Originele topique vind u hier: Zebrapadenquote:Dag Sinepedraap,
Interessante klacht over de zebrapaden, en vooral de manier waarop de fietsers proberen te profiteren van de regels. sowieso zijn de regels rondom zebrapaden best vaag.
Wij zouden het hier wel over willen hebben in de uitzending dit weekend op 3FM. Mogen we hiervoor je nummer? je kunt ook mailen naar Timur@3fm.nl
Groet,
Evert Rasing
Timur Open Radio
3FM | BNN
Verplicht op de werkvloer, maar vrijwillig heeft niemand de radio aanstaan.quote:Op zondag 29 mei 2011 12:26 schreef sinepedraap het volgende:
Sowieso luisteren mensen nog naar de radio dan?
Pics/quote or it didn't happenquote:Op zondag 29 mei 2011 12:37 schreef Snuf. het volgende:
Ik kreeg ook een PM van Timur over een bazenklacht die ik postte
quote:
Hier danquote:BeantwoordenDoorsturenVerwijderen<<>>
Re; Noord-Hollands accent
vr 25 maart 2011 13:01u door Timur
Dag Snuf,
Ik snap helemaal wat je bedoelt met het accent van Noord-hollanders.
ik wil hier graag met je over praten in mijn uitzending op 3FM. dit mag ook onder een schuilnaam als je wilt hoor!
Op welk nummer kan ik je bereiken? dit kan je ook mailen naar Timur@3fm.nl
Groeten,
Timur, BNN, 3FM
En niemand is hier een keer op in gegaan? Wat een onbehulpzame bende hiero.quote:Op zondag 29 mei 2011 12:48 schreef Koenholio het volgende:
Heb ook al eens een PM van Timur gehad. Zou 'ie gewoon één of andere student hebben ingehuurd die een beetje op Fok! eventueel spraakmakende topics in de gaten houdt?
weet niet meer zeker of het deze gast was maar een of andere rukker van een radiostation wilde mij toen ook in de uitzending hebben, over het feit dat ik een klachtje had geschreven.quote:Op zondag 29 mei 2011 13:41 schreef sinepedraap het volgende:
[..]
En niemand is hier een keer op in gegaan? Wat een onbehulpzame bende hiero.
Ik ben er wel eens op ingegaan naar aanleiding van dit topic Geen vrouwen op de ja-lijst?quote:Op zondag 29 mei 2011 13:41 schreef sinepedraap het volgende:
[..]
En niemand is hier een keer op in gegaan? Wat een onbehulpzame bende hiero.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |