T-Mobile.quote:
Een echte klassieker!quote:
Ik zou ook vragen of 'ie even op je spatiegebruik wil lettenquote:Op zondag 29 mei 2011 21:36 schreef rhubarbje het volgende:
Stageverslag af!
Nu alleen nog iemand zo gek krijgen dat ie alle 62 bladzijdes gaat nalezen op dt fouten
De eind beoordelaar geeft nederlands
Hoeveel tietenfoto's van jezelf heb je er voor over? Eén per pagina of één per dt fout?quote:Op zondag 29 mei 2011 21:36 schreef rhubarbje het volgende:
Stageverslag af!
Nu alleen nog iemand zo gek krijgen dat ie alle 62 bladzijdes gaat nalezen op dt fouten
De eind beoordelaar geeft nederlands
Want beoordelaar is een woordquote:Op zondag 29 mei 2011 21:41 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Ik zou ook vragen of 'ie even op je spatiegebruik wil letten
In de context van die ene zin zou het eindbeoordelaar moeten zijn.quote:
Eens, maar taalkundig is er niks mis mee. Zal wel zo'n woord van onder de rivieren zijn.quote:
Waarom reageer je dan niet op mijn aanbod? Ik kan vanavond nog beginnen.quote:Op zondag 29 mei 2011 22:42 schreef rhubarbje het volgende:
nou ja ik ben al lang blij dat ie af is
Hoewel ik misschien niet mee kan doen aan de diploma uitreiking van dit jaar
Ik ben dan wel afgestudeerd voor de zomer, maar net te laat want dan zijn de cijfers niet op tijd...
Het gaat er echt om spannen
Nou ja, volgend jaar je diploma krijgen is ook leuk natuurlijk. Samen met allemaal onbekenden.quote:
verslag hoeft nog niet af dus als mama dat deze week doet is tijd zatquote:Op zondag 29 mei 2011 22:50 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Nou ja, volgend jaar je diploma krijgen is ook leuk natuurlijk. Samen met allemaal onbekenden.
Hier, gevangen in een quote.quote:
Die is er vandoor met mijn animo, liggen op het strand vandaag.quote:
Ik vond al dat ze naar elkaar lonkte gisterenavond.quote:Op maandag 30 mei 2011 10:01 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Die is er vandoor met mijn animo, liggen op het strand vandaag.
* Kuukske schreeuwt in Qs oor.quote:Op maandag 30 mei 2011 10:03 schreef Q. het volgende:
Mijn oor zit dicht, ik hoor verdomd weinig. Wel lekker rustig.
Jouw zin liep er dan ook nogal sletterig bij, dat je haar zo de deur uit laat gaan!quote:Op maandag 30 mei 2011 10:02 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Ik vond al dat ze naar elkaar lonkte gisterenavond.
Roddelen!quote:Op maandag 30 mei 2011 10:03 schreef Q. het volgende:
Mijn oor zit dicht, ik hoor verdomd weinig. Wel lekker rustig.
Ik hoorde dat hij met Anja van de administratie gespot is in het restaurant! Die is toch getrouwd?quote:
Ze is ontzettend eigenwijs.quote:Op maandag 30 mei 2011 10:06 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Jouw zin liep er dan ook nogal sletterig bij, dat je haar zo de deur uit laat gaan!
Neuh, ik was op een "Huldiging" in Den Haag.quote:Op maandag 30 mei 2011 15:26 schreef rhubarbje het volgende:
Het is hier wel weer rustig zeg
iedereen ligt zeker in de zon?
ooh wat jammerquote:Op maandag 30 mei 2011 16:08 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Neuh, ik was op een "Huldiging" in Den Haag.
Blijkbaar is de belangstelling voor europese kampioenschappen zuinig rijden toch iets minder dan voor voetbal [ afbeelding ]
Druk bezig met nuttige zaken.quote:Op maandag 30 mei 2011 15:26 schreef rhubarbje het volgende:
Of een pc met monitor die wat hogere resoluties aan kunnenquote:Op maandag 30 mei 2011 17:19 schreef CherryLips het volgende:
in een excelbestand from hell. jezus zeg. ik moet een beamer aanschaffen om alle nuttige columns fatsoenlijk in beeld te krijgen.
Print het uit! Of is het 20983 pagina's ofzo?quote:Op maandag 30 mei 2011 17:29 schreef rhubarbje het volgende:
of zo twee computerschermen?
Ik zie dat een beetje geek dat altijd heeft
Ik staar nu al zo'n 30 minuten naar een tekst waar ik wat zinnigs over moet tikken maar ik zie alleen maar letters zeg maar
Geen samenhangend geheel dat ik kan begrijpen of zo
In kantooromgevingen is het ook al lang geen uitzondering meer.quote:Op maandag 30 mei 2011 17:29 schreef rhubarbje het volgende:
of zo twee computerschermen?
Ik zie dat een beetje geek dat altijd heeft
Dat klinkt alsof je 'leeg' bent en rust nodig hebtquote:Ik staar nu al zo'n 30 minuten naar een tekst waar ik wat zinnigs over moet tikken maar ik zie alleen maar letters zeg maar
Geen samenhangend geheel dat ik kan begrijpen of zo
Jaquote:Op maandag 30 mei 2011 17:30 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Print het uit! Of is het 20983 pagina's ofzo?
zometeen gaan we uit eten!quote:Op maandag 30 mei 2011 17:32 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
In kantooromgevingen is het ook al lang geen uitzondering meer.
[..]
Dat klinkt alsof je 'leeg' bent en rust nodig hebt
Bij mij helaas wel. Nu snap ik best dat ze niet veel zin hebben om te investeren in een student die 1 dag per week langs komt en toch al een 24" 3:4 scherm voor zijn neus heeft, maar het zou wel verrekte handig zijn.quote:Op maandag 30 mei 2011 17:32 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
In kantooromgevingen is het ook al lang geen uitzondering meer.
Dan worden de lettertjes te klein voor m'n oude oogjesquote:Op maandag 30 mei 2011 17:23 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Of een pc met monitor die wat hogere resoluties aan kunnen
Ik wil het ook wel. Maar dat zou m'n zwager nog regelen. Zei ie in september.quote:Op maandag 30 mei 2011 17:35 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Bij mij helaas wel. Nu snap ik best dat ze niet veel zin hebben om te investeren in een student die 1 dag per week langs komt en toch al een 24" 3:4 scherm voor zijn neus heeft, maar het zou wel verrekte handig zijn.
Je moet geen full hd scherm kopen van 17 inch nee. Maar er ging een wereld voor me open toen ik mijn 24' kocht.quote:Op maandag 30 mei 2011 17:50 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Dan worden de lettertjes te klein voor m'n oude oogjes
drie jaar oud, dus jaquote:Op maandag 30 mei 2011 17:53 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Je moet geen full hd scherm kopen van 17 inch nee. Maar er ging een wereld voor me open toen ik mijn 24' kocht.
Was jouw pc sowieso niet een oud lijk?
Oh, dat valt toch nog wel mee voor een tik/surfmachine?quote:
Ik werk erop he, ding staat doordeweeks van 8 uur 's ochtends tot 12 uur 's avonds aan, en in het weekend vaak ookquote:Op maandag 30 mei 2011 17:57 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Oh, dat valt toch nog wel mee voor een tik/surfmachine?
Ik bedoel eigenlijk dat zolang alles het nog doet het wel moet voldoen, tenzij je destijds de meest verouderde troep hebt gekocht die er te krijgen wasquote:Op maandag 30 mei 2011 17:59 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik werk erop he, ding staat doordeweeks van 8 uur 's ochtends tot 12 uur 's avonds aan, en in het weekend vaak ook
O nee, het was toen wel een degelijk apparaat voor die tijdquote:Op maandag 30 mei 2011 18:03 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Ik bedoel eigenlijk dat zolang alles het nog doet het wel moet voldoen, tenzij je destijds de meest verouderde troep hebt gekocht die er te krijgen was
Ja, hoef ik 16% minder BTW te betalen, dus bij aankoop merk ik er niks van.quote:Op maandag 30 mei 2011 18:14 schreef rhubarbje het volgende:
Kun jij dat dan van de belasting aftrekken en zo?
omdat je hem nodig hebt voor werk?
Ik ga proberen of ik 'm over kan nemen. Ze gaan op mijn werk toch breedbeeldschermen neerzetten.quote:Op maandag 30 mei 2011 17:51 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik wil het ook wel. Maar dat zou m'n zwager nog regelen. Zei ie in september.
Ik heb nu ook breedbeeld, maar heb liever twee vierkante schermen denk ik.quote:Op maandag 30 mei 2011 18:19 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Ik ga proberen of ik 'm over kan nemen. Ze gaan op mijn werk toch breedbeeldschermen neerzetten.
Ik was aan het klussenquote:Op maandag 30 mei 2011 15:26 schreef rhubarbje het volgende:
Die van mij is al twee jaar 24/7 aan, trekt hij prima. Mooi dingquote:Op maandag 30 mei 2011 18:02 schreef rhubarbje het volgende:
die van mij de laatste maanden ook en dat trekt ie toch niet fantastisch moet ik zeggen
Nou ja in de zomervakantie mag ie in een la of zo haha
*YAY*quote:Op maandag 30 mei 2011 22:07 schreef Tegan het volgende:
[..]
Ik was aan het klussen.
[..]
Die van mij is al twee jaar 24/7 aan, trekt hij prima. Mooi ding.
Klusupdate.
- Woonkamer is wit. Alleen nog de vloer en de kozijnen en dan is de woonkamer af
.
- Laminaat gehaald en naar boven getild.
- Erachter gekomen dat de enige persoon van wie ik wist dat hij in mijn flat woonde schuin tegenover me woont. Dus nu ken ik drie van de acht oid bewoners van mijn verdieping al
.
(Hij was aan het flirten met mijn en dus zijn buurmeisje, there goes my chance at a fuckbuddy
.)
- Gratis geshopt bij mijn zus die net een nieuw huis heeft en alles dubbel![]()
.
Donderdag tot zaterdag nog hard klussen en dan is hij meubelklaar denk ik.
Tofquote:Op maandag 30 mei 2011 22:07 schreef Tegan het volgende:
[..]
Ik was aan het klussen.
[..]
Die van mij is al twee jaar 24/7 aan, trekt hij prima. Mooi ding.
Klusupdate.
- Woonkamer is wit. Alleen nog de vloer en de kozijnen en dan is de woonkamer af
.
- Laminaat gehaald en naar boven getild.
- Erachter gekomen dat de enige persoon van wie ik wist dat hij in mijn flat woonde schuin tegenover me woont. Dus nu ken ik drie van de acht oid bewoners van mijn verdieping al
.
(Hij was aan het flirten met mijn en dus zijn buurmeisje, there goes my chance at a fuckbuddy
.)
- Gratis geshopt bij mijn zus die net een nieuw huis heeft en alles dubbel![]()
.
Donderdag tot zaterdag nog hard klussen en dan is hij meubelklaar denk ik.
Je zoekt er nog één?quote:Op maandag 30 mei 2011 22:07 schreef Tegan het volgende:
.)
Heeft die zuinige auto van jullie wel een achterbank waarop je kan neuken?quote:Op maandag 30 mei 2011 22:30 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Je zoekt er nog één? [ afbeelding ]
Helaas niet. Maar nu je het zegt, als wereldkampioen is mijn marktwaarde natuurlijk wel gestegen!quote:Op maandag 30 mei 2011 22:33 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Heeft die zuinige auto van jullie wel een achterbank waarop je kan neuken? [ afbeelding ]
Niet zomaar een natuurlijkquote:Op maandag 30 mei 2011 22:30 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Je zoekt er nog één? [ afbeelding ]
Ik maar zoeken naar een krullebol in de filmpjes en de plaatjes. Maar niks hoor.quote:Op maandag 30 mei 2011 22:36 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Helaas niet. Maar nu je het zegt, als wereldkampioen is mijn marktwaarde natuurlijk wel gestegen!
quote:
Ik dacht..(ken je alleen van die kleine foto's) dat. Zei tegen Lit, zij lijkt er wel erg veel op.quote:Op dinsdag 31 mei 2011 08:07 schreef Kuukske het volgende:
Hé maar Bengels. Zaten jullie ook op dat terras zondag, of zijn jullie ons voorbij gelopen? Ik vind het irritant dat ik jullie misschien gezien heb maar niet sociaal heb gezwaaid enzo.
Lol. Mja, dat waren wij. dan heb ik alleen overduidelijk niet verder gekeken dan m'n neus lang was, want ik heb jullie niet gezien.quote:Op dinsdag 31 mei 2011 08:14 schreef Bengeltje het volgende:
Ik dacht..(ken je alleen van die kleine foto's) dat. Zei tegen Lit, zij lijkt er wel erg veel op.
Als dat zo is dan zaten we bijna naast je. Jullie met een man of uhmm 7?8? Naast een vrouw met kind? En wij zaten achter de man (JD?) die daar weer naast zat, met de rug naar ons toe. Jas over de leuning, uhm tekst erin iets met essentials of zo.Maar we kunnen ons dus vergissen.
Leuk je gezien te hebben.quote:Op dinsdag 31 mei 2011 08:17 schreef Kuukske het volgende:
Lol. Mja, dat waren wij. dan heb ik alleen overduidelijk niet verder gekeken dan m'n neus lang was, want ik heb jullie niet gezien..
Ja, ik vond het wel weer eens tijd voor wat anders.quote:Op dinsdag 31 mei 2011 08:23 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Q.![]()
Heb jij die regen aangevraagd? Wat een verschil met gisteren.
Dat klopt, al vind ik nat groen een erg nare geur hebben.quote:
Ik hoop vrijdag een redelijk droge/mooie dag. Bruiloft.quote:Op dinsdag 31 mei 2011 08:24 schreef Q. het volgende:
Ja, ik vond het wel weer eens tijd voor wat anders.![]()
Een beetje water is goed voor de plantjes. En daarbij wordt het de komende dagen al snel weer een stuk beter.
Het wordt tegen het weekend weer 23 a 24 graden dus komt helemaal goed. Dit is één minder dagje.quote:Op dinsdag 31 mei 2011 08:43 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Ik hoop vrijdag een redelijk droge/mooie dag. Bruiloft.![]()
En dan buiten in een weiland, wel met tent dacht ik. Maar toch, dan heb ik het graag droog.
quote:Op dinsdag 31 mei 2011 08:44 schreef Kuukske het volgende:
Volgens mij wordt het vrijdag iets van 27 graden ofzo. Hoorde ik een collega net roepen. En donderdag wordt het ook mooi, which is good. Wánt Heideroosjes.
Nice!quote:
Hé jij daar.quote:
jeez dat is ook wel een marge zegquote:Op dinsdag 31 mei 2011 14:58 schreef Bengeltje het volgende:
Levertijd tussen 8 en 20 uur..... wat haat ik wachten..
Cadeautje voor m'n ouders, die zijn zondag tig jaar getrouwdquote:Op dinsdag 31 mei 2011 15:11 schreef rhubarbje het volgende:
pakketjes zijn wel leuk
zit meestal iets leuks in
oooh cutequote:Op dinsdag 31 mei 2011 15:14 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Cadeautje voor m'n ouders, die zijn zondag tig jaar getrouwdFlessen wijn met zelfgemaakte etiketten.
37quote:Op dinsdag 31 mei 2011 15:14 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
oooh cute
tig jaar is ook lang
ooit hoop ik ook tig jaar getrouwd te zijn
quote:Op dinsdag 31 mei 2011 15:14 schreef rhubarbje het volgende:
oooh cute
tig jaar is ook lang
ooit hoop ik ook tig jaar getrouwd te zijn
vreselijk lang!quote:Op dinsdag 31 mei 2011 15:16 schreef Bengeltje het volgende:
Vreselijk dat wachten, gelukkig niet telkens de trap af.
[..]Wat versta jij onder tig jaar?
quote:Op dinsdag 31 mei 2011 15:27 schreef Bengeltje het volgende:
Wie weet haal ik ooit nog eens meer dan 16 jaar en dan gelukkige 16 jaren.
Natuurlijk is het goede wijn, het komt vanuit het hart.quote:Op dinsdag 31 mei 2011 15:33 schreef CherryLips het volgende:
Ik weet nog niet of het goede wijn is he, dat merk ik zondag
Klingon Bloodwine.quote:Op dinsdag 31 mei 2011 16:01 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Natuurlijk is het goede wijn, het komt vanuit het hart.![]()
[ondankbare hond]"Oh, beetje jammer dat ze niet beide rood zijn, nou ja, die witte kunnen we altijd nog weg geven..."[/ondankbare hond]quote:Op dinsdag 31 mei 2011 16:24 schreef CherryLips het volgende:
Pakketje is binnen, de labels zijn mooi gewordenFles wit en fles rood, altijd goed
Ze zuipen het wel op hoor, dat is het probleem niet denk ikquote:Op dinsdag 31 mei 2011 16:33 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
[ondankbare hond]"Oh, beetje jammer dat ze niet beide rood zijn, nou ja, die witte kunnen we altijd nog weg geven..."[/ondankbare hond]
Als ik niet doodmoe was ging ik een frietje met je etenquote:Op dinsdag 31 mei 2011 16:41 schreef rhubarbje het volgende:
jezus! ik snap niet hoe jij het doet CL!
Jij werkt toch de hele dag thuis met de computer en zo?
Ik zit nu 1 dag hier achter de computer zonder menselijk contact (behalve fok en 1 iemand op msn) en ik word geeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeek
echt zometeen ga ik met mijn hoofd tegen de muur bonken gek
kan niet, ik heb zo (gelukkig) naailesquote:Op dinsdag 31 mei 2011 16:48 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Als ik niet doodmoe was ging ik een frietje met je eten
Mjam, friet!quote:Op dinsdag 31 mei 2011 16:52 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
kan niet, ik heb zo (gelukkig) naailes
expres niet afgezegd omdat ik al wel dacht dat ik was ontspanning zou willen aan het eind van de dag haha
Maar heel lief van je
Als ik klaar ben moeten we maar weer eens frietjes gaan eten idd
Ik vind het wel lekker rustigquote:Op dinsdag 31 mei 2011 16:41 schreef rhubarbje het volgende:
jezus! ik snap niet hoe jij het doet CL!
Jij werkt toch de hele dag thuis met de computer en zo?
Ik zit nu 1 dag hier achter de computer zonder menselijk contact (behalve fok en 1 iemand op msn) en ik word geeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeek
echt zometeen ga ik met mijn hoofd tegen de muur bonken gek
gezellig!!!quote:Op dinsdag 31 mei 2011 17:37 schreef CherryLips het volgende:
Ik wil ook frietje eten met jullie
Maar ik ga nu eerst even lasagne maken.
Ik vind lasagne maken helemaal niet leuk Rhu, hoe kom je er bij?quote:Op dinsdag 31 mei 2011 17:38 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
gezellig!!!
Ik zou dat heel leuk vinden CL
Grrrrr vast ook *wink wink*
Het is wel lekkere lasagnequote:Op dinsdag 31 mei 2011 17:46 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Ik vind lasagne maken helemaal niet leuk Rhu, hoe kom je er bij?
Zelfgemaakte is meestal wel goed te pruimenquote:
Die extra gevulde van de C1000 is wel enorm viesquote:Op dinsdag 31 mei 2011 19:38 schreef KomtTijd... het volgende:
De kant-en-klare lasagne van de C1000 is in de aanbieding op het moment
Opeten vind ik dan ook leuker dan makenquote:
Kant en klaar is soms best te eten maar het gaat toch nooit verder dan 'maagvulling' imo...quote:Op dinsdag 31 mei 2011 19:38 schreef KomtTijd... het volgende:
De kant-en-klare lasagne van de C1000 is in de aanbieding op het moment
Nou ja, het is gewoon van Bertolli hoorquote:Op dinsdag 31 mei 2011 19:37 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Zelfgemaakte is meestal wel goed te pruimen
Jammer dat het zoveel werk is, anders zou ik het vaker maken. Moet zeggen dat de diepvries lasagna van de Iglo ook best aardig is
True, maar dat is inherent aan "kant-en-klaar".quote:Op dinsdag 31 mei 2011 19:51 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Opeten vind ik dan ook leuker dan maken
[..]
Kant en klaar is soms best te eten maar het gaat toch nooit verder dan 'maagvulling' imo...
Communiceren middels geschreven tekst en een smilie daarbij gebruiken.quote:
ze komt ook voor jouquote:Op dinsdag 31 mei 2011 22:13 schreef Tegan het volgende:
En zoiets raars...
Ik had een brief in mijn brievenbus, dat er vanochtend om acht uur een verpleegster van de prikdienst langs is geweest maar dat ik niet thuis was. Maar mijn huis stond al een half jaar leeg
![]()
.
Trouwen?quote:
Ik moest ookal mijn vingerafdrukken geven laatstquote:Op dinsdag 31 mei 2011 22:14 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
ze komt ook voor jou
in dat dorp van jou moet iedereen een DNA sample af geven als ze op zich zelf gaan wonen
Een vrouw voor de even dagen en een vrouw voor de oneven dagen.quote:
En wanneer mag ik Miss voor mezelf?quote:Op dinsdag 31 mei 2011 22:17 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Een vrouw voor de even dagen en een vrouw voor de oneven dagen.En tegelijk op zon- en feestdagen.
Als ik het je gun. En dat moet je uiteraard verdienen.quote:
Ik heb ook weleens iemand langsgehad voor de vioolrepetitiequote:Op dinsdag 31 mei 2011 22:13 schreef Tegan het volgende:
En zoiets raars...
Ik had een brief in mijn brievenbus, dat er vanochtend om acht uur een verpleegster van de prikdienst langs is geweest maar dat ik niet thuis was. Maar mijn huis stond al een half jaar leeg
![]()
.
Tell me more.quote:Op dinsdag 31 mei 2011 22:22 schreef Tegan het volgende:
Ah, dat komt goed. Ik kan wel hard werken
.
quote:Op dinsdag 31 mei 2011 22:23 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Ik heb ook weleens iemand langsgehad voor de vioolrepetitie
Wel jammer dat ik 'm niet binnengelaten heb, heb ze later horen spelen bij mijn broer (daar was die vioolrepetitie wél, 'k woon in de oude kamer van zijn vriendin) en dat klonk best goedquote:
* AirwiN noteert: harde werker met weinig fantasiequote:Op dinsdag 31 mei 2011 22:25 schreef Tegan het volgende:
Nou ja eh. Dat was het wel ehm. Dat ik hard kan werken enzo.
Ja dat klopt wel een beetje. Als in, ik ben echt het tegenovergestelde van creatiefquote:Op dinsdag 31 mei 2011 22:28 schreef AirwiN het volgende:
[..]
* AirwiN noteert: harde werker met weinig fantasie
Daar komen we vast wel uit. Al vraag ik me inmiddels wel af hoe je er ook al weer uit zag. Jij met je anonimiteit enzo.quote:Op dinsdag 31 mei 2011 22:29 schreef Tegan het volgende:
Ja dat klopt wel een beetje. Als in, ik ben echt het tegenovergestelde van creatief.
Die ene foto heb je niet bewaardquote:Op dinsdag 31 mei 2011 22:35 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Daar komen we vast wel uit. Al vraag ik me inmiddels wel af hoe je er ook al weer uit zag. Jij met je anonimiteit enzo.
Nee, dat getuigt van stalkgedrag en dat imago wil ik niet.quote:
Dan zou je idd geen kans meer makenquote:Op dinsdag 31 mei 2011 22:46 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Nee, dat getuigt van stalkgedrag en dat imago wil ik niet.
Ik vraag me dan af of ze ook op haar gezicht 'ontvangt'.quote:Op dinsdag 31 mei 2011 22:53 schreef KomtTijd... het volgende:
rechtermuis->opslaan als->cumonmyfingers.jpg,
!
Volgens mij hebben we die wederzijdse ambitie al min of meer uitgesproken, en toch weet ik het antwoord niet.quote:Op dinsdag 31 mei 2011 22:57 schreef Tegan het volgende:
Dat soort antwoorden weten alleen neukpartners hoor.
Nouja, dat antwoord weet je dus pas tien minuten vantevoren ofzo.quote:Op dinsdag 31 mei 2011 22:58 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Volgens mij hebben we die wederzijdse ambitie al min of meer uitgesproken, en toch weet ik het antwoord niet.
Dat rond ik af naar een 'ja'.quote:Op dinsdag 31 mei 2011 22:59 schreef Tegan het volgende:
Nouja, dat antwoord weet je dus pas tien minuten vantevoren ofzo.
Centjes FTW!quote:Op woensdag 1 juni 2011 08:45 schreef CherryLips het volgende:
Nieuwe opdracht gekregenGeen weekend maar wel centjes
quote:Mouse To Mouse Resuscitation
PET STORE | WY, USA
(An irate customer comes flying through the door and slams a soaking wet, dead hamster on the counter. I recognize her as a woman I had sold a hamster to an hour ago.)
Me: “Oh my goodness what happened?!”
Customer: “I took this hamster home and he didn’t even live 10 minutes!”
Me: “Why is he all wet?”
Customer: “From being in the aquarium! He swam for awhile, but then he just dropped dead!
Me: “I’m sorry, are you telling me you put him in an aquarium full of water?”
Customer: “You told me hamsters can live in aquariums! You said I didn’t need to buy a cage specifically for hamsters!”
Me: “Hamsters can live in an aquarium, but not in water! When you were picking him out didn’t you notice the others are in empty aquariums with bedding?”
Customer: “You told me he could live in an aquarium! I demand a new hamster! One that is alive!”
Me: “I really don’t think any of our animals are going to work out for you.”
Hand voor je mond!quote:
oooh sorryquote:
doet het hier ook primaquote:Op woensdag 1 juni 2011 08:49 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Meubels FTW
Nou ja, wasmachine en goede matras en tweedehands- en Ikea-meuk
Ga vanmiddag naar de meubelboulevard. Wilde eigenlijk een bankstel van Marktplaats halen ofzo, maar hier in de omgeving staan er alleen maar oude mensjes-banken op. En laatst was ik bij de Kringloop en toen zaten er nog lijkvlekken op ofzoquote:Op woensdag 1 juni 2011 09:04 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
doet het hier ook prima
op m'n bank na dan, die komt bij een gewone meubelboer vandaan. en wordt volgende week vrijdag gebracht
Nu m'n bed nog. item met 16-18 weken levertijd gaat eerder hier staan dan het item dat 6 weken levertijd zou hebben
Zoiets wordt het ook hier.quote:Op woensdag 1 juni 2011 09:05 schreef rhubarbje het volgende:
eigenlijk alles in mijn huis komt van ikea
alles wat er niet vandaan komt heb ik gejat bij mijn ouders
Behalve mijn bed, dat is gemaakt van pallets![]()
De klippanquote:Op woensdag 1 juni 2011 09:29 schreef rhubarbje het volgende:
ik heb een stoffenbank (van ikea) met 2 hoezen
de hoes kan gewoon in de was en ik wissel ze af en was ze dan
en heb vlekkensprayspul van vanish of hoe heet dat roze merk?
dat werkt opzich ook wel
Mijn bank is wit dus je ziet ondertusse wel wat vlekjes maar in gedempt licht ziet ie er prima uit
net als ik
quote:Op woensdag 1 juni 2011 09:31 schreef Tegan het volgende:
Ja, daar dacht ik ook aan, om gewoon twee hoezen te kopen. Wil overigens toch een donkere bank.
@CL: Ik snap nu eindelijk je tv-opmerking. Ik bedoelde de hoogte van het tv-meubel, niet de grootte van de tv.
haha ik had de klippan op mijn studentenkamer en die lag best okequote:
Oja die was ook wel mooi.quote:Op woensdag 1 juni 2011 09:34 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
haha ik had de klippan op mijn studentenkamer en die lag best oke
ik heb nu de pfoe...
moest het ff opzoeken maar ik heb de ektorp
Die wil ik kopen. Welke maat heb je?quote:Op woensdag 1 juni 2011 09:34 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
haha ik had de klippan op mijn studentenkamer en die lag best oke
ik heb nu de pfoe...
moest het ff opzoeken maar ik heb de ektorp
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I bet I'm helium, I never get chemistry with anyone...
(╯°□°)╯︵ ┻━┻
"Unicorns don't whinny, they just open their mouths and Enya falls out" GWS
quote:Op woensdag 1 juni 2011 09:40 schreef JoeBravo het volgende:
ik ben verliefdDat doet mij dus helemaal niksSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Tap tap tap
en dat doet mij dan weer helemaal niksquote:Op woensdag 1 juni 2011 09:45 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Dat doet mij dus helemaal niks
[ afbeelding ]
ik heb precies dezequote:
Ik hou ook van iets strakkers dan dat, maar het ging me meer om het trapje ervoor :p Mini-bibliotheekquote:
die wou ik eerst ook een!quote:Op woensdag 1 juni 2011 09:45 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Dat doet mij dus helemaal niks
[ afbeelding ]
ja die wou ik ook eerst die expeditquote:Op woensdag 1 juni 2011 09:51 schreef CherryLips het volgende:
Ik wil een roze of witte Lack-kast van IkeaMaar die staan niet op de site.
Of een expedit.
Hm, dat is wel minder. Dat hij zo goedkoop was was uiteraard het grootste pluspunt...quote:Op woensdag 1 juni 2011 09:49 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
ik heb precies deze
http://www.ikea.com/nl/nl/catalog/products/S09875841
hij is ideaal voor dutjes en op liggen maar zitten minder
die kussen in de rug zijn bij mij (na bijna 3 jaar nu denk ik? of 2 jaar? hoe lang woon ik hier?) helemaal ingezakt
Mijn vriendje zit nooit op de bank omdat hij hem stom vindhij heeft zijn eigen stoel
Dus ik weet eigenlijk niet of ie wel zo'n goeie keus is (voor het bedrag wel... ik bedoel hij kost bijna niks... maar als je meer geld hebt zou ik even verder kijken)
Eigenlijk wil ik weer een nieuwe... maar dan een echte bank en weer een goedkope die na een paar jaar niet meer helemaal oke is
voor een goedkope bank voldoet ie wel hoor!!!quote:Op woensdag 1 juni 2011 09:52 schreef Tegan het volgende:
[..]
Hm, dat is wel minder. Dat hij zo goedkoop was was uiteraard het grootste pluspunt...
Dat gevaar blijft als je naar de Ikea gaatquote:Op woensdag 1 juni 2011 09:54 schreef Tegan het volgende:
De expedit vind ik iets te strak, en 9048534 mensen die ik ken hebben die al.
Heb liever zoiets dan.
[ afbeelding ]
Keer drie en dan met deuren. Ga gewoon even kijken wat Ikea allemaal heeft...
welke is dat?quote:Op woensdag 1 juni 2011 09:54 schreef Tegan het volgende:
De expedit vind ik iets te strak, en 9048534 mensen die ik ken hebben die al.
Heb liever zoiets dan.
[ afbeelding ]
Keer drie en dan met deuren. Ga gewoon even kijken wat Ikea allemaal heeft...
M'n tante heeft hem ook en het is volgens mij echt zo'n bank waar je heerlijk op kunt hangen maar niet normaal op kunt zitten omdat je letterlijk inzakt en binnen 5 minuten ligt te pittenquote:Op woensdag 1 juni 2011 09:55 schreef Tegan het volgende:
K. Ik vond hem namelijk best wel heerlijk zitten toen ik er vorig jaar in Ikea Breda op zat...
Ja okquote:Op woensdag 1 juni 2011 09:55 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Dat gevaar blijft als je naar de Ikea gaat
ja dat was in het begin ook best welquote:Op woensdag 1 juni 2011 09:55 schreef Tegan het volgende:
K. Ik vond hem namelijk best wel heerlijk zitten toen ik er vorig jaar in Ikea Breda op zat...
Het was een Google search op 'dark bookcase'. Maar mijn idee was idd drie Billy's en dan met deuren, maar ze moeten borden en glazen kunnen dragen...quote:Op woensdag 1 juni 2011 09:56 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
welke is dat?
lijkt op mijn billys?
Ik heb 3 billys in verschillende maten en dan de planken allemaal op verschillende hoogte gehangen zodat je van die verspringende vakken hebt
Maar ze zitten vol![]()
kak kast
En ik wil niet nog meer kasten... voor je het weet slibt mijn hele huis dicht met kasten
ik hang idd altijdquote:Op woensdag 1 juni 2011 09:56 schreef CherryLips het volgende:
[..]
M'n tante heeft hem ook en het is volgens mij echt zo'n bank waar je heerlijk op kunt hangen maar niet normaal op kunt zitten omdat je letterlijk inzakt en binnen 5 minuten ligt te pitten
mijn billys staan helemaal vol met boeken (en dan er boven op nog meer boeken haha) en hij stort niet in... moet kunnen dan toch?quote:Op woensdag 1 juni 2011 09:57 schreef Tegan het volgende:
[..]
Het was een Google search op 'dark bookcase'. Maar mijn idee was idd drie Billy's en dan met deuren, maar ze moeten borden en glazen kunnen dragen...
witte expedit met bureau hierquote:Op woensdag 1 juni 2011 09:51 schreef CherryLips het volgende:
Ik wil een roze of witte Lack-kast van IkeaMaar die staan niet op de site.
Of een expedit.
De trendhopper heeft hem ookquote:Op woensdag 1 juni 2011 09:56 schreef Tegan het volgende:
[..]
Ja ok. Maar bij de expedit valt het geloof ik echt heel erg op. Andere boekenkasten zijn meer een gemiddeld ontwerp zeg maar.
Staat er bij de Ikea geen max. draagkracht bij onder specificaties?quote:Op woensdag 1 juni 2011 09:57 schreef Tegan het volgende:
[..]
Het was een Google search op 'dark bookcase'. Maar mijn idee was idd drie Billy's en dan met deuren, maar ze moeten borden en glazen kunnen dragen...
Ik heb nu twee lage zelfgemaakte Billy's (nou ja, heeft m'n vader gemaakt) en die puilen uit van boeken. Het kastje waar m'n aquarium eerst stond staat ook al vol boeken, in dozen naast m'n kast zitten allemaal boeken, er staat een stapel boeken naast de boekenkast en in de kelder staat nog een doos met boeken die weg moesten maar die niemand wilde hebben, ook de Kringloop nietquote:Op woensdag 1 juni 2011 09:59 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
mijn billys staan helemaal vol met boeken (en dan er boven op nog meer boeken haha) en hij stort niet in... moet kunnen dan toch?
Mijn zus zei dat ik het gewoon moest navragen bij de Ikea en daar weten ze datquote:Op woensdag 1 juni 2011 10:02 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Staat er bij de Ikea geen max. draagkracht bij onder specificaties?
naja je moet hem zelf timmeren he...quote:Op woensdag 1 juni 2011 10:04 schreef Tegan het volgende:
[..]
Mijn zus zei dat ik het gewoon moest navragen bij de Ikea en daar weten ze dat. De twee Billy's van mijn zus zijn niet echt stevig...
Herkenbaar, zo irritantquote:
Mn UI staat er gewoon hoor.quote:Op woensdag 1 juni 2011 14:01 schreef Lolaatje het volgende:
[..]
Herkenbaar, zo irritant.
Waar is je UI?
Je had gewoon je ogen dicht!quote:
Middagdutje!quote:Op woensdag 1 juni 2011 14:29 schreef Grrrrrrrr het volgende:
De dilemma's van een woensdagmiddag: nuttige dingen doen of middagdutje om uitgerust naar feestje te gaan vanavond...
Naast de knoflook!quote:Op woensdag 1 juni 2011 14:01 schreef Lolaatje het volgende:
[..]
Herkenbaar, zo irritant.
Waar is je UI?
2 huldigingen!quote:Op woensdag 1 juni 2011 15:48 schreef KomtTijd... het volgende:
Lekker bezig!
De huldiging op onze eigen vestiging vandaag was ook wel iets toffer als die van maandag trouwens.
Net wakker.quote:
Jeuj Rhu!quote:Op woensdag 1 juni 2011 15:37 schreef rhubarbje het volgende:
Zo!
7 voor dat verslag ding dat ik moest verdedigen
en het maximale aantal uren uit die baan gesleept!
goeie dag vandaag!
Zaterdag EN zondag?quote:Op woensdag 1 juni 2011 18:55 schreef DrMarten het volgende:
Weekend
Lang leve de overheid voor 2 dagen vrij
Ikea bezorgd! Ga ik iig doen, want anders is het onmogelijk enzo...quote:Op woensdag 1 juni 2011 13:58 schreef Q. het volgende:
Ik moet ook nog eens een nieuwe kast hebben hier. Eigenlijk wel meer dan één. Gedoe als je geen auto heb.
Die plannen waren er, en nu niet meer. Woningbouw had me alleen verteld dat die plannen er momenteel niet zijn, en die cv-kerel zei dus dat tijdje terug (lees: paar jaar) die plannen er wel waren dus). Verder, als ik moet verhuizen dan krijg ik gewoon een vergoeding hoor, want ik heb net alles geverft, en dan moet ik zelf accoord gaan met de nieuwe woning, dus dan zeg ik alleen ja tegen een upgrade of een flinke huurverlaging natuurlijk...quote:Op woensdag 1 juni 2011 12:26 schreef Lolaatje het volgende:
Waren er toen plannen of heeft men die plannen nog steeds? Is wel fijn duidelijk over gecommuniceerd dan.
En tot hij langs is geweest heb je dus ook geen warm water?
Ik had in mijn oude huis de Expedit met 5 x 5 vakken. Je ziet de kast inderdaad heel vaak, maar juist omdat je hem op je eigen manier kunt inrichten (mijn Barbapapa spaarpot was het pronkstuk in die kast) vond ik het zelf niet storend. Maar de Billy lijkt me wel praktischer, zeker met deuren (en de Expedit is een onwijze stofvanger).
Voor hier heb ik één of andere antieke kast op de kop getikt die ik nog op moet knappen.
Oh, lijkt me ook klote zeg. Gaat het nu wat beter met je pa en met jouquote:Op woensdag 1 juni 2011 21:11 schreef CherryLips het volgende:
Pfff, vanmiddag naar de Ikea en de Makro, krijgt m'n vader ineens een rolberoerte ofzo, ik dacht echt even dat hij zou omvallenToen hij even buiten had gezeten, ging het wel weer maar hij voelt zich nog steeds niet lekker. Ik trap hem zo even naar de HAP maar dat vindt hij weer overdreven. Mijn eetlust was in ieder geval gelijk weg
En de helft van onze TV.quote:Op woensdag 1 juni 2011 22:35 schreef rhubarbje het volgende:
En omg T waar ga je die tv laten? die is minstens 4 keer mijn tv
Hoeveel inch is dat?quote:Op woensdag 1 juni 2011 22:37 schreef AirwiN het volgende:
[..]
En de helft van onze TV.
Ben je zo aan gewend T.
46, maar ik overdrijf graag.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |