Geen excuus!quote:
Geen dank. Is vervelend he, dat er niet zo'n open nieuw deel knopje bestaat voor den mobiel.quote:
Binnenkort schijntquote:Op zondag 29 mei 2011 10:30 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
[..]
Geen dank. Is vervelend he, dat er niet zo'n open nieuw deel knopje bestaat voor den mobiel.
Ja wacht, ik realiseer me net pas dat ik nu twee uur met het OV ga reizen, dan pak ik automatisch mn telefoon erbij dus waarschijnlijk ben ik er dan nog steeds...quote:
Niet zo hatenquote:Op zondag 29 mei 2011 10:58 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Maar jij kan er niet mee om gaan
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Yayquote:Op zondag 29 mei 2011 11:00 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Ja wacht, ik realiseer me net pas dat ik nu twee uur met het OV ga reizen, dan pak ik automatisch mn telefoon erbij dus waarschijnlijk ben ik er dan nog steeds...Snap je?
Leuke avond wel ?quote:
Jij haat mij altijd!quote:
quote:Op zondag 29 mei 2011 11:00 schreef jordyqwerty het volgende:
Scherm;Oe! Dat ziet er leuk uitSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Waar ga je heen??quote:Op zondag 29 mei 2011 11:00 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Ja wacht, ik realiseer me net pas dat ik nu twee uur met het OV ga reizen, dan pak ik automatisch mn telefoon erbij dus waarschijnlijk ben ik er dan nog steeds...Snap je?
Mwah, het ging.quote:
hoi!!!!quote:
siquote:
Zegt me niks.quote:Op zondag 29 mei 2011 11:04 schreef Keauning het volgende:
[..]
Mwah, het ging.
Ik kwam, toen ik ging, nog ff doodleuk La Fuente tegen met die bos haar van hem ghehe![]()
Die kennen jullie wel toch?
Die heb ik getweet, is echt tig keer geretweet enzo, mijn Twitter ontplofte bijnaquote:
Jij niet dan?quote:Op zondag 29 mei 2011 11:30 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Jullie kunnen deze hele vakantie lui zijn en leuke dingen doen.
Me jelly.
Wat moet je leven leeg zijnquote:Op zondag 29 mei 2011 11:44 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Leuk! Ik heb daar nog nooit gewinkeld.
Hihi, hoezo goed bedacht?quote:Op zondag 29 mei 2011 11:51 schreef Gideon_92 het volgende:
Hallo (mede)klinkerbotsing.
Goed bedacht hoor, jouw naam!
Hier niet neequote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |