Als 10-jarige zulke debiele fouten maken is ook gewoon triest.quote:Op zondag 29 mei 2011 17:19 schreef ikbennieuwopfok het volgende:
Bericht is geschreven door een 10-jarige?
Jouw zin klopt ook niet hoor.quote:Op zondag 29 mei 2011 17:22 schreef essentieel het volgende:
Als 10-jarige zulke debiele fouten maken is ook gewoon triest.
Bwahaha wat een onzin. Jij hebt geloof ik het idee dat '10-jarige' meervoud is, maar dan zou er een n achter moeten, simpele ziel. In dit geval is het gewoon enkelvoud en slaat je 'het' dus helemaal nergens op.quote:Op zondag 29 mei 2011 17:34 schreef WvdL het volgende:
[..]
Als 10-jarige zulke debiele fouten maken is het ook gewoon triest.
quote:Op zondag 29 mei 2011 17:37 schreef essentieel het volgende:
[..]
Bwahaha wat een onzin. Jij hebt geloof ik het idee dat '10-jarige' meervoud is, maar dan zou er een n achter moeten, simpele ziel. In dit geval is het gewoon enkelvoud en slaat je 'het' dus helemaal nergens op.
Nog een mongool die het niet snaptquote:
Zo klopt je zin wel. Chapeau.quote:Op zondag 29 mei 2011 17:42 schreef essentieel het volgende:
[..]
Nog een mongool die het niet snaptLaat ik de zin anders formuleren:
"Als 10-jarig kind (oftewel een 10-jarige) zulke debielen fouten maken, is ook gewoon triest."
Snap je het nu, mongool?
Mensen snappen zo'n zin tegenwoordig alleen maar als ze het in de foutieve "Als ... zijnde"-vorm zettenquote:Op zondag 29 mei 2011 17:42 schreef essentieel het volgende:
[..]
Nog een mongool die het niet snaptLaat ik de zin anders formuleren:
"Als 10-jarig kind (oftewel een 10-jarige) zulke debielen fouten maken, is ook gewoon triest."
Snap je het nu, mongool?
Oh ja? '10-jarig kind (enkelvoud) maken (meervoud)?' En 'debieleN fouten'?quote:Op zondag 29 mei 2011 17:43 schreef DoorgestokenKaart het volgende:
[..]
Zo klopt je zin wel. Chapeau.
Mensen die er niet tegen kunnen om ongelijk te hebben op een internetforum en daarom maar gaan doen alsof ze aan het trollen warenquote:Op zondag 29 mei 2011 17:43 schreef DoorgestokenKaart het volgende:
[..]
fouten makenquote:Op zondag 29 mei 2011 17:45 schreef Lord_Vetinari het volgende:
[..]
Oh ja? '10-jarig kind (enkelvoud) maken (meervoud)?' En 'debieleN fouten'?
Vanzelfsprekend. Ik kwam al tot die conclusie toen ik de spellingsfouten in het bericht las en daarna TS het woord ''intresseert'' zag gebruiken.quote:Op zondag 29 mei 2011 17:43 schreef destrovel het volgende:
Persconferenties op een zondag. Hoax dus.
Conclusie: TS heeft dit zelf getypt en probeert habbo fanboys uit de tent te lokken.
http://www.kauppalehti.fi(...)10501/13057060850010quote:Op zondag 29 mei 2011 18:34 schreef Spaghettivreter het volgende:
[ afbeelding ]
Nergens iets over te vinden hoor TS
quote:Op zondag 29 mei 2011 19:06 schreef destrovel het volgende:
Jezus man, tyf toch eens een end op met je kuttopic. Zeker om dit soort bagger in NWS te plaatsen. Ga liever naar ONZ ofzo.
Dat mods nog geen slotje hebben geplaatst verbaast me eerlijk gezegd
Dat deed ie überhaupt alquote:Op zondag 29 mei 2011 17:43 schreef DoorgestokenKaart het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |