Minimum uurloon voor een 20 jarige is dacht ik iets van 5,50. Dus wat dat betreft mag je niet klagen. Denk dat je in een winkel/supermarkt alleen wel meer kan verdienen.quote:Op woensdag 1 juni 2011 21:17 schreef JohnSpek het volgende:
Hoi hoi,
Ik ben op zoek naar werk en kreeg een baan bij een callcenter aangeboden voor 6.75 per uur bruto.
Ik ben student, 20 jaar, WO, nul werkervaring.
Is dit normaal tarief?
Met een 40 urige week zelfs nog minder.quote:Op woensdag 1 juni 2011 23:50 schreef Blobje het volgende:
Minimum uurloon voor een 20 jarige is dacht ik iets van 5,50. Dus wat dat betreft mag je niet klagen. Denk dat je in een winkel/supermarkt alleen wel meer kan verdienen.
Snap helemaal wat je bedoeld.quote:Op maandag 6 juni 2011 14:46 schreef Blobje het volgende:
Wat heb ik een hekel aan die vacaturesites waar de zoekfunctie gewoon niet van werkt. Vooral Monsterboard heeft er last van. Nooit krijg je de vacatures uit jouw buurt, altijd 100-en kilometers ver weg, terwijl je toch echt jouw omgeving aanklikt. Of van die werkveld specifieke vacaturesites. Dan kijk je bij een website op HRM-gebied voor de vacatures en dan staat er kassamedewerker bij Dirk tussen.![]()
Iemand nog succes gehad de afgelopen dagen?
Ik heb de vraag ook wel eens op een sollicitatiegesprek gehad of ik die site een beetje snap en hoe ik hun vacature gevonden had.quote:Op maandag 6 juni 2011 14:48 schreef Gemaskerde het volgende:
Snap helemaal wat je bedoeld.
Dat komt ook erg veel voor bij bijbaan sites, vul je 10 km. van Almere in, krijg je allemaal bijbanen in Hilversum. Aha, Hilversum heeft zich verplaatst!
Jaquote:Op maandag 6 juni 2011 14:46 schreef Blobje het volgende:
Iemand nog succes gehad de afgelopen dagen?
Alles is met openbaar te bereiken. Dus zou wachten met aanschaf van een nieuwe auto.quote:Op maandag 6 juni 2011 23:46 schreef MissDior het volgende:
Ik ben even een paar dagen niet echt actief geweest maar dat komt doordat ik een ongeluk heb gehad en nu is mijn auto total loss verklaard. Zelf heb ik niks maar ik weet niet zo goed wat ik moet doen. Aan de ene kant is het misschien een pluspunt om als werkzoekende een auto te hebben maar aan de andere kant vind ik het ook wel weer een hoop geld. Ik kan nu financieel gezien beter op alles besparen wat mogelijk is. Maar ik wil ook weer niet dat ik niet wordt uitgenodigd op gesprek omdat ik geen auto heb. Wat zouden jullie doen?
Je hebt je rijbewijs en als je uitgenodigd wordt voor een gesprek dan geef je aan dat je niet met je auto kan.quote:Op maandag 6 juni 2011 23:46 schreef MissDior het volgende:
Ik ben even een paar dagen niet echt actief geweest maar dat komt doordat ik een ongeluk heb gehad en nu is mijn auto total loss verklaard. Zelf heb ik niks maar ik weet niet zo goed wat ik moet doen. Aan de ene kant is het misschien een pluspunt om als werkzoekende een auto te hebben maar aan de andere kant vind ik het ook wel weer een hoop geld. Ik kan nu financieel gezien beter op alles besparen wat mogelijk is. Maar ik wil ook weer niet dat ik niet wordt uitgenodigd op gesprek omdat ik geen auto heb. Wat zouden jullie doen?
Succes.quote:Op woensdag 8 juni 2011 21:10 schreef Dupje het volgende:
Yes yes yes! Ik heb een gesprek! Whieeeeeeeee! Haha, dat ik daar al zo blij mee kan zijn.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |