+1quote:Op zondag 29 mei 2011 22:03 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Het is een battle. Klaar. Je wilt toch winnen? Dan gooi je alles erin; flauw of niet.
Rinus heeft sowieso wat gewonnen, hij heeft zichzelf voor het Nederlandse publiek op de kaart gezet, ik mag hopen dat hij in het nieuwe SYTYCD-seizoen mee mag doen!quote:Op zondag 29 mei 2011 22:03 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Het is een battle... en volgens mij is zojuist Rinus zijn ass serieus gekickt... al vind ik hem ook tof
Zoiets wordt natuurlijk niet spontaan bedacht, dat doet (Isabelle met) de productie. Dit is allemaal van tevoren uitgedacht en dat vind ik gewoon wat flauw. Echt een eerlijke wedstrijd is het zo niet meer. Maargoed, dat was het toch al nooit, vanaf aflevering 1 was wel duidelijk dat Isabelle naar de finale gingquote:Op zondag 29 mei 2011 22:03 schreef ChipsZak. het volgende:
Het is een battle. Klaar. Je wilt toch winnen? Dan gooi je alles erin; flauw of niet.
quote:Op zondag 29 mei 2011 22:03 schreef WillemijnB het volgende:
Sorry hoor, maar je kunt ook overdrijven door echt alles te doen om stemmen te winnen!Já het was gaaf, já het was stoer, maar eerlijk? Neuh, dat vind ik toch echt niet!
Ja, dat zeker. Ik hoop het ook.quote:Op zondag 29 mei 2011 22:04 schreef Pheno het volgende:
[..]
Rinus heeft sowieso wat gewonnen, hij heeft zichzelf voor het Nederlandse publiek op de kaart gezet, ik mag hopen dat hij in het nieuwe SYTYCD-seizoen mee mag doen!
Ik geloof gewoon wel dat ze dit samen heeft verzonnen met haar team....quote:Op zondag 29 mei 2011 22:05 schreef Amsel het volgende:
[..]
Zoiets wordt natuurlijk niet spontaan bedacht, dat doet (Isabelle met) de productie. Dit is allemaal van tevoren uitgedacht en dat vind ik gewoon wat flauw. Echt een eerlijke wedstrijd is het zo niet meer. Maargoed, dat was het toch al nooit, vanaf aflevering 1 was wel duidelijk dat Isabelle naar de finale ging
Dat geldt toch voor alle choreografen (en dansers) lijkt mequote:Op zondag 29 mei 2011 22:04 schreef Pheno het volgende:
[..]
Rinus heeft sowieso wat gewonnen, hij heeft zichzelf voor het Nederlandse publiek op de kaart gezet,
Laurent en Koen en Roemjana deden al mee. En Shaker is duidelijk niet geliefdquote:Op zondag 29 mei 2011 22:06 schreef Lonewolf2003 het volgende:
[..]
Dat geldt toch voor alle choreografen (en dansers) lijkt me
Lieke wins! Flawless Victory!quote:
oké, ik heb al die andere dans battles gedoe nog nooit gezienquote:Op zondag 29 mei 2011 22:07 schreef Pheno het volgende:
[..]
Laurent en Koen en Roemjana deden al mee. En Shaker is duidelijk niet geliefd
De dansers zijn over het algemeen ook vrij oude bekenden
Dat vond ik wel vaak met de muziek, had het idee dat ze in overleg de muziek mocht uitkiezen voor haar choreos, zoals vorige week. I did it my way, had ze voor de laatste aflevering willen bewaren die choreo. Een choreo kan niet zomaar op alle nummers uitgevoerd worden.quote:Op zondag 29 mei 2011 22:05 schreef Amsel het volgende:
[..]
Zoiets wordt natuurlijk niet spontaan bedacht, dat doet (Isabelle met) de productie. Dit is allemaal van tevoren uitgedacht en dat vind ik gewoon wat flauw. Echt een eerlijke wedstrijd is het zo niet meer. Maargoed, dat was het toch al nooit, vanaf aflevering 1 was wel duidelijk dat Isabelle naar de finale ging
Het is een populariteitsshow. She wins.quote:Op zondag 29 mei 2011 22:10 schreef Kidney_bean01 het volgende:
Isabelle zegt: 'het gaat mij om de TEAMSPIRIT!'
maar ja......... ze wil wel even in de laatste dans ZELF de show stelen!!! En zelfs DAN gaat ze nog stemmers manipuleren 'ja ik danste voor mijn twee kleine kinderen, die hebben mij nog nooit zien dansen en ik vertrek morgen voor 3 maanden naar Santiago de Compostella...
werkelijk waar, ik vind haar echt verschrikkelijk!!! Weet precies hoe ze zich moet gedragen om stemmen te winnen...ik snap niet dat mensen daar niet doorheen kijken!
erg hequote:Op zondag 29 mei 2011 22:10 schreef Kidney_bean01 het volgende:
Isabelle zegt: 'het gaat mij om de TEAMSPIRIT!'
maar ja......... ze wil wel even in de laatste dans ZELF de show stelen!!! En zelfs DAN gaat ze nog stemmers manipuleren 'ja ik danste voor mijn twee kleine kinderen, die hebben mij nog nooit zien dansen en ik vertrek morgen voor 3 maanden naar Santiago de Compostella...
werkelijk waar, ik vind haar echt verschrikkelijk!!! Weet precies hoe ze zich moet gedragen om stemmen te winnen...ik snap niet dat mensen daar niet doorheen kijken!
Net een bulldog he.quote:Op zondag 29 mei 2011 22:13 schreef Sequencial het volgende:
Wat een enge vrouw is die Tabatha, brrrr
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |