SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.NOTE: Dit topic is niet gemaakt voor alleen één persoon. Het wordt verwacht dat je ook ruimte laat voor andere mensen die hun ervaringen (en oplossingen) willen delen. Als niemand met anders iets te zeggen heeft, mag je dan wel doorgaan met wat jij wil zeggen. Maar als je merkt dat er een nieuweling erbij komt, geef hem de ruimte om ook zijn verhaal te doen.
Er is een meet op komst, aanmelden kan hier: Meet Aanmeld topic versieren op latere leeftijd
De reeks is hernoemd naar "Als versieren niet zo makkelijk gaat" omdat dit de lading beter dekt dan de vorige topic titel.
De OP vind je hier14 SHADES OF GREY
Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.
Ik hou het ook maar op zijn eerste uitspraak.quote:Op zondag 29 mei 2011 20:37 schreef Supersoep het volgende:
Wat een verwarring. Ik gok maar op niet stoer.
Je bent nog niet echt over hem heen hè, of wel?quote:Op zondag 29 mei 2011 20:38 schreef formerjellybean het volgende:
Oh dat lukt me prima hoor toen ik zaterdag dus Martin zag en hij eerst heel kinderachtig wegrende naar de kroeg, toen ben ik samen met zijn broer de kroeg binnen gelopen en toen heb ik de boel even op stelten gezet door gewoon te vermaken. En dat vond die niet leuk
Zeg maar gerust echt niet.quote:Op zondag 29 mei 2011 20:39 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Je bent nog niet echt over hem heen hè, of wel?
Act before you think.quote:Op zondag 29 mei 2011 20:40 schreef tijnbrein het volgende:
Vanmiddag was ik naar een concert toe. Daar zag ik een leuk meisje ik durfde haar niet aan te spreken. Ik begon allemaal dingen te bedenken waarom ik dat niet zo moeten doen.
Helaas werkt dat niet voor mij.quote:
Dat idee krijg ik ook! Wraak enzo boeit niet meer wanneer je het los hebt gelaten?quote:Op zondag 29 mei 2011 20:39 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Je bent nog niet echt over hem heen hè, of wel?
Je bent niet over hem. Anders zou je het niet belangrijk vinden (misschien beetje schuldig voelen) en zou je je niet goed bij wraak/huilend persoon voelenquote:Op zondag 29 mei 2011 20:41 schreef formerjellybean het volgende:
Weet ik niet, ben wel een beetje pissig en dwarserig wat hem betreft.
Welke band?quote:Op zondag 29 mei 2011 20:40 schreef tijnbrein het volgende:
Vanmiddag was ik naar een concert toe. Daar zag ik een leuk meisje ik durfde haar niet aan te spreken. Ik begon allemaal dingen te bedenken waarom ik dat niet zo moeten doen.
Wat zei je tegen jezelf?quote:Op zondag 29 mei 2011 20:40 schreef tijnbrein het volgende:
Dat ook wel, en gezien ze met enige regelmaat over hem begint lijkt het ook of ze nog veel aan hem denkt.quote:Op zondag 29 mei 2011 20:42 schreef greatjob het volgende:
[..]
Dat idee krijg ik ook! Wraak enzo boeit niet meer wanneer je het los hebt gelaten?![]()
[..]
Je bent niet over hem. Anders zou je het niet belangrijk vinden (misschien beetje schuldig voelen) en zou je je niet goed bij wraak/huilend persoon voelenJe hebt ook graag toch weer wat controle over hem zoals nu
Zo klinkt het tenminste.
Het is niet zozeer de wraakactie, maar meer het constante gepost erover in een "ja kijk eens hoe leuk ik het heb gehad zonder hem, kijk dan. KIJK DAN!" dat een grotere indicatie is.quote:Op zondag 29 mei 2011 20:42 schreef greatjob het volgende:
[..]
Dat idee krijg ik ook! Wraak enzo boeit niet meer wanneer je het los hebt gelaten?![]()
[..]
Je bent niet over hem. Anders zou je het niet belangrijk vinden (misschien beetje schuldig voelen) en zou je je niet goed bij wraak/huilend persoon voelenJe hebt ook graag toch weer wat controle over hem zoals nu
Zo klinkt het tenminste.
Jesus Cröst en Anaal Nathrakhquote:
Nietsquote:
Handelingen?quote:Op zondag 29 mei 2011 20:45 schreef lanterfanteraar het volgende:
Ik ga morgen in bikini op het strand liggen. Ik durf het, sinds de handelingen. Ik durf het. Stoer hè?
( Tja alleen geen potentiële jongelui hier hoor op het strand. Alleen maar ordinair en asociaal tuig).
Da's goedkoop!quote:Op zondag 29 mei 2011 20:46 schreef Supersoep het volgende:
Ik heb vanmiddag in WoW een landslide enchant verkocht aan een meisje voor 100g. Dat was ook best heftig. Ze zei wel ''thx'' tegen me.
Dan hoop ik voor je dat het niet regent.quote:Op zondag 29 mei 2011 20:45 schreef lanterfanteraar het volgende:
Ik ga morgen in bikini op het strand liggen. Ik durf het, sinds de handelingen. Ik durf het. Stoer hè?
( Tja alleen geen potentiële jongelui hier hoor op het strand. Alleen maar ordinair en asociaal tuig).
Seks.quote:
Niet mijn muziek, alhoewel het wel metal isquote:Op zondag 29 mei 2011 20:45 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Jesus Cröst en Anaal Nathrakh
Tering herrie
[..]
Niets
Wordt het morgen zo warm dan?quote:Op zondag 29 mei 2011 20:45 schreef lanterfanteraar het volgende:
Lekker boeiend?quote:Op zondag 29 mei 2011 20:46 schreef Supersoep het volgende:
Ik heb vanmiddag in WoW een landslide enchant verkocht aan een meisje voor 100g. Dat was ook best heftig. Ze zei wel ''thx'' tegen me.
Ondertiteling please ik spreek geen nerdtaalquote:Op zondag 29 mei 2011 20:46 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Da's goedkoop!
Mag ik er ook twee voor mijn fury aub
Nee nee, ik heb het over de fee. De mats had ze zelf al gekocht.quote:Op zondag 29 mei 2011 20:46 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Da's goedkoop!
Mag ik er ook twee voor mijn fury aub
Anaal Nathrakhquote:Op zondag 29 mei 2011 20:45 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Jesus Cröst en Anaal Nathrakh
Tering herrie
[..]
Niets
Dan is het echt belachelijk duur. Geen wonder dat je geen meiden scoort.quote:Op zondag 29 mei 2011 20:47 schreef Supersoep het volgende:
[..]
Nee nee, ik heb het over de fee. De mats had ze zelf al gekocht.
Praten over kutmuziek is wel boeiend, ja.quote:
Jij nog iets ondernomen op versiergebied dan?quote:Op zondag 29 mei 2011 20:47 schreef greatjob het volgende:
[..]
Anaal NathrakhBeter dat het festival waar ik naartoe was vanmiddag.
Niets?Waarom dan toch niet gedaan?
Waar was jij dan?quote:Op zondag 29 mei 2011 20:47 schreef greatjob het volgende:
[..]
Anaal NathrakhBeter dat het festival waar ik naartoe was vanmiddag.
Niets?Waarom dan toch niet gedaan?
100 enchant fee. naaier!quote:Op zondag 29 mei 2011 20:47 schreef Supersoep het volgende:
[..]
Nee nee, ik heb het over de fee. De mats had ze zelf al gekocht.
Een festival waar vooral reggae en wereldmuziek werd gedraaid (Dunya)quote:Op zondag 29 mei 2011 20:48 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Waar was jij dan?
Ik vond ze eigenlijk een beetje tegenvallen.
Ik durfde niet dat is het vooral
Dat hoeft niet hoor.quote:Op zondag 29 mei 2011 20:48 schreef Supersoep het volgende:
[..]
Praten over kutmuziek is wel boeiend, ja.
Jij je zin. We gaan praten over Anaal Nathrakh.
Is gewoon standaard voor zo'n enchant hoor. Ik moet er wel iets aan verdienen, kostte me een fortuin om het te krijgen.quote:Op zondag 29 mei 2011 20:48 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Dan is het echt belachelijk duur. Geen wonder dat je geen meiden scoort.
Dan moeten jullie eerst even luisteren naar wat het isquote:Op zondag 29 mei 2011 20:48 schreef Supersoep het volgende:
[..]
Praten over kutmuziek is wel boeiend, ja.
Jij je zin. We gaan praten over Anaal Nathrakh.
Jij liever dan ikquote:Op zondag 29 mei 2011 20:49 schreef greatjob het volgende:
[..]
Een festival waar vooral reggae en wereldmuziek werd gedraaid (Dunya)
Ik denk niet dat ik daar vrolijk van word.quote:Op zondag 29 mei 2011 20:49 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dan moeten jullie eerst even luisteren naar wat het is
Is dat een verkapte vorm van ''nog geneukt dit weekend?'' in de hoop dat ik nee zeg zodat jij kan zeggen ''whehe ik wel hoor!"quote:Op zondag 29 mei 2011 20:49 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
Dat hoeft niet hoor.
Nog seksuele handelingen verricht?
Ik lach andere mensen niet uit, als je dat soms denkt. Ook haal ik niemand naar beneden om mijzelf beter te voelen.quote:Op zondag 29 mei 2011 20:51 schreef Supersoep het volgende:
[..]
Is dat een verkapte vorm van ''nog geneukt dit weekend?'' in de hoop dat ik nee zeg zodat jij kan zeggen ''whehe ik wel hoor!"
Ik heb gisteren nog wel gemasturbeerd en ik ben het vanavond weer van plan.
Geen idee ik ken jouw smaak nietquote:Op zondag 29 mei 2011 20:51 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Ik denk niet dat ik daar vrolijk van word.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |