Waarom moeten Hoveniers zo vroeg op? Als ik jou zou inhuren wil ik je echt niet om 5 uur in mn tuin hoorquote:Op zondag 29 mei 2011 22:04 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
Mijn proefperiode is net afgelopen, heb een contract voor een jaar gekregen. Is wel lekker.
Je wilt toch niet 's ochtends je gordijnen open trekken en tegen een ongesnoeide boom aan moeten kijken?quote:Op zondag 29 mei 2011 22:06 schreef Godshand het volgende:
[..]
Waarom moeten Hoveniers zo vroeg op? Als ik jou zou inhuren wil ik je echt niet om 5 uur in mn tuin hoor
quote:Op zondag 29 mei 2011 22:06 schreef Waaghals het volgende:
we hebben hier te maken met een pro schoffelaar
Ik werk niet in particuliere tuinenquote:Op zondag 29 mei 2011 22:06 schreef Godshand het volgende:
[..]
Waarom moeten Hoveniers zo vroeg op? Als ik jou zou inhuren wil ik je echt niet om 5 uur in mn tuin hoor
Gefeliciteerd wees er maar trots op!quote:Op zondag 29 mei 2011 22:04 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
Mijn proefperiode is net afgelopen, heb een contract voor een jaar gekregen. Is wel lekker.
Hoezo? Als ze om 9 uur beginnen, dan heb ik de volgende dag een gesnoeide boomquote:Op zondag 29 mei 2011 22:09 schreef Axel1988 het volgende:
[..]
Je wilt toch niet 's ochtends je gordijnen open trekken en tegen een ongesnoeide boom aan moeten kijken?
Nee er lag een nog een mesje ergens en ik dacht het wordt wel eens tijd.quote:
Ok.quote:Op zondag 29 mei 2011 22:15 schreef heloef het volgende:
[..]
Nee er lag een nog een mesje ergens en ik dacht het wordt wel eens tijd.
Daarom.quote:Op zondag 29 mei 2011 22:26 schreef Axel1988 het volgende:
[..]
Die gaan gewoon vroeg naar bed; morgen komen de tuinmannen weer vroeg langs...
Ja waar is de rest? Iedereen moe van het heftige vorige topic?quote:
Kan je niet beter scouten voor 9 juni ofzo?quote:Op zondag 29 mei 2011 22:40 schreef lanterfanteraar het volgende:
Ik ben momenteel vooral aan het f5'en.. tja..
Welnee, 9 juni is na 4 juni dussssssssssssquote:Op zondag 29 mei 2011 22:41 schreef heloef het volgende:
[..]
Kan je niet beter scouten voor 9 juni ofzo?
En 4 juni issssssssssssssssssssssssssssss?quote:Op zondag 29 mei 2011 22:42 schreef Godshand het volgende:
[..]
Welnee, 9 juni is na 4 juni dussssssssssss
Nee het is volledig off-topic geraakt en er hangen vooral mensen rond die hier eigenlijk niks te zoeken hebben, waaronder ik.quote:Op zondag 29 mei 2011 22:43 schreef Mpj het volgende:
Het topic gaat momenteel niet echt meer over versieren, iemand nog versier ervaringen/pogingen gehad dit weekend?
Ja wat is er 4 juni? Er was iets die dag.. 4 juni.. Was echt een heel belangrijke dag.quote:Op zondag 29 mei 2011 22:42 schreef heloef het volgende:
[..]
En 4 juni issssssssssssssssssssssssssssss?
Voorafgaand aan het weekend heb ik nog wel een beetje handelingen gehad.. beetje.. niet echt veel ofzo.quote:Op zondag 29 mei 2011 22:43 schreef Mpj het volgende:
Het topic gaat momenteel niet echt meer over versieren, iemand nog versier ervaringen/pogingen gehad dit weekend?
Verklaar handelingen.quote:Op zondag 29 mei 2011 22:45 schreef lanterfanteraar het volgende:
[..]
Voorafgaand aan het weekend heb ik nog wel een beetje handelingen gehad.. beetje.. niet echt veel ofzo.
Dat je dat niet weet, HET moment voor volgers van dit topic!quote:Op zondag 29 mei 2011 22:42 schreef heloef het volgende:
[..]
En 4 juni issssssssssssssssssssssssssssss?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |