Op sommige dagen vliegt het je gewoon even wat meer aan dan andersquote:Op donderdag 16 juni 2011 17:56 schreef cafpow het volgende:
voel me vreemd, ongemakkelijk terwijl de situatie gewoon dagelijks is...
Als ik jou was zal ik even vragen naar de voorwaarden voor die lening. Rentebetalen is natuurlijk niet leuk, maar het tarief bij de IBG is allezins redelijk. Normaal gesproken kan je boetevrij extra aflossen wanneer je wilt.quote:Op donderdag 16 juni 2011 23:31 schreef MissDior het volgende:
De vraag was of ik het voor de 24ste even over wil maken anders wordt het bedrag omgezet in een lening met rente. Aaaaaaaaaaaaargh ik ben zoooo boos
Uitzendbureau's zijn no-go'squote:Op vrijdag 17 juni 2011 10:37 schreef Fixers het volgende:
Net weer een uitzendbureau bezocht. Was weer volslagen nutteloos. Ze lijken alleen maar outboundcalcenter werk te hebben
Mja. Ik wil de overstap maken van detailhandel naar een back-office functie, iets met cijfertjes. Dat ligt mij en dat was het oorspronkelijke plan. Dat winkelwerk kwam per toeval op mijn pad en dat beviel goed, de promoties hielpen daar wel bij.quote:Op vrijdag 17 juni 2011 12:53 schreef Gemaskerde het volgende:
[..]
Uitzendbureau's zijn no-go's
Heb ook besloten liever zelf langer te zoeken naar een werkgever dan via uitzendbureau.
Anders moet je constant naar verschillende locaties en het is vrijwel altijd tijdelijk werk voor het minumumloon..
UWV zijn we gauw van af, mijn liefquote:Op woensdag 15 juni 2011 15:54 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Dat is de grootste groep idd, van die lapzwansen. Ik schaamde me eigenlijk dood om me bij het UWV te moeten melden en tussen dat schorriemorrie te moeten plaatsnemen. Maar ik heb het laatste half jaar gelukkig nauwelijks met het UWV te maken gehad. Had geen recht op een uitkering, dus.
Je zou je eens kunnen verdiepen in de meest voorkomende ERP-systemen. (SAP, Business-one, etc) Kennis daarvan is toch vaak al een pré.quote:Op vrijdag 17 juni 2011 14:19 schreef Fixers het volgende:
[..]
Mja. Ik wil de overstap maken van detailhandel naar een back-office functie, iets met cijfertjes. Dat ligt mij en dat was het oorspronkelijke plan. Dat winkelwerk kwam per toeval op mijn pad en dat beviel goed, de promoties hielpen daar wel bij.
Maar op administratief gebied heb ik behalve een half jaar stage weinig ervaring. Wat tijdelijks via uitzendbureau's kan mijn cv wat opkrikken. Maar 't lijk wel alsof ze alleen maar cold-call aquisitie in de aanbieding hebben. Dat doe ik dus echt niet.
Pijpleidingschepen? Voor de olie-industrie? Wat voor aanpassingen? Aan het schip zelf, het pijplegsysteem of weer iets totaal anders?quote:Op vrijdag 17 juni 2011 16:09 schreef Rucky het volgende:
Ik heb vandaag een gesprek gehad bij een detacheringsbureau en ik word volgende week voorgesteld aan de opdrachtgever. Dat is een bedrijf die een engineer zoekt voor aanpassingen tbv onderzeese pijpleidingschepen. Het ziet er interessant uit.![]()
Ik heb goede hoop iig.
Yep, voornamelijk aanpassingen aan de schepen tbv een project of verbetering. Maar mijn werk zal ik op een kantoor doen. Misschien dat wat ik engineer nooit in het echt zal zien. Dat vind ik dan wel weer jammer.quote:Op vrijdag 17 juni 2011 21:49 schreef skrn het volgende:
Pijpleidingschepen? Voor de olie-industrie? Wat voor aanpassingen? Aan het schip zelf, het pijplegsysteem of weer iets totaal anders?
Ik ben nu al twee/drie maanden op zoek naar iets anders. Ik ben namelijk ook engineer.
Dat idd! Succes alvast!quote:Op zondag 19 juni 2011 11:24 schreef gifkwal het volgende:
Als ze al zoveel voor je regelen (hotel) en het gesprek tijdens een etentje plaatsvindt klinkt mij dat wel positief in de oren, ja! Veel succes gewenst.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |