Gripper heeft wel gelijk eigenlijkquote:
Mag niet meer nu hij getrouwd isquote:Op dinsdag 31 mei 2011 15:47 schreef CyclingGirl het volgende:
[..]
Ho Ho Ho, jij moet duidelijk eens naar mijn racemonster komen kijken
Zoiets zeg je af voor een meet+bbq. Ik moest eigenlijk ook werken zaterdag. Heb me gewoon ziek gemeldquote:Op dinsdag 31 mei 2011 15:44 schreef CyclingGirl het volgende:
[..]
Oke maar ik moet dan wel even kijken of ik dan geen wedstrijd heb
Ja, heb ik nog wel. Mn nieuwe fiets is er al van voorzien, dus het velletje wat ik nog had liggen ligt nu in de schuur langzaam aan zn kleefkracht te verliezen. Zijn gewoon transparante plakkers, moet jij geen celeste hebben?quote:Op dinsdag 31 mei 2011 16:04 schreef Oksel het volgende:
Heeft er iemand nog een velletje beschermplakkertjes liggen? Zodat kabels je frame niet beschadigen?
pussyquote:Op dinsdag 31 mei 2011 18:26 schreef Marurk het volgende:
Wat een schijtweer. Zou eigenlijk een koers rijden vanavond, maar het regent hier al de hele middag (en nu nog steeds). Toch maar overgeslagen.
Moet kunnen. Ik reed ook altijd naar m'n werk. Exact 25km. Snelste tijd is 42minquote:Op dinsdag 31 mei 2011 20:02 schreef sciter het volgende:
Morgen lekker naar school rijden. Heb alle tijd en het schijnt wel lekker weer te worden. Eerste uur gym dus mogelijkheid om te douchen. Ik denk dat ik maar ga proberen mijn record van 45 minuten (constant wind in de rug die keer) te kloppen.
25 km toch? Dan moet je 34 km/uur gem rijden, dus kwa kruissnelheid iets van 36-40, afhankelijk van hoe constant je rijd en hoeveel keer je moet stoppen.quote:Op dinsdag 31 mei 2011 20:02 schreef sciter het volgende:
Morgen lekker naar school rijden. Heb alle tijd en het schijnt wel lekker weer te worden. Eerste uur gym dus mogelijkheid om te douchen. Ik denk dat ik maar ga proberen mijn record van 45 minuten (constant wind in de rug die keer) te kloppen.
Gelijk in wat?quote:
Ik moet zeggen dat ik die dingen wel handig vind. Afstelling is in principe in orde maar omdat ik een stuk of 6 wielsets heb waarbij de geometrie en dus de positionering van de cassette verschilt komen ze wel eens van pasquote:Op dinsdag 31 mei 2011 15:31 schreef Freddeh het volgende:
[..]
Ik had ze oorspronkelijk ook, maar heb ze er tussenuit gehaald omdat ik de fijnafstelling toch gewoon op orde heb met m'n derailleurverstellertjes.
Dat wordt moeilijkquote:Op dinsdag 31 mei 2011 20:06 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
25 km toch? Dan moet je 34 km/uur gem rijden, dus kwa kruissnelheid iets van 36-40, afhankelijk van hoe constant je rijd en hoeveel keer je moet stoppen.
Als iemand een sleepkabel mee wil nemen en mij na 60km wil slepen rij ik meequote:Op dinsdag 31 mei 2011 22:51 schreef eentwee het volgende:
[..]
Dat je die dikke Colnago moet komen showen natuurlijk
Bij windkracht 4 mee moet het kunnen, mij is het iig gelukt. En ik deed het in het donker met van die lichtjes die er alleen zijn om gezien te worden op 10m afstand, je ziet er werkelijk niets mee. Dus jij moet het ook kunnen.quote:
Gezien afgelopen zaterdag wil ik jou wel op sleeptouw nemen hoor. Of andersom.quote:Op dinsdag 31 mei 2011 22:56 schreef jackson het volgende:
[..]
Als iemand een sleepkabel mee wil nemen en mij na 60km wil slepen rij ik mee. Of zal ik hem naast de BBQ zetten en gewoon het vlees omdraaien die avond. Heb pas 1000km gereden dit seizoen en begin op conditie -10. Maar..... Mijn fiets is prima verder
.
In een groep is het altijd een stuk makkelijker om afstanden af te leggen. En er zijn shortcuts. En je hebt nog een maand omn keihard te gaan trainen, zodat je met 3000 km in de benen aan de start verschijntquote:Op dinsdag 31 mei 2011 22:56 schreef jackson het volgende:
[..]
Als iemand een sleepkabel mee wil nemen en mij na 60km wil slepen rij ik mee. Of zal ik hem naast de BBQ zetten en gewoon het vlees omdraaien die avond. Heb pas 1000km gereden dit seizoen en begin op conditie -10. Maar..... Mijn fiets is prima verder
.
Ik zal het aan mijn baas doorgeven.... Dat ik vanaf nu maar 20uur kan werkenquote:Op woensdag 1 juni 2011 08:45 schreef Gripper het volgende:
[..]
In een groep is het altijd een stuk makkelijker om afstanden af te leggen. En er zijn shortcuts. En je hebt nog een maand omn keihard te gaan trainen, zodat je met 3000 km in de benen aan de start verschijnt
Om 7:00 vertrekken van huis, om 18:15 thuis komen, om 19:00 kind naar bed, en dan vanaf 20:00 nog even 2 uurtjes tijd voor jezelf.quote:Op woensdag 1 juni 2011 10:08 schreef Oksel het volgende:
Wat een kutleven! 07:30 op 't kantoor.. en dan lekker moe om 18:00-18:30 thuiskomen. Dan nog koken, beetje met de kids spelen, GTST kijken, en naar bed. En dat 5 dagen per week..![]()
Waarom doe je dat jezelf aan?
ik ga weg om 18:00/18:30 maar ben dan nog niet thuisquote:Op woensdag 1 juni 2011 10:08 schreef Oksel het volgende:
Wat een kutleven! 07:30 op 't kantoor.. en dan lekker moe om 18:00-18:30 thuiskomen. Dan nog koken, beetje met de kids spelen, GTST kijken, en naar bed. En dat 5 dagen per week..![]()
Waarom doe je dat jezelf aan?
Dat is natuurlijk nergens voor nodig, er zijn altijd wel gaatjes om wat tijd vrij te maken. Als ik direct na het eten op de fiets stap, kan ik van half 8 tot 10 uur fietsen. Dat is 2,5 uur, en dus een km of 70-80. Doe dat 2 keer in de week plus een keer 100 km in het weekend. Kost je ook maar een halve dag, dan heb je de rest van je weekend nog gewoon vrij.quote:Op woensdag 1 juni 2011 09:46 schreef jackson het volgende:
[..]
Ik zal het aan mijn baas doorgeven.... Dat ik vanaf nu maar 20uur kan werken.
Die lange avonden zijn heerlijk inderdaad.quote:Op woensdag 1 juni 2011 10:18 schreef Gripper het volgende:
[..]
Dat is natuurlijk nergens voor nodig, er zijn altijd wel gaatjes om wat tijd vrij te maken. Als ik direct na het eten op de fiets stap, kan ik van half 8 tot 10 uur fietsen. Dat is 2,5 uur, en dus een km of 70-80. Doe dat 2 keer in de week plus een keer 100 km in het weekend. Kost je ook maar een halve dag, dan heb je de rest van je weekend nog gewoon vrij.
Zit je al aan 250 km in de week, en volgende maand op 2000 km.
Zeker nu het zo lang licht is, kun je makkelijk kilometers maken.
Je hebt volkomen gelijkquote:Op woensdag 1 juni 2011 10:18 schreef Gripper het volgende:
[..]
Dat is natuurlijk nergens voor nodig, er zijn altijd wel gaatjes om wat tijd vrij te maken. Als ik direct na het eten op de fiets stap, kan ik van half 8 tot 10 uur fietsen. Dat is 2,5 uur, en dus een km of 70-80. Doe dat 2 keer in de week plus een keer 100 km in het weekend. Kost je ook maar een halve dag, dan heb je de rest van je weekend nog gewoon vrij.
Zit je al aan 250 km in de week, en volgende maand op 2000 km.
Zeker nu het zo lang licht is, kun je makkelijk kilometers maken.
Puur genieten! So true!quote:Op woensdag 1 juni 2011 10:43 schreef nodisch18 het volgende:
heerlijk inderdaad, onder een heloranje hemel van de ondergaan zon, met begeleiding van het gezang van de vogels over de heide zoeven... kan het beter?
Hooguit zou er nog ergens een dames beachvolleytoernooi aan de gang moeten zijn terwijl je er langs rijdt.quote:Op woensdag 1 juni 2011 10:43 schreef nodisch18 het volgende:
heerlijk inderdaad, onder een heloranje hemel van de ondergaan zon, met begeleiding van het gezang van de vogels over de heide zoeven... kan het beter?
gefixed!quote:Op woensdag 1 juni 2011 10:52 schreef Gripper het volgende:
[..]
Hooguit zou er nog ergens een nude under 25 dames beachvolleytoernooi aan de gang moeten zijn terwijl je er langs rijdt.
Vrouwen volleybal wel toch.quote:Op woensdag 1 juni 2011 12:56 schreef Freddeh het volgende:
Heel dat volleybal vind ik toch geen bal aan...
Ik vind vrouwen volleybal ook niet leuk. Dan kijk ik alleen maar om de dames, niet om de sport.quote:Op woensdag 1 juni 2011 12:58 schreef ursel het volgende:
[..]
Vrouwen volleybal wel toch.![]()
Anders ga ik toch echt twijfelen of ik wel naar die meet moet komen
Oooh, we hadden het over de sport.quote:Op woensdag 1 juni 2011 12:59 schreef Freddeh het volgende:
[..]
Ik vind vrouwen volleybal ook niet leuk. Dan kijk ik alleen maar om de dames, niet om de sport.
En dat is niet goed?quote:Op woensdag 1 juni 2011 12:59 schreef Freddeh het volgende:
[..]
Ik vind vrouwen volleybal ook niet leuk. Dan kijk ik alleen maar om de dames, niet om de sport.
Geen idee... Ik zie het probleem niet zo. Ik gaf alleen aan dat ik volleybal geen leuke sport vindquote:
Duhquote:
Ik denk dat dat onzin is... Ik vind vrouwen in bikini niet echt boeiend, het is maar een veredeld zwempak. Ik vind vrouwen in fietskleding veel mooier, eerlijk waarquote:Op woensdag 1 juni 2011 13:05 schreef Captain_Fabulous het volgende:
Ik zal het als sport serieus nemen zodra ze wat aantrekkenvrouwenwielrennen zou ook hogere kijkcijfers krijgen als ze het in bikini's deden (scheelt ook in gewicht natuurlijk, gaat het sneller) maar misschien beter van niet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |