abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 1 juni 2011 @ 19:38:16 #101
214697 The_Dean
Ebut Riggs
pi_97592755
Ben je hier ook welkom als je iets zoekt voor erbij? Wil een paar avonden per week, of weekends, wat extra uren maken om de boel wat beter aan te vullen...

In principe maakt het me niet uit wat. Heb MBO Electronica, maar productiewerk of schoonmaken deins ik ook niet voor terug!
Sometimes the journey is the goal
I don't care about my soul
Sometimes life is just pure rock 'n roll!!
pi_97596868
Hoi hoi,

Ik ben op zoek naar werk en kreeg een baan bij een callcenter aangeboden voor 6.75 per uur bruto.
Ik ben student, 20 jaar, WO, nul werkervaring.
Is dit normaal tarief?
pi_97604880
quote:
0s.gif Op woensdag 1 juni 2011 21:17 schreef JohnSpek het volgende:
Hoi hoi,

Ik ben op zoek naar werk en kreeg een baan bij een callcenter aangeboden voor 6.75 per uur bruto.
Ik ben student, 20 jaar, WO, nul werkervaring.
Is dit normaal tarief?
Minimum uurloon voor een 20 jarige is dacht ik iets van 5,50. Dus wat dat betreft mag je niet klagen. Denk dat je in een winkel/supermarkt alleen wel meer kan verdienen.
  donderdag 2 juni 2011 @ 09:18:47 #104
154407 Rucky
Al prutsende wordt men wijs.
pi_97612671
quote:
0s.gif Op woensdag 1 juni 2011 23:50 schreef Blobje het volgende:
Minimum uurloon voor een 20 jarige is dacht ik iets van 5,50. Dus wat dat betreft mag je niet klagen. Denk dat je in een winkel/supermarkt alleen wel meer kan verdienen.
Met een 40 urige week zelfs nog minder.
Loon per uur
Loon per periode
Op zaterdag 14 april 2012 23:50 schreef innepin het volgende: Rucky en Merlijn zijn tof.
Op donderdag 21 juni 2012 00:22 schreef Papabear het volgende: We kennen elkaar, daten elkaar, doen elkaar en helpen elkaar. FHF O+
Op vrijdag 17 december 2010 13:58 schreef smegmanus het volgende: FOK!kers, hard van buiten. Zacht van binnen 8-)
  vrijdag 3 juni 2011 @ 15:08:04 #105
33350 Janena
To boldly go where no one has
pi_97658598
Adecco gaat me voorstellen bij een berdrijf voor een administratieve functie.

De vacature bij Randstad, waar ze me voor wilden voorstellen, is door de opdrachtgever ingetrokken.

Hopelijk word het wat met die vacature bij Adecco.
Live now. Make now always the most precious time. Now will never come again. JL Picard
pi_97786004
Wat heb ik een hekel aan die vacaturesites waar de zoekfunctie gewoon niet van werkt. Vooral Monsterboard heeft er last van. Nooit krijg je de vacatures uit jouw buurt, altijd 200 kilometer ver weg, terwijl je toch echt jouw omgeving aanklikt. Of van die werkveld specifieke vacaturesites. Dan kijk je bij een website op HRM-gebied voor de vacatures en dan staat er kassamedewerker bij Dirk tussen. _O-

Iemand nog succes gehad de afgelopen dagen?
  maandag 6 juni 2011 @ 14:48:28 #107
247775 Gemaskerde
JerseyShore GUIDO.
pi_97786107
quote:
0s.gif Op maandag 6 juni 2011 14:46 schreef Blobje het volgende:
Wat heb ik een hekel aan die vacaturesites waar de zoekfunctie gewoon niet van werkt. Vooral Monsterboard heeft er last van. Nooit krijg je de vacatures uit jouw buurt, altijd 100-en kilometers ver weg, terwijl je toch echt jouw omgeving aanklikt. Of van die werkveld specifieke vacaturesites. Dan kijk je bij een website op HRM-gebied voor de vacatures en dan staat er kassamedewerker bij Dirk tussen. _O-

Snap helemaal wat je bedoeld.
Dat komt ook erg veel voor bij bijbaan sites, vul je 10 km. van Almere in, krijg je allemaal bijbanen in Hilversum. Aha, Hilversum heeft zich verplaatst! ^O^
Hey hallo wat een enorm kuttopic.
pi_97786809
Ben net gebeld door het uitzendbureau. Volgende week op gesprek voor een functie op Schiphol. Lijkt me een erg leuek functie!
  maandag 6 juni 2011 @ 15:18:39 #109
154407 Rucky
pi_97787352
quote:
0s.gif Op maandag 6 juni 2011 14:48 schreef Gemaskerde het volgende:
Snap helemaal wat je bedoeld.
Dat komt ook erg veel voor bij bijbaan sites, vul je 10 km. van Almere in, krijg je allemaal bijbanen in Hilversum. Aha, Hilversum heeft zich verplaatst! ^O^
Ik heb de vraag ook wel eens op een sollicitatiegesprek gehad of ik die site een beetje snap en hoe ik hun vacature gevonden had. :D
Maar de vacaturebank kan er ook wat van. Ik ben een wtb tekenaar en dan dan sturen ze vacatures door voor dakbedekker met de mededeling we hebben een bijpassende baan voor u.
-O-
Op zaterdag 14 april 2012 23:50 schreef innepin het volgende: Rucky en Merlijn zijn tof.
Op donderdag 21 juni 2012 00:22 schreef Papabear het volgende: We kennen elkaar, daten elkaar, doen elkaar en helpen elkaar. FHF O+
Op vrijdag 17 december 2010 13:58 schreef smegmanus het volgende: FOK!kers, hard van buiten. Zacht van binnen 8-)
pi_97788235
Ja, of zoeken naar administratief werk in Groningen en dan als zoekresultaat een callcentervacature in Lelystad krijgen.
pi_97795096
Hier ben iknog zoekende, en ben inmiddels 2 maal op gesprek geweest. En echt nergens staan ze te wachten op iemand die eind augustus weer naar school gaat.
Ik weet echt niet meer wat te zoeken, Laatst ben ik voor schoonmaak ook afgewezen, omdat ze een beter gekwalificeerde medewerker hadden gevonden. Volgens mij dus een goedkoper iemand :( .
  maandag 6 juni 2011 @ 18:51:37 #112
331246 Kentekenplaat
Vaak op de foto.
pi_97797710
quote:
0s.gif Op maandag 6 juni 2011 14:46 schreef Blobje het volgende:

Ja :) Zowaar. :)

Ik heb de komende drie weken werk. Ik ga rijden voor een bedrijf wat keukens levert omdat hun chauffeur gewond is.
Verkrijgbaar met diverse letter- en cijfercombinaties!
pi_97800239
Zijn hier nog werkzoekende (Chinese) mensen die Engels, Nederlands en Mandarijn kunnen lezen en schrijven? Wellicht heb ik dan werk :P Vertaalwerk welteverstaan.
pi_97819735
Ik ben even een paar dagen niet echt actief geweest maar dat komt doordat ik een ongeluk heb gehad en nu is mijn auto total loss verklaard. Zelf heb ik niks maar ik weet niet zo goed wat ik moet doen. Aan de ene kant is het misschien een pluspunt om als werkzoekende een auto te hebben maar aan de andere kant vind ik het ook wel weer een hoop geld. Ik kan nu financieel gezien beter op alles besparen wat mogelijk is. Maar ik wil ook weer niet dat ik niet wordt uitgenodigd op gesprek omdat ik geen auto heb. Wat zouden jullie doen?
pi_97821481
quote:
0s.gif Op maandag 6 juni 2011 23:46 schreef MissDior het volgende:
Ik ben even een paar dagen niet echt actief geweest maar dat komt doordat ik een ongeluk heb gehad en nu is mijn auto total loss verklaard. Zelf heb ik niks maar ik weet niet zo goed wat ik moet doen. Aan de ene kant is het misschien een pluspunt om als werkzoekende een auto te hebben maar aan de andere kant vind ik het ook wel weer een hoop geld. Ik kan nu financieel gezien beter op alles besparen wat mogelijk is. Maar ik wil ook weer niet dat ik niet wordt uitgenodigd op gesprek omdat ik geen auto heb. Wat zouden jullie doen?
Alles is met openbaar te bereiken. Dus zou wachten met aanschaf van een nieuwe auto.
  dinsdag 7 juni 2011 @ 09:33:32 #116
33350 Janena
pi_97829372
Ligt aan de regio waarin je woont en wil werken.
Je kunt er altijd nog 1 kopen wanneer je een baan hebt gekregen.

Wel schrikken trouwens, zo'n ongeluk. Gelukkig ben je zelf niet gewond geraakt.
Live now. Make now always the most precious time. Now will never come again. JL Picard
  dinsdag 7 juni 2011 @ 13:40:35 #117
154407 Rucky
pi_97836437
quote:
0s.gif Op maandag 6 juni 2011 23:46 schreef MissDior het volgende:
Je hebt je rijbewijs en als je uitgenodigd wordt voor een gesprek dan geef je aan dat je niet met je auto kan.
Ik heb vanmorgen gesolliciteerd en kreeg net te horen dat ik donderdag uitgenodigd ben voor een gesprek.

[ Bericht 0% gewijzigd door Rucky op 07-06-2011 13:46:49 ]
pi_97899100
Ja dat was mijn idee idd ook. Bedankt voor jullie reactie. Het was niet beetje apart ongeluk. Mijn auto is in brand gevlogen door kortsluiting. Maar idd gelukkig geen gewonden.

@ Rucky: Succes donderdag. Ben wel lichtelijk jaloers:P
  woensdag 8 juni 2011 @ 21:09:30 #119
33350 Janena
pi_97906256
Succes Rucky!

Adecco gaat voor mij een balletje opgooien bij Achmea in Zwolle en bij randstad vandaag op 2 vacatures gereageerd...afwachten maar weer.
pi_97906316
Yes yes yes! Ik heb een gesprek! Whieeeeeeeee! Haha, dat ik daar al zo blij mee kan zijn.
Ik ben een meisje =)
  woensdag 8 juni 2011 @ 21:42:09 #121
154407 Rucky
pi_97908887
quote:
0s.gif Op woensdag 8 juni 2011 21:10 schreef Dupje het volgende:
Yes yes yes! Ik heb een gesprek! Whieeeeeeeee! Haha, dat ik daar al zo blij mee kan zijn.
Succes. ^O^

Mijn gesprek is verplaats naar vrijdag. De werkgever wil dat ik laat zien wat ik heb gedaan.
Dus ik heb mijn vorige werkgever gebeld en ik kan daarvoor langskomen. Maar daar zie ik juist weer tegen op. Ik had dat "hoofdstuk" juist afgesloten.
pi_97920457
Ik wil langs bij een winkel in mijn oude vakgebied, om te zien of ik daar aan het werk kan. Nu is er momenteel geen personeel gevraagd hoe pak ik dat aan? Ik heb een goede openingszin nodig, ik vind "Hey heb je een baantje voor me?" nogal klinken als een scholier opzoek naar zaterdagwerk. (ben 28, opzoek naar fulltime en goed in mijn werk)
pi_97920799
Ik ging meestal gewoon langs als praatje, even checken hoe het met mijn oude bedrijf ging, vinden ze altijd leuk, ff koffie drinken ofzo.

En dan, hoe gaat 't hier, nog steeds net zo druk als vroeger? Ja best wel, oh echt? Ik zou best wel weer wat dingen willen doen... etc...
pi_97927025
De branche waar ik inzit is klein, maar niet zo klein. ;) In het bedrijf waar ik op doel ben ik niet bekend. Het gaat om detailhandel overigens, dus binnenwandelen en iemand aanspreken is geen probleem.
  donderdag 9 juni 2011 @ 14:04:30 #125
154407 Rucky
pi_97935690
Godver, kom ik bij mijn vorige werkgever om voorbeelden op te halen.Krijg ik als antwoord dat dat helemaal niet is afgesproken.
* Rucky zit met allerlei verwensingen in zijn hoofd
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')