NEEEEEEEEEEquote:Op zondag 29 mei 2011 21:32 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
Zou je dat willen dan
[..]
Ah. Tja, dan kan ik je ook niet verder helpen.
Oh ja dat heb ik toen ook wel gezegd, want ik moest helemaal naar de keuken lopen.quote:Op zondag 29 mei 2011 21:32 schreef formerjellybean het volgende:
ik kan niet meer lopen , dan denk ik -
Maar dat kan wel heel lullig overkomen he als je het zo zegt van "Er zat wel iets in" alsof ie iets verkeerd deed. Of bedoelde je het zo?quote:Op zondag 29 mei 2011 21:32 schreef lanterfanteraar het volgende:
[..]
Nee dat was juist van erna.
Maar het is allemaal nog heel nieuw enzo, vooralsnog.
Oh dan is het goed.quote:Op zondag 29 mei 2011 21:33 schreef lanterfanteraar het volgende:
[..]
Oh ja dat heb ik toen ook wel gezegd, want ik moest helemaal naar de keuken lopen.
Heel nietquote:Op zondag 29 mei 2011 21:32 schreef Frith het volgende:
[..]
nu weten wij ook meteen waar jij op googled.![]()
(is het een d of t in dit geval? Sinds google een werkwoord is geworden heb ik geen idee)
Ik kan wel bedenken wat jij met vagina's moet.quote:Op zondag 29 mei 2011 21:33 schreef Chewbalhaar het volgende:
[..]
Heel niet
wtf zou ik daar mee moeten![]()
Huh nee? Ik bedoel, ik had zo helemaal een gevoel erin wanneer ik ging zitten. Bij elke beweging zeg maar wel.quote:Op zondag 29 mei 2011 21:33 schreef heloef het volgende:
[..]
Maar dat kan wel heel lullig overkomen he als je het zo zegt van "Er zat wel iets in" alsof ie iets verkeerd deed. Of bedoelde je het zo?
Alleen een ONS was hem nog niet genoeg, je moet nog bier halen voor hem ook?quote:Op zondag 29 mei 2011 21:33 schreef lanterfanteraar het volgende:
[..]
Oh ja dat heb ik toen ook wel gezegd, want ik moest helemaal naar de keuken lopen.
Laten verkleinenquote:Op zondag 29 mei 2011 21:34 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik kan wel bedenken wat jij met vagina's moet.
Oh je voelde het nog na.quote:Op zondag 29 mei 2011 21:34 schreef lanterfanteraar het volgende:
[..]
Huh nee? Ik bedoel, ik had zo helemaal een gevoel erin wanneer ik ging zitten. Bij elke beweging zeg maar wel.
mooi, ik zag de potentiele fuckbuddies al afhakenquote:Op zondag 29 mei 2011 21:36 schreef formerjellybean het volgende:
[..]
Omdat ik nou niet echt een mama ben en me daar ook niet tot behoor en wil horen
Nee je pik in stoppen. Dat laten verkleinen stoppen ze er zelf bij hoor, ze zoeken naar steekwoorden.quote:
Groot gelijk.quote:Op zondag 29 mei 2011 21:36 schreef formerjellybean het volgende:
[..]
Omdat ik nou niet echt een mama ben en me daar ook niet tot behoor en wil horen
Het ligt aan jou.quote:Op zondag 29 mei 2011 21:38 schreef formerjellybean het volgende:
Ligt het aan mij of word het hier steeds groffer ???
Nee joh, alleen tegen Lant, maar dat mag, want dat is een sletjequote:Op zondag 29 mei 2011 21:38 schreef formerjellybean het volgende:
Omdat ze vaag is, misschien wil hij er wel een keer overheen.quote:Op zondag 29 mei 2011 21:36 schreef Godshand het volgende:
Jezus, alweer 1 topic verder
Overigens, waarom zou Supersoep Lant niet doen? Straw en Lant zijn geloof ik even oud?
Valt reuze meequote:Op zondag 29 mei 2011 21:38 schreef formerjellybean het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Don't try to wake me in the morning, cause i will be gone
quote:Op zondag 29 mei 2011 21:41 schreef Waaghals het volgende:
ik vind het geblaat hier van een schrijnend niveau worden
en wil hier niet langer deel van uitmakenOh schrijnt het daar?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[b] Op zondag 14 november 2010 18:11 schreef liesje1979 het volgende:[/b]
Zo is daar Godshand, met zijn sarcastische toon,
Die regelmatig een topic voorziet van spot en hoon.
Pff, zolang ze weigert hem te daten... Had ze maar eerder moeten zijnquote:Op zondag 29 mei 2011 21:39 schreef formerjellybean het volgende:
Dan moet Straw wel haar toestemming geven
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |