Die komt nooit.quote:Op zondag 29 mei 2011 22:47 schreef lanterfanteraar het volgende:
Nee want was niet echt ideaal ofzo... maar wel oké.
Waar blijft die leuke poezenjongen toch.
Oh dat, ik heb daar niks te zoeken plus daar is iedereen een stuk ouder dan ik.quote:Op zondag 29 mei 2011 22:46 schreef Godshand het volgende:
[..]
Dat je dat niet weet, HET moment voor volgers van dit topic!
Meet Aanmeld topic : Als versieren niet zo makkelijk gaat #4
In het asiel?quote:Op zondag 29 mei 2011 22:47 schreef lanterfanteraar het volgende:
Nee want was niet echt ideaal ofzo... maar wel oké.
Waar blijft die leuke poezenjongen toch.
haha klinkt leuk. Een gast uit mijn team vertelde dat hij dat ook een keer gedaan heeft bij een feest, heeft ie een tijd met de vriendin van paul elstak lopen lullenquote:Op zondag 29 mei 2011 22:49 schreef heloef het volgende:
Oh ja en 4 juni ga ik naar een premičre van een filmfestival. Er schijnen bekende mensen te komen. Ik ga gewoon doen of ik bekend ben en erbij hangen.
Jij zoekt 5 min of fame?quote:Op zondag 29 mei 2011 22:49 schreef heloef het volgende:
Oh ja en 4 juni ga ik naar een premičre van een filmfestival. Er schijnen bekende mensen te komen. Ik ga gewoon doen of ik bekend ben en erbij hangen.
Nee man het lijkt me grappig om die mensen voor de gek te houden.quote:
Idem. Maar waarom post je dan in het topic?quote:Op zondag 29 mei 2011 22:48 schreef heloef het volgende:
[..]
Oh dat, ik heb daar niks te zoeken plus daar is iedereen een stuk ouder dan ik.
Ehm ik ben blijven hangen uit de tijd dat ik achter een meisje aan zat. Die R&P topics blijven het leukst he.quote:Op zondag 29 mei 2011 22:56 schreef Mpj het volgende:
[..]
Idem. Maar waarom post je dan in het topic?
Heeft ie griep of koorts?quote:Op zondag 29 mei 2011 22:58 schreef minibeer het volgende:
Godver, ik kom er net achter dat ik morgen een ziek tentamen heb.
Ik snap het.quote:Op zondag 29 mei 2011 22:57 schreef heloef het volgende:
[..]
Ehm ik ben blijven hangen uit de tijd dat ik achter een meisje aan zat. Die R&P topics blijven het leukst he.
hij is hiv-positief, en ja het is een hele lastige (datastructuren)quote:Op zondag 29 mei 2011 22:59 schreef heloef het volgende:
[..]
Heeft ie griep of koorts?
Nee garpje, succes! Is het een hele lastige?
Wat vroeg je je af dan?....quote:Op zondag 29 mei 2011 23:04 schreef lanterfanteraar het volgende:
Oh hee ik heb trouwens wel sperma soort van "gezien" en zo... daar had ik laatst nog een leuke post over gemaakt! Van dat ik me dingen afvroeg daarover.
Dat het geel was, met korreltjes er in en zo?quote:Op zondag 29 mei 2011 23:04 schreef lanterfanteraar het volgende:
Oh hee ik heb trouwens wel sperma soort van "gezien" en zo... daar had ik laatst nog een leuke post over gemaakt! Van dat ik me dingen afvroeg daarover.
Datastructuren is easy peasy joh. Binaire bomen, queues, linked lists, hashmaps?quote:Op zondag 29 mei 2011 23:01 schreef minibeer het volgende:
[..]
hij is hiv-positief, en ja het is een hele lastige (datastructuren)
er zal dus wel niks komen van de topics lezen (of juist niks van het leren, ik weet nog niet)
Nou dat scheelt.quote:Op zondag 29 mei 2011 23:06 schreef lanterfanteraar het volgende:
[..]
Dingen over de structuur en de kleur en alles. Ik vond het allemaal enorm meevallen!
Het kan nogal eens verschillen... maar dat moet je toch proeven; proefondervindelijk achter komen bedoel ik.quote:Op zondag 29 mei 2011 23:06 schreef lanterfanteraar het volgende:
[..]
Dingen over de structuur en de kleur en alles. Ik vond het allemaal enorm meevallen!
Hmmhmm!quote:Op zondag 29 mei 2011 23:07 schreef Axel1988 het volgende:
[..]
Het kan nogal eens verschillen... maar dat moet je toch proeven; proefondervindelijk achter komen bedoel ik.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |