Oke danke.quote:Op zondag 29 mei 2011 16:17 schreef Bombvis het volgende:
[..]
De Luca is net binnenMaar starttijden kan je hier zien:
[..]
Staat hier en ik heb het een paar berichten geleden ook al een keer gequotequote:Op zondag 29 mei 2011 16:41 schreef 045represent het volgende:
iemand een linkje van de startlijst/starttijden?
quote:Op zondag 29 mei 2011 11:52 schreef Agüero het volgende:
Starttijden.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.http://www.grassyknolltv.(...)a%20cronometro-3.pdfOp donderdag 21 mei 2015 19:22 schreef Vasion het volgende:
Vanaf nu ben jij mijn favoriete user.
Op zondag 7 december 2014 22:59 schreef GGMM het volgende:
Vanaf nu ben jij mijn favoriete user.
Slechts 2 secondjes langzamer.quote:Op zondag 29 mei 2011 16:49 schreef Dubnobasswithmyheadman het volgende:
Hmm, sivtsov snel. 6e tussentijd. Plaatsje zakken dus voor Steven?
De enige bask die ik ken die kan tijdrijden is Zubeldia. Hoewel die jonge vent laatst ook een proloogje won.quote:
thanks!quote:Op zondag 29 mei 2011 16:42 schreef Bombvis het volgende:
[..]
Staat hier en ik heb het een paar berichten geleden ook al een keer gequote
[..]
Rujano toch wel redelijk?quote:Op zondag 29 mei 2011 16:58 schreef Dubnobasswithmyheadman het volgende:
[..]
Naja, Rujano en Rodriquez kunnen niet tijdrijden.
neeee nog maar 38 tragerquote:Op zondag 29 mei 2011 17:04 schreef Bombvis het volgende:
Zou Nibali nu al 38 seconden voor liggen op Scarponi in het klassement?
Oh, dan heb ik heel slecht geluisterdquote:
bedoelde wel in klassement dan he, 18 seconden goedgemaaktquote:
Ja, maar ik dacht dat ze zeiden dat hij al 38 seconden voorliep in klassement, dat leek mij al heel vreemd. Maar Scarponi is nu voorbij tijdpunt en loopt maar 10 seconden achter op Nibaliquote:Op zondag 29 mei 2011 17:06 schreef franklop het volgende:
[..]
bedoelde wel in klassement dan he, 18 seconden goedgemaakt
had toen ook met de wind te makenquote:Op zondag 29 mei 2011 17:07 schreef Mani89 het volgende:
Rodriguez werd tijdens de tour vorig jaar zowat laatste in de tijdrit toch?
HAHAHAHAH DIE GRAP HEB IK NOG NOOIT GEHOORDquote:Op zondag 29 mei 2011 17:09 schreef Ericr het volgende:
De keurslager had weer een goede dag gisteren
Moet je toch better opletten.quote:Op zondag 29 mei 2011 17:12 schreef Waaghals het volgende:
[..]
HAHAHAHAH DIE GRAP HEB IK NOG NOOIT GEHOORD
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |