Probeer eens Wibra/Zeeman en kijk of het daar ook zo is.quote:Op zondag 29 mei 2011 18:05 schreef BorstKroller het volgende:
Dat zeg ik net. Het ligt niet aan het merk. Diesel krimpt ook, en zelfs shirts van Fruit of the Loom en dergelijke....
Wij hebben ook een nieuwe machine gekocht en het blijft gewoon hetzelfde.quote:Op maandag 30 mei 2011 12:51 schreef BorstKroller het volgende:
Kan het dus best de machine wel eens wezen...
Maar ja, zolang ik dat niet zeker weet ga ik natuurlijk geen nieuwe aanschaffen.
dit dusquote:Op zondag 29 mei 2011 18:12 schreef Dr.Hilfiger het volgende:
Eerst een paar dagen in koud water laten staan.
quote:Op maandag 30 mei 2011 22:45 schreef Flappe-du-Pomme het volgende:
Ik vraag me af wanneer de eerste winkel/ fabrikant op het idee komt om de stoffen in de fabriek al op 90 graden te wassen en vervolgens in de droger te doen. Daarna pas kleding maken. Dan krimpt het ook niet meer als de klant het kledingstuk thuis wast/ droogt. Maar ja, dat kost natuurlijk flink wat meer stof. Maar goed, misschien willen klanten best wat meer betalen als daarmee het kledingstuk gewoon op lengte en in vorm blijft...
Of zou dit bij duurdere merken ook al gebeuren?
Ik vond het gewoon een grappige opmerking! Echt niet dom.quote:Op maandag 30 mei 2011 22:48 schreef Flappe-du-Pomme het volgende:
[..]
Zeg ik iets heel doms? Of lach je omdat je mijn wijze idee waardeert?
Ja, maar bij mij krimpt het meestal vaker dan 1x...quote:Op maandag 30 mei 2011 22:45 schreef Flappe-du-Pomme het volgende:
Ik vraag me af wanneer de eerste winkel/ fabrikant op het idee komt om de stoffen in de fabriek al op 90 graden te wassen en vervolgens in de droger te doen. Daarna pas kleding maken. Dan krimpt het ook niet meer als de klant het kledingstuk thuis wast/ droogt.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |