Geen excuus!quote:
Geen dank. Is vervelend he, dat er niet zo'n open nieuw deel knopje bestaat voor den mobiel.quote:
Binnenkort schijntquote:Op zondag 29 mei 2011 10:30 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
[..]
Geen dank. Is vervelend he, dat er niet zo'n open nieuw deel knopje bestaat voor den mobiel.
Ja wacht, ik realiseer me net pas dat ik nu twee uur met het OV ga reizen, dan pak ik automatisch mn telefoon erbij dus waarschijnlijk ben ik er dan nog steeds...quote:
Niet zo hatenquote:Op zondag 29 mei 2011 10:58 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Maar jij kan er niet mee om gaan
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Yayquote:Op zondag 29 mei 2011 11:00 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Ja wacht, ik realiseer me net pas dat ik nu twee uur met het OV ga reizen, dan pak ik automatisch mn telefoon erbij dus waarschijnlijk ben ik er dan nog steeds...Snap je?
Leuke avond wel ?quote:
Jij haat mij altijd!quote:
quote:Op zondag 29 mei 2011 11:00 schreef jordyqwerty het volgende:
Scherm;Oe! Dat ziet er leuk uitSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Waar ga je heen??quote:Op zondag 29 mei 2011 11:00 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Ja wacht, ik realiseer me net pas dat ik nu twee uur met het OV ga reizen, dan pak ik automatisch mn telefoon erbij dus waarschijnlijk ben ik er dan nog steeds...Snap je?
Mwah, het ging.quote:
hoi!!!!quote:
siquote:
Zegt me niks.quote:Op zondag 29 mei 2011 11:04 schreef Keauning het volgende:
[..]
Mwah, het ging.
Ik kwam, toen ik ging, nog ff doodleuk La Fuente tegen met die bos haar van hem ghehe![]()
Die kennen jullie wel toch?
Die heb ik getweet, is echt tig keer geretweet enzo, mijn Twitter ontplofte bijnaquote:
Jij niet dan?quote:Op zondag 29 mei 2011 11:30 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Jullie kunnen deze hele vakantie lui zijn en leuke dingen doen.
Me jelly.
Wat moet je leven leeg zijnquote:Op zondag 29 mei 2011 11:44 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Leuk! Ik heb daar nog nooit gewinkeld.
Hihi, hoezo goed bedacht?quote:Op zondag 29 mei 2011 11:51 schreef Gideon_92 het volgende:
Hallo (mede)klinkerbotsing.
Goed bedacht hoor, jouw naam!
Hier niet neequote:
Omdat.. Daarom. Deal with it.quote:Op zondag 29 mei 2011 12:23 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Waarom is het duiven-drecht en niet duivend-recht?
Dat tweede klinkt toch nietquote:Op zondag 29 mei 2011 12:23 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Ik dacht altijd duiv-endrecht..quote:Op zondag 29 mei 2011 12:23 schreef Klinkerbotsing het volgende:
quote:
Dan heb ik over de post in de vorige SC, #297quote:Op zondag 29 mei 2011 12:42 schreef AchmedJan het volgende:
[..]
Wel lief dat je gewoon aan me denkt als je wakker wordt
hallonquote:
Immer.quote:Op zondag 29 mei 2011 12:44 schreef AchmedJan het volgende:
[..]
Dan heb ik over de post in de vorige SC, #297
Ik ben nog steeds niet weg.quote:Op zondag 29 mei 2011 12:50 schreef ViaRegnum2 het volgende:
Veel te rustig hierDe helft ligt zeker nog in z'n nest en de andere helft is naar Rotterdam volgens mij.
Ga je nog chillen met Dastan?quote:
Ja en iedereen mag komen behalve ThaTim en AJquote:Op zondag 29 mei 2011 12:54 schreef koekjestrommel1 het volgende:
In Rotterdam geeft etsoe een party
En goedemorgen allemaal
Tot zoquote:Op zondag 29 mei 2011 12:57 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ja en iedereen mag komen behalve ThaTim en AJ
Ik kan niet vandaagquote:Op zondag 29 mei 2011 12:57 schreef Etsu het volgende:
[..]
Het is "sinds je me haat". Of "sindsdien haat je me", maar dat klopt hier niet.quote:
Nooit haat aan jou gehad. Alleen maar respect.quote:
Ben je weer dronken ofzo?quote:Op zondag 29 mei 2011 12:59 schreef ViaRegnum2 het volgende:
[..]
Het is "sinds je me haat". Of "sindsdien haat je me", maar dat klopt hier niet.
Oke, je bent nu van harte welkom.quote:Op zondag 29 mei 2011 13:00 schreef ThaTim het volgende:
[..]
Nooit haat aan jou gehad. Alleen maar respect.
Als ikdoe, bedoel ik eigenlijk
![]()
Impliceren dat je niet kanquote:
Rotterdam is toch te ver, ik kom nietquote:Op zondag 29 mei 2011 13:00 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ben je weer dronken ofzo?
[..]
Oke, je bent nu van harte welkom.![]()
ThaTim
Impliceren dat ik dronken geweest benquote:
Impliceren dat je überhaupt ooit nuchter bent.quote:Op zondag 29 mei 2011 13:02 schreef ViaRegnum2 het volgende:
[..]
Impliceren dat ik dronken geweest ben
Anderhalf uur met de trein vind ik best ver.quote:Op zondag 29 mei 2011 13:01 schreef Etsu het volgende:
Rotterdam ver vindenLigt zowat centraal sukkels.
Touché.quote:Op zondag 29 mei 2011 13:02 schreef Etsu het volgende:
[..]
Impliceren dat je überhaupt ooit nuchter bent.
Headshot!quote:Op zondag 29 mei 2011 13:02 schreef Etsu het volgende:
[..]
Impliceren dat je überhaupt ooit nuchter bent.
Goed gezegd. Jij vindt het ver, maar is het niet.quote:Op zondag 29 mei 2011 13:03 schreef ViaRegnum2 het volgende:
[..]
Anderhalf uur met de trein vind ik best ver.
Afstand is een relatief begrip.quote:Op zondag 29 mei 2011 13:04 schreef Etsu het volgende:
[..]
Goed gezegd. Jij vindt het ver, maar is het niet.
MOFquote:Op zondag 29 mei 2011 13:05 schreef ThaTim het volgende:
Zuid-Limburg --- Rotterdam is zu fehr.zu fehr
Ik vond dat soort dingen altijd wel leuk. Maar de lessen waren gewoon vervelend. En ik wil het niet op mijn eindlijst wil hebben staan, moet ik nog even regelen.quote:Op zondag 29 mei 2011 13:04 schreef Etsu het volgende:
[..]
VR2, ik wil je even vertellen dat ik NIKS meer met aardrijkskunde meer te maken wil hebben
Ook niet als het een 7 wordt?quote:Op zondag 29 mei 2011 13:05 schreef ViaRegnum2 het volgende:
[..]
Ik ook niet. Behalve dat ik het niet op mijn eindlijst wil hebben staan en dat nog even moet regelen.
Moet ik nog even over nadenken.quote:
Zuid-Limburgquote:Op zondag 29 mei 2011 13:05 schreef ThaTim het volgende:
Zuid-Limburg --- Rotterdam is zu fehr.zu fehr
Impliceren dat je VR2 ooit gekend hebtquote:Op zondag 29 mei 2011 13:08 schreef Etsu het volgende:
VR2, wat heeft alcohol vannacht met je gedaan?IK KEN JE NIET MEER
Ik heb een feauteau van jou. Ik ken jou door en door!quote:Op zondag 29 mei 2011 13:09 schreef Etsu het volgende:
[..]
Impliceren dat je weet wie ik in real ken en wie niet.
Geile foto he?quote:Op zondag 29 mei 2011 13:09 schreef ThaTim het volgende:
[..]
Ik heb een feauteau van jou. Ik ken jou door en door!
Alphenquote:Op zondag 29 mei 2011 13:10 schreef Flitskikker het volgende:
[..]
Dorpje vlakbij Alphen aan den Rijn.
Jep.quote:
Maar wel in de buurt, en dat is al erg genoeg.quote:Op zondag 29 mei 2011 13:10 schreef Flitskikker het volgende:
[..]
Inderdaad
Daarom woon ik er ook niet
ok tot zoquote:Op zondag 29 mei 2011 12:57 schreef Etsu het volgende:
[..]
Er zijn meerdere Alphen's, he!quote:Op zondag 29 mei 2011 13:11 schreef Etsu het volgende:
[..]
Maar wel in de buurt, en dat is al erg genoeg.
Flitskikker
Fortuna-fan?quote:
budung tssquote:
Kan ook.quote:
Vertelquote:Op zondag 29 mei 2011 13:16 schreef koekjestrommel1 het volgende:
ik heb boze dingen over bio gehoord van flits
Vroeger was het een vet team. Mark van Bommel, Ronald Hamming, Simons. Topteam!quote:
hmm, meer teleurgesteld. Dan heb ik het verkeerd herinnerd.quote:Op vrijdag 27 mei 2011 17:52 schreef Flitskikker het volgende:
4,6 heb ik nodig...
Jouw cijfer voor Biologie ligt tussen
3,5 en 4,3
gebaseerd op een score van 22 uit 68 punten
Vast herkansing of gezakt
Mark van Bommelquote:Op zondag 29 mei 2011 13:16 schreef ThaTim het volgende:
[..]
Vroeger was het een vet team. Mark van Bommel, Ronald Hamming, Simons. Topteam!
Latijn wel aardig. Zelf nakijken: voldoende. Leraren nakijken: tja...quote:Op zondag 29 mei 2011 13:15 schreef ViaRegnum2 het volgende:
Flitskikker, hoe gingen Latijn en bio eigenlijk? Denk je dat je geslaagd bent?
Nee?quote:Op zondag 29 mei 2011 13:17 schreef yosander het volgende:
Flits! Nieuwe album van TNT al beluisterd
?
Technoboy 'N' Tuneboyquote:
Meestal heb je zelf strenger nagekeken dan je leraar dat doet, dus Latijn zit wel goed. Voor de rest: duimen!quote:Op zondag 29 mei 2011 13:17 schreef Flitskikker het volgende:
[..]
Latijn wel aardig. Zelf nakijken: voldoende. Leraren nakijken: tja...![]()
Biologie hard verpest... lager dan een 4. Dat is dus nu sowieso een 5.
Wiskunde vrijwel zeker ook een 5 gebleven. Het hangt dus af van Latijn en Scheikunde, of ze soepel genoeg nakijken zodat ik mijn te behalen cijfer heb.
Dat album van Digital Punk is wel errug goedquote:Op zondag 29 mei 2011 13:17 schreef yosander het volgende:
Flits! Nieuwe album van TNT al beluisterd
?
Heerlijke cd'tjes de laatste tijd jaquote:Op zondag 29 mei 2011 13:19 schreef Flitskikker het volgende:
[..]
Dat album van Digital Punk is wel errug goed
Hofland, Bouma.quote:Op zondag 29 mei 2011 13:16 schreef ThaTim het volgende:
[..]
Nadruk op vroeger.quote:Op zondag 29 mei 2011 13:16 schreef ThaTim het volgende:
[..]
quote:Op zondag 29 mei 2011 13:22 schreef ViaRegnum2 het volgende:
's Nachts thuiskomen en de deur op slot en op de knip doen, en niet weten dat je zusje voor het eerst uit is en nog niet thuis is
Laatst ook meegemaakt ja.quote:Op zondag 29 mei 2011 13:22 schreef ViaRegnum2 het volgende:
's Nachts thuiskomen en de deur op slot en op de knip doen, en niet weten dat je zusje voor het eerst uit is en nog niet thuis is
Ja, dat teamquote:
quote:Op zondag 29 mei 2011 13:26 schreef Gitaarmat het volgende:
's Nachts wegwillen na het uitgaan en dan een lekke band hebben en degene met wie je mee bent is z'n fietssleutel kwijt.
quote:Op zondag 29 mei 2011 13:22 schreef ViaRegnum2 het volgende:
Uiteindelijk konden we anderhalf uur later opgehaald worden door een vriend die nog moest draaien in de stad en voor ons om is gereden.quote:
word ik weer buitengesloten.quote:Op zondag 29 mei 2011 13:43 schreef ViaRegnum2 het volgende:
Hm. Ik kan ook wel meestalBehalve op de meetdag natuurlijk. Moeten we nog even kijken. En even kijken of Dastan ook wil/kan
quote:Op zondag 29 mei 2011 13:44 schreef Gitaarmat het volgende:
[..]
Dat dus, en dan willen mn ouders dat ik nu alles voor studiefinanciering etc. ga regelen.
Impliceren dat je het wel gaat uitzoekenquote:Op zondag 29 mei 2011 13:48 schreef Etsu het volgende:
Dat zoek ik allemaal wel uit als ik weet of ik geslaagd ben.
Mensen die met een impliceren-reactie reageren op mensenquote:Op zondag 29 mei 2011 13:49 schreef ThaTim het volgende:
[..]
Impliceren dat je het wel gaat uitzoeken
Uitzoeken? de fik erin.quote:Op zondag 29 mei 2011 13:48 schreef Etsu het volgende:
Dat zoek ik allemaal wel uit als ik weet of ik geslaagd ben.
Is leuk voor later, als je 70 bent niks meer kan, kan je in je wiskunde A boek kijken hoe het moest.quote:
Geen ideequote:Op zondag 29 mei 2011 13:52 schreef yosander het volgende:
Wanneer moeten jullie boeken inleveren, ook deze week?
Niet.quote:Op zondag 29 mei 2011 13:52 schreef yosander het volgende:
Wat, waarom dat?quote:Op zondag 29 mei 2011 13:52 schreef Etsu het volgende:
[..]
Niet.Heb de boeken zelf gekocht.
_______!
Ja dacht ik al.quote:Op zondag 29 mei 2011 13:52 schreef Etsu het volgende:
[..]
Is leuk voor later, als je 70 bent niks meer kan, kan je in je wiskunde A boek kijken hoe het moest.
quote:Op zondag 29 mei 2011 13:52 schreef Etsu het volgende:
[..]
Niet.Heb de boeken zelf gekocht.
_______!
Mijn school niet.quote:Op zondag 29 mei 2011 13:53 schreef yosander het volgende:
[..]? Scholen verstrekken die dingen sinds een aantal jaar toch gratis
?
Woensdag, fucking 9 uurquote:Op zondag 29 mei 2011 13:52 schreef yosander het volgende:
Hehequote:
over ruim een maand...quote:Op zondag 29 mei 2011 13:52 schreef yosander het volgende:
quote:
Nee? Ik heb niet in mn boeken gekeken hoor met leren.quote:Op zondag 29 mei 2011 13:54 schreef ViaRegnum2 het volgende:
In juni pas. Na herkansingen. Dat is toch ook het meest logisch?
Tja, is makkelijker voor de school denk ik (wat gespreider). Als je nog gaat herkansen kun je voor dat vak de benodigde boeken nog ophalenquote:Op zondag 29 mei 2011 13:54 schreef ViaRegnum2 het volgende:
In juni pas. Na herkansingen. Dat is toch ook het meest logisch?
Die nieuwe versie is zooooo slomquote:
Hehehequote:Op zondag 29 mei 2011 13:55 schreef yosander het volgende:
[..]
Tja, is makkelijker voor de school denk ik (wat gespreider). Als je nog gaat herkansen kun je voor dat vak de benodigde boeken nog ophalen.
Alleen gaan sommige lui deze week (morgen dus) al op examenreis, dus dan moeten hun ouders de boeken inleveren ofzo.
Bij jou nog niet? Slome leraren heb jij.quote:
Ik had 50+ uur afwezigquote:Op zondag 29 mei 2011 13:56 schreef yosander het volgende:
[..]
Die nieuwe versie is zooooo slom.
Maar zal het toch nog nooit meer gebruiken.
Omgquote:Op zondag 29 mei 2011 13:57 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
Ik had 50+ uur afwezig
Leerplichtambtenaar is 2x voor me langsgeweest
Gelukkig was ik er die 2x ook niet
quote:Op zondag 29 mei 2011 13:57 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
Ik had 50+ uur afwezig
Oja. Donders late zomervakantie dit jaarquote:Op zondag 29 mei 2011 13:57 schreef ViaRegnum2 het volgende:
[..]
HeheheBij ons is dat met die boeken ook wel gespreid, hoor. De andere klassen moeten die dingen pas in juli inleveren geloof ik.
Tevens: scholen met Latijnse/verlatijnste namenKlinkt altijd cool.
quote:Op zondag 29 mei 2011 13:57 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
Ik had 50+ uur afwezig
Ja, maar het mooiste vond ik nog dat ik voor 20 uur gewoon onzin op een blaadje had geschreven (tandarts etc), fake handtekening eronder en aan de coördinator doorgegevenquote:Op zondag 29 mei 2011 13:58 schreef yosander het volgende:
[..]
Omg![]()
. Ik heb nog een paar uur openstaan
Ik had echt kutleraren dit jaar. Was een keer gewoon op tijd, 20 sec voor de bel, schrijft ie me als te laat op.quote:Op zondag 29 mei 2011 13:58 schreef koekjestrommel1 het volgende:
[..]
Ik ben echt maar 2 of 3x opgeschreven dit jaar
Da's goud. In mijn klas zit een jongen die meer dan de helft skipt, maar wel een acht gemiddeld staat. Oke, het hoort niet, maar daar doen ze dan zooooo moeilijk over. Dat snap ik dan ook nietquote:Op zondag 29 mei 2011 13:59 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
Ja, maar het mooiste vond ik nog dat ik voor 20 uur gewoon onzin op een blaadje had geschreven (tandarts etc), fake handtekening eronder en aan de coördinator doorgegevenHuppa 20 uur minder. En toen zei ie dat ik me maar niet druk moest maken voor de rest, maakte niet uit, ik moest maar slagen. Terwijl die leerplichtambtenaar nog een keer daarna is geweest
Haha. Tja, maar die briefjes sloegen ook nergens opquote:Op zondag 29 mei 2011 13:59 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
Ja, maar het mooiste vond ik nog dat ik voor 20 uur gewoon onzin op een blaadje had geschreven (tandarts etc), fake handtekening eronder en aan de coördinator doorgegevenHuppa 20 uur minder. En toen zei ie dat ik me maar niet druk moest maken voor de rest, maakte niet uit, ik moest maar slagen. Terwijl die leerplichtambtenaar nog een keer daarna is geweest
Mijn coördinator.quote:Op zondag 29 mei 2011 14:01 schreef ViaRegnum2 het volgende:
[..]
Da's goud. In mijn klas zit een jongen die meer dan de helft skipt, maar wel een acht gemiddeld staat. Oke, het hoort niet, maar daar doen ze dan zooooo moeilijk over. Dat snap ik dan ook nietDie leerplichtambtenaar kan toch beter anderen voorrang geven en de jongen in vwo 6 met de acht gemiddeld laten zitten.
18 zijn en zelf je absentie kunnen verantwoorden:)quote:Ik had 50+ uur afwezig
Nja, maar je moet het toch wel fatsoenlijk kunnen verantwoorden.quote:Op zondag 29 mei 2011 14:03 schreef feyenoordfan92 het volgende:
[..]
18 zijn en zelf je absentie kunnen verantwoorden:)
quote:Op zondag 29 mei 2011 14:03 schreef ViaRegnum2 het volgende:
En zo'n gast uit mijn klas werd in januari 18 en skipte sindsdien heel veel en zo, en leverde voor alles briefjes in. Kwam de afdelingsleider, superboos, en die vond het een 'persoonlijke belediging' en zo, en dat hij het 'systeem misbruikte'.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Bij ons in principe ook, daarom was het zo'n verrassing dat hij er zo raar over ging doenquote:Op zondag 29 mei 2011 14:04 schreef yosander het volgende:
[..]. Bij ons zijn de briefjes i.c.m. 18 jaar zijn een verkapt gedoogbeleid om te kunnen spijbelen. Heerlijk
Ik deed altijd een afwisseling tussen; fysio, ortho, ziek, misselijk, hoofdpijn. Nooit gezeik mee gehad.quote:Nja, maar je moet het toch wel fatsoenlijk kunnen verantwoorden.
quote:Op zondag 29 mei 2011 14:05 schreef jordyqwerty het volgende:
Tadaah;In april ben je heel lui geweest met briefjes inleveren.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op zaterdag 28 mei 2011 19:26 schreef Ezell het volgende:
EXA NTB. :@
quote:Op zondag 29 mei 2011 14:05 schreef jordyqwerty het volgende:
Tadaah;Na de laatste toetsweek dacht je: skijt aan schoolSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.?
Op woensdag 20 april 2011 23:38 schreef luckass het volgende:
bazen zijn alleen vindbaar voor de chicks.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |