Waarom kijk je daar zo bij?quote:Op zondag 29 mei 2011 20:59 schreef El_Matador het volgende:
naamtopic
[ afbeelding ]
http://oi55.tinypic.com/15wyreu.jpg
ik wilde vragen op welke zender, maar dat boeit niet zoquote:
quote:
Van mij welquote:Op zondag 29 mei 2011 21:05 schreef -Engel- het volgende:
[..]ik had nog 2 kl. blikjes met spruitjes en eentje met rode kool /appel
Die zijn nu op.....
Mag ik dan nu gewoon weer een tosti maken
Duitse komkommer?quote:
Nog beterquote:Op zondag 29 mei 2011 21:09 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Geen stukJE... dan maak ik wel een nieuwe voor je
Ja lekker, nu je toch bezig bentquote:Op zondag 29 mei 2011 21:09 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Geen stukJE... dan maak ik wel een nieuwe voor je
Juistem. De alfadeeltjes uit de Japanse saus doden de bacterien.quote:
Ik heb ook zwart haar...quote:Op zondag 29 mei 2011 21:31 schreef Samzz het volgende:
Ik wil zwart haarNet als vrouwen in de '50's
MI van Cue en haar komkommersquote:Op zondag 29 mei 2011 21:31 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Zaterdag weer eens naar de markt geweest. Ze hebben weer big ass komkommers
MI enabled.. in weekend mode draaien helpt niet eensquote:Op zondag 29 mei 2011 21:31 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Zaterdag weer eens naar de markt geweest. Ze hebben weer big ass komkommers
Komt uit gewoon uit een tube hoor! Die verf niet dat haar, dat haar komt van geschoren kindjes uit Korea.quote:
I know. Maar ik durf m'n haar niet zwart te vervenquote:Op zondag 29 mei 2011 21:33 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Komt uit gewoon uit een tube hoor! Die verf niet dat haar, dat haar komt van geschoren kindjes uit Korea.
Waarom niet? Zwart kunnen de meeste vrouwen wel hebben.quote:Op zondag 29 mei 2011 21:34 schreef Samzz het volgende:
[..]
I know. Maar ik durf m'n haar niet zwart te verven
Probleem met zwart is.. is dat het er (haast) niet uit te verven is als je er spijt van krijgt. Bij mij moest het echt uitgroeien.quote:Op zondag 29 mei 2011 21:34 schreef Samzz het volgende:
[..]
I know. Maar ik durf m'n haar niet zwart te verven
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |