Oh, meestal krijg je alleen 16 delen als een topic geen succes is.quote:Op zondag 29 mei 2011 21:07 schreef ghettofred het volgende:
De bedoeling is dat er nog 16 delen komen van dit topic, dit alleen als het een succes wordt.
Succesformule toch, zou je denken?quote:Op zondag 29 mei 2011 21:55 schreef Waaghals het volgende:
een topic voor mensen zonder vrienden aanmaken op een forum voor mensen zonder vrienden
Google ads erbij = goudmijnquote:Op zondag 29 mei 2011 21:55 schreef Waaghals het volgende:
een topic voor mensen zonder vrienden aanmaken op een forum voor mensen zonder vrienden
Kleine trollen bestaan nietquote:Op maandag 30 mei 2011 00:02 schreef BananaGiraffe het volgende:
Ghettofred is een grote troll..
Groeten uit steenwijk
Ik weet niet wanneer de meet komt, en ik weet ook niet of ik ga. Er gaan namelijk geen vrienden van mijquote:
Wij zijn toch vrienden ;-(quote:Op maandag 30 mei 2011 11:08 schreef MissVanity het volgende:
Missy meldt zich!
Wat een keigoed topic dit.
Ik dacht dat ik de enige was!!!
Uiteraard!quote:
Ik vind jou wel liefquote:
Homoquote:
Jij zocht een vriendje!quote:
Mijn anus is en blijft een uitgang mang, jwz.quote:
ok peace broquote:Op dinsdag 31 mei 2011 12:09 schreef smegmanus het volgende:
[..]
Mijn anus is en blijft een uitgang mang, jwz.
WAT IS ER MET MIJquote:Op dinsdag 31 mei 2011 10:57 schreef plonsikduik het volgende:
[..]
ken je toon nog?
of ken je brood ( herman )?
En hetero's opzoek naar gewone seks? Is dat wel goed?quote:Op dinsdag 31 mei 2011 14:48 schreef MissVanity het volgende:
Dit is een topic voor mensen zonder vrienden.
Niet voor homo's op zoek naar anale seks...
Als je maar geen vrienden hebt. Dan vind ik het goed.quote:Op dinsdag 31 mei 2011 14:51 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
En hetero's opzoek naar gewone seks? Is dat wel goed?
Ik wil wel 23cm aandacht schenken.quote:Op dinsdag 31 mei 2011 15:18 schreef MissVanity het volgende:
Toch is het niet echt succesvol...
Jammer wel.
Want zo kunnen vriendenloze fokkers nog steeds geen vrienden maken.
Ik voel mij zo eeeeeenzaaaaaam!
Volgens je Hyves welquote:
HE! Dat is kwetsend! Nu voel ik me nog beroerder!quote:Op dinsdag 31 mei 2011 15:21 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
HAHAHAHA IK HEB WEL VRIENDEN IK KOM JULLIE ALLEMAAL UITLACHEN HIHIHIHIIIIHIIHIHIH!
Vanzelfsprekend.quote:
Zo! Jij bent kleinquote:
Ik huil in alle mogelijke posities.quote:
Serieus op onz... hahahaquote:Op dinsdag 31 mei 2011 16:06 schreef monkyyy het volgende:
Walgelijk dat dit in ONZ staat zo worden jullie niet serieus genomen.
quote:Op woensdag 1 juni 2011 12:52 schreef davo1979 het volgende:
Maar even een upje ik zit nog steeds te wachten op vrienden![]()
naar buiten gaanquote:Op maandag 6 juni 2011 13:36 schreef truedestiny het volgende:
Ik heb gehoord dat je snel vrienden maakt als je naar buiten gaat?
Waar ligt dat?quote:Op maandag 6 juni 2011 13:36 schreef truedestiny het volgende:
Ik heb gehoord dat je snel vrienden maakt als je naar buiten gaat?
Achter de ramen.quote:Op maandag 6 juni 2011 13:42 schreef Rodawa het volgende:
Ik meld me aan, volgens mij wordt het gezellig hier.
[..]
Waar ligt dat?
Soms moet ik erheen. voor bv tandarts. maar dan ga ik wel helemaal gesluierd hoor, je weet nooit wat je tegen komt.quote:Op maandag 6 juni 2011 13:44 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Haha, grapjas. Alsof daar ooit mensen zijn.
Hah, nolifer. Ik multibox met 3 Second Life accounts, nu heb ik vier levensquote:Op maandag 6 juni 2011 13:37 schreef ach het volgende:
Ik heb nog 2 WoW accounts bijgemaakt en nu multibox ik met 5 accounts. Het zijn een soort van vrienden, alleen wat saaier omdat ik eigenlijk al weet wat ze gaan antwoorden als ik er een conversatie mee probeer te houden.
Hoe doe je dat dan als je bij de tandarts aankomt?quote:Op maandag 6 juni 2011 13:47 schreef truedestiny het volgende:
[..]
Soms moet ik erheen. voor bv tandarts. maar dan ga ik wel helemaal gesluierd hoor, je weet nooit wat je tegen komt.
Vriendquote:Op maandag 6 juni 2011 13:23 schreef MissVanity het volgende:
Hallo vriendenloze vrienden van me. Nieuwe week nieuwe kansen!
Hebben jullie al vrienden gemaakt?
Ik nietIk had zaterdag mijn verjaardagsfeestje.
Er was niemand. Alleen ik, mijn 2 katten en mijn vriend (we wonen samen dus hij moest er wel zijn..)
Ik wil niet lullig doen, maar ik moest wel een beetje lachenquote:Op maandag 6 juni 2011 13:54 schreef Cousin_Eddy het volgende:
[..]
Vriend![]()
trouwens ik vind dat huisdieren meetellen als vriend. (ik had een hondje Sammie maar die is dood)![]()
Niemand op je verjaardagsfeestje is meer chips en cola voor jezelf
Ja ik heb een vriendje. Hoe oud ben je trouwens?quote:Op maandag 6 juni 2011 14:14 schreef MAHL het volgende:
Hoi MissVanity!
Ik heb geen vrienden omdat ik eigenlijk nooit buitenkom. Zoals ik eerder vertelde heb ik drie Second Life accounts waarmee ik multibox - hoe kan ik dan nog tijd over hebben voor mijn eerste leven? Ook speelde ik veel World of Warcraft. Mijn guild vond dat ik iedere avond beschikbaar moest zijn voor raids, dusja, dan moet je al gauw de ochtend en middag inplannen om te pvpen en mats te grinden. Gelukkig had ik wel veel WoW vrienden! Maar ik weet niet of dat telt.
Mijn hobbies zijn treinen, World of Warcraft, en Second Life.
Voor de rest lijk jij me best liefHeb je een vriendje?
Hond? Ik wil graag een hond. Maar dat is niet te combineren met een fulltime baan. Bah!quote:Op maandag 6 juni 2011 15:17 schreef MAHL het volgende:
Nee ik ga niet veel uit nee. Wel heb ik een vriendje dat ik vaak uitlaat. Dat vind hij heel leuk. Hij raakt al helemaal opgewonden als we weer samen een film gaan kijken. We hebben dan erg veel lol samen. Maar hij is wel een beetje vies. Steeds kliedert hij de boel onder tijdens de film. Dan moet ik de film op pauze zetten en pak ik tissues om het schoon te maken. Zelf doet hij dat nooit.
quote:Op maandag 6 juni 2011 15:33 schreef MissVanity het volgende:
Ja..... Dus dan hebben we gezellig met zijn allen geen leven
Voel je je ook niet zo alleen.
Hihi jij dus ook.quote:Op maandag 6 juni 2011 15:30 schreef Rummikub het volgende:
[..]
Kenmerk van mensen die dit topic bezoeken.
Zeker, daarom wil ik graag een sekte beginnen met mensen zonder leven.quote:Op maandag 6 juni 2011 15:40 schreef Rodawa het volgende:
Toen ik hier in dit topic kwam kijken hadden er al veel mensen gepost. Best gezellig dus al.
Dus met een leven kom ik hier niet binnen?quote:Op maandag 6 juni 2011 15:41 schreef drvc het volgende:
[..]
Zeker, daarom wil ik graag een sekte beginnen met mensen zonder leven.
Hola.quote:
Ik zoek hier gewoon na slachtoffersquote:Op maandag 6 juni 2011 15:44 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Dus met een leven kom ik hier niet binnen?
[..]
Hola.
Klinkt spannendquote:
Dat is toch met veel mensen enzo?quote:Op maandag 6 juni 2011 15:41 schreef drvc het volgende:
[..]
Zeker, daarom wil ik graag een sekte beginnen met mensen zonder leven.
Inderdaad, straks worden we allemaal onderling nog "vrienden"quote:Op maandag 6 juni 2011 15:49 schreef Cousin_Eddy het volgende:
[..]
Dat toch met veel mensen enzo?
Dan laat maar
Maar dan mogen we hier niet meer posten!quote:Op maandag 6 juni 2011 15:53 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Inderdaad, straks worden we allemaal onderling nog "vrienden"![]()
Jij hebt een vriendje jij mag ook niet postenquote:Op maandag 6 juni 2011 15:55 schreef MissVanity het volgende:
[..]
Maar dan mogen we hier niet meer posten!
Nee precies, ook weer zo kut voor het topic dan.quote:Op maandag 6 juni 2011 15:55 schreef MissVanity het volgende:
[..]
Maar dan mogen we hier niet meer posten!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.∞
Een vriendje is wat anders dan vrienden hebben.quote:Op maandag 6 juni 2011 15:56 schreef MAHL het volgende:
[..]
Jij hebt een vriendje jij mag ook niet posten![]()
Nee... Hoezo? Jij wel?quote:Op maandag 6 juni 2011 16:20 schreef Rummikub het volgende:
Hebben jullie ineens allemaal een leven gevonden of zo?
Het werd hier ineens zo rustig.quote:
Hallo!quote:
Zou diegene haar vriend ook geen vrienden hebben dan?quote:Op maandag 6 juni 2011 16:29 schreef ach het volgende:
Mensen die hier posten terwijl ze een vriendje hebben en daar ook nog eens vrienden van kunnen lenen
Kroeg. Hij heeft wel vrienden. Die leen ik dus wel eens. Hahaquote:Op maandag 6 juni 2011 16:54 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Zou diegene haar vriend ook geen vrienden hebben dan?
Hoe zijn ze eigelijk met elkaar in contact gekomen vraag ik me af
Heerlijk!quote:
Ontkenningsfase. Uiteindelijk komen ze wel.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 09:11 schreef gebruikersnaamhier het volgende:
Potentieel succesvol topic, maar waarom is heel Fok! hier niet?
Ik ben bang van niet. Voorlopig is dit topic niet echt druk bezocht...quote:Op maandag 6 juni 2011 18:24 schreef ForzaScuderiaFerrari het volgende:
Hier komen 300 delen van, echt wel.
quote:Op dinsdag 7 juni 2011 11:00 schreef MissVanity het volgende:
[..]
Ik ben bang van niet. Voorlopig is dit topic niet echt druk bezocht...
Maar via internet is het toch niet eng??! Zelfs ik durf via fok te praten met mensen!quote:Op dinsdag 7 juni 2011 11:20 schreef Foktokkie het volgende:
[..]
Iedereen is gewoon een beetje bang voor elkaar...
Hebben al zo lang geen gesprek meer gevoerd met iemand.
![]()
Ik niet... Jij?quote:Op donderdag 16 juni 2011 12:39 schreef MAHL het volgende:
Gewoon een ordinaire kick.
Mensen hier al vrienden gevonden?
Niet meer... had er eentje gekocht... Toen gingen de batterijen op en deed hij het niet meer... maar ik durf niet naar de supermarkt om een nieuwe te kopen...quote:
Ach! Dat is niet leuk. Kan je de batterijen niet via internet bestellen?quote:Op donderdag 16 juni 2011 13:05 schreef MAHL het volgende:
[..]
Niet meer... had er eentje gekocht... Toen gingen de batterijen op en deed hij het niet meer... maar ik durf niet naar de supermarkt om een nieuwe te kopen...
quote:Op maandag 6 juni 2011 17:48 schreef mr-mo- het volgende:
Mijn enige vriendenkring zijn mijn klasgenoten.
Vriendjes worden?quote:
Ja! Vertel! Hoe maak je ze???quote:Op donderdag 16 juni 2011 14:58 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Ik heb vrienden, wie wil er tips?
Hallo! Welkom!quote:
Jij snapt het conceptquote:Op zondag 29 mei 2011 20:58 schreef ABombali het volgende:
Dus zodra dit topic succesvol is, en er vrienden worden gemaakt, moet ie dicht?
tsk tsk je vergeet je vriendjes wel snel hequote:
Dit slaat meer op vrienden in het echte leven.quote:Op donderdag 16 juni 2011 16:14 schreef muhahaha het volgende:
[..]
tsk tsk je vergeet je vriendjes wel snel he
Beetje in je slachtoffer rolletje blijven
Ik wacht ook op Diablo 3 trouwens, op 2 ben ik uitgekeken
AAAH! Ik zie een verdacht parkietje lopen!quote:Op donderdag 16 juni 2011 17:20 schreef VerdachtParkietje het volgende:
Ik heb ook geen vrienden en volgens m'n psych heb ik een ontwijkende persoonlijkheids stoornis.Mja bier is mijn vriend nu.
Behalve als ze opgedronken zijn.quote:Op donderdag 16 juni 2011 17:21 schreef MissVanity het volgende:
[..]
AAAH! Ik zie een verdacht parkietje lopen!
Bier is geen goede vriend. Wijn daarentegen wel.
Wijn is een van mijn beste vrienden. Samen met Wodka.
Ze oordelen niet en ze zijn er altijd voor je.
Waar als een bus. Maar dan komt er wel een nieuw wijntje!quote:Op donderdag 16 juni 2011 17:27 schreef VerdachtParkietje het volgende:
[..]
Behalve als ze opgedronken zijn.
Hoi broer!quote:Op vrijdag 17 juni 2011 09:06 schreef SoS87SmokesALot het volgende:
Leuk topic, dit ga ik aan mn vrienden vertellen.
Hoi zusje trouwens, wist niet dat jij ook op Fok! zit :p
Logisch haha.quote:Op vrijdag 17 juni 2011 09:29 schreef SoS87SmokesALot het volgende:
Namen van de kittens + verjaardag
quote:Op donderdag 16 juni 2011 17:20 schreef VerdachtParkietje het volgende:
Ik heb ook geen vrienden en volgens m'n psych heb ik een ontwijkende persoonlijkheids stoornis.Mja bier is mijn vriend nu. Owja en metal is ook een vriend van me.
Ikquote:
Pokerstars, Benelux freeroll $100?quote:Op vrijdag 17 juni 2011 19:34 schreef monkyyy het volgende:
Volgens mij heb ik ook geen vrienden, alleen maar oppervlakkige vriendschappen. Er is niemand die mij echt kent en weet wat er door mijn koppie gaat.
wutquote:
Daar speel ik nu in. Jij was toch ook pokeraddict?quote:
HOI HOI HOIquote:
Ooh, succes.quote:Op vrijdag 17 juni 2011 19:37 schreef MAHL het volgende:
[..]
Daar speel ik nu in. Jij was toch ook pokeraddict?
Wie zijn al die mensen?quote:Op vrijdag 17 juni 2011 19:39 schreef Ikbenserieus het volgende:
[..]
HOI HOI HOI
Vanavond gaan we even op z'n vriendjes chatten en FOK!ken enzo, nou even bier drinken met Fons, Ronald, Mark, Joey, Nico, Wilfred, Barry, Hans en Henk.
quote:Op vrijdag 17 juni 2011 19:42 schreef UnitedStates het volgende:
Mensen/Vrienden zijn sowieso overrated.
Dan steek je wat minder tijd in games. Die zijn bedoelt voor 15-jarige jochies, niet voor mannen.quote:Op vrijdag 17 juni 2011 20:06 schreef Cousin_Eddy het volgende:
Vrienden, je moet er zo veel tijd in steken
quote:Op vrijdag 17 juni 2011 20:09 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Het is dat dit ONZ is, anders was je echt rijp voor een inrichting.
Ja, dat ken ik. Bij mij is het minder ver. Maar nog steeds kennelijk te ver.quote:Op maandag 20 juni 2011 15:18 schreef missashley het volgende:
135 km verder op verhuizen is beetje boel funest voor je sociaal netwerk heb ik gemerkt
heb alleen 1 echte vriend overgehouden , de rest is nu al verwaterd, en/of ze gaan tegen me praten op msn als ze iets willen/of kwijt moetenquote:Op maandag 20 juni 2011 15:18 schreef MissVanity het volgende:
[..]
Ja, dat ken ik. Bij mij is het minder ver. Maar nog steeds kennelijk te ver.
Is de Fok!User Overrated je vriend? Gefeliciteerd dan.quote:Op vrijdag 17 juni 2011 19:42 schreef UnitedStates het volgende:
Mensen/Vrienden zijn sowieso overrated.
Anders post je wat pics van je tieten? Komen er vast meer mensen kijken...quote:
Meldquote:Op dinsdag 21 juni 2011 17:01 schreef deekie het volgende:
beter alleen met een groot lid
dan een maatje pink.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |