quote:Op zondag 29 mei 2011 17:44 schreef Renesite het volgende:
Nee, A) het moet op internet staan en B) je moet voldoen aan de eisen omtrent een enquete. Daar voldoe je niet aan. Vraag eerst toestemming.
Derhalve: slotje
Moeilijk hè, je oude topic doorlezenquote:Op zondag 29 mei 2011 17:47 schreef GianLorenzo het volgende:
Huh wat moet ik dan doen dat het wel is toegestaan? Uitleg please
Obviously.... krijg je die nietquote:Op zondag 29 mei 2011 17:55 schreef GianLorenzo het volgende:
Ik hoef maar een keer antwoorden op de vragen. Dat is al genoeg.
Uitleg vind je hierquote:Op zondag 29 mei 2011 17:47 schreef GianLorenzo het volgende:
Huh wat moet ik dan doen dat het wel is toegestaan? Uitleg please
quote:Op zondag 29 mei 2011 17:45 schreef GianLorenzo het volgende:
Leeftijd en geslacht? 80 /man
Welke ziekten/aandoeningen heeft u? gaat je niks aan
Welke medicatie gebruikt u? ja
Weet u waar deze voor dient? nee
Hoevaak en hoeveel moet u innemen? geen idee
Welke problemen ervaart u als gevolg van uw ziekten? zeikvragen op fok
Welke beperkingen van activiteiten en participatie ervaart u als gevolg van uw ziekten? geen
Welke behandelingen, hulp of zorg ervaart u als gevolg van uw ziekten? geen
Hoe gaat de patiënt met de ziekte om? goed
Uhhm, ik ben al grijs en nog lang geen opaquote:Op zondag 29 mei 2011 18:02 schreef bjanaan het volgende:
Ga lekker de straat op en ga opzoek naar grijsharige.
Dat is vervelend.quote:
Moet je je haren verfen om dit te verkomen haha.quote:Op zondag 29 mei 2011 18:04 schreef PAAC het volgende:
[..]
Uhhm, ik ben al grijs en nog lang geen opa
Inderdaad. Straks wordt je op straat aangesproken door medische studenten die vragen hebben.quote:Op zondag 29 mei 2011 18:13 schreef bjanaan het volgende:
[..]
Moet je je haren verfen om dit te verkomen haha.
Dan kost veel tijd.Het moet overmorgen ingeleverd zijn. Als ik naar een tehuis ga moet ik op zoek gaan naar een niet demente, vragen naar toestemming, koffie drinken, het familieschandaal aanhoren, complimenten geven over de gordijnen, aanhoren dat de buren hun kat maar niet binnen willen houden, dat de zorgverzekering weer kort op hun medicatie, dat nederland naar de klote gaat door de mohammedanen die maar toenemen, maar dat hun schoonmaakster wel heer aardig is, of ik nog meer koffie wil, waarom ik met lege handen ben binnengekomen. Snap je?quote:Op zondag 29 mei 2011 18:20 schreef Ms_Furious het volgende:
Misschien even contact opnemen met een bejaardentehuis in de buurt oid? Kans is een stuk groter dat je daar antwoorden gaat vinden.
Goede timing dan.quote:Op zondag 29 mei 2011 18:25 schreef GianLorenzo het volgende:
[..]
Dan kost veel tijd.Het moet overmorgen ingeleverd zijn. Als ik naar een tehuis ga moet ik op zoek gaan naar een niet demente, vragen naar toestemming, koffie drinken, het familieschandaal aanhoren, complimenten geven over de gordijnen, aanhoren dat de buren hun kat maar niet binnen willen houden, dat de zorgverzekering weer kort op hun medicatie, dat nederland naar de klote gaat door de mohammedanen die maar toenemen, maar dat hun schoonmaakster wel heer aardig is, of ik nog meer koffie wil, waarom ik met lege handen ben binnengekomen. Snap je?
Dat vind ik altijd lastig. Het is wel hij wil/zij wil. Maar wie smuft Dus ik dat wie wilt.quote:Op zondag 29 mei 2011 18:35 schreef loveli het volgende:
Wie heeft een oma of opa en wilt een vragenlijst voor me invullen
Waarom dacht je dat er een 't' achter 'wil' moest?
Misschien moet je dan maar eens leren plannen en leren iets over te hebben voor je studie. Als je hier zo ongemotiveerd binnenvalt zullen weinig mensen je willen helpen.quote:Op zondag 29 mei 2011 18:25 schreef GianLorenzo het volgende:
[..]
Dan kost veel tijd.Het moet overmorgen ingeleverd zijn. Als ik naar een tehuis ga moet ik op zoek gaan naar een niet demente, vragen naar toestemming, koffie drinken, het familieschandaal aanhoren, complimenten geven over de gordijnen, aanhoren dat de buren hun kat maar niet binnen willen houden, dat de zorgverzekering weer kort op hun medicatie, dat nederland naar de klote gaat door de mohammedanen die maar toenemen, maar dat hun schoonmaakster wel heer aardig is, of ik nog meer koffie wil, waarom ik met lege handen ben binnengekomen. Snap je?
Oke. Het verhaal gaat zo. De begeleider had een afspraak voor me moeten regelen met bejaarden. Heeft hij gedaan. Bel ik de bejaarden, komt het ze niet gelegen. En nu moet ik het zelf oplossen. Doe jij ook geneeskunde dan. Plan je dan altijd zo perfect. Ik wil niet elke dag 8 uur studeren om vervolgens het perfecte studentje te zijn.quote:Op zondag 29 mei 2011 18:46 schreef dotKoen het volgende:
Echt, lui die a) niet kunnen plannen én b) te lui cq. te dom zijn om het probleem zelf op te lossen door antwoorden te verzinnen. En dat worden dan collega's van me
Ja, ik studeer ook geneeskunde. For fuck's sake, je hebt toch wel een beeld wat een gemiddelde bejaarde allemaal aan pillen kan slikken? Sla Harrisons of Kumar en Clarck eens open.quote:Op zondag 29 mei 2011 19:04 schreef GianLorenzo het volgende:
[..]
Oke. Het verhaal gaat zo. De begeleider had een afspraak voor me moeten regelen met bejaarden. Heeft hij gedaan. Bel ik de bejaarden, komt het ze niet gelegen. En nu moet ik het zelf oplossen. Doe jij ook geneeskunde dan. Plan je dan altijd zo perfect. Ik wil niet elke dag 8 uur studeren om vervolgens het perfecte studentje te zijn.
Gian lorenzo klinkt inderdaad als een maffiabaas. Doe nou niet alsof artsen goden zijn.We zijn normale mensen die inderdaad tegen de deadlines aanlopen.quote:Op zondag 29 mei 2011 19:16 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:
Mental note: Als ik ooit bij een dokter genaamd 'Gian Lorenzo' kom, dan draai ik bij de deur weer om. Die is waarschijnlijk nog te lui om naar mijn klachten te luisteren.
Ik mag toch minstens verwachten dat een artsquote:Op zondag 29 mei 2011 19:21 schreef GianLorenzo het volgende:
[..]
Gian lorenzo klinkt inderdaad als een maffiabaas. Doe nou niet alsof artsen goden zijn.We zijn normale mensen die inderdaad tegen de deadlines aanlopen.
Lieve schat, overdrijven kan ook. Ik heb aan de vorige opdrachten veel tijd besteed. En voor deze heb ik twee dagen. Maar jij zult wel perfect zijn.quote:Op zondag 29 mei 2011 19:24 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:
[..]
Ik mag toch minstens verwachten dat een arts
1. Zijn tijd goed indeelt. Ik heb niets aan een arts die alles half doet omdat hij niet kan plannen.
2. Een beetje initiatief toont.
3. Oude topics kan lezen als daar al duidelijk wordt aangegeven waarom zijn topic een slotje krijgt, zodat dat niet opnieuw gebeurt. Bij jou zou ik nog medicijnen krijgen waarvan ik bij de vorige dokter ziek(er) van werd.
Alsof dit je een hele dag kost. In de tijd dat je topics aan het openen was, had je het allang kunnen doen. Daarnaast: hoe ben je van plan later je werk te gaan doen? Je zal toch echt met je patiënten moeten praten, hoeveel tijd het ook kost. En ja, ook als ze oud zijn, of ziek of over andere dingen willen praten.quote:Op zondag 29 mei 2011 18:25 schreef GianLorenzo het volgende:
[..]
Ik ben niet te lam om 8 uur per dag aan mijn studie te besteden als de omstandigheden dat van me vragen. Dat heeft niets met perfect te maken, en alles met je inzetten om in de toekomst iets te mogen doen dat je leuk vindt.quote:Op zondag 29 mei 2011 19:25 schreef GianLorenzo het volgende:
[..]
Lieve schat, overdrijven kan ook. Ik heb aan de vorige opdrachten veel tijd besteed. En voor deze heb ik twee dagen. Maar jij zult wel perfect zijn.
quote:Op zondag 29 mei 2011 18:00 schreef PAAC het volgende:
[..]
Uitleg vind je hier![]()
Enquête openen? Lees dit eerst!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |