Niet eens over de iephop.quote:
en de g uitverkochtquote:Op zondag 29 mei 2011 21:19 schreef sbientje het volgende:
de rr-en waren in de aanbieding in belhie, aan isabelle te horen.
Hij is zo snel op zijn pik getrapt. Roemjana moet die ook maar eens afbijten.quote:Op zondag 29 mei 2011 21:19 schreef roos85 het volgende:
Laurent kan zo lekker dramaqueen achtig reageren
dat jaquote:Op zondag 29 mei 2011 21:19 schreef Pheno het volgende:
[..]
Hij is zo snel op zijn pik getrapt. Roemjana moet die ook maar eens afbijten.
ze is die van koen aan t verteren, ghehequote:Op zondag 29 mei 2011 21:19 schreef Pheno het volgende:
[..]
Hij is zo snel op zijn pik getrapt. Roemjana moet die ook maar eens afbijten.
Zelfkennis van onze ies.quote:Op zondag 29 mei 2011 21:21 schreef fazzal het volgende:
Wij vrouwen zijn wat meer labiel, whahaha, echt? *grinnik*
amenquote:Op zondag 29 mei 2011 21:21 schreef Amsel het volgende:
Ik ben dat man-vrouw-geneuzel van Isabel zo zat. Ik ben haar geneuzel sowieso zat eigenlijk.
dit was ik eigenlijk wel met haar eens, ik zie ook liever een man dansenquote:Op zondag 29 mei 2011 21:21 schreef Amsel het volgende:
Ik ben dat man-vrouw-geneuzel van Isabel zo zat. Ik ben haar geneuzel sowieso zat eigenlijk.
quote:Op zondag 29 mei 2011 21:23 schreef Amsel het volgende:
Neehoor Isabel, jij moet nooit janken zeker. Tsk.
erg hequote:Op zondag 29 mei 2011 21:21 schreef fazzal het volgende:
Wij vrouwen zijn wat meer labiel, whahaha, echt? *grinnik*
En dan is Miss Piggy als personage nog slim en to the point! Dat mist Liekequote:
je hebt helemaal gelijkquote:Op zondag 29 mei 2011 21:24 schreef Pheno het volgende:
[..]
En dan is Miss Piggy als personage nog slim en to the point! Dat mist Lieke
Die open deurvragen van haar, I'm still crying.quote:
de roze jurk staat piggy nog beter:quote:Op zondag 29 mei 2011 21:24 schreef Pheno het volgende:
[..]
En dan is Miss Piggy als personage nog slim en to the point! Dat mist Lieke
quote:Op zondag 29 mei 2011 21:25 schreef roos85 het volgende:
[..]
de roze jurk staat piggy nog beter:
[ afbeelding ]
Een heldin: "hhhhhhhhaaaaaaaaaaaaayaaaay" karatechop!quote:Op zondag 29 mei 2011 21:25 schreef roos85 het volgende:
[..]
de roze jurk staat piggy nog beter:
[ afbeelding ]
Angelo is erg goed.quote:
Ik wel, maar het was allemaal wat zwaar en niet snappy genoeg, bij gebrek aan betere uitdrukkingen hiervoor.quote:
ik vind hem ook geweldig, wat kan die jongen dansen zeg. En hij heeft ook een heel top uitstralingquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |