De zwarte trui is meer een symbolische trui.quote:Op zondag 29 mei 2011 13:37 schreef Bombvis het volgende:
[..]
Volgens mij hebben ze in de Giro zelfs een speciale trui voor de laatste plaats
Was opzich een mooie koers gisteren en het begin van de Giro etappe was niet echt spannend volgens mij. Maar vandaag zie ik toch liever wat meer Giro.quote:Op zondag 29 mei 2011 14:06 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Hopelijk raffelen ze het vandaag sneller af.
quote:Op zondag 29 mei 2011 14:08 schreef Thomas B. het volgende:
[..]
Was opzich een mooie koers gisteren en het begin van de Giro etappe was niet echt spannend volgens mij.
Oja klopt! Daar faalden ze wel hard idd.quote:Op zondag 29 mei 2011 14:32 schreef DutchSL het volgende:
[..]de Belg heeft alle actie in de eerste kilometers van de Finestre gemist, Kreuziger en co. waren al gelost toen het begon op de Belg.
Mag ik vragen waar je dat vindt? Ik heb volgens mij wel meer een site langs zien komen die de uitslagen snel bijwerkt, maar ik weet m'n god niet meer welke dat wasquote:Op zondag 29 mei 2011 14:44 schreef marcodej het volgende:
Van Emden eerste met een gemiddelde van 49,92.
http://videochat.gazzetta.it/index_giro.shtmlquote:Op zondag 29 mei 2011 14:51 schreef Bombvis het volgende:
[..]
Mag ik vragen waar je dat vindt? Ik heb volgens mij wel meer een site langs zien komen die de uitslagen snel bijwerkt, maar ik weet m'n god niet meer welke dat was
Understatement... ik had op basis van de klimtijdrit toch veel meer verwacht... maar goed we weten niet wat er aan scheelde, we kennen alleen de tijd.quote:
Ja, die begon om 14.32 uur al.quote:
De Luca is net binnenquote:
quote:Op zondag 29 mei 2011 11:52 schreef Agüero het volgende:
Starttijden.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.http://www.grassyknolltv.(...)a%20cronometro-3.pdfOp donderdag 21 mei 2015 19:22 schreef Vasion het volgende:
Vanaf nu ben jij mijn favoriete user.
Op zondag 7 december 2014 22:59 schreef GGMM het volgende:
Vanaf nu ben jij mijn favoriete user.
Hij staat nog altijd eerste, maar Rasmussen werd (met een lekke band) 2e op 7 seconden. Denk het dus ook niet, maar het is afwachtenquote:Op zondag 29 mei 2011 16:19 schreef SuikerVuist het volgende:
[..]
niet snel genoeg om te winnen, lijkt me.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |