Volgens mij waren dat Floris en Faya Lourdesquote:Op zondag 29 mei 2011 22:25 schreef Cee het volgende:
Whaha, net een shot vanuit het publiek en je zag zo'n triest koppeltje poseren voor een foto *flits*!
Ik mag hopen dat het nog een keer komt. Ik vond het erg vermakelijk. Maar, vraag me af of het nu met andere choreografen moet. Ik vond deze groep erg leuk/spraakmakend. Met de juiste mensen werkt het!quote:Op zondag 29 mei 2011 22:26 schreef Pheno het volgende:
En nu, ooit nog een keer of was dit een pilot van Dan voor USA?
Shaker mag van mij wel vervangen wordenquote:Op zondag 29 mei 2011 22:26 schreef Cee het volgende:
[..]
Ik mag hopen dat het nog een keer komt. Ik vond het erg vermakelijk. Maar, vraag me af of het nu met andere choreografen moet. Ik vond deze groep erg leuk/spraakmakend. Met de juiste mensen werkt het!
Iedereen van mij, laat maar nieuw talent eens een kans krijgenquote:
Rinus nietquote:Op zondag 29 mei 2011 22:27 schreef Pheno het volgende:
[..]
Iedereen van mij, laat maar nieuw talent eens een kans krijgen
quote:Op zondag 29 mei 2011 22:28 schreef Sequencial het volgende:
Ok, waar kan ik me opgeven voor So You Think You Can Dress Lieke Better Than Her Sister?
Het is natuurlijk ook wel leuk om nieuwe mensen aan het werk te zien.quote:Op zondag 29 mei 2011 22:26 schreef Cee het volgende:
[..]
Ik mag hopen dat het nog een keer komt. Ik vond het erg vermakelijk. Maar, vraag me af of het nu met andere choreografen moet. Ik vond deze groep erg leuk/spraakmakend. Met de juiste mensen werkt het!
van mij ook idd, gewoon onbekende choreografen. vind ik sowieso leuker denk ikquote:Op zondag 29 mei 2011 22:27 schreef Pheno het volgende:
[..]
Iedereen van mij, laat maar nieuw talent eens een kans krijgen
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |