Oh, meestal krijg je alleen 16 delen als een topic geen succes is.quote:Op zondag 29 mei 2011 21:07 schreef ghettofred het volgende:
De bedoeling is dat er nog 16 delen komen van dit topic, dit alleen als het een succes wordt.
Succesformule toch, zou je denken?quote:Op zondag 29 mei 2011 21:55 schreef Waaghals het volgende:
een topic voor mensen zonder vrienden aanmaken op een forum voor mensen zonder vrienden
Google ads erbij = goudmijnquote:Op zondag 29 mei 2011 21:55 schreef Waaghals het volgende:
een topic voor mensen zonder vrienden aanmaken op een forum voor mensen zonder vrienden
Kleine trollen bestaan nietquote:Op maandag 30 mei 2011 00:02 schreef BananaGiraffe het volgende:
Ghettofred is een grote troll..
Groeten uit steenwijk
Ik weet niet wanneer de meet komt, en ik weet ook niet of ik ga. Er gaan namelijk geen vrienden van mijquote:
Wij zijn toch vrienden ;-(quote:Op maandag 30 mei 2011 11:08 schreef MissVanity het volgende:
Missy meldt zich!
Wat een keigoed topic dit.
Ik dacht dat ik de enige was!!!
Uiteraard!quote:
Ik vind jou wel liefquote:
Homoquote:
Jij zocht een vriendje!quote:
Mijn anus is en blijft een uitgang mang, jwz.quote:
ok peace broquote:Op dinsdag 31 mei 2011 12:09 schreef smegmanus het volgende:
[..]
Mijn anus is en blijft een uitgang mang, jwz.
WAT IS ER MET MIJquote:Op dinsdag 31 mei 2011 10:57 schreef plonsikduik het volgende:
[..]
ken je toon nog?
of ken je brood ( herman )?
En hetero's opzoek naar gewone seks? Is dat wel goed?quote:Op dinsdag 31 mei 2011 14:48 schreef MissVanity het volgende:
Dit is een topic voor mensen zonder vrienden.
Niet voor homo's op zoek naar anale seks...
Als je maar geen vrienden hebt. Dan vind ik het goed.quote:Op dinsdag 31 mei 2011 14:51 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
En hetero's opzoek naar gewone seks? Is dat wel goed?
Ik wil wel 23cm aandacht schenken.quote:Op dinsdag 31 mei 2011 15:18 schreef MissVanity het volgende:
Toch is het niet echt succesvol...
Jammer wel.
Want zo kunnen vriendenloze fokkers nog steeds geen vrienden maken.
Ik voel mij zo eeeeeenzaaaaaam!
Volgens je Hyves welquote:
HE! Dat is kwetsend! Nu voel ik me nog beroerder!quote:Op dinsdag 31 mei 2011 15:21 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
HAHAHAHA IK HEB WEL VRIENDEN IK KOM JULLIE ALLEMAAL UITLACHEN HIHIHIHIIIIHIIHIHIH!
Vanzelfsprekend.quote:
Zo! Jij bent kleinquote:
Ik huil in alle mogelijke posities.quote:
Serieus op onz... hahahaquote:Op dinsdag 31 mei 2011 16:06 schreef monkyyy het volgende:
Walgelijk dat dit in ONZ staat zo worden jullie niet serieus genomen.
quote:Op woensdag 1 juni 2011 12:52 schreef davo1979 het volgende:
Maar even een upje ik zit nog steeds te wachten op vrienden![]()
naar buiten gaanquote:Op maandag 6 juni 2011 13:36 schreef truedestiny het volgende:
Ik heb gehoord dat je snel vrienden maakt als je naar buiten gaat?
Waar ligt dat?quote:Op maandag 6 juni 2011 13:36 schreef truedestiny het volgende:
Ik heb gehoord dat je snel vrienden maakt als je naar buiten gaat?
Achter de ramen.quote:Op maandag 6 juni 2011 13:42 schreef Rodawa het volgende:
Ik meld me aan, volgens mij wordt het gezellig hier.
[..]
Waar ligt dat?
Soms moet ik erheen. voor bv tandarts. maar dan ga ik wel helemaal gesluierd hoor, je weet nooit wat je tegen komt.quote:Op maandag 6 juni 2011 13:44 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Haha, grapjas. Alsof daar ooit mensen zijn.
Hah, nolifer. Ik multibox met 3 Second Life accounts, nu heb ik vier levensquote:Op maandag 6 juni 2011 13:37 schreef ach het volgende:
Ik heb nog 2 WoW accounts bijgemaakt en nu multibox ik met 5 accounts. Het zijn een soort van vrienden, alleen wat saaier omdat ik eigenlijk al weet wat ze gaan antwoorden als ik er een conversatie mee probeer te houden.
Hoe doe je dat dan als je bij de tandarts aankomt?quote:Op maandag 6 juni 2011 13:47 schreef truedestiny het volgende:
[..]
Soms moet ik erheen. voor bv tandarts. maar dan ga ik wel helemaal gesluierd hoor, je weet nooit wat je tegen komt.
Vriendquote:Op maandag 6 juni 2011 13:23 schreef MissVanity het volgende:
Hallo vriendenloze vrienden van me. Nieuwe week nieuwe kansen!
Hebben jullie al vrienden gemaakt?
Ik nietIk had zaterdag mijn verjaardagsfeestje.
Er was niemand. Alleen ik, mijn 2 katten en mijn vriend (we wonen samen dus hij moest er wel zijn..)
Ik wil niet lullig doen, maar ik moest wel een beetje lachenquote:Op maandag 6 juni 2011 13:54 schreef Cousin_Eddy het volgende:
[..]
Vriend![]()
trouwens ik vind dat huisdieren meetellen als vriend. (ik had een hondje Sammie maar die is dood)![]()
Niemand op je verjaardagsfeestje is meer chips en cola voor jezelf
Ja ik heb een vriendje. Hoe oud ben je trouwens?quote:Op maandag 6 juni 2011 14:14 schreef MAHL het volgende:
Hoi MissVanity!
Ik heb geen vrienden omdat ik eigenlijk nooit buitenkom. Zoals ik eerder vertelde heb ik drie Second Life accounts waarmee ik multibox - hoe kan ik dan nog tijd over hebben voor mijn eerste leven? Ook speelde ik veel World of Warcraft. Mijn guild vond dat ik iedere avond beschikbaar moest zijn voor raids, dusja, dan moet je al gauw de ochtend en middag inplannen om te pvpen en mats te grinden. Gelukkig had ik wel veel WoW vrienden! Maar ik weet niet of dat telt.
Mijn hobbies zijn treinen, World of Warcraft, en Second Life.
Voor de rest lijk jij me best liefHeb je een vriendje?
Hond? Ik wil graag een hond. Maar dat is niet te combineren met een fulltime baan. Bah!quote:Op maandag 6 juni 2011 15:17 schreef MAHL het volgende:
Nee ik ga niet veel uit nee. Wel heb ik een vriendje dat ik vaak uitlaat. Dat vind hij heel leuk. Hij raakt al helemaal opgewonden als we weer samen een film gaan kijken. We hebben dan erg veel lol samen. Maar hij is wel een beetje vies. Steeds kliedert hij de boel onder tijdens de film. Dan moet ik de film op pauze zetten en pak ik tissues om het schoon te maken. Zelf doet hij dat nooit.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |