Klinkt goed! Ik pak zoals het er nu naar uitziet een km of 60-65 aankomende donderdag. Beetje afhankelijk van het weer. Helaas niet vrij maar heb gister even snel 35km gereden en dan is donderdag een langere rit wel mooi. Zaterdag of zondag hopelijk ook nog een stuk van 40-50 wegtrappen.quote:Op dinsdag 31 mei 2011 10:23 schreef Freddeh het volgende:
Als ik vandaag even rust vind tussen het werk door ga ik een route van 80km uitzetten op de kaart. Leuk voor vrijdagmiddag, ben dan toch vrij en zaterdag ben ik er niet. Afgelopen zaterdag gemerkt dat ik toch nog wel enige duurtraining nodig heb dus dit lijkt me een goeie gelegenheid.
Dat "probleem" heeft Tommeke niet, ik denk dat hij prima weet welk bordje ik bedoel...quote:Op dinsdag 31 mei 2011 10:23 schreef jackson het volgende:
[..]
Het bordje eten 's avonds bij moeder de vrouw?
Het bord voor z'n kop.quote:Op dinsdag 31 mei 2011 10:40 schreef SuperWeber het volgende:
[..]
Dat "probleem" heeft Tommeke niet, ik denk dat hij prima weet welk bordje ik bedoel...
Misschien weer in grote lijnen die van vorig jaar:quote:Op dinsdag 31 mei 2011 09:52 schreef Freddeh het volgende:
@Gripper: Heb je al een route op het oog die 'we' gaan rijden?
Ook dat telt natuurlijk...quote:
Nee he... Ik lees het woord 'heuvelrug' en word meteen nerveusquote:Op dinsdag 31 mei 2011 10:52 schreef Gripper het volgende:
[..]
Misschien weer in grote lijnen die van vorig jaar:
http://www.bikely.com/maps/bike-path/Fietsmeet-Vreeswijk
Dan zwaai ik wel even naar jullie vanaf de andere kant van het water bij Culemborgquote:Op dinsdag 31 mei 2011 10:52 schreef Gripper het volgende:
[..]
Misschien weer in grote lijnen die van vorig jaar:
http://www.bikely.com/maps/bike-path/Fietsmeet-Vreeswijk
het woordje BBQ maakte mij nerveuzer...Gripper is een fanatiekeling! Marineert z'n eigen spiezen enzo!quote:Op dinsdag 31 mei 2011 10:55 schreef Freddeh het volgende:
[..]
Nee he... Ik lees het woord 'heuvelrug' en word meteen nerveus
Klinkt goed.quote:Op dinsdag 31 mei 2011 11:29 schreef Captain_Fabulous het volgende:
[..]
het woordje BBQ maakte mij nerveuzer...Gripper is een fanatiekeling! Marineert z'n eigen spiezen enzo!
Ja, ik heb een heel aparte techniek, ik marineer niet alleen het vlees, maar ook de spiezen zelf. Zodat je het stokje erbij wilt opvreten.quote:Op dinsdag 31 mei 2011 11:29 schreef Captain_Fabulous het volgende:
[..]
het woordje BBQ maakte mij nerveuzer...Gripper is een fanatiekeling! Marineert z'n eigen spiezen enzo!
Als een echte Duitserquote:Op dinsdag 31 mei 2011 12:04 schreef Gripper het volgende:
Hoe deed Oksel het dan als Grillmeister, ook prima toch?
Terechtquote:Op dinsdag 31 mei 2011 13:16 schreef Oksel het volgende:
Ik durf mijzelf inderdaad wel een Grillmeister te noemen..
Dan kan je nog beter je hele bakkes leeg laten rossen en voortaan je eten pureren. Als elke gram telt.quote:Op dinsdag 31 mei 2011 13:55 schreef Pritt het volgende:
Ik ga binnenkort weer wat beter de berg op want ben zojuist 2 verstandskiezen lichter, elk grammetje telt!
Hij moet eerst de handleiding nog lezenquote:Op dinsdag 31 mei 2011 14:17 schreef Freddeh het volgende:
Schiet nou toch eens op man. Zit die nou NOG NIET in elkaar!?
Ik was m'n inbussleutels kwijtquote:Op dinsdag 31 mei 2011 14:38 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Hij moet eerst de handleiding nog lezen
Oh, is ie voor je vriendin...quote:Op dinsdag 31 mei 2011 14:49 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Ik was m'n inbussleutels kwijt![]()
Inmiddels:
[ afbeelding ]
Nu nog even pedaaltjes en andere bidonhouders monteren. Straks als m'n vriendin thuis is ff juiste zadelhoogte en proefrondje
Heb zelf net 1.5 maand een nieuwe fietsquote:Op dinsdag 31 mei 2011 14:50 schreef Freddeh het volgende:
[..]
Oh, is ie voor je vriendin...
Ziet er toch wel aardig uit hoor. In hoeveel onderdelen krijg je zo'n fiets nou?
Maar dan de vrouwenvariant: de Pro-WSL 200. http://www.rose.nl/artikel/rose-pro-wsl-200-compact/aid:478201quote:
Is voor een vrouw. Gezien het feit dat die qua geometrie bij geboorte al wat raar zijn klopt dit wel ongeveer hoorquote:
Dat viel mij ook op ja. Maar aangezien we bij aankoop samen met een medewerker wel goed hebben gekeken naar de geometrie (speciaal andere stuurpen gekozen) heb ik er wel vertrouwen in. Eerst zo maar eens een tijd rond gaan fietsen; als het niet bevalt of ze wil een wat sportievere zit kan ik altijd nog die stuurpen omdraaien of een andere erop zetten.quote:
Dat geef je aan bij bestelling van de fiets. position: race or comfort.quote:Op dinsdag 31 mei 2011 15:11 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Dat viel mij ook op ja. Maar aangezien we bij aankoop samen met een medewerker wel goed hebben gekeken naar de geometrie (speciaal andere stuurpen gekozen) heb ik er wel vertrouwen in. Eerst zo maar eens een tijd rond gaan fietsen; als het niet bevalt of ze wil een wat sportievere zit kan ik altijd nog die stuurpen omdraaien of een andere erop zetten.
Klopt; mevrouw heeft comfort gekozenquote:Op dinsdag 31 mei 2011 15:12 schreef jpjedi het volgende:
[..]
Dat geef je aan bij bestelling van de fiets. position: race or comfort.
De 2011 groepen van Campa zijn idd véél mooier dan de voorgaandequote:Op dinsdag 31 mei 2011 15:14 schreef jackson het volgende:
Mijn zwager heeft vorige week de super record 2011 groep van campagnolo op zijn fiets gedrukt... Mijn god wat ziet dat er geweldig uit! Mag zelf ook niet klagen maar deze is toch net weer een tandje mooier.
Dat is zeker om tequote:Op dinsdag 31 mei 2011 11:14 schreef jackson het volgende:
[..]
Dan zwaai ik wel even naar jullie vanaf de andere kant van het water bij Culemborg
Klopt. Had 2 Tacx Tao's er bij besteld; bij die dingen moet je de bidon er vrijwel recht van boven in schuiven. Dat is haast niet te doen bij dit frame. Heb een bidonhouder nodig waar je wat makkelijker via de zijkant je bidon er in kan zetten.quote:Op dinsdag 31 mei 2011 15:18 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
De 2011 groepen van Campa zijn idd véél mooier dan de voorgaande![]()
Mooi fietsje Knuteen kleine bidon past toch wel op de staande buis? Er zitten wel boutjes op zo te zien.
Zijn gewoon kabelverstellers, waarmee je makkelijk (eventueel rijdend zelfs) kabelspanning kan aanpassen.quote:Op dinsdag 31 mei 2011 15:27 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Er zaten trouwens ook dit soort dingetjes op de kabels:
http://jagwireusa.com/index.php/products/v/Inline_Adjusters
Nog nooit gezien op een racefiets. Handig?
quote:Op dinsdag 31 mei 2011 15:22 schreef Gripper het volgende:
[..]
Dat is zeker om te![]()
Je woont notabene het dichtst bij mij, en dan ook nog zo'n mooie fiets in de schuur laten staan: ga gewoon lekker mee!
Ik had ze oorspronkelijk ook, maar heb ze er tussenuit gehaald omdat ik de fijnafstelling toch gewoon op orde heb met m'n derailleurverstellertjes.quote:Op dinsdag 31 mei 2011 15:27 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Er zaten trouwens ook dit soort dingetjes op de kabels:
http://jagwireusa.com/index.php/products/v/Inline_Adjusters
Nog nooit gezien op een racefiets. Handig?
Oke maar ik moet dan wel even kijken of ik dan geen wedstrijd hebquote:Op dinsdag 31 mei 2011 09:52 schreef Freddeh het volgende:
@CyclingGirl: Op 2 of 9 juli. Ik ga nog wel even kijken of ik dan kan en behoefte heb mezelf weer aan gort te rijden op de fietsAls ik zin heb in pijn kunnen we wat mij betreft carpoolen tenzij mijn dame ook mee want dan wordt het misschien wat krap.
@Gripper: Heb je al een route op het oog die 'we' gaan rijden?
Na een jaar fietsen dan gaat ze voor racequote:Op dinsdag 31 mei 2011 15:13 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Klopt; mevrouw heeft comfort gekozen
Ho Ho Ho, jij moet duidelijk eens naar mijn racemonster komen kijkenquote:Op dinsdag 31 mei 2011 15:07 schreef Freddeh het volgende:
[..]
Is voor een vrouw. Gezien het feit dat die qua geometrie bij geboorte al wat raar zijn klopt dit wel ongeveer hoor
Ik ben bang dat ik geen tijd heb, veel gaande in de julimaand.quote:Op dinsdag 31 mei 2011 15:44 schreef CyclingGirl het volgende:
Oke maar ik moet dan wel even kijken of ik dan geen wedstrijd heb
Ze is behoorlijk fanatiek.. Ben benieuwd of het een jaar gaat durenquote:Op dinsdag 31 mei 2011 15:46 schreef CyclingGirl het volgende:
[..]
Na een jaar fietsen dan gaat ze voor race
Ga je nog in Hazerswoude rijden?quote:Op dinsdag 31 mei 2011 15:47 schreef CyclingGirl het volgende:
Ho Ho Ho, jij moet duidelijk eens naar mijn racemonster komen kijken
Weet je man dat je zo over hem praat?quote:Op dinsdag 31 mei 2011 15:47 schreef CyclingGirl het volgende:
[..]
Ho Ho Ho, jij moet duidelijk eens naar mijn racemonster komen kijken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |