 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
nee. alleen maar hardware gekocht (3d bril maar drivers ervoor zijn altijd heel veel gedoe)
en rood blauw brilletje.
maar uiteindelijk kwam het er altijd op neer dat ik crosseye van alles zat te bekijken
Speed of Sound van Coldplay.quote:Op woensdag 25 mei 2011 18:11 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
nee juist met bladmuziek, ik ken heel dat lied amper(wat is titel dan ookalweer!? ), ik weet titel nieteens meer
Triest? Als jij je vriendschappelijk opstelt is het logisch dat ze je zo zien. Als je dan opeens andere intenties blijkt te hebben dan vind ik hun reactie niet raar hoor.quote:Op woensdag 25 mei 2011 17:52 schreef Axel1988 het volgende:
[..]
Mh, trieste waarheid. Op naar de volgende afwijzing.
Wat is het verschil tussen een vriendschappelijk gesprek en een gesprek met andere intenties dan? Het enige wat ik hier altijd voorbij hoor komen zijn behoorlijk standaard vragen die moeten leiden tot een leuk gesprek... ik snap het verschil niet.quote:Op woensdag 25 mei 2011 18:23 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Triest? Als jij je vriendschappelijk opstelt is het logisch dat ze je zo zien. Als je dan opeens andere intenties blijkt te hebben dan vind ik hun reactie niet raar hoor.
Maar schuif het maar op pech af als jij je daar beter bij voelt.
Tja, het is geen exacte science. Als je in een kroeg een meisje aanspreekt hebben ze meestal wel in hun achterhoofd dat je bedoelingen hebt lijkt me. En ja, je gaat gewoon afgewezen worden. En best vaak ook. Da's normaal.quote:Op woensdag 25 mei 2011 18:27 schreef Axel1988 het volgende:
Wat is het verschil tussen een vriendschappelijk gesprek en een gesprek met andere intenties dan? Het enige wat ik hier altijd voorbij hoor komen zijn behoorlijk standaard vragen die moeten leiden tot een leuk gesprek... ik snap het verschil niet.
Met de een stuur je op vriendschap aan en met de andere laat je blijken interesse te hebben in seks of een relatie.quote:Op woensdag 25 mei 2011 18:27 schreef Axel1988 het volgende:
[..]
Wat is het verschil tussen een vriendschappelijk gesprek en een gesprek met andere intenties dan? Het enige wat ik hier altijd voorbij hoor komen zijn behoorlijk standaard vragen die moeten leiden tot een leuk gesprek... ik snap het verschil niet.
Naja, het ging me niet zozeer om in de kroeg, maar meer om dagelijkse situaties als op de studie, een vereniging of bij je werk etc. In de kroeg kijken ze meestal al met de nek aan zodra ik mijn mond open doe.quote:Op woensdag 25 mei 2011 18:34 schreef Catbert het volgende:
[..]
Tja, het is geen exacte science. Als je in een kroeg een meisje aanspreekt hebben ze meestal wel in hun achterhoofd dat je bedoelingen hebt lijkt me. En ja, je gaat gewoon afgewezen worden. En best vaak ook. Da's normaal.
In dagelijkse situaties verwachten meiden het niet dat je op ze af komt om ze te versieren juist. Als je het dan over seks gaat hebben opeens is het wel erg ongepast. Ja, mensen die je via je werk gaat kennen, dat is in eerste instantie gewoon normaal sociaal contact. Iemand uitvragen voor een date oid doe je dan alleen als er een duidelijke klik is.quote:Op woensdag 25 mei 2011 18:37 schreef Axel1988 het volgende:
Naja, het ging me niet zozeer om in de kroeg, maar meer om dagelijkse situaties als op de studie, een vereniging of bij je werk etc. In de kroeg kijken ze meestal al met de nek aan zodra ik mijn mond open doe.
Maar ik weet serieus niet hoe ik in de dagelijkse situaties een gesprek kan sturen richting een relatie of richting seks; het is blijkbaar altijd automatisch vriendschappelijk.
ik ben het hier niet helemaal mee eens. sommige mensen worden nou eenmaal geboren met een natuurlijke gave voor iets, voor de een een hoog IQ, de ander is goed met vrouwen. deels is dat wel aan te leren, maar grotendeels ook niet. net als Axel1988 gaat vrijwel alles in het leven vrij gemakkelijk, zowel financieel, als ook studie(WO) en andere dingen, op vrouwen na dus. ik heb ook het gevoel dat je geluk moet hebben. dat je dan vervolgens goed met dat geluk om moet gaan is natuurlijk wel zo.quote:Op woensdag 25 mei 2011 11:02 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Ik ben er zo eentje
Natuurlijk, het winnen van de loterij of overreden worden door een auto is niet te sturen. Maar 'geluk' in liefde of werk hangt grotendeels af van je eigen instelling en het herkennen van kansen. Het feit dat je succesvol bent in werk heb je aan jezelf te danken, omdat je jezelf onderscheiden hebt. Dat gebeurt vaak onbewust, maar als jouw baas jou elders aanbeveelt dan kan je zeggen dat je geluk hebt gehad met zo'n baas, of dat je het aan jezelf te danken hebt dat hij jou aan heeft willen bevelen.
In de liefde gaat dezelfde vlieger op.
Tot op zekere hoogte heb je wel gelijk. Maar als je sociaal wat onhandiger bent, moet je gewoon meer oefenen. En in het begin de lat niet te hoog leggen en niet achter dat fotomodel aangaanquote:Op woensdag 25 mei 2011 18:46 schreef oco het volgende:
ik ben het hier niet helemaal mee eens. sommige mensen worden nou eenmaal geboren met een natuurlijke gave voor iets, voor de een een hoog IQ, de ander is goed met vrouwen. deels is dat wel aan te leren, maar grotendeels ook niet. net als Axel1988 gaat vrijwel alles in het leven vrij gemakkelijk, zowel financieel, als ook studie(WO) en andere dingen, op vrouwen na dus. ik heb ook het gevoel dat je geluk moet hebben. dat je dan vervolgens goed met dat geluk om moet gaan is natuurlijk wel zo.
A fuck daar komt de bekende (voor mij onbekende) klik weer om de hoek kijken... naja, het zal wel, ik vraag gewoon iedereen voor een date die ik leuk vindt; het maakt toch niet uit.quote:Op woensdag 25 mei 2011 18:45 schreef Catbert het volgende:
In dagelijkse situaties verwachten meiden het niet dat je op ze af komt om ze te versieren juist. Als je het dan over seks gaat hebben opeens is het wel erg ongepast. Ja, mensen die je via je werk gaat kennen, dat is in eerste instantie gewoon normaal sociaal contact. Iemand uitvragen voor een date oid doe je dan alleen als er een duidelijke klik is.
Tuurlijk, maar in topics als deze zegt men altijd als je 14, 15, 16 etc. bent: maak je geen zorgen, je tijd komt wel. nu ben ik 21 en is het er dus niet van gekomen. dan is het voor mij niet meer de tijd dat het wel komt maar dat ik er zelf achteraan moet. dan is zomaar even oefenen op meisjes echt niet meer een knop die je aan zet. ik durf alles wel in het leven, alleen een meisje aanspreken is toch net even een paar niveaus hoger. plus het flirten wat ik nog nooit echt gedaan heb.quote:Op woensdag 25 mei 2011 18:48 schreef Catbert het volgende:
[..]
Tot op zekere hoogte heb je wel gelijk. Maar als je sociaal wat onhandiger bent, moet je gewoon meer oefenen. En in het begin de lat niet te hoog leggen en niet achter dat fotomodel aangaan
En niet doen alsof vrouwen van een buitenaards ras zijn.quote:Op woensdag 25 mei 2011 18:48 schreef Catbert het volgende:
[..]
Tot op zekere hoogte heb je wel gelijk. Maar als je sociaal wat onhandiger bent, moet je gewoon meer oefenen. En in het begin de lat niet te hoog leggen en niet achter dat fotomodel aangaan
Dat zijn ze wel. Vrouwen komen van Venus en mannen van Marsquote:Op woensdag 25 mei 2011 18:50 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
En niet doen alsof vrouwen van een buitenaards ras zijn.
Je hebt in ieder geval een gezonde uitlaatklep.quote:Op woensdag 25 mei 2011 18:48 schreef Axel1988 het volgende:
A fuck daar komt de bekende (voor mij onbekende) klik weer om de hoek kijken... naja, het zal wel, ik vraag gewoon iedereen voor een date die ik leuk vindt; het maakt toch niet uit.
Ik ben nogal gefrustreerd op het moment; dus ik ga maar weer ff wat gewichten knallen in de sportschool. Tot ooit!
Met "het komt wel" bedoelen ze sowieso niet dat vrouwen op jou af gaan komen. Je zult er toch echt zelf achteraan moeten.quote:Op woensdag 25 mei 2011 18:50 schreef oco het volgende:
Tuurlijk, maar in topics als deze zegt men altijd als je 14, 15, 16 etc. bent: maak je geen zorgen, je tijd komt wel. nu ben ik 21 en is het er dus niet van gekomen. dan is het voor mij niet meer de tijd dat het wel komt maar dat ik er zelf achteraan moet. dan is zomaar even oefenen op meisjes echt niet meer een knop die je aan zet. ik durf alles wel in het leven, alleen een meisje aanspreken is toch net even een paar niveaus hoger. plus het flirten wat ik nog nooit echt gedaan heb.
Er zijn veel verschillen, maar we zijn ook maar gewoon mensen met nukken en grillen.quote:Op woensdag 25 mei 2011 18:54 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dat zijn ze wel. Vrouwen komen van Venus en mannen van Mars
quote:Op woensdag 25 mei 2011 18:48 schreef Catbert het volgende:
[..]
En toch klopt het advies van Catbert wel. Hij zegt niet dat het vanzelf komt en dat je geduld moet hebben.quote:Op woensdag 25 mei 2011 18:50 schreef oco het volgende:
[..]
Tuurlijk, maar in topics als deze zegt men altijd als je 14, 15, 16 etc. bent: maak je geen zorgen, je tijd komt wel. nu ben ik 21 en is het er dus niet van gekomen. dan is het voor mij niet meer de tijd dat het wel komt maar dat ik er zelf achteraan moet. dan is zomaar even oefenen op meisjes echt niet meer een knop die je aan zet. ik durf alles wel in het leven, alleen een meisje aanspreken is toch net even een paar niveaus hoger. plus het flirten wat ik nog nooit echt gedaan heb.
Of op een T-shirt en die doe je dan naar de meet aanquote:Op woensdag 25 mei 2011 18:55 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Er zijn veel verschillen, maar we zijn ook maar gewoon mensen met nukken en grillen.
Die kan zo op een tegeltje.
Het probleem met PUA is dat het van die jongens zijn die heel erg op situaties weten in te spelen. als een meisje X zegt, weten die meteen iets moois te zeggen waar ik nooit op zou komen.quote:Op woensdag 25 mei 2011 18:57 schreef dyna18 het volgende:
[..]
[..]
En toch klopt het advies van Catbert wel. Hij zegt niet dat het vanzelf komt en dat je geduld moet hebben.
Wat hij zegt is dat versieren een vaardigheid is die je kunt trainen en die je moet oefenen.
Dat is wel degelijk te vergelijken met het omzetten van een knop, want als je dit nu nooit doet, dan is het dus belangrijk dat je dit gedrag aanpast. Oftewel dat je bewust wel deze acties gaat toepassen en oefenen.
Jouw opmerking dat van 0 naar versieren een te grote stap is ben ik met je eens.
Dat geldt ook voor mij. Ik ben ook niet in staat om een vrouw te versieren.
Zelf probeer ik op dit moment erg aan mijn communicatie en interactie met vrouwen te werken. En dat doe ik door.... je raad het al.... mij in situaties te brengen waar ik veel kan (moet) oefenen.
Hoe ik echter van daaruit naar versieren moet gaan is voor mij ook nog een vraag teken. Waarschijnlijk toch via wat materiaal uit PUA boeken?
Andere cultuur? volgens mij is de amerikaanse toch wel bijna hetzelfde als de onze, wat betreft de omgang met vrouwen.quote:Op woensdag 25 mei 2011 19:06 schreef Catbert het volgende:
PUA boeken zijn ingespeeld op een andere cultuur en andere soort vrouwen. Het enige 'nut' wat ze m.i. hebben is dat ze bangerikken aansporen om vrouwen aan te gaan spreken. Voor de rest vind ik het grappig maar van die typische techniekjes daar geloof ik niet in.
Ik ben eensch.quote:Op woensdag 25 mei 2011 19:06 schreef Catbert het volgende:
PUA boeken zijn ingespeeld op een andere cultuur en andere soort vrouwen. Het enige 'nut' wat ze m.i. hebben is dat ze bangerikken aansporen om vrouwen aan te gaan spreken. Voor de rest vind ik het grappig maar van die typische techniekjes daar geloof ik niet in.
Neuh, niet echt. Hier in Nederland is het niet zo dat als een vrouw met je mee uit eten gaat jij 'verplicht' bent te betalen en zijn ongeveer 'verplicht' is het bed met je te delen. Tuurlijk zijn ze daar niet extreem anders (het is geen Iran ofzo) maar de datingregels zijn daar wel wat anders. En ze kunnen daar bizar direct zijn.quote:Op woensdag 25 mei 2011 19:07 schreef oco het volgende:
Andere cultuur? volgens mij is de amerikaanse toch wel bijna hetzelfde als de onze, wat betreft de omgang met vrouwen.
En ik ga trainen, bis Spaterquote:Op woensdag 25 mei 2011 19:10 schreef minibeer het volgende:
zonet trouwens nog naar een borrel van de studievereniging van een vriend geweest (het wordt wel een beetje surrogaattwitter, dit topic)
Dat is ook niet echt wat ze met PUA proberen te trainen. Ook hoe je je als alphamale moet gedragen, hoe je op situaties inspeelt en dergelijke. Dat wie er betaalt op de eerste date is voor mij nog niet belangrijk, bij een eerste date ben ik nog nooit geweest namelijkquote:Op woensdag 25 mei 2011 19:13 schreef Catbert het volgende:
[..]
Neuh, niet echt. Hier in Nederland is het niet zo dat als een vrouw met je mee uit eten gaat jij 'verplicht' bent te betalen en zijn ongeveer 'verplicht' is het bed met je te delen. Tuurlijk zijn ze daar niet extreem anders (het is geen Iran ofzo) maar de datingregels zijn daar wel wat anders. En ze kunnen daar bizar direct zijn.
[..]
En ik ga trainen, bis Spater
Ik snap wat je bedoelt. Veel PUA jongens zijn gladjakkers, leugenaars, etc. Zeg maar de foute mannen waarvoor vaders hun dochters altijd waarschuwen.quote:Op woensdag 25 mei 2011 19:02 schreef oco het volgende:
[..]
Het probleem met PUA is dat het van die jongens zijn die heel erg op situaties weten in te spelen. als een meisje X zegt, weten die meteen iets moois te zeggen waar ik nooit op zou komen.
en ook zeggen ze dat je meisjes een beetje moet plagen(niet pesten, echt plagen) om ze een beetje te versieren. maar zo ben ik helemaal niet. ik vind sowieso dat sommige PUA boeken je meer een glad klootzakje maken dan de leuke jongen die ik vind dat ik nu ben.
Je hebt waarschijnlijk een andere groep vrouwen in je doelgroep. PUA en die zinloze technieken hebben alleen nut als je ze toepast op oppervlakkige bimbo's. De Malibu-cola drinkende feestmenigte in de après-skihut. Die vallen voor 'gladde' jongens, omdat die gladde jongens niet alleen een vlotte babbel hebben maar er ook nog eens goed uitzien.quote:Op woensdag 25 mei 2011 19:02 schreef oco het volgende:
[..]
Het probleem met PUA is dat het van die jongens zijn die heel erg op situaties weten in te spelen. als een meisje X zegt, weten die meteen iets moois te zeggen waar ik nooit op zou komen.
en ook zeggen ze dat je meisjes een beetje moet plagen(niet pesten, echt plagen) om ze een beetje te versieren. maar zo ben ik helemaal niet. ik vind sowieso dat sommige PUA boeken je meer een glad klootzakje maken dan de leuke jongen die ik vind dat ik nu ben.
Het probleem is nu dat ik totaal niet in weet te spelen op situaties of improviseren. een stom voorbeeldje: onlangs kocht ik in de supermarkt een kleine grapefruit dat wat leek op een citroen. het kassameisje, gewoon een heel leuk lief meisje, vroeg me een beetje stom en verbaasd aan wat voor vrucht het was. iemand die een beetje goed met vrouwen kan omgaan en kan flirten weet zon vraag precies leuk te beantwoorden en te draaien dat hij gewoon lekker kan flirten. ik kan dat totaal niet en zeg gewoon: ja dat is een grapefruit. klaar.quote:Op woensdag 25 mei 2011 19:25 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Je hebt waarschijnlijk een andere groep vrouwen in je doelgroep. PUA en die zinloze technieken hebben alleen nut als je ze toepast op oppervlakkige bimbo's. De Malibu-cola drinkende feestmenigte in de après-skihut. Die vallen voor 'gladde' jongens, omdat die gladde jongens niet alleen een vlotte babbel hebben maar er ook nog eens goed uitzien.
Als je iemand versiert of überhaupt een gesprek wilt voeren dan moet dat uit jezelf komen. Je moet kunnen improviseren en vooral niet bang zijn om je grenzen te overwinnen. Zeg eens dingen die eigenlijk tegen je principes ingaan, die voor jouw gevoel net over het randje gaan als je een gesprek hebt. Of het antwoord nou positief of negatief is, je wordt niet in je gezicht geslagen en je zal merken dat de drempel om dat soort dingen te zeggen steeds lager wordt.
Volgens mij is de enige reden dat jij van jezelf zegt dat je niet 'plagerig' bent omdat je niet goed durft. Iets niet durven betekent niet dat het niet in je persoonlijkheid zit. Je moet jezelf leren ontdekken en niet vast blijven houden aan opvattingen waarvan je weet dat ze veilig zijn.
volgens die PUA zou ik het meisje een beetje moeten plagen over het feit dat ze niet weet wat het verschil tussen die twee is, maar voila, zo ben ik niet. zo is mijn persoonlijkheid niet en zo glad ben ik ook niet.quote:Op woensdag 25 mei 2011 19:35 schreef dyna18 het volgende:
Volgens mij is dat nou typisch een situatie die je wel beter leert te beheersen met PUA.
Of in ieder geval door meer te oefenen met flirten.
Het is natuurlijk waar dat sommige mensen niet heel goed zijn in ad-rem reageren. Zoiets is ook maar in beperkte mate aan te leren, maar je moet daar toch alerter op leren zijn. Je had ook iets anders kunnen zeggen, ook al denk je dat het nu niet kan. Hoe meer je anders uit de hoek probeert te komen dan dat je eigenlijk zou doen, hoe meer je het je eigen maakt.quote:Op woensdag 25 mei 2011 19:32 schreef oco het volgende:
[..]
Het probleem is nu dat ik totaal niet in weet te spelen op situaties of improviseren. een stom voorbeeldje: onlangs kocht ik in de supermarkt een kleine grapefruit dat wat leek op een citroen. het kassameisje, gewoon een heel leuk lief meisje, vroeg me een beetje stom en verbaasd aan wat voor vrucht het was. iemand die een beetje goed met vrouwen kan omgaan en kan flirten weet zon vraag precies leuk te beantwoorden en te draaien dat hij gewoon lekker kan flirten. ik kan dat totaal niet en zeg gewoon: ja dat is een grapefruit. klaar.
dit is misschien een beetje een stom voorbeeld maar wel een perfect voorbeeld van waar het volgens mij misgaat. en ik weet nou ook niet waar ik dat kan verbeteren. niet met PUA in ieder geval heb ik het idee.
Ben toevallig net bezig een nieuw kledingstuk te bestellen met m'n ava erop ja dus kan niet missenquote:Op woensdag 25 mei 2011 18:59 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Of op een T-shirt en die doe je dan naar de meet aandan kunnen we jou herkennen
Een string zeker? Met je ava op de voorkant?quote:Op woensdag 25 mei 2011 19:43 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Ben toevallig net bezig een nieuw kledingstuk te bestellen met m'n ava erop ja dus kan niet missen
dit is dus het stomme. nu jij dat voorbeeldje geeft van "wat denk jij? denk ik: oja tuurlijk had ik dat kunnen zeggen, wat simpel maar tegelijkertijd wel leuk als je de juiste tonatie gebruikt. Maar op dat moment dat ze dat vroeg was dat echt het laatste waar ik aan dacht. De improvisatie mist dus.quote:Op woensdag 25 mei 2011 19:40 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Het is natuurlijk waar dat sommige mensen niet heel goed zijn in ad-rem reageren. Zoiets is ook maar in beperkte mate aan te leren, maar je moet daar toch alerter op leren zijn. Je had ook iets anders kunnen zeggen, ook al denk je dat het nu niet kan. Hoe meer je anders uit de hoek probeert te komen dan dat je eigenlijk zou doen, hoe meer je het je eigen maakt.
Wat ik vaak doe als iemand iets vraagt waar ik niet op had gerekend en ik heb geen 'snedig' antwoord klaar is beantwoorden met een wedervraag.
"Wat voor een vrucht is dit eigenlijk?"
- "Wat denk jij?"
Heb je in elk geval al één extra zin aan haar weten te ontlokken en een extra kans om nog iets leuks te zeggen. Ik vind het verder nutteloos om gesprekjes uit te tikken want de praktijk is toch altijd anders.
Ik vind jullie sowieso wel, ik spreek gewoon mensen aan en vraag ze of ze van Fok zijn. De groep die geen antwoord durft te geven is waar ik moet wezenquote:Op woensdag 25 mei 2011 19:43 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Ben toevallig net bezig een nieuw kledingstuk te bestellen met m'n ava erop ja dus kan niet missen
Ja, de slet die ik ben zou precies dat doen inderdaad.quote:Op woensdag 25 mei 2011 19:44 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Een string zeker? Met je ava op de voorkant?
Coolquote:Op woensdag 25 mei 2011 19:43 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Flirten is sowieso een beetje plagen toch?quote:Op woensdag 25 mei 2011 19:40 schreef moneyfornothing het volgende:
Een beetje plagen is toch niet zo erg? Als iemand mij plaagt vind ik diegene echt nog geen glad klootzakje.
Je moet het toch gaan proberen, want hoe meer je zegt wat er in je opkomt en hoe meer je 'oefent' met die situaties, hoe natuurlijker het wordt om vaker zo te reageren.quote:Op woensdag 25 mei 2011 19:44 schreef oco het volgende:
[..]
dit is dus het stomme. nu jij dat voorbeeldje geeft van "wat denk jij? denk ik: oja tuurlijk had ik dat kunnen zeggen, wat simpel maar tegelijkertijd wel leuk als je de juiste tonatie gebruikt. Maar op dat moment dat ze dat vroeg was dat echt het laatste waar ik aan dacht. De improvisatie mist dus.
Wat mij betreft wel inderdaad.quote:Op woensdag 25 mei 2011 19:46 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Flirten is sowieso een beetje plagen toch?
En dat moet wel vanzelf gaan anders werkt het nietquote:Op woensdag 25 mei 2011 19:48 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Wat mij betreft wel inderdaad.
String = slet?quote:Op woensdag 25 mei 2011 19:45 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Ja, de slet die ik ben zou precies dat doen inderdaad.
Ik ga mijn best doen. over dat voorbeeldje van net nog: hoe reeel is het dat je een leuk meisje in zon situatie ontmoet? daarmee bedoel ik: een kassameisje, een meisje op straat, of in de trein of iets dergelijks. of onstaan de meeste stelletjes toch na 8 bier in de kroeg?quote:Op woensdag 25 mei 2011 19:47 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Je moet het toch gaan proberen, want hoe meer je zegt wat er in je opkomt en hoe meer je 'oefent' met die situaties, hoe natuurlijker het wordt om vaker zo te reageren.
Ik ontmoet ze meestal in de kroeg, maar dat kan per persoon verschillen. Het is ook maar net tegen wie je aanloopt en of je de kans krijgt er een gesprek mee aan te knopen.quote:Op woensdag 25 mei 2011 19:51 schreef oco het volgende:
[..]
Ik ga mijn best doen. over dat voorbeeldje van net nog: hoe reeel is het dat je een leuk meisje in zon situatie ontmoet? daarmee bedoel ik: een kassameisje, een meisje op straat, of in de trein of iets dergelijks. of onstaan de meeste stelletjes toch na 8 bier in de kroeg?
Er herkenbaar mee zijn op de meet wel hè, Sherlockquote:
Nee, inderdaad. Je bent dan eerder herkenbaar na de meet.quote:Op woensdag 25 mei 2011 19:55 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Er herkenbaar mee zijn op de meet wel hè, Sherlock
Voor het geval je nog zou twijfelen wie je mee hebt genomen naar je bedquote:Op woensdag 25 mei 2011 19:57 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Nee, inderdaad. Je bent dan eerder herkenbaar na de meet.
Exact.quote:Op woensdag 25 mei 2011 19:58 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Voor het geval je nog zou twijfelen wie je mee hebt genomen naar je bed
Niet dat dat reëel is.quote:Op woensdag 25 mei 2011 19:58 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Voor het geval je nog zou twijfelen wie je mee hebt genomen naar je bed
Dan wel inderdaad, maar bij die conclusie waren we al.quote:
Ik zag het ja, er staat nu een lege postquote:Op woensdag 25 mei 2011 20:03 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Dan wel inderdaad, maar bij die conclusie waren we al.
Je mag het niet uitsluiten, misschien ontpopt één van de gasten zich tot ware Casanova die jou 't hof gaat maken.quote:
Nu wel ja.quote:Op woensdag 25 mei 2011 20:03 schreef minibeer het volgende:
[..]
Ik zag het ja, er staat nu een lege post
Nog ideeën wat ik in de lege post kan zetten zodat het niet lijkt alsof ik heel dom ben en een post moest wehalen?quote:
Dat zou een bak zijn hè.quote:Op woensdag 25 mei 2011 20:04 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Je mag het niet uitsluiten, misschien ontpopt één van de gasten zich tot ware Casanova die jou 't hof gaat maken.
* tijnbrein voorziet een hoop geflirt tijdens de meetquote:Op woensdag 25 mei 2011 20:04 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Je mag het niet uitsluiten, misschien ontpopt één van de gasten zich tot ware Casanova die jou 't hof gaat maken.
Misschien moet je eerst leren dat een vrouw dat soort uitspraken op kan vatten als ontzettende belediging, voor je gaat versieren.quote:Op woensdag 25 mei 2011 20:04 schreef minibeer het volgende:
[..]
Je weet maar nooit, wanhopige mensen enzo
Jij hebt anders de smaak aardig te pakken de laatste tijd.quote:Op woensdag 25 mei 2011 20:08 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
* tijnbrein voorziet een hoop geflirt tijdens de meet
Ik voorzie eigenlijk een doodse stilte met zoveel mensen die claimen vreemden niet zomaar aan te sprekenquote:Op woensdag 25 mei 2011 20:08 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
* tijnbrein voorziet een hoop geflirt tijdens de meet
IK zit meestal achter de pc, me te vervelen en wordt dit zo zat... Verder kan ik van muziek genieten, als er gitaren inzitten vind ik het meestal wel ok. De laatste tijd luister ik meer alternatief, punk en hardrock. Ik wil graag naar concerten toe maar heb niemand om te gaan. Af en toe een wandelingetje maar ik kom niet echt tot rust in mijn hoofd. Ik probeer de gedachte te houden dat het niet uitmaakt wat je doet, omdat je maar éénmalig leeft; ik wil zóveel maar ik ben bang ... Ik heb nu bijvoorbeeld sterk behoefte aan sociale contacten maar ik durf niet "omdat ze me niet willen"/"het geen zin heeft" --> deze gedachte zit best vastgeroest ...quote:Op woensdag 25 mei 2011 09:00 schreef dyna18 het volgende:
[..]
Aan jou dezelfde vraag als MLiG (waar ik nog trouwens graag antwoord op zie MLiG).
Wat doe je in je vrije tijd als je thuis bent?
Want vind je leuk om te doen: film kijken, lezen, lekker eten, etc?
Ja. De psycholoog zag er echter geen heil (meer) in, maar misschien toch een andere psycholoog proberen. Ik weet trouwens niet of het uberhaupt wel werkt maar goed. Zoals ik nu ben in de vrije tijd is het zeker niet goed. Ik voel me hier niet thuis/op mijn gemak.quote:@ Daalder: ooit wel eens aan EMDR gedacht? Om de angst, ontstaan vanuit je pestverleden aan te pakken is dit misschien een mogelijkheid/manier?
Geef mij 10 minuten om mijn gare verstand uit te schakelen en dat komt wel goedquote:Op woensdag 25 mei 2011 20:10 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Ik voorzie eigenlijk een doodse stilte met zoveel mensen die claimen vreemden niet zomaar aan te spreken
Maar die stilte gaan we wel breken
Ok, goed om te horen dat je leuke activiteiten weet te bedenken die je samen kan doen met anderen. Nu is dus alleen nog maar de vraag hoe je aan die anderen komt...quote:Op woensdag 25 mei 2011 20:11 schreef Daalder82 het volgende:
[..]
IK zit meestal achter de pc, me te vervelen en wordt dit zo zat... Verder kan ik van muziek genieten, als er gitaren inzitten vind ik het meestal wel ok. De laatste tijd luister ik meer alternatief, punk en hardrock. Ik wil graag naar concerten toe maar heb niemand om te gaan. Af en toe een wandelingetje maar ik kom niet echt tot rust in mijn hoofd. Ik probeer de gedachte te houden dat het niet uitmaakt wat je doet, omdat je maar éénmalig leeft; ik wil zóveel maar ik ben bang ... Ik heb nu bijvoorbeeld sterk behoefte aan sociale contacten maar ik durf niet "omdat ze me niet willen"/"het geen zin heeft" --> deze gedachte zit best vastgeroest ...
Ik wil gezelschap, beetje hangen met mensen enzo, maar ik durf mezelf niet echt open te stellen voor anderen. Ik heb de pech dat ik huisgenoten heb met wie ik totaal geen klik heb (en verder is er geen openbare ruimte); de huisgenoten zijn vrouwelijk maar meer dan hallo en doei zeggen zit er hier niet in.
Uiteraard hebben zij wel vriendinnen etc, en mensen op bezoek af en toe. Ik voel me dan buitengesloten en dat gevoel klopt niet; ik hoef niet met iedereen vrienden te zijn, maar dit kutgevoel zorgt er wel voor dat ik niet goed kan denken. Waarom zou ik vrienden worden met iemand waarmee ik niets heb? Ik wil dit niet meer maar ik weet niet waar te beginnen.
Ik denk dat ik een "hercalibratie" nodig heb (met mensen die weten wat er met mij aan de hand is). Ik heb een soort van "denkt teveel" ziekte
. Ze zeggen dat ik intelligent ben maar dat nekt mooi mijn emoties enzo. Stomme bemoeial ...
[..]
Ja. De psycholoog zag er echter geen heil (meer) in, maar misschien toch een andere psycholoog proberen. Ik weet trouwens niet of het uberhaupt wel werkt maar goed. Zoals ik nu ben in de vrije tijd is het zeker niet goed. Ik voel me hier niet thuis/op mijn gemak.
Ik denk trouwens niet dat het een depressie is omdat ik het werk bijvoorbeeld super leuk vind.
Ik heb ook nog wat in te halenquote:Op woensdag 25 mei 2011 20:09 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Jij hebt anders de smaak aardig te pakken de laatste tijd.
Waarom ben jij zo stil?quote:Op woensdag 25 mei 2011 20:10 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Ik voorzie eigenlijk een doodse stilte met zoveel mensen die claimen vreemden niet zomaar aan te spreken
Maar die stilte gaan we wel breken
In dat geval krijg je nog een biertje.quote:Op woensdag 25 mei 2011 20:11 schreef Daalder82 het volgende:
[..]
Geef mij 10 minuten om mijn gare verstand uit te schakelen en dat komt wel goed.
Oh, en mocht het verstand de overhand krijgen, wacht dan nogmaals totdat ik het weg heb geslagen.
Erna lijkt me handiger.quote:
Eerlijk is eerlijk ik ben wat dit betreft super jaloers. ik wil dit ook kunnen. Maar krijg niet voor elkaar om met 2 handen te spelen, ze gaan elkaar volgen namelijkquote:Op woensdag 25 mei 2011 17:58 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
Je zou ook de string op je hoofd kunnen dragen. Iedereen zal je dan zeker herkennenquote:Op woensdag 25 mei 2011 19:45 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Ja, de slet die ik ben zou precies dat doen inderdaad.
quote:Op woensdag 25 mei 2011 20:39 schreef greatjob het volgende:
[..]
Je zou ook de string op je hoofd kunnen dragen. Iedereen zal je dan zeker herkennen
En kunnen wij(mannen) die vraag ook beantwoorden?quote:Op woensdag 25 mei 2011 20:44 schreef lanterfanteraar het volgende:
ik heb een vraag over borsten aan moneyfornothing
*kuchquote:Op woensdag 25 mei 2011 20:44 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
En kunnen wij (mannen) die vraag ook beantwoorden?
Sorry moest even.quote:Op woensdag 25 mei 2011 20:44 schreef lanterfanteraar het volgende:
Sollyquote:
Waarom? Heb je een date?quote:Op woensdag 25 mei 2011 20:45 schreef heloef het volgende:
Kreeg net een berichtje van een vriend of ik vanavond wat ging doen. Hij kiest ook wel precies de verkeerde dag.
Vertel?quote:Op woensdag 25 mei 2011 20:44 schreef lanterfanteraar het volgende:
Misschien iets raars maar wat heb jij aan die info? Of heb je toevallig dezelfde cupmaat?quote:Op woensdag 25 mei 2011 20:50 schreef lanterfanteraar het volgende:
[..]
Oke. Welke maat Behaatjes koop jij bij H&M?
Nee maar dit is by far de rotste dag van de week. Voor een scholier dan.quote:
75D, met voorkeur voor balconette modellen.quote:Op woensdag 25 mei 2011 20:50 schreef lanterfanteraar het volgende:
[..]
Oke. Welke maat Behaatjes koop jij bij H&M?
Examens? Of gewoon omdat het nog twee dagen duurt voor het eindelijk weekend is?quote:Op woensdag 25 mei 2011 20:52 schreef heloef het volgende:
[..]
Nee maar dit is by far de rotste dag van de week. Voor een scholier dan.
NEEEEEEEEEEEEEE dat kan niet!!!quote:Op woensdag 25 mei 2011 20:54 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
75D, met voorkeur voor balconette modellen.
Nee zat van half negen tot half 6 op school was pas 7 uur thuis (voor een scholier lang) heb nog een vervelend gesprek moeten voeren op school. Heb slecht geslapen, kortom wil gewoon lekker op de bank zitten vanavond.quote:Op woensdag 25 mei 2011 20:54 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Examens? Of gewoon omdat het nog twee dagen duurt voor het eindelijk weekend is?
Ik wist niet eens dat G bestond.quote:Op woensdag 25 mei 2011 20:55 schreef lanterfanteraar het volgende:
[..]
NEEEEEEEEEEEEEE dat kan niet!!!
Bij H&M he? Die vallen kleiner toch? Moet jij daar dan geen G ofzo?
Ik welquote:
Ik stoor me er flink aan dat dit nog waar is ook.quote:Vrouwen versieren: 6 veel gemaakte fouten:
Hoe je er ook uitziet, een echte man zit niet in met wat zij van hem denkt. Volgens Versiercursus.com hebben mannen vooral meer zelfvertrouwen nodig als zij vrouwen willen versieren.
Vrouwen verkiezen volgens de zelf uitgeroepen versierexperts mannen die weten wat ze willen in plaats van hen slaafs volgen.
De site geeft daarom alvast 6 veel gemaakte fouten als het om versieren gaat.
Te lief zijn, te snel vertellen dat je haar graag ziet, haar op een voetstuk plaatsen, te veel complimenten geven, slaafs volgen en goedkeuring zoeken. Mannen zouden er volgens Versiercursus.com te veel aan zondigen.
1. Je bent veel te lief.
Versiercursus.com maakt brandhout van de romantische versiering zoals die in Hollywoodfilms voorgespiegeld wordt.
In de boekjes lees je dat een man verlegen mag zijn, grappig moet zijn en lief moet zijn, zegt Geert van Versiercursus.com. Apekool natuurlijk, wat dat verlegen en lief zijn betreft. Wie te verlegen is, krijgt amper de kans om contacten te leggen en wie te lief riskeert om te eindigen als gewone vriend.
2. Je vertelt te snel of te veel dat je haar graag ziet.
Wie te snel of te veel vertelt dat hij zijn vrouw graag ziet, komt ongeloofwaardig over.
Een vrouw wil er naar hunkeren dat je het haar vertelt, ze wil er op azen. En als je het haar dan te snel geeft, waarom zou ze dan nog hunkeren, of m.a.w. tot jou aangetrokken zijn?
3. Je zet haar op een voetstuk.
Een derde fout die mannen volgens de versierexperts maken, is haar op een voetstuk plaatsen. Je vindt haar met andere woorden té belangrijk.
Je doet alles voor haar, je wordt bijna haar slaafje. Je laat haar altijd kiezen of doet steeds meteen alles wat ze vraagt terwijl jij jezelf wegcijfert.
Hoe goed dit alles van jou kant ook bedoeld is, vrouwen knappen er op af. “Tot haar spijt moet ze vaststellen dat ze jou zo ver kan duwen als ze wil... je loopt toch niet weg.”
4. Je geeft haar teveel complimenten.
De versiersite raadt aan om zuinig of bijna gierig met complimenten te zijn. Iedere aantrekkelijke vrouw is het gewoon vanaf haar 16e door iedere man en jongen gecomplimenteerd te worden.
Door net geen complimenten te geven, zal haar interesse vergroten. Ze wil zich afvragen of jij haar wel mooi vindt, ze wil zich afvragen waarom jij geen complimenten geeft.
Als je je echt niet kan inhouden, geef dan een compliment over iets dat ze aan heeft, niet over haar lichaam, adviseert Geert. Als jij een compliment over haar lichaam geeft plaats je je meteen in de categorie van wat andere mannen ook al gedaan hebben;
5. Je volgt haar zonder vragen te stellen.
Op het vlak van romantiek beslissen vrouwen niet graag en willen zij zich beschermd voelen door een echte man die dat allemaal voor hen doet.
Het is dan ook raar dat je soms koppeltjes ziet waarbij het duidelijk is dat de vrouw de leiding heeft. Ze loopt voor de man een restaurant binnen, zij kiest de tafel,... in de supermarkt kiest zij waar ze loopt terwijl de man haar als een hondje volgt.
6. Je zoekt te veel haar goedkeuring.
Geert ergert zich aan datingprogrammas waar mannen constant vragen:
1. Ben je je aan het amuseren?
2. Wat denk je van mij?
3. Mag ik je kussen?
4. Zie je me nog graag?
5. Vind je mijn kleren tof?
6. Ben ik je type?
7. Heb je een toffe avond?
8. Mag ik je hand vastnemen?
Als alles goed zit, hoef je de bevestiging niet te vragen. Je merkt het vanzelf.
Volgens de maattabellen online zit ik op 70/75D en diezelfde maat van de H&M zit prima, dus ik weet niet of ze veel kleiner uitvallen, heb ook alleen H&M bh's omdat die lekker goedkoop zijn.quote:Op woensdag 25 mei 2011 20:55 schreef lanterfanteraar het volgende:
[..]
NEEEEEEEEEEEEEE dat kan niet!!!
Bij H&M he? Die vallen kleiner toch? Moet jij daar dan geen G ofzo?
Weer wat geleerd vandaag.quote:
Het was een grapje. En ik kom niet op de meet, anders had ik nooit iemand durven beledigenquote:Op woensdag 25 mei 2011 20:08 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Misschien moet je eerst leren dat een vrouw dat soort uitspraken op kan vatten als ontzettende belediging, voor je gaat versieren.
Ach ik heb 2 zusjes en moeder die gezegend zijn met grote voorgevel.quote:
quote:Op woensdag 25 mei 2011 21:03 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ach ik heb 2 zusjes en moeder die gezegend zijn met grote voorgevel.Dus ik weet het een en ander van dat soort dingen
quote:Op woensdag 25 mei 2011 21:03 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ach ik heb 2 zusjes een moeder die gezegend is met grote voorgevel.Dus ik weet het een en ander van dat soort dingen
Ja dan ben ik nu benieuwd tot welke letter.quote:
eentje is al verloofdquote:
F/G ofzo meer dan een handvol iig en ik heb grote handenquote:Op woensdag 25 mei 2011 21:06 schreef lanterfanteraar het volgende:
Oh welke cupmaat hebben die dan tijnbrein?
Echt sexy, van die grote borsten.
Vind ik niet, meestalquote:Op woensdag 25 mei 2011 21:06 schreef lanterfanteraar het volgende:
Echt sexy, van die grote borsten.
Je hebt de tieten van je zussen opgemeten met je handen?quote:Op woensdag 25 mei 2011 21:08 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
eentje is al verloofddus dat gaat niet meer
[..]
F/G ofzo meer dan een handvol iig en ik heb grote handen
En eentje niet.quote:Op woensdag 25 mei 2011 21:08 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
eentje is al verloofddus dat gaat niet meer
[..]
F/G ofzo meer dan een handvol iig en ik heb grote handen
Nee dat heb ik geschat met mijn timmermansoogquote:Op woensdag 25 mei 2011 21:10 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Je hebt de tieten van je zussen opgemeten met je handen?
Val je op blond?quote:
Ja duh, ik val toch ook op Geraldine?quote:Op woensdag 25 mei 2011 21:12 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Nee dat heb ik geschat met mijn timmermansoog
[..]
Val je op blond?
Ah okay, mijne zijn ook meer dan een handvol van mijn vriend, en twee van mijn handen, maar ik heb D, of net aan E als ik op bhmaat.nl kijk. Maar dat is met een kleine onderwijdte misschien dat daar het verschil hem in zit.quote:Op woensdag 25 mei 2011 21:12 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Nee dat heb ik geschat met mijn timmermansoog
Wie de neuk is dat?quote:
Geen idee zo veel verstand heb ik er ook niet vanquote:Op woensdag 25 mei 2011 21:15 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Ah okay, mijne zijn ook meer dan een handvol van mijn vriend, en twee van mijn handen, maar ik heb D, of net aan E als ik op bhmaat.nl kijk. Maar dat is met een kleine onderwijdte misschien dat daar het verschil hem in zit.
tell me morequote:Op woensdag 25 mei 2011 21:15 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Ah okay, mijne zijn ook meer dan een handvol van mijn vriend, en twee van mijn handen, maar ik heb D, of net aan E als ik op bhmaat.nl kijk. Maar dat is met een kleine onderwijdte misschien dat daar het verschil hem in zit.
Haha begrijpelijk.quote:Op woensdag 25 mei 2011 21:17 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Geen idee zo veel verstand heb ik er ook niet van
That's all folks.quote:
Dat krijg ik vanzelf als ik een vriendin hebquote:
Enige wat je dan hoeft te weten is hoe de sluiting werkt.quote:Op woensdag 25 mei 2011 21:20 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dat krijg ik vanzelf als ik een vriendin heb
Geweldige serie.quote:
Ik heb het idee dat jij mij dat prima kan uitleggenquote:Op woensdag 25 mei 2011 21:21 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Enige wat je dan hoeft te weten is hoe de sluiting werkt.
Waar ik me druk om maak? GAST! >:( ik heb tieten, en ik heb dan een paar goede eigenschappen, maar er gebeurt niks nakkes nada op datinggebied. NOOIT komt iemand op mij af, ik durf mezelf er ook niet voor open te stellen, en ik snak naar een vent. Ik ben wanhopig, het gaat me niet meer lukken ook want te lelijk en stom en raar, ik heb geen fatsoenlijke baan en ik ben in therapie dus sowieso niet helemaal lekker. DAAR maak ik me druk om, dat ik geen vent meer kan krijgen. Althans niet de vent die ik wilquote:Op woensdag 25 mei 2011 02:52 schreef GroenerDanGras het volgende:
[..]
Waar maak je je dan zo druk om?
wat een ongelofelijke kutdingen zijn datquote:Op woensdag 25 mei 2011 21:21 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Enige wat je dan hoeft te weten is hoe de sluiting werkt.
Ja wat wil je joh ik ben 17.quote:
Zorg dat zij hem voor je uittrektquote:Op woensdag 25 mei 2011 21:32 schreef minibeer het volgende:
[..]
wat een ongelofelijke kutdingen zijn dat
Oh jij was er toen nog niet toen dat speelde.quote:
Moest je mij maar geen nerd noemen.quote:Op woensdag 25 mei 2011 21:32 schreef minnemin het volgende:
[..]
Waar ik me druk om maak? GAST! >:( ik heb tieten, en ik heb dan een paar goede eigenschappen, maar er gebeurt niks nakkes nada op datinggebied. NOOIT komt iemand op mij af, ik durf mezelf er ook niet voor open te stellen, en ik snak naar een vent. Ik ben wanhopig, het gaat me niet meer lukken ook want te lelijk en stom en raar, ik heb geen fatsoenlijke baan en ik ben in therapie dus sowieso niet helemaal lekker. DAAR maak ik me druk om, dat ik geen vent meer kan krijgen. Althans niet de vent die ik wil
Daar heb ik wat aanquote:Op woensdag 25 mei 2011 21:34 schreef heloef het volgende:
[..]
Oh jij was er toen nog niet toen dat speelde.
Je gaat een geile man met een schaar in zijn handen afwijzen? Lef hoor!quote:Op woensdag 25 mei 2011 21:35 schreef moneyfornothing het volgende:
Als iemand mijn kleding kapot knipt kan hij de seks vergeten.
Google is je vriend.quote:
Who cares; koop ik je wel een nieuwe voor die paar tientjes.quote:Op woensdag 25 mei 2011 21:35 schreef moneyfornothing het volgende:
I care.quote:Op woensdag 25 mei 2011 21:37 schreef Axel1988 het volgende:
[..]
Who cares; koop ik je wel een nieuwe voor die paar tientjes.
Dat was wel het plan ja. Dat soort gedrag ga ik niet belonen.quote:Op woensdag 25 mei 2011 21:36 schreef Supersoep het volgende:
[..]
Je gaat een geile man met een schaar in zijn handen afwijzen? Lef hoor!
Blond nee laat maarquote:
Als je Geraldine intikt bij google.nl is zij gewoon de eerste suggestie.quote:Op woensdag 25 mei 2011 21:37 schreef Supersoep het volgende:
[..]
Wereldberoemd is zij inderdaad.
Ik kende heel dat wijf niet eens.
Weet je wel hoe duur BHs kunnen zijn.quote:Op woensdag 25 mei 2011 21:35 schreef Supersoep het volgende:
Een schaar werkt trouwens prima om een BH los te krijgen.
Daarom moet jij namens alle vrouwen de mannen hier leren hoe ze BH's los moeten maken.quote:Op woensdag 25 mei 2011 21:38 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
I care.
[..]
Dat was wel het plan ja. Dat soort gedrag ga ik niet belonen.
Als het eenmaal zover is heb jij daar niks meer over te zeggenquote:Op woensdag 25 mei 2011 21:35 schreef moneyfornothing het volgende:
Maar de inhoud is onbetaalbaar.quote:Op woensdag 25 mei 2011 21:39 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Weet je wel hoe duur BHs kunnen zijn.
Met al het geld dat we al aan jullie moeten uitgeven kan een BH er ook nog wel bij.quote:Op woensdag 25 mei 2011 21:39 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Weet je wel hoe duur BHs kunnen zijn.
Ik ga niet naar de meet.quote:Op woensdag 25 mei 2011 21:39 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Daarom moet jij namens alle vrouwen de mannen hier leren hoe ze BH's los moeten maken.![]()
Geef een cursus tijdens de meet
Ja maar wie moet dan die cursus gevenquote:
ojhjhhhhh awesome, ik vermoed dat dit een serie is, dat ga ik ook volgen.quote:
Wederom: google is je vriend.quote:
Vraag een van de vrouwen die wel gaat maar.quote:Op woensdag 25 mei 2011 21:42 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ja maar wie moet dan die cursus geven
Ik dacht even dat je lanterfant was na het lezen van die postquote:Op woensdag 25 mei 2011 21:42 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
ojhjhhhhh awesome, ik vermoed dat dit een serie is, dat ga ik ook volgen.
daar zijn wijze levenslessen enzo
Een man die een bh meeneemtquote:Op woensdag 25 mei 2011 21:42 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Vraag een van de vrouwen die wel gaat maar.
protip: zet safesearch uitquote:Op woensdag 25 mei 2011 21:43 schreef Supersoep het volgende:
[..]
Heb jij al cup G borsten gegoogled?
ff een bh kopen/lenen hoorquote:Op woensdag 25 mei 2011 21:45 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Ook een optie, draag een bh en oefen op jezelf.
Nou sorry dat ik geen verstand heb van BH maten.quote:Op woensdag 25 mei 2011 21:43 schreef Supersoep het volgende:
[..]
Heb jij al cup G borsten gegoogled?
Geeft niet, daar ben je maagd voor.quote:Op woensdag 25 mei 2011 21:46 schreef heloef het volgende:
[..]
Nou sorry dat ik geen verstand heb van BH maten.
Of ik vraag het mijn datequote:Op woensdag 25 mei 2011 21:42 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Vraag een van de vrouwen die wel gaat maar.
Wat is het verschil tussen je vriendschappelijk en 'niet-vriendschappelijk'quote:Op woensdag 25 mei 2011 18:23 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Triest? Als jij je vriendschappelijk opstelt is het logisch dat ze je zo zien. Als je dan opeens andere intenties blijkt te hebben dan vind ik hun reactie niet raar hoor.
Maar schuif het maar op pech af als jij je daar beter bij voelt.
Ik denk ook na dat het is gebeurd veel verstand van ga opbouwen. Wat kunnen mij BH's nou schelen man.quote:Op woensdag 25 mei 2011 21:47 schreef Supersoep het volgende:
[..]
Geeft niet, daar ben je maagd voor.
Die jaquote:
Zal ze heel leuk vinden.quote:
"flirten" schat ik zo.quote:Op woensdag 25 mei 2011 21:49 schreef benzin het volgende:
[..]
Wat is het verschil tussen je vriendschappelijk en 'niet-vriendschappelijk'opstellen? Hoe moet je je dan wel gedragen?
Ah is bullshit joh; de dames die me puur als gewone vriend zien, die geef ik ook complimenten over haar uiterlijk of kleding of wat dan ook. Dat maakt ze echt helemaal niets uit. Het is gewoon een subjectief vrouwending... wanneer ze iets in je zien, dan communiceer je niet-vriendschappelijk; wanneer ze niets in je zien, communiceer je automatisch vriendschappelijk. Ze kunnen het zelf ook niet uitleggen... het dichtsbij komt het woord "klik".quote:Op woensdag 25 mei 2011 21:50 schreef minibeer het volgende:
[..]
"flirten" schat ik zo.
al begrijp ik soms het verschil ook niet ezo goed
Vast welquote:
Soonquote:Op woensdag 25 mei 2011 21:50 schreef Axel1988 het volgende:
[..]
Goed hoor; gefeliciteerd! Wanneer ga je haar ontmoeten? (*ik kom trouwens niet op paiq nu...)
quote:Op woensdag 25 mei 2011 21:42 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
ojhjhhhhh awesome, ik vermoed dat dit een serie is, dat ga ik ook volgen.
daar zijn wijze levenslessen enzo
Een complimentje geven is nog niet meteen versieren. Ik heb vaak genoeg gehad dat iemand duidelijk andere intenties dan vriendschap communiceerde, ook al zag ik niets in hem. Je theorie gaat dus niet op.quote:Op woensdag 25 mei 2011 21:52 schreef Axel1988 het volgende:
[..]
Ah is bullshit joh; de dames die me puur als gewone vriend zien, die geef ik ook complimenten over haar uiterlijk of kleding of wat dan ook. Dat maakt ze echt helemaal niets uit. Het is gewoon een subjectief vrouwending... wanneer ze iets in je zien, dan communiceer je niet-vriendschappelijk; wanneer ze niets in je zien, communiceer je automatisch vriendschappelijk. Ze kunnen het zelf ook niet uitleggen... het dichtsbij komt het woord "klik".
quote:Op woensdag 25 mei 2011 21:52 schreef Axel1988 het volgende:
[..]
Ah is bullshit joh; de dames die me puur als gewone vriend zien, die geef ik ook complimenten over haar uiterlijk of kleding of wat dan ook. Dat maakt ze echt helemaal niets uit. Het is gewoon een subjectief vrouwending... wanneer ze iets in je zien, dan communiceer je niet-vriendschappelijk; wanneer ze niets in je zien, communiceer je automatisch vriendschappelijk. Ze kunnen het zelf ook niet uitleggen... het dichtsbij komt het woord "klik".
Zolang je tieten hebt is alles mogelijkquote:Op woensdag 25 mei 2011 21:32 schreef minnemin het volgende:
[..]
Waar ik me druk om maak? GAST! >:( ik heb tieten, en ik heb dan een paar goede eigenschappen, maar er gebeurt niks nakkes nada op datinggebied. NOOIT komt iemand op mij af, ik durf mezelf er ook niet voor open te stellen, en ik snak naar een vent. Ik ben wanhopig, het gaat me niet meer lukken ook want te lelijk en stom en raar, ik heb geen fatsoenlijke baan en ik ben in therapie dus sowieso niet helemaal lekker. DAAR maak ik me druk om, dat ik geen vent meer kan krijgen. Althans niet de vent die ik wil
Als je voor het laatste gaat heb je andere intenties en die kan je duidelijk laten blijken door seksuele toespelingen te maken, meer aanrakingen, dichterbij staan, langer oogcontact maken dan als je die persoon enkel als vriend wil. Flirten dus, zoals minibeer zei.quote:Op woensdag 25 mei 2011 21:49 schreef benzin het volgende:
[..]
Wat is het verschil tussen je vriendschappelijk en 'niet-vriendschappelijk'opstellen? Hoe moet je je dan wel gedragen?
Ik kan mezelf prima onderhouden.quote:Op woensdag 25 mei 2011 21:40 schreef Supersoep het volgende:
[..]
Met al het geld dat we al aan jullie moeten uitgeven kan een BH er ook nog wel bij.
Dus alleen al die dingen samen is flirten/versieren; alleen een compliment maken niet. Ik weet het niet; ik bak er niets van. Lichaamstaal heb ik echt helemaal geen kaas van gegeten (aflezen wel, maar zelf er bewust mee bezig zijn niet).quote:Op woensdag 25 mei 2011 21:59 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Als je voor het laatste gaat heb je andere intenties en die kan je duidelijk laten blijken door seksuele toespelingen te maken, meer aanrakingen, dichterbij staan, langer oogcontact maken dan als je die persoon enkel als vriend wil. Flirten dus, zoals minibeer zei.
Nee zo strikt ligt het niet, het waren enkel voorbeelden van flirten. Maar alleen een complimentje maken zie ik niet direct als flirten, ik maak ze tenslotte ook vaak zat naar vriendinnen toe en dan bedoel ik ze ook gewoon vriendschappelijk. Combineer je ze echter met andere flirtacties dan zou ik het eerder opvatten als een flirt-compliment.quote:Op woensdag 25 mei 2011 22:04 schreef Axel1988 het volgende:
[..]
Dus alleen al die dingen samen is flirten/versieren; alleen een compliment maken niet. Ik weet het niet; ik bak er niets van.
Nee precies, ik snap er ook geen bal vanquote:Op woensdag 25 mei 2011 22:04 schreef Axel1988 het volgende:
[..]
Dus alleen al die dingen samen is flirten/versieren; alleen een compliment maken niet. Ik weet het niet; ik bak er niets van. Lichaamstaal heb ik echt helemaal geen kaas van gegeten (aflezen wel, maar zelf er bewust mee bezig zijn niet).
Wat denk je dat het is?quote:Op woensdag 25 mei 2011 22:05 schreef benzin het volgende:
[..]
Nee precies, ik snap er ook geen bal van![]()
Een basiscursus 'flirten' in dit topic zou geen overbodige luxe zijn, want ik weet eerlijk gezegd niet eens echt wat het is
Het meest trieste is eigenlijk nog wel dat ik vaak omga met expats vanuit de hele wereld; en die geven bijna altijd aan dat Nederlanders zulke houterige onromantische mensen zijn... die juist ontzettend weinig flirten (of heel basaal). En zelfs binnen die groep, de Nederlanders, behoren wij tot degene die er negatief uitschieten... Het probleem is dat ik het ook heel weinig tot niet zie gebeuren om me heen... Ik weet wel wat het is denk ik; gewoon dat oogcontact zoeken en dergelijke kan al flirterig zijn... in de praktijk gebeurt het echter bij mij niet. Denk een heel groot en lastig punt wat ik ooit eens moet gaan ontwikkelen; met name omdat er zo ontzettend veel lef voor nodig is.quote:Op woensdag 25 mei 2011 22:05 schreef benzin het volgende:
[..]
Nee precies, ik snap er ook geen bal van![]()
Een basiscursus 'flirten' in dit topic zou geen overbodige luxe zijn, want ik weet eerlijk gezegd niet eens echt wat het is
Geen idee. Het schijnt iets te maken te hebben met interesse te tonen, maar als ik dit aan mensen vraag dan weten ze het ook niet uit te leggen.quote:
Een soort versieren zonder serieuze bijbedoelingen. Maar wel met een seksuele lading inderdaad.quote:Op woensdag 25 mei 2011 22:12 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
er wordt ook al geflirt in dit topic.
flirten is met sexueele lading.
Daar kan voor mij wel een groot probleem zitten idd; lijkt me als ik naar mezelf kijk echter heel moeilijk te ontwikkelen.quote:Op woensdag 25 mei 2011 22:13 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Een soort versieren zonder serieuze bijbedoelingen. Maar wel met een seksuele lading inderdaad.
Zo kan je het zien, ik vind eerder dat jij het onnodig ingewikkeld voor jezelf maakt.quote:Op woensdag 25 mei 2011 22:13 schreef benzin het volgende:
[..]
Waarom zijn jullie toch zo ingewikkeld?![]()
Een complimentje != flirten
Een complimentje + allerlei vage omgevingsvariabelen = flirt-complimentje
haha lol:quote:Op woensdag 25 mei 2011 22:13 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Een soort versieren zonder serieuze bijbedoelingen. Maar wel met een seksuele lading inderdaad.
doe dat eensquote:Op woensdag 25 mei 2011 22:12 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
er wordt ook al geflirt in dit topic.
flirten is met duidelijke sexueele lading communiceren.
Dat zeg ik toch.quote:Op woensdag 25 mei 2011 22:17 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
in praktijk gebruiken mensen volgensmij alleen maar het woord "flirten" als ze bedoelen dat het voor de grap was, en niet serieus.
Is dat per definitie zo?quote:Op woensdag 25 mei 2011 22:13 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Naar aanleiding van wat ik lees onder die link schoot me net iets te binnen toen ik las: "zonder verwachtingen, eisen of bijbedoelingen". Ik kan me situaties herinneren, erg pijnlijke, waarbij ik inderdaad wel eens dingen heb gezegd of gestuurd die ik bedoeld had als flirt; maar waar ik zulke vage ernstige reacties op kreeg... dat het dat dus niet bleek te zijn... Ik denk dat dat het moeilijke is; de lijn waarop je flirt is heel klein... het komt of gewoon vlak over; niet spannend/niet seksueel OF je gaat te ver.quote:Op woensdag 25 mei 2011 22:17 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
haha lol:
http://nl.wikipedia.org/wiki/Flirten
Volgens mijn definitie wel in ieder geval, laten we het daar op houden.quote:
Ik snap je uitleg niet. k kan me bij 'flirten' en 'versieren' echt niets voorstellen. Voor mij is http://nl.wikipedia.org/wiki/Flirten even onbegrijpelijk als http://en.wikipedia.org/wiki/Elliptic_curve_cryptography voor jou.quote:Op woensdag 25 mei 2011 22:15 schreef moneyfornothing het volgende:
Flirten is, zoals ik al zei, versieren zonder serieuze bijbedoelingen maar wel met een seksuele lading. Het is dus vooral voor de lol en het is belangrijk dat je ontspannen bent.
Het is lastig iets te zien waarvan je niet weet hoe het eruit ziet/hoe het te observeren.quote:Op woensdag 25 mei 2011 22:15 schreef moneyfornothing het volgende:
Verder zie ik juist vrij veel geflirt in mijn omgeving eigenlijk.
Zit je toevallig ook op een TU?quote:Op woensdag 25 mei 2011 22:22 schreef benzin het volgende:
[..]
Ik snap je uitleg niet. k kan me bij 'flirten' en 'versieren' echt niets voorstellen. Voor mij is http://nl.wikipedia.org/wiki/Flirten even onbegrijpelijk als http://en.wikipedia.org/wiki/Elliptic_curve_cryptography voor jou.
Het is niet vatbaar, niet eenduidig. Ik voel me dom nu
[..]
Het is lastig iets te zien waarvan je niet weet hoe het eruit ziet/hoe het te observeren.Nou zit ik niet echt in een omgeving waar het veel zal gebeuren, maar misschien maak ik het weleens mee zonder het te beseffen?
lol neequote:
Mag ik dat dan observeren IRL als jullie flirtenquote:
Nee het is geen TU, maar ik doe wel iets met wiskunde en informatica, en zit in een gebouw met een bijzonder laag aantal vrouwen.quote:
Met het verschil dat het mij niet uitmaakt dat ik niets weet van ICT onderwerpen, of wat het dan ook mag zijn, en dat jij het versieren wanhopig wil leren.quote:Op woensdag 25 mei 2011 22:22 schreef benzin het volgende:
[..]
Ik snap je uitleg niet. k kan me bij 'flirten' en 'versieren' echt niets voorstellen. Voor mij is http://nl.wikipedia.org/wiki/Flirten even onbegrijpelijk als http://en.wikipedia.org/wiki/Elliptic_curve_cryptography voor jou.
Het is niet vatbaar, niet eenduidig. Ik voel me dom nu
[..]
Het is lastig iets te zien waarvan je niet weet hoe het eruit ziet/hoe het te observeren.Nou zit ik niet echt in een omgeving waar het veel zal gebeuren, maar misschien maak ik het weleens mee zonder het te beseffen?
ja ik snap je probleem wel. en er is niemand die het voor je uitglegt, het is allemaal vaag, en geheim ofzo lijkt het wel.quote:Op woensdag 25 mei 2011 22:26 schreef benzin het volgende:
[..]
Nee het is geen TU, maar ik doe wel iets met wiskunde en informatica, en zit in een gebouw met een bijzonder laag aantal vrouwen.
Maar genoeg over mij, want ik hoop dat eindelijk iemand mij zo gaat uitleggen wat die dingen betekenen
en jij bent een vrouw?quote:Op woensdag 25 mei 2011 22:27 schreef lanterfanteraar het volgende:
ik heb trouwens net een paar uur lang gedacht dat die varkens bovenaan het beeldscherm Schaamlippen waren
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |