T-Mobile.quote:
Een echte klassieker!quote:
Ik zou ook vragen of 'ie even op je spatiegebruik wil lettenquote:Op zondag 29 mei 2011 21:36 schreef rhubarbje het volgende:
Stageverslag af!
Nu alleen nog iemand zo gek krijgen dat ie alle 62 bladzijdes gaat nalezen op dt fouten
De eind beoordelaar geeft nederlands
Hoeveel tietenfoto's van jezelf heb je er voor over? Eén per pagina of één per dt fout?quote:Op zondag 29 mei 2011 21:36 schreef rhubarbje het volgende:
Stageverslag af!
Nu alleen nog iemand zo gek krijgen dat ie alle 62 bladzijdes gaat nalezen op dt fouten
De eind beoordelaar geeft nederlands
Want beoordelaar is een woordquote:Op zondag 29 mei 2011 21:41 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Ik zou ook vragen of 'ie even op je spatiegebruik wil letten
In de context van die ene zin zou het eindbeoordelaar moeten zijn.quote:
Eens, maar taalkundig is er niks mis mee. Zal wel zo'n woord van onder de rivieren zijn.quote:
Waarom reageer je dan niet op mijn aanbod? Ik kan vanavond nog beginnen.quote:Op zondag 29 mei 2011 22:42 schreef rhubarbje het volgende:
nou ja ik ben al lang blij dat ie af is
Hoewel ik misschien niet mee kan doen aan de diploma uitreiking van dit jaar
Ik ben dan wel afgestudeerd voor de zomer, maar net te laat want dan zijn de cijfers niet op tijd...
Het gaat er echt om spannen
Nou ja, volgend jaar je diploma krijgen is ook leuk natuurlijk. Samen met allemaal onbekenden.quote:
verslag hoeft nog niet af dus als mama dat deze week doet is tijd zatquote:Op zondag 29 mei 2011 22:50 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Nou ja, volgend jaar je diploma krijgen is ook leuk natuurlijk. Samen met allemaal onbekenden.
Hier, gevangen in een quote.quote:
Die is er vandoor met mijn animo, liggen op het strand vandaag.quote:
Ik vond al dat ze naar elkaar lonkte gisterenavond.quote:Op maandag 30 mei 2011 10:01 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Die is er vandoor met mijn animo, liggen op het strand vandaag.
* Kuukske schreeuwt in Qs oor.quote:Op maandag 30 mei 2011 10:03 schreef Q. het volgende:
Mijn oor zit dicht, ik hoor verdomd weinig. Wel lekker rustig.
Jouw zin liep er dan ook nogal sletterig bij, dat je haar zo de deur uit laat gaan!quote:Op maandag 30 mei 2011 10:02 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Ik vond al dat ze naar elkaar lonkte gisterenavond.
Roddelen!quote:Op maandag 30 mei 2011 10:03 schreef Q. het volgende:
Mijn oor zit dicht, ik hoor verdomd weinig. Wel lekker rustig.
Ik hoorde dat hij met Anja van de administratie gespot is in het restaurant! Die is toch getrouwd?quote:
Ze is ontzettend eigenwijs.quote:Op maandag 30 mei 2011 10:06 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Jouw zin liep er dan ook nogal sletterig bij, dat je haar zo de deur uit laat gaan!
Neuh, ik was op een "Huldiging" in Den Haag.quote:Op maandag 30 mei 2011 15:26 schreef rhubarbje het volgende:
Het is hier wel weer rustig zeg
iedereen ligt zeker in de zon?
ooh wat jammerquote:Op maandag 30 mei 2011 16:08 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Neuh, ik was op een "Huldiging" in Den Haag.
Blijkbaar is de belangstelling voor europese kampioenschappen zuinig rijden toch iets minder dan voor voetbal [ afbeelding ]
Druk bezig met nuttige zaken.quote:Op maandag 30 mei 2011 15:26 schreef rhubarbje het volgende:
Of een pc met monitor die wat hogere resoluties aan kunnenquote:Op maandag 30 mei 2011 17:19 schreef CherryLips het volgende:
in een excelbestand from hell. jezus zeg. ik moet een beamer aanschaffen om alle nuttige columns fatsoenlijk in beeld te krijgen.
Print het uit! Of is het 20983 pagina's ofzo?quote:Op maandag 30 mei 2011 17:29 schreef rhubarbje het volgende:
of zo twee computerschermen?
Ik zie dat een beetje geek dat altijd heeft
Ik staar nu al zo'n 30 minuten naar een tekst waar ik wat zinnigs over moet tikken maar ik zie alleen maar letters zeg maar
Geen samenhangend geheel dat ik kan begrijpen of zo
In kantooromgevingen is het ook al lang geen uitzondering meer.quote:Op maandag 30 mei 2011 17:29 schreef rhubarbje het volgende:
of zo twee computerschermen?
Ik zie dat een beetje geek dat altijd heeft
Dat klinkt alsof je 'leeg' bent en rust nodig hebtquote:Ik staar nu al zo'n 30 minuten naar een tekst waar ik wat zinnigs over moet tikken maar ik zie alleen maar letters zeg maar
Geen samenhangend geheel dat ik kan begrijpen of zo
Jaquote:Op maandag 30 mei 2011 17:30 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Print het uit! Of is het 20983 pagina's ofzo?
zometeen gaan we uit eten!quote:Op maandag 30 mei 2011 17:32 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
In kantooromgevingen is het ook al lang geen uitzondering meer.
[..]
Dat klinkt alsof je 'leeg' bent en rust nodig hebt
Bij mij helaas wel. Nu snap ik best dat ze niet veel zin hebben om te investeren in een student die 1 dag per week langs komt en toch al een 24" 3:4 scherm voor zijn neus heeft, maar het zou wel verrekte handig zijn.quote:Op maandag 30 mei 2011 17:32 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
In kantooromgevingen is het ook al lang geen uitzondering meer.
Dan worden de lettertjes te klein voor m'n oude oogjesquote:Op maandag 30 mei 2011 17:23 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Of een pc met monitor die wat hogere resoluties aan kunnen
Ik wil het ook wel. Maar dat zou m'n zwager nog regelen. Zei ie in september.quote:Op maandag 30 mei 2011 17:35 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Bij mij helaas wel. Nu snap ik best dat ze niet veel zin hebben om te investeren in een student die 1 dag per week langs komt en toch al een 24" 3:4 scherm voor zijn neus heeft, maar het zou wel verrekte handig zijn.
Je moet geen full hd scherm kopen van 17 inch nee. Maar er ging een wereld voor me open toen ik mijn 24' kocht.quote:Op maandag 30 mei 2011 17:50 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Dan worden de lettertjes te klein voor m'n oude oogjes
drie jaar oud, dus jaquote:Op maandag 30 mei 2011 17:53 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Je moet geen full hd scherm kopen van 17 inch nee. Maar er ging een wereld voor me open toen ik mijn 24' kocht.
Was jouw pc sowieso niet een oud lijk?
Oh, dat valt toch nog wel mee voor een tik/surfmachine?quote:
Ik werk erop he, ding staat doordeweeks van 8 uur 's ochtends tot 12 uur 's avonds aan, en in het weekend vaak ookquote:Op maandag 30 mei 2011 17:57 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Oh, dat valt toch nog wel mee voor een tik/surfmachine?
Ik bedoel eigenlijk dat zolang alles het nog doet het wel moet voldoen, tenzij je destijds de meest verouderde troep hebt gekocht die er te krijgen wasquote:Op maandag 30 mei 2011 17:59 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik werk erop he, ding staat doordeweeks van 8 uur 's ochtends tot 12 uur 's avonds aan, en in het weekend vaak ook
O nee, het was toen wel een degelijk apparaat voor die tijdquote:Op maandag 30 mei 2011 18:03 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Ik bedoel eigenlijk dat zolang alles het nog doet het wel moet voldoen, tenzij je destijds de meest verouderde troep hebt gekocht die er te krijgen was
Ja, hoef ik 16% minder BTW te betalen, dus bij aankoop merk ik er niks van.quote:Op maandag 30 mei 2011 18:14 schreef rhubarbje het volgende:
Kun jij dat dan van de belasting aftrekken en zo?
omdat je hem nodig hebt voor werk?
Ik ga proberen of ik 'm over kan nemen. Ze gaan op mijn werk toch breedbeeldschermen neerzetten.quote:Op maandag 30 mei 2011 17:51 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik wil het ook wel. Maar dat zou m'n zwager nog regelen. Zei ie in september.
Ik heb nu ook breedbeeld, maar heb liever twee vierkante schermen denk ik.quote:Op maandag 30 mei 2011 18:19 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Ik ga proberen of ik 'm over kan nemen. Ze gaan op mijn werk toch breedbeeldschermen neerzetten.
Ik was aan het klussenquote:Op maandag 30 mei 2011 15:26 schreef rhubarbje het volgende:
Die van mij is al twee jaar 24/7 aan, trekt hij prima. Mooi dingquote:Op maandag 30 mei 2011 18:02 schreef rhubarbje het volgende:
die van mij de laatste maanden ook en dat trekt ie toch niet fantastisch moet ik zeggen
Nou ja in de zomervakantie mag ie in een la of zo haha
*YAY*quote:Op maandag 30 mei 2011 22:07 schreef Tegan het volgende:
[..]
Ik was aan het klussen.
[..]
Die van mij is al twee jaar 24/7 aan, trekt hij prima. Mooi ding.
Klusupdate.
- Woonkamer is wit. Alleen nog de vloer en de kozijnen en dan is de woonkamer af
.
- Laminaat gehaald en naar boven getild.
- Erachter gekomen dat de enige persoon van wie ik wist dat hij in mijn flat woonde schuin tegenover me woont. Dus nu ken ik drie van de acht oid bewoners van mijn verdieping al
.
(Hij was aan het flirten met mijn en dus zijn buurmeisje, there goes my chance at a fuckbuddy
.)
- Gratis geshopt bij mijn zus die net een nieuw huis heeft en alles dubbel![]()
.
Donderdag tot zaterdag nog hard klussen en dan is hij meubelklaar denk ik.
Tofquote:Op maandag 30 mei 2011 22:07 schreef Tegan het volgende:
[..]
Ik was aan het klussen.
[..]
Die van mij is al twee jaar 24/7 aan, trekt hij prima. Mooi ding.
Klusupdate.
- Woonkamer is wit. Alleen nog de vloer en de kozijnen en dan is de woonkamer af
.
- Laminaat gehaald en naar boven getild.
- Erachter gekomen dat de enige persoon van wie ik wist dat hij in mijn flat woonde schuin tegenover me woont. Dus nu ken ik drie van de acht oid bewoners van mijn verdieping al
.
(Hij was aan het flirten met mijn en dus zijn buurmeisje, there goes my chance at a fuckbuddy
.)
- Gratis geshopt bij mijn zus die net een nieuw huis heeft en alles dubbel![]()
.
Donderdag tot zaterdag nog hard klussen en dan is hij meubelklaar denk ik.
Je zoekt er nog één?quote:Op maandag 30 mei 2011 22:07 schreef Tegan het volgende:
.)
Heeft die zuinige auto van jullie wel een achterbank waarop je kan neuken?quote:Op maandag 30 mei 2011 22:30 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Je zoekt er nog één? [ afbeelding ]
Helaas niet. Maar nu je het zegt, als wereldkampioen is mijn marktwaarde natuurlijk wel gestegen!quote:Op maandag 30 mei 2011 22:33 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Heeft die zuinige auto van jullie wel een achterbank waarop je kan neuken? [ afbeelding ]
Niet zomaar een natuurlijkquote:Op maandag 30 mei 2011 22:30 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Je zoekt er nog één? [ afbeelding ]
Ik maar zoeken naar een krullebol in de filmpjes en de plaatjes. Maar niks hoor.quote:Op maandag 30 mei 2011 22:36 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Helaas niet. Maar nu je het zegt, als wereldkampioen is mijn marktwaarde natuurlijk wel gestegen!
quote:
Ik dacht..(ken je alleen van die kleine foto's) dat. Zei tegen Lit, zij lijkt er wel erg veel op.quote:Op dinsdag 31 mei 2011 08:07 schreef Kuukske het volgende:
Hé maar Bengels. Zaten jullie ook op dat terras zondag, of zijn jullie ons voorbij gelopen? Ik vind het irritant dat ik jullie misschien gezien heb maar niet sociaal heb gezwaaid enzo.
Lol. Mja, dat waren wij. dan heb ik alleen overduidelijk niet verder gekeken dan m'n neus lang was, want ik heb jullie niet gezien.quote:Op dinsdag 31 mei 2011 08:14 schreef Bengeltje het volgende:
Ik dacht..(ken je alleen van die kleine foto's) dat. Zei tegen Lit, zij lijkt er wel erg veel op.
Als dat zo is dan zaten we bijna naast je. Jullie met een man of uhmm 7?8? Naast een vrouw met kind? En wij zaten achter de man (JD?) die daar weer naast zat, met de rug naar ons toe. Jas over de leuning, uhm tekst erin iets met essentials of zo.Maar we kunnen ons dus vergissen.
Leuk je gezien te hebben.quote:Op dinsdag 31 mei 2011 08:17 schreef Kuukske het volgende:
Lol. Mja, dat waren wij. dan heb ik alleen overduidelijk niet verder gekeken dan m'n neus lang was, want ik heb jullie niet gezien..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |