Je zit achter Wesley Sneijder aan?quote:Op zondag 29 mei 2011 21:44 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik wil geen synthetisch zwart, blauw zwart
en als je je klaar maakt na carnaval heb je er vast een teveel opquote:Op zondag 29 mei 2011 21:45 schreef Samzz het volgende:
[..]
Als ik me klaarmaak voor carnaval, heb ik nog niks op
Jaquote:
quote:Op zondag 29 mei 2011 21:47 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja
Alleen val ik op mannen met haar die ook nog groter zijn dan ik ben.
Van mezelf heb ik bruin zwart dus zoveel scheelt het niet!quote:Op zondag 29 mei 2011 21:44 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik wil geen synthetisch zwart, blauw zwart
Ik ben van nature blondquote:Op zondag 29 mei 2011 21:49 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Van mezelf heb ik bruin zwart dus zoveel scheelt het niet!
Dan is het wel riskant!quote:Op zondag 29 mei 2011 21:50 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik ben van nature blond! Dus dat scheelt enorm.
je wil wel erg graag van je dom blondje status af dusquote:Op zondag 29 mei 2011 21:50 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik ben van nature blond! Dus dat scheelt enorm.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia
Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
Can you blame me?quote:Op zondag 29 mei 2011 21:51 schreef clevy het volgende:
[..]
je wil wel erg graag van je dom blondje status af dus
Juhuh, daarom durf ik ook nietquote:
quote:Op zondag 29 mei 2011 21:53 schreef El_Matador het volgende:
[..]
[ afbeelding ]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
Colombia maakt ons gezonde singles blijquote:
Waar ontmoet ik toch zo'n man?quote:Op zondag 29 mei 2011 21:56 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Colombia maakt ons gezonde singles blij
ja en nee. ik vin blondtjes wel leukquote:
Hahahahaha, als jij bij me op bezoek komt in Colombia, heb je de mannen voor het uitkiezen, blonde lange dame.quote:Op zondag 29 mei 2011 22:00 schreef Samzz het volgende:
[..]
Waar ontmoet ik toch zo'n man?En dan nog... Ben toch niet leuk genoeg, die lui lopen allemaal met fotomodellen en zo
Ik ben niet lang!quote:Op zondag 29 mei 2011 22:02 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Hahahahaha, als jij bij me op bezoek komt in Colombia, heb je de mannen voor het uitkiezen, blonde lange dame.
Helaas belemmerd mijn gebrek aan inlevingsvermogen om medelijden met jou te hebben. Dus hahaquote:Op zondag 29 mei 2011 22:02 schreef PeuRac het volgende:
ff zeiken hoor:
wachten tot je vriendinnetje online komt is niet leukIk ga maar ff de afwas doen totdat ze online is
Daar wel!quote:
Maar ik wil wel een voetballer, die verdienen goedquote:
quote:Op zondag 29 mei 2011 22:02 schreef PeuRac het volgende:
ff zeiken hoor:
wachten tot je vriendinnetje online komt is niet leukIk ga maar ff de afwas doen totdat ze online is
quote:Op zondag 29 mei 2011 22:04 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Helaas belemmerd mijn gebrek aan inlevingsvermogen om medelijden met jou te hebben. Dus haha
Volgende week hopelijk mijn eerste aanbod. Wat ik af zal slaan en meer zal eisen, dus ik schat september ofzo.quote:Op zondag 29 mei 2011 22:07 schreef Samzz het volgende:
[..]
Maar ik wil wel een voetballer, die verdienen goed
Oh, wanneer ga je? Dan kan ik alvast sparen
[/twitter]quote:Op zondag 29 mei 2011 22:02 schreef PeuRac het volgende:
ff zeiken hoor:
Ik vond hem ook erg scherp voor tijn.quote:
Ja, maar jij hebt knuffelmeisje alquote:Op zondag 29 mei 2011 22:09 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Volgende week hopelijk mijn eerste aanbod. Wat ik af zal slaan en meer zal eisen, dus ik schat september ofzo.
Oliemannen verdienen ook goed
Dank jequote:Op zondag 29 mei 2011 22:10 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Ik vond hem ook erg scherp voor tijn.
Jij was nog niet bijgepraat?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia
Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
quote:Op zondag 29 mei 2011 22:12 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Jij was nog niet bijgepraat?NeeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Jeetje... Ik ben wel benieuwd, dus mocht je wat kwijt willen
Sterkte iig
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
[..]
Jij was nog niet bijgepraat?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Sarcasme. Herken het.
Weer een vis extra in de vijver.quote:
[..]
Jij was nog niet bijgepraat?Damn bro that sucksSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
14 SHADES OF GREY
Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.
Sinds wanneer ben jij van doelgroep veranderd?quote:
Hoiquote:
Waarom denk je dat ik nog single ben zegquote:Op zondag 29 mei 2011 22:17 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Sinds wanneer ben jij van doelgroep veranderd?
Daten is net als mee doen aan een loterij. In eerste instantie denk je 'dit is een lot uit de loterij'.quote:Op zondag 29 mei 2011 22:18 schreef Spirit82 het volgende:
Waarom denk je dat ik nog single ben zegEr is altijd wel wat
Dat zeker! Dus, neuken?quote:Op zondag 29 mei 2011 22:18 schreef El_Matador het volgende:
Dank jullie
Dit weekend voelde wel ff kut ja. Maar ja, het leven gaat verder.
Hey Joequote:
Of je wint wat, maar het is maar een euro'tje of zoquote:Op zondag 29 mei 2011 22:19 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Daten is net als mee doen aan een loterij. In eerste instantie denk je 'dit is een lot uit de loterij'.Later blijkt het dan meestal niet het winnende lot te zijn.
Doe dat via PM/DM/SMSquote:Op zondag 29 mei 2011 22:19 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dat zeker! Dus, neuken?
Om maar even in de Singles gedachte te blijven
De poedelprijs.quote:Op zondag 29 mei 2011 22:19 schreef Samzz het volgende:
Of je wint wat, maar het is maar een euro'tje of zo
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |