quote:Op zondag 29 mei 2011 17:44 schreef Renesite het volgende:
Nee, A) het moet op internet staan en B) je moet voldoen aan de eisen omtrent een enquete. Daar voldoe je niet aan. Vraag eerst toestemming.
Derhalve: slotje
Moeilijk hè, je oude topic doorlezenquote:Op zondag 29 mei 2011 17:47 schreef GianLorenzo het volgende:
Huh wat moet ik dan doen dat het wel is toegestaan? Uitleg please
Obviously.... krijg je die nietquote:Op zondag 29 mei 2011 17:55 schreef GianLorenzo het volgende:
Ik hoef maar een keer antwoorden op de vragen. Dat is al genoeg.
Uitleg vind je hierquote:Op zondag 29 mei 2011 17:47 schreef GianLorenzo het volgende:
Huh wat moet ik dan doen dat het wel is toegestaan? Uitleg please
quote:Op zondag 29 mei 2011 17:45 schreef GianLorenzo het volgende:
Leeftijd en geslacht? 80 /man
Welke ziekten/aandoeningen heeft u? gaat je niks aan
Welke medicatie gebruikt u? ja
Weet u waar deze voor dient? nee
Hoevaak en hoeveel moet u innemen? geen idee
Welke problemen ervaart u als gevolg van uw ziekten? zeikvragen op fok
Welke beperkingen van activiteiten en participatie ervaart u als gevolg van uw ziekten? geen
Welke behandelingen, hulp of zorg ervaart u als gevolg van uw ziekten? geen
Hoe gaat de patiënt met de ziekte om? goed
Uhhm, ik ben al grijs en nog lang geen opaquote:Op zondag 29 mei 2011 18:02 schreef bjanaan het volgende:
Ga lekker de straat op en ga opzoek naar grijsharige.
Dat is vervelend.quote:
Moet je je haren verfen om dit te verkomen haha.quote:Op zondag 29 mei 2011 18:04 schreef PAAC het volgende:
[..]
Uhhm, ik ben al grijs en nog lang geen opa
Inderdaad. Straks wordt je op straat aangesproken door medische studenten die vragen hebben.quote:Op zondag 29 mei 2011 18:13 schreef bjanaan het volgende:
[..]
Moet je je haren verfen om dit te verkomen haha.
Dan kost veel tijd.Het moet overmorgen ingeleverd zijn. Als ik naar een tehuis ga moet ik op zoek gaan naar een niet demente, vragen naar toestemming, koffie drinken, het familieschandaal aanhoren, complimenten geven over de gordijnen, aanhoren dat de buren hun kat maar niet binnen willen houden, dat de zorgverzekering weer kort op hun medicatie, dat nederland naar de klote gaat door de mohammedanen die maar toenemen, maar dat hun schoonmaakster wel heer aardig is, of ik nog meer koffie wil, waarom ik met lege handen ben binnengekomen. Snap je?quote:Op zondag 29 mei 2011 18:20 schreef Ms_Furious het volgende:
Misschien even contact opnemen met een bejaardentehuis in de buurt oid? Kans is een stuk groter dat je daar antwoorden gaat vinden.
Goede timing dan.quote:Op zondag 29 mei 2011 18:25 schreef GianLorenzo het volgende:
[..]
Dan kost veel tijd.Het moet overmorgen ingeleverd zijn. Als ik naar een tehuis ga moet ik op zoek gaan naar een niet demente, vragen naar toestemming, koffie drinken, het familieschandaal aanhoren, complimenten geven over de gordijnen, aanhoren dat de buren hun kat maar niet binnen willen houden, dat de zorgverzekering weer kort op hun medicatie, dat nederland naar de klote gaat door de mohammedanen die maar toenemen, maar dat hun schoonmaakster wel heer aardig is, of ik nog meer koffie wil, waarom ik met lege handen ben binnengekomen. Snap je?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |