SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Leer spaties gebruiken!
Op donderdag 16 december 2010 20:05 schreef craftyvirus het volgende:
Bootje84 is een westlander waar ik respect voor heb :@ :P
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Story VS AlvesSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nee, dat is pas na afloop van TUF bekend gemaakt. Hij is vorige week aan zijn darmen geopereerd, en is volgens Dana tegen januari weer klaar om te vechten. Dos Santos vecht nu tegen Carwin tijdens UFC 131.quote:Op maandag 30 mei 2011 07:29 schreef incognitoomuch het volgende:
Heb ik wat gemist? Gaat Lesnar niet meer tegen JDS vechten? Kwam dat nieuws bij de laatste TuF episode van vorige week naar boven?
Vreemd en lullig verhaal.... Stel Shane Carwin wint van JDS, (quote:Op maandag 30 mei 2011 11:38 schreef Splackavellie02 het volgende:
[..]
Nee, dat is pas na afloop van TUF bekend gemaakt. Hij is vorige week aan zijn darmen geopereerd, en is volgens Dana tegen januari weer klaar om te vechten. Dos Santos vecht nu tegen Carwin tijdens UFC 131.
http://www.mmafighting.co(...)on-brock-lesnars-he/
Ik geloof dat hij dan gewoon een title shot krijgt. Wat op zich niet zo heel vreemd is, aangezien hij toch al geboekt was om tegen Velasquez te vechten, voor dit veranderd werd en Velasquez de title shot kreeg. Als hij dan ook nog wint van de no.1 contender, zie ik eigenlijk niet veel reden om hem de shot niet te geven. Wie krijgt hem anders? JDS heeft in dat scenario van Carwin verloren, Brock (als hij op tijd terug is) heeft op zodanige manier van de huidige kampioen verloren dat een directe rematch onzin is, Nogueira en Schaub zijn beiden geboekt en verdienen nog geen shot, en Randy is met pensioen, dus je kunt hem ook niet zijn zoveelste shot geven..quote:Op maandag 30 mei 2011 11:47 schreef incognitoomuch het volgende:
[..]
Vreemd en lullig verhaal.... Stel Shane Carwin wint van JDS, () heeft ie dan gelijk weer recht op een titleshot? Of moet ie dan nog eerst wéér tegen Brock Lesnar vechten?
Whut? Nieuwe regel? Het is altijd geweest zondag spoiler, maandag zonder.. ? Als je gister geen tijd hebt kun je ook beter het topic mijdenquote:Op maandag 30 mei 2011 09:05 schreef incognitoomuch het volgende:
3 dagen na de uitzendingEr kunnen nog mensen zijn die geen tijd hebben gehad in het weekend,
Je bedoeld 'ik ga mismatches missen'quote:Op maandag 30 mei 2011 11:29 schreef incognitoomuch het volgende:
Neverrrr leave it to the hands of the judges!!!
Daarom ga ik Strikeforce missen...
Geef em groot gelijk. Mir praat als een cocky bastard die zijn woorden niet waar kan maken. Als hij kans op een title shot wou hebben dan had hij Nelson moeten finishen. Plus de fans krijgen wat ze horen te krijgen in een main event.quote:Op maandag 30 mei 2011 12:21 schreef Splackavellie02 het volgende:
[..]
Maar Dana lijkt wat tegen Mire te hebben, en als we kijken naar hoe hun gevecht ging, valt het heel goed te rechtvaarden om Carwin de title shot te geven over Mir.
KO had hij niet gekregen.. maar een sub was wel mogelijk, Roy draaide een paar keer zijn rug naar Mir toe.. maar Mir ging er niet voor.quote:Op maandag 30 mei 2011 12:59 schreef incognitoomuch het volgende:
[..]
Geef em groot gelijk. Mir praat als een cocky bastard die zijn woorden niet waar kan maken. Als hij kans op een title shot wou hebben dan had hij Nelson moeten finishen. Plus de fans krijgen wat ze horen te krijgen in een main event.
Jup, ik poste het ook al op sherdog maar mijn topic werd snel delete..quote:Op maandag 30 mei 2011 13:17 schreef incognitoomuch het volgende:
Het zou leuk zijn als er tegen die tijd wat fighters uit Strikeforce de HW kaart van UFC komen vergezellen.
quote:FRANK TRIGG @FRANKTRIGG is now following you (@tekki_dj).
Cain, jds en overeem ontlopen elkaar imo niet veel, daaronder zitten gasten als brock, werdum, barnett, bigfoot en carwinquote:Op maandag 30 mei 2011 13:30 schreef Omega het volgende:
Apart dat Carwin inderdaad zo snel gedaald is op de rankings. Alleen Brock won van hem, en vooral omdat Carwin tactisch de fout in ging om al zijn ernergie te "verspillen" in de 1e ronde. Daar maakte Brock uitstekend gebruik van in de 2e ronde. Aangezien Brock al van Velasques heeft verloren, vind ik dat Carwin (weer) de kans moet krijgen op een titel.
Waar schalen jullie Overeem in, als hij nu in UFC ou vechten? Nummer 5 of hoger?
1) Velasques
2) Lesnar
3) JDS
4) Carwin
5) Overeem
Of mis ik nog een paar die nu hoger zouden staan?
Hoezo maakt hij zijn woorden niet waar? Hij domineerde Nelson in elk aspect, en elk moment van het gevecht. Hij was de eerste die Nogueira finishte, sloeg Kongo tegen de grond om hem in iets meer dan een minuut bewusteloos te choken (terwijl Cain aan drie rondes nog niet genoeg had voor de finish).. Het is makkelijk om hem te haten, maar het valt niet te ontkennen dat Mir gewoon een van de beste heavyweights ter wereld is, en stylistisch een goede matchup is voor iedereen die geen geweldige worstelaar is (al was dit weekend te zien dat Frank ook aan zijn worstelen werkt).quote:Op maandag 30 mei 2011 12:59 schreef incognitoomuch het volgende:
[..]
Geef em groot gelijk. Mir praat als een cocky bastard die zijn woorden niet waar kan maken. Als hij kans op een title shot wou hebben dan had hij Nelson moeten finishen. Plus de fans krijgen wat ze horen te krijgen in een main event.
Het klopt dat hij nog niet veel op topniveau heeft laten zien in MMA, maar skillwise zijn er maar weinig heavyweights die mee kunnen met Overeem, en ik denk dat dat de reden is dat veel mensen hem hoog ranken. Hij is belachelijk sterk, by far de beste pure striker in MMA (van de heavyweights dan), een hele goede grappler, en is de laatste jaren defensief veel sterker geworden. Eigenlijk is alleen zijn worstelen nog een vraagteken, maar als je kijkt naar hoe hij Rogers door de kooi smeet, lijkt ook dat wel mee te vallen.quote:Op maandag 30 mei 2011 14:38 schreef Geo3kant het volgende:
Overeem heeft nog maar weinig laten zien tegen top5/top10 guys dus ik rank hem niet hoog.. K1 is hij de ster op het moment maar dat is een heel ander spelletje, ik denk dat je hem pas goed kunt ranken na de GP. Verliest hij van Werdum dan keldert hij hard.
Helemaal mee eens, ik zie Carwin een flinke knee eten als hij Overeem wil neerhalen, Lesnar/Cain bullrushen hem wel op zijn rug. Hij is ook duidelijk vooruit gegaan, maar veel mensen vinden hem een slechte/glazen kaak hebben, en is al vaak KO gegaan..quote:Op maandag 30 mei 2011 14:49 schreef Splackavellie02 het volgende:
[..]
Het klopt dat hij nog niet veel op topniveau heeft laten zien in MMA, maar skillwise zijn er maar weinig heavyweights die mee kunnen met Overeem, en ik denk dat dat de reden is dat veel mensen hem hoog ranken. Hij is belachelijk sterk, by far de beste pure striker in MMA (van de heavyweights dan), een hele goede grappler, en is de laatste jaren defensief veel sterker geworden. Eigenlijk is alleen zijn worstelen nog een vraagteken, maar als je kijkt naar hoe hij Rogers door de kooi smeet, lijkt ook dat wel mee te vallen.
Neemt niet weg dat Lesnar of Velasquez hem op z'n rug kunnen planten en een decision kunnen winnen, of hem kunnen GNP'en (ala Shogun). Maar Carwin lijkt me te traag. JDS is een veel minder complete striker, en minder bewezen grappler. Mir klapt dicht als hij een paar rake stoten krijgt (wat tegen Overeem gegarandeert gaat gebeuren). Werdum zie ik ook niet meer winnen van Overeem (tenzij Overeem weer zo'n domme fout maakt als in het eerste gevecht). Ik geef Bigfoot eigenlijk nog wel een goede kans een decision te winnen op basis van positie.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 30 mei 2011 18:38 schreef WammesWaggel het volgende:
Wat een tegenvaller deze UFCSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Kijk, dat zijn bedragen.quote:According to a report from ESPN, Fedor Emelianenko is set to haul in $1.5 million for his fight against Dan Henderson, who will take home a cool $800,000. The bout is set to air live on Showtime at the upcoming July 30 Strikeforce event emanating from the Sears Centre in Hoffman Estates, Illinois.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Anders maken we er nu gewoon vaste afspraken over, want deze discussie komt regelmatig terug.
Wat mij betreft mag er op maandag gewoon gepost worden.
quote:Op maandag 30 mei 2011 20:14 schreef Hooidraad het volgende:
Sluit me hier bij aan.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Anders maken we er nu gewoon vaste afspraken over, want deze discussie komt regelmatig terug.
Wat mij betreft mag er op maandag gewoon gepost worden.Shiz@autocorrectie"Als er een nieuwsicoon staat, foto-onderschrift, elk woord goed gespeld is en quotes kloppen en er staat 'Ik heb geen het is wanneer blijkt dat gisteren voor de dag dan dat kan ik weet toe maar anders ja veel', mis ik het."
Sjiek zoquote:Op maandag 30 mei 2011 21:01 schreef Tazmaniac het volgende:
Dan kan ik de nieuwe tussenstand net zo goed nu posten
[ afbeelding ]
Ik hoor het graag als iemand denk dat zijn score niet klopt
Misschien een idee om erachter te zetten hoeveel UFC's ze meegedaan hebben + een gemiddelde per UFC?quote:Op maandag 30 mei 2011 21:01 schreef Tazmaniac het volgende:
Dan kan ik de nieuwe tussenstand net zo goed nu posten
[ afbeelding ]
Ik hoor het graag als iemand denk dat zijn score niet klopt
Hoeveel punten erbij bij het laatste event. 3 is dus bovengemiddeld.quote:Op maandag 30 mei 2011 22:05 schreef Geo3kant het volgende:
[..]
Sjiek zo![]()
Ik had op 18 moeten staan.. de blunderik dacht ik Mir had gekozen maar bleek dat ik Nelson had gebold.. eigen schuld, anders had ik 4/5 dit event.
Wat houdt de +3 of al die plusjes erachter precies in?
Goed ideequote:Op maandag 30 mei 2011 22:07 schreef Paxlie het volgende:
[..]
Misschien een idee om erachter te zetten hoeveel UFC's ze meegedaan hebben + een gemiddelde per UFC?
Ik neem mezelf even als voorbeeld om het makkelijk te houdenquote:Op maandag 30 mei 2011 22:05 schreef Geo3kant het volgende:
[..]
Sjiek zo![]()
Ik had op 18 moeten staan.. de blunderik dacht ik Mir had gekozen maar bleek dat ik Nelson had gebold.. eigen schuld, anders had ik 4/5 dit event.
Wat houdt de +3 of al die plusjes erachter precies in?
Tja.. nu je het zegt, logischquote:Op maandag 30 mei 2011 22:08 schreef Tazmaniac het volgende:
[..]
Ik neem mezelf even als voorbeeld om het makkelijk te houden
Tazmaniac 15 (na UFC 129)
Tazmaniac 19 (na UFC 130)
Ik heb er dus 4 punten bijgekregen ten opzichte van de vorige keer oftewel (+4)
Had ik je voorbeeld nou maar gevolgd...quote:Op maandag 30 mei 2011 23:01 schreef Hoogstaande het volgende:
Gelukkig mijn pick op Mir-Nelson nog op tijd aangepast
quote:
Voor zover ik weet waren kopstoten nooit toegestaan in Pride?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |