Wat romantischquote:Op zondag 29 mei 2011 21:18 schreef lanterfanteraar het volgende:
[..]
Nee.
Ik zou gewoon iets zeggen als "Oh ik voel wel dat er iets in heeft gezeten"
Hoax, je kent m'n zus heul niet!quote:Op zondag 29 mei 2011 21:18 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Geen idee ik zal het haar vragen.Of is Lant misschien jouw zus?
Dat zou voor mij als man wel een geruststelling zijnquote:Op zondag 29 mei 2011 21:18 schreef lanterfanteraar het volgende:
[..]
Nee.
Ik zou gewoon iets zeggen als "Oh ik voel wel dat er iets in heeft gezeten"
Mja, ik ga niets faken of lenzen dragen. Take it or leave it natuurlijk. Verwacht ik ook van een ander dat ze gewoon zichzelf blijft.quote:Op zondag 29 mei 2011 21:12 schreef Chewbalhaar het volgende:
[..]
Wordt ze nou eenmaal nat van
Kun je overigens best voor 1 avondje faken hoor, dan heb je alleen nog kleurlenzen nodig
Weet je dat zekerquote:
Als ze oncontroleerbaar schud dan hoeft ze dat wat mij betreft niet meer te zeggen, dan is het wel duidelijk genoegquote:Op zondag 29 mei 2011 21:19 schreef Axel1988 het volgende:
[..]
Dat zou voor mij als man wel een geruststelling zijn
Komen vrouwen dan niet zo klaar?quote:Op zondag 29 mei 2011 21:20 schreef formerjellybean het volgende:
Waarom krijg ik daar Joran van der Sloot beelden bij
Dies vieess conjoquote:Op zondag 29 mei 2011 21:20 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Als ze oncontroleerbaar schud dan hoeft ze dat wat mij betreft niet meer te zeggen, dan is het wel duidelijk genoeg
Geen idee. Hij doet wel wat stoer en kan bekvechten?quote:Op zondag 29 mei 2011 21:20 schreef formerjellybean het volgende:
Waarom krijg ik daar Joran van der Sloot beelden bij
Wat voor tattoo heeft ze dan, en waar?quote:Op zondag 29 mei 2011 21:19 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Weet je dat zekerMisschien was ze hier vannacht nog wel
Is dat een grapje of typeer je dat echt als Romantisch?quote:
Bedoel je die zichtbare, of die net onder de rand van haar slipje?quote:Op zondag 29 mei 2011 21:22 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
Wat voor tattoo heeft ze dan, en waar?
Het sarcasme droop er harder af dan de mannenpap uit je poesjequote:Op zondag 29 mei 2011 21:22 schreef lanterfanteraar het volgende:
[..]
Is dat een grapje of typeer je dat echt als Romantisch?
Volgens mij heb ik de vorige keer ook iets over mijn tepels gezegd. Dat was het wel zo'n beetje. Het is allemaal natuurlijk nog best nieuw enzo.
Pics van je tepels?quote:Op zondag 29 mei 2011 21:22 schreef lanterfanteraar het volgende:
[..]
Is dat een grapje of typeer je dat echt als Romantisch?
Volgens mij heb ik de vorige keer ook iets over mijn tepels gezegd. Dat was het wel zo'n beetje. Het is allemaal natuurlijk nog best nieuw enzo.
Was dat sarcastisch bedoeldquote:Op zondag 29 mei 2011 21:24 schreef formerjellybean het volgende:
Waarom begrijpen mensen geen sarcasme![]()
![]()
Het was een strikvraag, ze heeft helemaal geen tattooquote:Op zondag 29 mei 2011 21:22 schreef Chewbalhaar het volgende:
[..]
Bedoel je die zichtbare, of die net onder de rand van haar slipje?
Ik snapte hem wel hoor.quote:Op zondag 29 mei 2011 21:24 schreef formerjellybean het volgende:
![]()
Dan moet je toch maar eens beter kijken als ze staat te douchenquote:Op zondag 29 mei 2011 21:24 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
Het was een strikvraag, ze heeft helemaal geen tattoo
Dat heeft niets te maken met begrijpen. Dat heeft te maken met onzekerheid. Durf jij je voor zoiets open te stellen? Durf jij je open te stellen en te concluderen dat iets sarcastisch is bedoeld? Daar is wel een bepaalde vorm van zelfverzekerdheid voor nodig.quote:Op zondag 29 mei 2011 21:24 schreef formerjellybean het volgende:
![]()
huil maar lekker, vrouwen mogen datquote:Op zondag 29 mei 2011 21:25 schreef formerjellybean het volgende:
[..]
Nee, sarcasme word niet altijd begrepen , en dat maakt me heel verdrietig![]()
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |