Ik ben het met je eens, Lien, kan er alleen niet zo veel aan veranderen.quote:Op zondag 29 mei 2011 16:34 schreef Lithia het volgende:
Ik blijf het storend vinden dat het 2 weken duurt voordat er een nieuw topic moet komen.
Verder: yay, een mijlpaal.
Ik heb wel respect voor je dat je toch steeds 'goedemorgenquote:Op zondag 29 mei 2011 16:35 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ik ben het met je eens, Lien, kan er alleen niet zo veel aan veranderen.
Welkom.quote:
Welkomquote:
Anders zou het topic helemaal stil zijn.quote:Op zondag 29 mei 2011 16:38 schreef Lithia het volgende:
[..]
Ik heb wel respect voor je dat je toch steeds 'goedemorgen' enzo post.
Hebben we goed gedaan met zijn allen! Ondanks de mods en andere tegenslagen toch nog geredquote:
Juustquote:Op zondag 29 mei 2011 17:15 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Hebben we goed gedaan met zijn allen! Ondanks de mods en andere tegenslagen toch nog gered
Staat mij ook iets van bij.quote:Op zondag 29 mei 2011 17:15 schreef The_Dean het volgende:
Heeft PieterBas niet ooit beloofd taart en bier uit te delen bij #1500?
quote:
Heyquote:
quote:
Nouja...Nouja... November ben ik weer 'terug' dan mag ik weer stage lopen!quote:
Ik loop al jaren geen stage meer, boeiendquote:Op zondag 29 mei 2011 17:30 schreef Californium het volgende:
[..]
Nouja...Nouja... November ben ik weer 'terug' dan mag ik weer stage lopen!![]()
RS 6quote:Op zondag 29 mei 2011 17:46 schreef Hoogheid het volgende:
Oh hoi, nog 9 weken![]()
(en daarna afstuderen wat een beetje op hetzelfde neerkomt)
Pilliequote:Op zondag 29 mei 2011 17:23 schreef The_Dean het volgende:
Waar is Piles, dan kan die even teruglezen om te kijken waar het staat.
quote:Op zondag 29 mei 2011 17:15 schreef The_Dean het volgende:
Veel succes!!quote:Op zondag 29 mei 2011 17:46 schreef Hoogheid het volgende:
Oh hoi, nog 9 weken![]()
(en daarna afstuderen wat een beetje op hetzelfde neerkomt)
Ja, ik ben ook wel benieuwd of en wanneer je dat gezegd hebtquote:
Zo ben ik.quote:
Och, kan eens wat terug doen he. Kon met stage toch mee uit eten bij een teamdag, dagje Efteling met de bewoners, nog eens mee lunchen.quote:
Ja, ik vind het ook echt leuk om te doen. Als alle drie mijn collega's zo reageren op dag kleinigheidje, dat wordt het nog wat.quote:Op maandag 30 mei 2011 19:48 schreef The_Dean het volgende:
Dat is wel zo netjes dan ja. Maar sowieso gewoon leuk om te doen
Ja, een lekker niet over nadenken film...quote:
al gevonden !?!?quote:Op zondag 29 mei 2011 17:15 schreef The_Dean het volgende:
Sowieso mensen die verschrikkelijk veel haast lijken te hebben en al klaar staan om weg te rennen alsof hun leven ervan af hangt.quote:Op maandag 30 mei 2011 20:20 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Ja, een lekker niet over nadenken film...
Wel gelachen om die falers, die meteen na de films de zaal uit liepen
Ja, dat is dom, want na elke Fast&Furious film heb je dat zo'n beetjequote:Op maandag 30 mei 2011 20:20 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Ja, een lekker niet over nadenken film...
Wel gelachen om die falers, die meteen na de films de zaal uit liepen
Nee. Teveel moeitequote:
Nee, maar dit is officieel gewoon een stad hoorquote:Op maandag 30 mei 2011 20:41 schreef Lithia het volgende:
Heb je trouwens geen bioscoop in jouw dorpje, PB?
Ik moest een uur in de rai zijn... 14 euro!! (wel voor een gehele dag, maaruh ik was er maar 50 minutenquote:Op maandag 30 mei 2011 20:42 schreef The_Dean het volgende:
Parkeren in Amsterdam, bijna 5 euro per uur
dure huizen + geen buitenlanders + super rustig = dorpquote:Op maandag 30 mei 2011 20:54 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Nee, maar dit is officieel gewoon een stad hoor
Hier helemaal geen last van, in Leeuwardenquote:Op maandag 30 mei 2011 20:54 schreef PieterBas het volgende:
Zo tof vind ik naar de bioscoop gaan ook weer niet.. altijd weer een paar van die irritante kleuters die met laserpennen gaan schijnen..
Jaquote:Op dinsdag 31 mei 2011 09:31 schreef jna het volgende:
Als ik op die telefoon druk, zou ie dan meteen bellen voor een afspraak?
quote:Op zondag 29 mei 2011 17:23 schreef The_Dean het volgende:
Waar is Piles, dan kan die even teruglezen om te kijken waar het staat.
Nou hè! Nu blijf je zeker wel?quote:
quote:
Goedzo! Ik lust toch geen taart.quote:
En bier krijg je vast genoeg binnenquote:
Neehoorquote:Op dinsdag 31 mei 2011 14:13 schreef Piles het volgende:
[..]
En bier krijg je vast genoeg binnen
Wisten jullie trouwens al dat ik dat tegenwoordig ook lust![]()
quote:Op dinsdag 31 mei 2011 14:13 schreef Piles het volgende:
[..]
En bier krijg je vast genoeg binnen
Wisten jullie trouwens al dat ik dat tegenwoordig ook lust![]()
Serieus?quote:Op dinsdag 31 mei 2011 10:12 schreef Bravebart het volgende:
[..]
JaZo had ik opeens een restaurant aan de lijn toen ik in CUL misklikte en dat niet doorhad
uh... nee, is een onderdeel van mijn dagelijks ritueel.quote:
Stop ook eens een tijdje met deze SC, daar knap je enorm van opquote:Op dinsdag 31 mei 2011 17:50 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
uh... nee, is een onderdeel van mijn dagelijks ritueel.
Dat gaat Lien mij missen, dat wil ik haar niet aandoen.quote:Op dinsdag 31 mei 2011 17:52 schreef Piles het volgende:
[..]
Stop ook eens een tijdje met deze SC, daar knap je enorm van opEn ik kan het weten
Dat dus.quote:Op dinsdag 31 mei 2011 17:57 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Dat gaat Lien mij missen, dat wil ik haar niet aandoen.
Wat is je favoriete biermerk Cees?quote:
Jaquote:
Banners van tegenwoordig zijn eng.quote:
Je werd zomaar ineens volwassenquote:Op dinsdag 31 mei 2011 17:52 schreef Piles het volgende:
[..]
Stop ook eens een tijdje met deze SC, daar knap je enorm van opEn ik kan het weten
dure huizen = checkquote:Op maandag 30 mei 2011 21:24 schreef Lithia het volgende:
[..]
dure huizen + geen buitenlanders + super rustig = dorp
in mijn zelfbedachte woordenboek dan.
Wat heb jij de laatste tijd zitten googlenquote:Op dinsdag 31 mei 2011 09:30 schreef jna het volgende:
[ afbeelding ]
Wait, whut... Waarom die advertentie?
PIVOquote:Op dinsdag 31 mei 2011 18:26 schreef PieterBas het volgende:
[..]
dure huizen = check
geen buitenlanders = Voornamelijk Polen
Super rustig = check
Rustig aan, zover ben ik nog nietquote:Op dinsdag 31 mei 2011 17:58 schreef Bravebart het volgende:
Wat is je favoriete biermerk Cees?
Goh, dat ik dit ooit nog eens kon vragen
Aannemer? Dan kan hetquote:Op dinsdag 31 mei 2011 18:40 schreef PieterBas het volgende:
hehe!
Hoe kan je nou een mondeling akkoord geven voor een wijziging in je badkamer, zonder daadwerkelijk een gesprek hierover te hebben?
Jubileum sla ik niet over natuurlijkquote:Op dinsdag 31 mei 2011 19:16 schreef Californium het volgende:
Pilleke!!! Ben jij hier... ga ik sporten zo
Zolang al weerquote:What up? Vertel eens waar jij mee bezig bent geweest de afgelopen... ehm... 2 jaar?
Oh okquote:
Wat een moeilijke vragen allemaal zegquote:
Jah, heb er nu echt nog meer zin inquote:En vet dat je weer voor luchtverkeersleider gaat
Jaaaaa, ik ben gewoon benieuwd wat jou opeens 180 graden hebt laten draaien tot het drinken van bierquote:Op dinsdag 31 mei 2011 19:55 schreef Piles het volgende:
[..]
Wat een moeilijke vragen allemaal zegKeer bierproeverij gedaan, met triple, double en nog iets
En Guatemalteeks bier natuurlijk
En Corona
[..]
Jah, heb er nu echt nog meer zin inGaat zoooo tegenvallen als het niet doorgaat
Er moet wel een aanleiding voor zijnquote:Op dinsdag 31 mei 2011 19:59 schreef Bravebart het volgende:
Jaaaaa, ik ben gewoon benieuwd wat jou opeens 180 graden hebt laten draaien tot het drinken van bierGa maar eens Leffe blond/tripel proberen dan
Oh, dat heb ik zekerquote:Kom op, vertrouwen houden
Dus je gaat uit en drinkt bier?quote:Op dinsdag 31 mei 2011 20:00 schreef Piles het volgende:
[..]
Er moet wel een aanleiding voor zijnBen niet iemand die thuis alleen bier gaat zitten drinken
[..]
Oh, dat heb ik zekerReken er al bijna op dat het gaat lukken (huizen kijken enzo
). Maar ik ken de kansen
Nee gekquote:
Ook, maar is boven budget denk ik, zeker op korte termijnquote:Waar ben je aan het kijken, Amstelveen?
quote:Jaaaaa, ik hobbel nog steeds rond in DelftBachelor eeeeeeeindelijk bijna klaar
En Aalsmeer?quote:Op dinsdag 31 mei 2011 20:42 schreef Piles het volgende:
[..]
Nee gek
[..]
Ook, maar is boven budget denk ik, zeker op korte termijnDus ook Hoofddorp, Nieuw-Vennep enzo.
[..]En dan master zeker?
oh.. masteren.quote:Op dinsdag 31 mei 2011 21:11 schreef Bravebart het volgende:
[..]
En Aalsmeer?
Jeps, dan lekker masteren
Martelen?quote:Op dinsdag 31 mei 2011 21:25 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
oh.. masteren.
Ik las eerst iets anders.
nee, masteren zat wel in het woord dat ik las, maar er waren nog twee letters bij gekomen.quote:
Nog erger.. een grote Nederlandse bouwmaatschappijquote:
Dan ben je zo met de bus op Schipholquote:Op dinsdag 31 mei 2011 20:42 schreef Piles het volgende:
Ook, maar is boven budget denk ik, zeker op korte termijnDus ook Hoofddorp, Nieuw-Vennep enzo.
Moet niet op Centrum (maar Schiphol-Oost) zijn hè, dus iets lastigerquote:Op dinsdag 31 mei 2011 22:32 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Dan ben je zo met de bus op Schiphol
Volgens mij welquote:Op dinsdag 31 mei 2011 22:54 schreef PieterBas het volgende:
Zuid Tangent rijdt toch ongeveer zo heel Schiphol Rijk?
Jeps, ideaalquote:Op dinsdag 31 mei 2011 22:54 schreef PieterBas het volgende:
Zuid Tangent rijdt toch ongeveer zo heel Schiphol Rijk?
Nog net niet, alleen vrijdag nog even.quote:
Ik mag vrijdag niet komen werken van mijn baas. Dus verplicht vrij.quote:Op woensdag 1 juni 2011 20:34 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Nog net niet, alleen vrijdag nog even.
Wat doe je tegenwoordig eigenlijk?quote:Op woensdag 1 juni 2011 20:40 schreef The_Dean het volgende:
Goed bezig. Bij ons op kantoor is er vrijdag ook geen hond. En wij op de TD maar werken!
Repair Engineer van industriële electronica. Afdeling Power Supplies & Robotics.quote:
Waarom klikte ik.quote:Op woensdag 1 juni 2011 20:42 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
Heren,
[ [url=http://www.diseno-art.com/images_3/2010_Porsche_911_Sport_Classic_sml.gif]afbeelding ]
[/url] (Klikken voor een groot formaat!!!)
Een mooie 911 Sport Classic voor een Mijlpijl!!!
Dat ik dit nog mee mag maken!
DEAAAN!!!!!quote:
Das een hele mond volquote:Op woensdag 1 juni 2011 20:45 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Repair Engineer van industriële electronica. Afdeling Power Supplies & Robotics.
omdat je graag een hele mooie Porsche wou zien?!quote:
BAM TIETEN YEAAAHHHH!!quote:Op woensdag 1 juni 2011 20:42 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
Heren,
[ [url=http://www.diseno-art.com/images_3/2010_Porsche_911_Sport_Classic_sml.gif]afbeelding ]
[/url] (Klikken voor een groot formaat!!!)
Een mooie 911 Sport Classic voor een Mijlpijl!!!
Dat ik dit nog mee mag maken!
CEESSIEEEEEEE!!!quote:Op woensdag 1 juni 2011 20:45 schreef Piles het volgende:
[..]
Das een hele mond vol
@Kuno: je sig blijft leuk
Blijven mooie koplampenquote:Op woensdag 1 juni 2011 20:45 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
omdat je graag een hele mooie Porsche wou zien?!
quote:
Waar het op neer komt is dat ik gewoon een soldeerknecht benquote:Op woensdag 1 juni 2011 20:45 schreef Piles het volgende:
[..]
Das een hele mond vol
@Kuno: je sig blijft leuk
quote:
Neuh.quote:Op woensdag 1 juni 2011 20:45 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
omdat je graag een hele mooie Porsche wou zien?!
quote:Op woensdag 1 juni 2011 20:46 schreef The_Dean het volgende:
Kuno is terug, en het gaat meteen over tieten. Oh, en Porsches.
Waarom in hemelsnaam klikte je dan...?!quote:
Zeg het maar! ik ben vrijdag avond beschikbaar in Utrecht!quote:
Tieten Porschesquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Sometimes the journey is the goal
I don't care about my soul
Sometimes life is just pure rock 'n roll!!
Netjes.quote:
ZOOOOOOOOOOOOO STIL IS HET HIER!!quote:
Moest even je post aanpassen...quote:
Ik bekeek net de postgrafiek weer eens, werd er wel een beetje droevig vanquote:Op woensdag 1 juni 2011 20:52 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
ZOOOOOOOOOOOOO STIL IS HET HIER!!
SSSTTT mond dicht!quote:Op woensdag 1 juni 2011 20:53 schreef Piles het volgende:
[..]
Ik bekeek net de postgrafiek weer eens, werd er wel een beetje droevig van
No way, maandag en dinsdag voor de laatste selectieronde voor luchtverkeersleiderquote:
Ja goed manquote:
Jonguh! Wat maakt dat nou uit? dat is pas na het weekend!quote:Op woensdag 1 juni 2011 20:55 schreef Piles het volgende:
[..]
No way, maandag en dinsdag voor de laatste selectieronde voor luchtverkeersleider
Maar als alles goed gaat is er over een paar weken wel wat te vieren
Dean moet gewoon die auto in de tuin eens opknappen...!quote:
Bij een normale studie maakt dat niet uit neequote:Op woensdag 1 juni 2011 20:58 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
Jonguh! Wat maakt dat nou uit? dat is pas na het weekend!
ach...!quote:Op woensdag 1 juni 2011 20:59 schreef Piles het volgende:
[..]
Bij een normale studie maakt dat niet uit neeMaar hier hangt iets teveel vanaf
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Sometimes the journey is the goal
I don't care about my soul
Sometimes life is just pure rock 'n roll!!
Dan nog nietquote:Op woensdag 1 juni 2011 20:59 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
Dean moet gewoon die auto in de tuin eens opknappen...!
Waar?quote:Op woensdag 1 juni 2011 20:54 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
Piles, vrijdag avond, Utrecht
bier
Dean wil vast ook wel komen! ;-)
Utrechtquote:
quote:Op woensdag 1 juni 2011 21:01 schreef The_Dean het volgende:
Speciaal voor KunoSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op donderdag 3 september 2009 23:06 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
niet? En je hebt er nooit werk van gemaakt? Of vind je haar er niet leuk uitzien.
Op donderdag 3 september 2009 23:10 schreef The_Dean het volgende:
Het is mijn zus, gast.
Wie? ik? ik werk op het moment... volgend jaar hopelijk weer studeren!!quote:
Dan kom ik je wel een keer halen in mn golfje!quote:
Nee, Bartquote:Op woensdag 1 juni 2011 21:04 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
Wie? ik? ik werk op het moment... volgend jaar hopelijk weer studeren!!
vrijdagavond is voor de studie van alcoholistische drankjesquote:
Is goedquote:Op woensdag 1 juni 2011 21:04 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
Dan kom ik je wel een keer halen in mn golfje!
Hoe bedoel je?!quote:Op woensdag 1 juni 2011 21:07 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Is goed
Ik ben twee stappen omhoog gegaan, laatst
photobucket...quote:Op woensdag 1 juni 2011 21:08 schreef The_Dean het volgende:
http://i2.photobucket.com/albums/y25/Ebut/Mk4/112_0069.jpg
Hooo, limiet overschreden, dan zo even.
heb je een mk4 gekocht? WAAROM!!!quote:Op woensdag 1 juni 2011 21:08 schreef The_Dean het volgende:
http://i2.photobucket.com/albums/y25/Ebut/Mk4/112_0069.jpg
Hooo, limiet overschreden, dan zo even.
Omdat oude kapotquote:Op woensdag 1 juni 2011 21:09 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
heb je een mk4 gekocht? WAAROM!!!
waarom...?! en welke heb je weggedaan...? waarom heb je mij niets verteld...?quote:
wat was er mis met je mk2...? (je had toch een mk2?)quote:
De mk2, gaat in onderdelen, staat half gestripped in de tuin.quote:Op woensdag 1 juni 2011 21:12 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
waarom...?! en welke heb je weggedaan...? waarom heb je mij niets verteld...?
maar lieve schat... je hebt me op facebook...?!quote:Op woensdag 1 juni 2011 21:13 schreef The_Dean het volgende:
[..]
De mk2, gaat in onderdelen, staat half gestripped in de tuin.
En waarom niet? OMDAT JE HIER NOOIT BENT!
Koppakking lek, dus motorisch veel vervangen. Verder veel carterdruk, wat betekend dat hij soms zelf gas geeft.quote:Op woensdag 1 juni 2011 21:12 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
wat was er mis met je mk2...? (je had toch een mk2?)
quote:Op woensdag 1 juni 2011 21:14 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Koppakking lek, dus motorisch veel vervangen. Verder veel carterdruk, wat betekend dat hij soms zelf gas geeft.
En remmerij was op. Verder vrij rotte bodem en hier en daar rotte plekken. Al met al téveel werk om hem nog op te knappen.
Een complete autoquote:Op woensdag 1 juni 2011 21:14 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
maar lieve schat... je hebt me op facebook...?!
wat ga je allemaal verkopen?! wat heb je liggen?
Ja, ik vind het ook zondequote:Op woensdag 1 juni 2011 21:15 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
meer heb ik er niet op te zeggen...
haha! is voorruit makelijk te vervangen? mijn heeft klein sterretje erin en kan vast wel een vervanging gebruiken!quote:Op woensdag 1 juni 2011 21:15 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Een complete auto
Voorstoelen, bank en schroefset is al weg. Blok+bak en alle aanbouwdelen en tellerbak en kabelboom gaan ook nog. Achterlichten zijn al verstuurd. Verder is volgens mij alles er nog.
Plaatwerk is verwaarloosbaar, alles heeft of roest of deuken/krassen.
Zit wel een drie weken oud voorraam in
ik zie iedere week wel een post langskomen van dat spek en bonen bandje van je!quote:
Ja, maar dat doet onze drummerquote:Op woensdag 1 juni 2011 21:18 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
ik zie iedere week wel een post langskomen van dat spek en bonen bandje van je!
ah...quote:
wat kostte het je om een raam te laten plaatsen?quote:Op woensdag 1 juni 2011 21:19 schreef The_Dean het volgende:
Maar als je belangstelling hebt kunnen we vast wat regelen
Nog slechtere dan de gemiddelde laptop. Originele, echt kutdingen.quote:Op woensdag 1 juni 2011 21:19 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
wat voor speakertjes heb je voorin zitten?
70 euro. Raam incl. montage. Moet wel zeggen dat ik enige hulp van binnenuit heb gehad. Vriend van me werkt bij een schadehersteller.quote:Op woensdag 1 juni 2011 21:20 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
wat kostte het je om een raam te laten plaatsen?
die heb ik er al in zitten achterin... maar die speakertjes voorin zijn echt waardeloos...quote:Op woensdag 1 juni 2011 21:20 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Nog slechtere dan de gemiddelde laptop. Originele, echt kutdingen.
Heb eventueel wel een set Sony Xplod ovale hoedeplankspeakers voor je.
voorruit en montage?!quote:Op woensdag 1 juni 2011 21:20 schreef The_Dean het volgende:
[..]
70 euro. Raam incl. montage. Moet wel zeggen dat ik enige hulp van binnenuit heb gehad. Vriend van me werkt bij een schadehersteller.
ah okquote:Op woensdag 1 juni 2011 21:20 schreef The_Dean het volgende:
[..]
70 euro. Raam incl. montage. Moet wel zeggen dat ik enige hulp van binnenuit heb gehad. Vriend van me werkt bij een schadehersteller.
valt nog wel mee... ik ging er vanuit dat me dat echt wel 250 euro zou gaan kosten... ;')quote:Op woensdag 1 juni 2011 21:22 schreef The_Dean het volgende:
Maar voor een nieuw voorraam ben jij ook zoiets kwijt. Reken eens een 100 euro. Het monteren is een fluitje van een cent voor die lui.
mmm ik ga er eens over nadenken!quote:Op woensdag 1 juni 2011 21:24 schreef The_Dean het volgende:
Nee, dat is bij de nieuwe plakramen zo. Dit is met rubber. Oude eruit drukken. Nieuwe in het rubber, in de sponning zetten, touw eruit trekken en klaar
Ramen zijn inkoop zo'n 60 euro geloof ik.
quote:Op woensdag 1 juni 2011 21:25 schreef The_Dean het volgende:
Kan wel proberen mijne er heel uit te krijgen... als dat lukt mag je hem voor goedkoop wel hebben.
nee wacht maar tot het einde dan!! is makkelijker voor jou en ik heb er de komende 2-3 week toch geen tijd voor om mijne te gaan doen enzo!quote:Op woensdag 1 juni 2011 21:26 schreef The_Dean het volgende:
Kan morgen wel even proberen voor je. Nadeel is dat ik dan de rest ook moet strippen... of de auto afplakken...
mijn horn is naar de klote maar ik vrees dat de hele kabel gewoon niet goed meer is... die klinkt een beetje als een kat waar op gestapt wordquote:Op woensdag 1 juni 2011 21:30 schreef The_Dean het volgende:
Alright
Even afspraak maken met die gast die het blok enzo komt halen, ben ik daar ook maar weer vanaf.
Heb je verder nog wat nodig trouwens?
Nicequote:Op woensdag 1 juni 2011 21:37 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
mijn horn is naar de klote maar ik vrees dat de hele kabel gewoon niet goed meer is... die klinkt een beetje als een kat waar op gestapt word
nog nooit hoeven gebruiken dus maakt me nog niet echt uit!quote:
Zo gaat het hier altijd. En had weinig zin tegen mezelf te praten, dus bleef het hele weken stil.quote:Op woensdag 1 juni 2011 21:48 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
volgens mij hebben we iedereen weggepest...!
En we hebben het niet eens over Porsches...?!
gas bijgeven...quote:Op woensdag 1 juni 2011 21:51 schreef The_Dean het volgende:
In plaats van toeteren gewoon gas bij geven. Opgelost
ik ben gewoon hard aan het werk... daarom kom ik niet meer zo vaak langs...quote:Op woensdag 1 juni 2011 21:52 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Zo gaat het hier altijd. En had weinig zin tegen mezelf te praten, dus bleef het hele weken stil.
Lekker tochquote:
Ik denk dat de meesten hier inmiddels al fulltime werkenquote:Op woensdag 1 juni 2011 21:56 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
ik ben gewoon hard aan het werk... daarom kom ik niet meer zo vaak langs...
toe maar luxe...!!!quote:
en ik ga strax nog weer verder studeren als alles goed gaat...!quote:Op woensdag 1 juni 2011 22:03 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Ik denk dat de meesten hier inmiddels al fulltime werken
airco enzo zeker?!quote:Op woensdag 1 juni 2011 22:08 schreef The_Dean het volgende:
Ja, zoveel luxe ben ik niet gewend hoor. Zoveel comfort ook niet
check!! Inclusief kekke Blackberry van de zaakquote:Op woensdag 1 juni 2011 22:03 schreef The_Dean het volgende:
[..]
ziet die al vast aan je hand vast?quote:Op woensdag 1 juni 2011 22:15 schreef PieterBas het volgende:
[..]
check!! Inclusief kekke Blackberry van de zaak
Gelukkig! Ik ook niet!quote:
Nee. Ook geen electrische ramen. Wel CV, maar niet met afstandbedieningquote:
Zozoquote:Op woensdag 1 juni 2011 22:15 schreef PieterBas het volgende:
[..]
check!! Inclusief kekke Blackberry van de zaak
ooow gelukkig gewoon een uitgekleed model!quote:Op woensdag 1 juni 2011 22:18 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Nee. Ook geen electrische ramen. Wel CV, maar niet met afstandbediening
*checkquote:Op woensdag 1 juni 2011 22:03 schreef The_Dean het volgende:
[..]
jongen... en die passat dan...? moet die niet ook een keer gaan rijden?quote:Op woensdag 1 juni 2011 22:21 schreef The_Dean het volgende:
Ja, zo goedkoop mogelijk
Wel misschien volgende maand Sportline stoelen, van die kuipstoelachtige dingen...maar daar twijfel ik nog over.
gelukkig anders kom ik heb een keer s'nachts van je oprit afhalen!quote:
quote:
Het is echt een verlengstuk van mijn levenquote:Op woensdag 1 juni 2011 22:15 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
ziet die al vast aan je hand vast?
Ik weet je te vinden!quote:Op woensdag 1 juni 2011 22:27 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
gelukkig anders kom ik heb een keer s'nachts van je oprit afhalen!
Ik zal even kijken.quote:Op woensdag 1 juni 2011 22:28 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
ow dean! die rat-look golf gezien op mn facebook?![]()
met zn DDR label achterop
Van glas.quote:Op woensdag 1 juni 2011 22:31 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
Dean, wat voor achterzijruiten had jij er in zitten?
Waar in Utrecht natuurlijkquote:
ja van glas dat begrijp ik ook wel! maar jij hebt zeker ook van die vaste...?!quote:Op woensdag 1 juni 2011 22:40 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Ik weet je te vinden!
[..]
Ik zal even kijken.
[..]
Van glas.
wel relaxed dat je weet dat er een emailtje binnen gaat komen in Outlook!quote:Op woensdag 1 juni 2011 22:40 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Het is echt een verlengstuk van mijn levenDat ding loopt ook niet synchroon met outlook. Begint mijn BB te trillen, komt 2 minuten later pas het mailtje in Outlook binnen.
Ja, vaste. En driedeurs eh, jij hebt vijfdeurs toch?quote:Op woensdag 1 juni 2011 22:42 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
ja van glas dat begrijp ik ook wel! maar jij hebt zeker ook van die vaste...?!ik wil van die uitklapraampjes achter...!
Ja piles wou niet... Dus heeft het dan nog wel zin? of wou je gezellig met mij een biertje gaan doen?!quote:Op woensdag 1 juni 2011 22:41 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Waar in Utrecht natuurlijkIk kan wel lezen
nee joh, 3deurs ftw!quote:Op woensdag 1 juni 2011 22:43 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Ja, vaste. En driedeurs eh, jij hebt vijfdeurs toch?
welke chick?quote:Op woensdag 1 juni 2011 22:43 schreef The_Dean het volgende:
Is die chick van de foto's van jou trouwens?
Aangezien ik weer zo'n nieuwsgierig Aagje ben, heb ik het mailtje al gelezen..quote:Op woensdag 1 juni 2011 22:42 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
wel relaxed dat je weet dat er een emailtje binnen gaat komen in Outlook!
Die van de foto's op je Facebookquote:
Plus Dean toch?quote:Op woensdag 1 juni 2011 22:43 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
Ja piles wou niet... Dus heeft het dan nog wel zin? of wou je gezellig met mij een biertje gaan doen?!
Nee.quote:Op woensdag 1 juni 2011 22:45 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Ben ik dan de enige met een vijfdeurs?
Nee, ik heb ook nog twee vijfdeursquote:Op woensdag 1 juni 2011 22:45 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
haha ik zou hetzelfde hebben gedaan!quote:Op woensdag 1 juni 2011 22:45 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Aangezien ik weer zo'n nieuwsgierig Aagje ben, heb ik het mailtje al gelezen..
waarom heb je een 5deurs? groot gezin?quote:Op woensdag 1 juni 2011 22:45 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Dean heeft er geen geld voor.quote:
Nope!quote:Op woensdag 1 juni 2011 22:45 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
wait.. what?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |