Amsterdam heeft allochtone meerderheidquote:Sinds kort is meer dan de helft van de inwoners van Amsterdam allochtoon. Dat blijkt uit nieuwe cijfers van het Centraal Bureau voor de Statistiek.
vluchten kan niet meer!quote:Op zondag 29 mei 2011 18:48 schreef PiRANiA het volgende:
[..]
Shit, ik zie het.
Mijn vraag is hoe de verdeling is in de andere steden/delen van het land.
Ik vond het ook niet echt nieuwswaardig. Ik had er wel een vraag bij zoals je al twee keer hebt kunnen lezenquote:Op zondag 29 mei 2011 18:53 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
zeker wel een lollig topic. en nieuws... mwah ook niet echt.
dat vindt ik ook niet zo gek als drielandenpuntquote:Op zondag 29 mei 2011 19:03 schreef Tocadisco het volgende:
Vaals heeft al jarenlang een allochtone meerderheid.
Wordt moslim nu het nog kan!quote:Op zondag 29 mei 2011 19:18 schreef CantFazeMe het volgende:
Ik heb in het verleden al gezegd dat er een op een gegeven moment steeds meer allochtonen komen die dus uiteindelijk boven Nederlanders zullen stijgen.
Ik had liever ook gezien dat de grenzen dichtbleven en geen asielzoekers meer binnen lieten.
jankerdquote:Op zondag 29 mei 2011 19:18 schreef CantFazeMe het volgende:
Ik heb in het verleden al gezegd dat er een op een gegeven moment steeds meer allochtonen komen die dus uiteindelijk boven Nederlanders zullen stijgen.
Ik had liever ook gezien dat de grenzen dichtbleven en geen asielzoekers meer binnen lieten.
Minderheden... autochtonen dus?quote:Op zondag 29 mei 2011 19:23 schreef detulp050 het volgende:
Ik ga gelijk subsidie aanvragen (denk aan de ton ongeveer) voor het begeleiden van minderheden op vakantie. Die mensen moeten toch ook een kans krijgen!
Noem jij jezelf nuchterheid?quote:Op zondag 29 mei 2011 19:23 schreef Nuchterheid het volgende:
Zeer slechte zaak dit. Maar ja, PVDA aan het roer dus er is geen redden meer aan.
Over 1000 jaar gaat dat gebeuren.quote:Op zondag 29 mei 2011 19:18 schreef CantFazeMe het volgende:
Ben je dom geboren of is dat je in de loop van de jaren overkomen?quote:Op zondag 29 mei 2011 19:23 schreef Nuchterheid het volgende:
Zeer slechte zaak dit. Maar ja, PVDA aan het roer dus er is geen redden meer aan.
dat nou uitgerekend jij mij dom gaat noemenquote:Op zondag 29 mei 2011 19:37 schreef stekelzwijn het volgende:
[..]
Ben je dom geboren of is dat je in de loop van de jaren overkomen?
Het getuigt van weinig verstand wanneer je veronderstelt dat een individuele gemeente een immigratiebeleid kan voeren.quote:Op zondag 29 mei 2011 19:44 schreef Nuchterheid het volgende:
[..]
dat nou uitgerekend jij mij dom gaat noemen
Is gewoon zo.quote:
Inderdaad. Zwemmen met Minderheden, Taalcursussen voor Minderheden, ik denk zelfs aan een kortingspas voor Minderheden. Zelfs aan een voorkeurspositie van Minderheden bij sollicitateren. Dus als er een Jan-Willem binnenloopt, direct aannemen; gewoon om de minderheden te steunen.quote:
Want alle blanke mensen zijn Nederlands?quote:Op zondag 29 mei 2011 19:49 schreef IDisposable het volgende:
Allochtonen FTW. En dan al die blanke vrouwen zwanger maken zodat er over een paar jaar geen zuivere Nederlanders meer rondlopen
.
Ze discrimineren mensen net zoveel als dat ze exportproducten discrimineren.quote:Op zondag 29 mei 2011 21:07 schreef HAKIM_1988 het volgende:
Dit moet gevierd worden of? Wat hebben we aan deze info? Wordt af en toe een beetje leip van de hokjesgeest van het CBS. Dan ben je weer een 'allochtoon'. Ga toch iets nuttigs doen van onze belastingcenten.
quote:Op zondag 29 mei 2011 18:57 schreef Mpj het volgende:
Wat wel zo is, dat mensen die in Nederland zijn geboren maar waarvan één van de ouders uit het buitenland komt, ook meteen als allochtoon wordt geregistreerd.
Een interessante en nieuwe manier om naar dit verschijnsel te kijken.quote:Op maandag 30 mei 2011 18:33 schreef Farenji het volgende:
Het is heel logisch eigenlijk. Dit is niets anders dan osmose op macroniveau. Een klein land vol met nederlanders, en een grote wereld vol met buitenlanders - onafwendbaar.
Ah, weer iemand die gelooft in de fabeltjes van Wilders.quote:Op zondag 29 mei 2011 19:23 schreef Nuchterheid het volgende:
De regels idd niet in alle landen gelijk. Je hebt ook landen waarin je automatisch de nationaliteit krijgt omdat je er geboren bent. Zelfs al waren je ouders slechts toevallig op vakantie aldaar toen je geboren werd.quote:Op dinsdag 31 mei 2011 14:43 schreef Nielsch het volgende:
In Nederland hebben we ook een rare definitie van allochtoon. Mijn vrouw - geboren in Dordrecht uit het huwelijk tussen een Belgische vader en Nederlandse moeder - was de eerste x jaar van haar leven niet eens Nederlandse maar enkel Belgische. De Nederlandse nationaliteit mocht ze pas vele jaren later aanvragen.
En ook vrij logisch, in een globaliserende wereld.quote:Op maandag 30 mei 2011 19:50 schreef LXIV het volgende:
[..]
Een interessante en nieuwe manier om naar dit verschijnsel te kijken.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |