MI enabled.. in weekend mode draaien helpt niet eensquote:Op zondag 29 mei 2011 21:31 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Zaterdag weer eens naar de markt geweest. Ze hebben weer big ass komkommers
Komt uit gewoon uit een tube hoor! Die verf niet dat haar, dat haar komt van geschoren kindjes uit Korea.quote:
I know. Maar ik durf m'n haar niet zwart te vervenquote:Op zondag 29 mei 2011 21:33 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Komt uit gewoon uit een tube hoor! Die verf niet dat haar, dat haar komt van geschoren kindjes uit Korea.
Waarom niet? Zwart kunnen de meeste vrouwen wel hebben.quote:Op zondag 29 mei 2011 21:34 schreef Samzz het volgende:
[..]
I know. Maar ik durf m'n haar niet zwart te verven
Probleem met zwart is.. is dat het er (haast) niet uit te verven is als je er spijt van krijgt. Bij mij moest het echt uitgroeien.quote:Op zondag 29 mei 2011 21:34 schreef Samzz het volgende:
[..]
Volledig zwart? niet heel veel mensen hoor.quote:Op zondag 29 mei 2011 21:35 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Waarom niet? Zwart kunnen de meeste vrouwen wel hebben.
je moet er maar net t koppie voor hebben.. anders staat t niequote:Op zondag 29 mei 2011 21:34 schreef Samzz het volgende:
[..]
Staat mij prima! Past goed bij mijn roze huidje en sproeten! Van mezelf ben ik rood.quote:Op zondag 29 mei 2011 21:36 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Volledig zwart? niet heel veel mensen hoor.
Nee, er zijn maar weinig vrouwen die zwart kunnen hebben. Ik kan 't denk ik niet hebben, ik ben nogal wit van mezelf.quote:Op zondag 29 mei 2011 21:35 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Waarom niet? Zwart kunnen de meeste vrouwen wel hebben.
dus je bedekt je zielloosheidquote:Op zondag 29 mei 2011 21:37 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Staat mij prima! Past goed bij mijn roze huidje en sproeten! Van mezelf ben ik rood.
Ja, dat idd.quote:Op zondag 29 mei 2011 21:36 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Probleem met zwart is.. is dat het er (haast) niet uit te verven is als je er spijt van krijgt. Bij mij moest het echt uitgroeien.
Ik zie er de humor van, maar ik zou 'm zelf nooit willen hebbenquote:Op zondag 29 mei 2011 21:37 schreef El_Matador het volgende:
Nog even hoor...
Samzz, wat vond je van deze:
[ afbeelding ]
Niet? Ik zie hem wel voor de deur staan.quote:Op zondag 29 mei 2011 21:38 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik zie er de humor van, maar ik zou 'm zelf nooit willen hebben
Mijn wat?quote:
Dat hecht voor geen meter! Na twee dagen ben ik dan weer grijs.quote:Op zondag 29 mei 2011 21:38 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja, dat idd.Als ik voor zwart zou gaan, sowieso eerst een kleurspoeling.
Ja jij, maar ik ben niet grijs en ik ben benieuwd hoe zwart me staatquote:Op zondag 29 mei 2011 21:39 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Mijn wat?
[..]
Dat hecht voor geen meter! Na twee dagen ben ik dan weer grijs.
probeer eens een pruik voor de spiegel.. of laat iemand je smoelwerkje photosjoppenquote:Op zondag 29 mei 2011 21:40 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja jij, maar ik ben niet grijs en ik ben benieuwd hoe zwart me staat
Nah, ik heb eens met carnaval m'n haar pikzwart gehad en dat stond wel goed. Maar dat is toch anders dan echt zwart haar.quote:Op zondag 29 mei 2011 21:41 schreef clevy het volgende:
[..]
probeer eens een pruik voor de spiegel.. of laat iemand je smoelwerkje photosjoppen
door de bodem van een bierglas ziet alles er beter uitquote:Op zondag 29 mei 2011 21:41 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nah, ik heb eens met carnaval m'n haar pikzwart gehad en dat stond wel goed. Maar dat is toch anders dan echt zwart haar.
beergogglesquote:Op zondag 29 mei 2011 21:42 schreef clevy het volgende:
[..]
door de bodem van een bierglas ziet alles er beter uit
Ik ben ook niet grijs.quote:Op zondag 29 mei 2011 21:40 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja jij, maar ik ben niet grijs en ik ben benieuwd hoe zwart me staat
Met een mooie zwartharige vrouw erin...quote:Op zondag 29 mei 2011 21:39 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Niet? Ik zie hem wel voor de deur staan.
Ik wil geen synthetisch zwart, blauw zwartquote:Op zondag 29 mei 2011 21:43 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Ik ben ook niet grijs.
Ik heb synthetisch zwart gehad (dat zwarter dan zwart, geen gezicht)
en natuurlijker blauw zwart of rood zwart dat kon goed.
Als ik me klaarmaak voor carnaval, heb ik nog niks opquote:Op zondag 29 mei 2011 21:42 schreef clevy het volgende:
[..]
door de bodem van een bierglas ziet alles er beter uit
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |