Liever niet. Je hebt het wel over m'n zus hea.quote:Op zondag 29 mei 2011 21:25 schreef Chewbalhaar het volgende:
[..]
Dan moet je toch maar eens beter kijken als ze staat te douchen

In de categorie romantische uitspraken is de winnaar...quote:Op zondag 29 mei 2011 21:18 schreef lanterfanteraar het volgende:
[..]
Nee.
Ik zou gewoon iets zeggen als "Oh ik voel wel dat er iets in heeft gezeten"

Ah joh, gewoon alleen naar d'r billen en niet naar d'r hoofd kijken, merk je er niets vanquote:Op zondag 29 mei 2011 21:26 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
Liever niet. Je hebt het wel over m'n zus hea.

Inderdaadquote:Op zondag 29 mei 2011 21:24 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
Het was een strikvraag, ze heeft helemaal geen tattoo
Vrouwen hebben geen humorquote:Op zondag 29 mei 2011 21:25 schreef formerjellybean het volgende:
[..]
Nee, sarcasme word niet altijd begrepen , en dat maakt me heel verdrietig![]()
![]()

DA WASSIK NIEE!!! DA WAS EEN NEGERT!quote:Op zondag 29 mei 2011 21:27 schreef heloef het volgende:
[..]
In de categorie romantische uitspraken is de winnaar...
Nee serieus wat moet die vent dan terug zeggen? Ja dat was mijn leuter?

Dit is toch een topic over versierenquote:Op zondag 29 mei 2011 21:28 schreef DeHovenier het volgende:
Waarom staan er ad's van alleenstaande mama's en russian cupid onder dit topic

Wees blij, op de een of andere manier heb ik op Fok! altijd adds van een schaamlipverkleining voor maar 900 euroquote:Op zondag 29 mei 2011 21:28 schreef DeHovenier het volgende:
Waarom staan er ad's van alleenstaande mama's en russian cupid onder dit topic

Nee een beetje zo van die "Vieze" dingen. Maar dat durf ik niet te typen hier hoor. Van die heftige woorden en dan wel met een soort compliment erin verwerkt.quote:Op zondag 29 mei 2011 21:27 schreef heloef het volgende:
[..]
In de categorie romantische uitspraken is de winnaar...
Nee serieus wat moet die vent dan terug zeggen? Ja dat was mijn leuter?

Wat een onsmakelijk idee. Maar voor jou ligt dat anders natuurlijk.quote:Op zondag 29 mei 2011 21:27 schreef Chewbalhaar het volgende:
[..]
Ah joh, gewoon alleen naar d'r billen en niet naar d'r hoofd kijken, merk je er niets van

Dat moet je doen tijdens de seks niet er na.quote:Op zondag 29 mei 2011 21:29 schreef lanterfanteraar het volgende:
[..]
Nee een beetje zo van die "Vieze" dingen. Maar dat durf ik niet te typen hier hoor. Van die heftige woorden en dan wel met een soort compliment erin verwerkt.

quote:Op zondag 29 mei 2011 21:29 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
Wat een onsmakelijk idee. Maar voor jou ligt dat anders natuurlijk.

Wat doet mijn zus in je douche als je d'r niet eens lekker vindt danquote:

Nee dat is prestatieverhogend, "Oh ik voel wel dat er iets inzit"quote:Op zondag 29 mei 2011 21:30 schreef heloef het volgende:
[..]
Dat moet je doen tijdens de seks niet er na.

Dat vroeg ik ze nou ook alquote:Op zondag 29 mei 2011 21:31 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
Wat doet mijn zus in je douche als je d'r niet eens lekker vindt dan

nu weten wij ook meteen waar jij op googled.quote:Op zondag 29 mei 2011 21:29 schreef Chewbalhaar het volgende:
[..]
Wees blij, op de een of andere manier heb ik op Fok! altijd adds van een schaamlipverkleining voor maar 900 euro

Nee dat was juist van erna.quote:Op zondag 29 mei 2011 21:31 schreef Chewbalhaar het volgende:
[..]
Nee dat is prestatieverhogend, "Oh ik voel wel dat er iets inzit"

Zou je dat willen danquote:
Ah. Tja, dan kan ik je ook niet verder helpen.quote:

Nee als je het iets anders formuleert moet het goedkomen.quote:Op zondag 29 mei 2011 21:31 schreef Chewbalhaar het volgende:
[..]
Nee dat is prestatieverhogend, "Oh ik voel wel dat er iets inzit"
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |