Ik sla mijn 12 cm hak in jequote:
Ikkequote:
Ik bén ook gewoon lief.quote:
Wrom?quote:Op zondag 29 mei 2011 04:04 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Kan dat niet een dag later onderweg ergens?
Ik ben Chuck Norrisquote:Op zondag 29 mei 2011 04:04 schreef remlof het volgende:
[..]
Kally slaapt nooit, ze is een soort Chuck Norris.
GVD kijkquote:Op zondag 29 mei 2011 04:05 schreef mootie het volgende:
[..]
Is toch heul niet leuk als ik dood ben tijdens de bbq
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 29 mei 2011 04:09 schreef Ian_Nick het volgende:
Ik mag het overigens eigenlijk niet zeggen, maar:Ho! Van wie heb je dat gehoord? Was het een neger?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
echt, serieus, kutrelnichtquote:
quote:
Geef je msn maar!quote:Op zondag 29 mei 2011 04:17 schreef remlof het volgende:
Ik fap ondertussen wel op www.myfreecams.com
Dan moet je je tarzan zelf maar inbrengenquote:Op zondag 29 mei 2011 04:18 schreef Kally het volgende:
[..]
Bij zijn beste vriendin die al slaapt, ik lig alleen
Uhuhquote:Op zondag 29 mei 2011 04:18 schreef remlof het volgende:
[..]
Dan moet je je tarzan zelf maar inbrengen
Ik voel een Patty Brardje opkomenquote:Op zondag 29 mei 2011 04:19 schreef BobdeStreamer het volgende:
[ afbeelding ]
Wat krijg je van die Ehec-bacterie?
De meeste dragers merken er niets van en de besmetting gaat vanzelf over. Een deel van de dragers krijgt vervelende verschijnselen: misselijkheid, braken, buikkrampen. Soms erger: braken, waterdunne diarree, soms bloederige diarree. De klachten duren 2 tot 9 dagen en gaan over het algemeen vanzelf over.
Ik heb eergisteren één schijfje cumcumber gegetenquote:Op zondag 29 mei 2011 04:19 schreef BobdeStreamer het volgende:
[ afbeelding ]
Wat krijg je van die Ehec-bacterie?
De meeste dragers merken er niets van en de besmetting gaat vanzelf over. Een deel van de dragers krijgt vervelende verschijnselen: misselijkheid, braken, buikkrampen. Soms erger: braken, waterdunne diarree, soms bloederige diarree. De klachten duren 2 tot 9 dagen en gaan over het algemeen vanzelf over.
doe het wel met een washandje in de buurt he, droogt gelijk op zo tussen je toetsen, gewoon huishoudelijke tip anders moet je morgen krabbenquote:Op zondag 29 mei 2011 04:17 schreef remlof het volgende:
Ik fap ondertussen wel op www.myfreecams.com
Die heb je ook gewoon uit de Enkhuizer Almanak hè?quote:Op zondag 29 mei 2011 04:22 schreef Toverheks het volgende:
[..]
doe het wel met een washandje in de buurt he, droogt gelijk op zo tussen je toetsen, gewoon huishoudelijke tip anders moet je morgen krabben
nee toevallig nietquote:Op zondag 29 mei 2011 04:23 schreef remlof het volgende:
[..]
Die heb je ook gewoon uit de Enkhuizer Almanak hè?
quote:Op zondag 29 mei 2011 04:22 schreef Toverheks het volgende:
[..]
doe het wel met een washandje in de buurt he, droogt gelijk op zo tussen je toetsen, gewoon huishoudelijke tip anders moet je morgen krabben
quote:Op zondag 29 mei 2011 04:25 schreef BobdeStreamer het volgende:
[..]
Je hebt de rechten van een kutrelnicht.
Huh, nope?quote:
complotquote:Op zondag 29 mei 2011 04:26 schreef PatriQue89 het volgende:
Hmm.. Pm's staan wel bij verzonden.. alleen in beeld verzend ie e niet... vaagggzz
klik ik nog aan ook hahahahaquote:Op zondag 29 mei 2011 04:27 schreef remlof het volgende:
[..]
Ow van www.toverheksiesmasturbatietips.nl, ik zie het al
Je hebt een DNS-fout!quote:Op zondag 29 mei 2011 04:28 schreef Toverheks het volgende:
[..]
klik ik nog aan ook hahahaha
De webpagina "www.toverheksiesmasturbatietips.nl" kan niet worden gevonden
DNS-fout opgetreden Server niet gevonden. Misschien is de koppeling verbroken.
Ja je vuige tekstenquote:
dat vind ik goor hoor kutscgeetjes echt en dat op de bank met iemand naast haar geef haar flinke elleboogstootquote:Op zondag 29 mei 2011 04:29 schreef PatriQue89 het volgende:
Ik hoor alleen dit nog uit kally komen:
shmzz njjkl meehh..
en enkele kutscheetjes
Dat merkt ze toch niet, zo lam is e!quote:Op zondag 29 mei 2011 04:30 schreef Toverheks het volgende:
[..]
dat vind ik goor hoor kutscgeetjes echt en dat op de bank met iemand naast haar geef haar flinke elleboogstoot
NSFW View Teun's Videoquote:Op zondag 29 mei 2011 04:25 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Slaap lekker slapers. Gaat nog een filmpje kijken en dan ook maar een tukkie doen
Doortje? Ja jammer dat die al slaapt.quote:Op zondag 29 mei 2011 04:31 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Dat merkt ze toch niet, zo lam is e!
he de enigste die zich gedaagt ben ik wel he, vergeet dat niet ik probeer op jullie nivo gezellig mee te doenquote:
Hebben wij niveau?quote:Op zondag 29 mei 2011 04:31 schreef Toverheks het volgende:
[..]
he de enigste die zich gedaagt ben ik wel he, vergeet dat niet ik probeer op jullie nivo gezellig mee te doen![]()
![]()
NIVEAU? WHUT? WAAR?quote:Op zondag 29 mei 2011 04:31 schreef Toverheks het volgende:
[..]
he de enigste die zich gedaagt ben ik wel he, vergeet dat niet ik probeer op jullie nivo gezellig mee te doen![]()
![]()
nee even serieus is dat schadelijk voor me lap top remquote:
En Teun spreekt behoorlijk Duitsquote:Op zondag 29 mei 2011 04:33 schreef Toverheks het volgende:
[..]
View My Video
ze heeft een emmer op de kop
JAquote:Op zondag 29 mei 2011 04:34 schreef Toverheks het volgende:
[..]
nee even serieus is dat schadelijk voor me lap top rem
Nee heksie, dat domein bestaat gewoon nietquote:Op zondag 29 mei 2011 04:34 schreef Toverheks het volgende:
[..]
nee even serieus is dat schadelijk voor me lap top rem
waarin jij de muur bentquote:Op zondag 29 mei 2011 04:35 schreef PatriQue89 het volgende:
Kally is nu serieus met de muur aan het pratenKACHELTJELAM!
oke schrok me al het apelazerusquote:Op zondag 29 mei 2011 04:35 schreef remlof het volgende:
[..]
Nee heksie, dat domein bestaat gewoon niet
Teun woond bij het bos die vent had een bosbehangetjequote:
misscien is ze wel heel erg lelijk en camoevleerde de emmer dat maar dan had ik een gele emmer gekozen steekt meer af hequote:
Ik moest terugkijken om te snappen wat je bedoeldequote:Op zondag 29 mei 2011 04:37 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Teun woond bij het bos die vent had een bosbehangetje
hsahaaah viezerik je wilde dat emmertje nog een keertje bewonderenquote:Op zondag 29 mei 2011 04:38 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik moest terugkijken om te snappen wat je bedoelde
Dat was ook wel geil jaquote:Op zondag 29 mei 2011 04:39 schreef Toverheks het volgende:
[..]
hsahaaah viezerik je wilde dat emmertje nog een keertje bewonderen
hij gebruikte het hengsel van het emmertje als handvatquote:
Je hebt het helemaal afgekeken! Viezeriksterquote:Op zondag 29 mei 2011 04:42 schreef Toverheks het volgende:
[..]
hij gebruikte het hensel van het emmertje als handvat
kwam door dat emmertjequote:Op zondag 29 mei 2011 04:42 schreef remlof het volgende:
[..]
Je hebt het helemaal afgekeken! Viezerikster
Jaquote:Op zondag 29 mei 2011 04:44 schreef PatriQue89 het volgende:
hahaha.. ik hoef nog niet perse.. slaap wel in de trein terug naar Delfzijl-West
Oke gayquote:Op zondag 29 mei 2011 04:47 schreef PatriQue89 het volgende:
and now i found myself in HAAAAPPPYUYYNESSSS
Nou hihiquote:
Omg, ze willen jequote:
Ik heb er geloof ik niet zoveel zin in Bob. Anders zoek je de komende tijd even iemand anders uit waar je je ranzige kutfilmpjes en dito plaatjes bij kwijt kunt. Dankjewel alvastquote:
Wat waren de highlights? Ik hou het bij beseffen dat er drie topics zijn volgepost.quote:Op zondag 29 mei 2011 10:45 schreef charmed_angel het volgende:
Ik heb 3 topics teruggelezen
Het was erg gezellig volgens mij
Kally was dronken, remlof viel opeens even op mannen. Patrique wilde remlof. Opeens gingen Ian en remlof vechten om Kally. Patrique kreeg serieuze sexpm's 64 ofzoquote:Op zondag 29 mei 2011 10:56 schreef Copycat het volgende:
[..]
Wat waren de highlights? Ik hou het bij beseffen dat er drie topics zijn volgepost.
Dat is wel makkelijk van myat, die gaat verder terug als alleen dit jaarquote:
Woon je in Frankrijk?quote:Op zondag 29 mei 2011 11:40 schreef PatriQue89 het volgende:
Ik vind het echt niet leuk, ben hier vrijdag binnen 3 uur gekomen.. en nu zijn er allemaal omleidingen, ben ik 4 uur en 55 minuten onderweg
Nee, Delfzijlquote:Op zondag 29 mei 2011 11:42 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Woon je in Frankrijk?![]()
En als je nou eens wacht tot eind van de middag, misschien scheelt dat of moet je er uit van Kally?
Ik doe niksquote:Op zondag 29 mei 2011 11:42 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Woon je in Frankrijk?![]()
En als je nou eens wacht tot eind van de middag, misschien scheelt dat of moet je er uit van Kally?
quote:
Overlopertquote:
Alweer?quote:
Hoi hoiquote:
Hee Heks, ben je alweer een beetje opgeknapt?quote:
ja kijk iets beter uit me ogen nu lekker aan de koffie en zo weer me bed in ja gaat wel weer maar nog geen zin ergens inquote:Op zondag 29 mei 2011 12:55 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Hee Heks, ben je alweer een beetje opgeknapt?
oh deze had ik al gezien Kally wat snoezig echt wat liefquote:
Dat je trek hebt ik koffie als je griep hebt, je hebt toch griep?quote:Op zondag 29 mei 2011 12:57 schreef Toverheks het volgende:
[..]
ja kijk iets beter uit me ogen nu lekker aan de koffie en zo weer me bed in ja gaat wel weer maar nog geen zin ergens in
quote:Op zondag 29 mei 2011 13:07 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dat je trek hebt ik koffie als je griep hebt, je hebt toch griep?
Ik moet niet aan koffie denken als ik griep heb.
Doe maar lekker rustig aan.
quote:Kat en haar kuikens
Dat zie je niet vaak, een kat die voor dertig kuikens zorgt. Een Chinese boer wist daarom niet wat hij zag, toen hij zijn kat aantrof met de pasgeboren vogeltjes. “Niu Niu is slechts een half jaar oud, maar ze heeft een echt moederinstinct.” De boer had de kuikens, vanwege een gebrek aan ruimte in het kippenhok, tijdelijk ondergebracht in een kartonnen dood naast zijn bed. “Mijn kat speelt met de kuikens, likt hun schoon en houdt ze warm.”
zag van de week kip Fokke die eendekuikentjes grootbracht ook zo liefquote:Op zondag 29 mei 2011 13:15 schreef Deisyy het volgende:
Zo lief al die poezendingen![]()
Zo wordt het kneuzentopic ook meteen weer een zeikwijventopic
Ik kan nie slapen nie!!quote:
Jezusquote:Op zondag 29 mei 2011 15:29 schreef PatriQue89 het volgende:
Kusje op je slapeloosheid kally.. ik ben nu bijna 2 uur onderweg, en pas net vertrokken van schiphol
Paleis Soestdijk II, de bar, de bunker, die ouwe Renault Alpine. Ik heb heimwee naar Studio Vlemmixquote:
Te rustigquote:Op zondag 29 mei 2011 18:22 schreef Teun_ZHV het volgende:
Heerlijk die rust. Je hoort een spelt vallen, naast je eigen hartslag![]()
[ afbeelding ]
Ik kreeg ineens een schoonmaakaanval. Een dag of 3 met vingers in het verband en ik ben bang dat de boel hier versloftquote:
quote:Op zondag 29 mei 2011 19:16 schreef mootie het volgende:
[..]
Ik kreeg ineens een schoonmaakaanval. Een dag of 3 met vingers in het verband en ik ben bang dat de boel hier versloft![]()
Net alsof ik anders mijn ramen had gelapt nu
En ik wil ook nog stofzuigen, dweilen, plees doen en het bed verschonen.quote:
maak jij dan maar 1 keer in de maand je wc schoon??quote:Op zondag 29 mei 2011 19:18 schreef mootie het volgende:
[..]
En ik wil ook nog stofzuigen, dweilen, plees doen en het bed verschonen.Dat verdeel ik anders over een maand.
![]()
En alle was opvouwen... en en en en...
Nee, daar rag ik om de dag een lapje overheen. Maar heel uitgebreid alles doen, dat gaat in faaaaaaaases.quote:Op zondag 29 mei 2011 19:19 schreef Toverheks het volgende:
[..]
maak jij dan maar 1 keer in de maand je wc schoon??
Dat is de belangrijkste van allemaalquote:Op zondag 29 mei 2011 19:19 schreef mootie het volgende:
Oh en heel belangrijk, nagels lakken, dat gaat dus echt niet lukken met 3 verbonden vingers.
okequote:Op zondag 29 mei 2011 19:19 schreef mootie het volgende:
[..]
Nee, daar rag ik om de dag een lapje overheen. Maar heel uitgebreid alles doen, dat gaat in faaaaaaaases.
Dus dat, als mijn nagels maar netjes zijn. Kan mij die volgepieste plee nou boeien.quote:Op zondag 29 mei 2011 19:20 schreef Kally het volgende:
[..]
Dat is de belangrijkste van allemaal
Ik lak alleen mijn teennagels
Ben je thuis poes?quote:
quote:Op zondag 29 mei 2011 19:21 schreef mootie het volgende:
[..]
Dus dat, als mijn nagels maar netjes zijn. Kan mij die volgepieste plee nou boeien.
ik zeg ook ff niksquote:Op zondag 29 mei 2011 19:21 schreef mootie het volgende:
[..]
Dus dat, als mijn nagels maar netjes zijn. Kan mij die volgepieste plee nou boeien.
Ik woon in een flat, niks geen last vanquote:Op zondag 29 mei 2011 19:23 schreef mootie het volgende:
Schuifpuien, hoezoooooooo maken ze die dingen zo groot.
Jij en je andere persoonlijkheid?quote:Op zondag 29 mei 2011 19:23 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Wij trekken altijd gewoon door, maar doe je ding.
Jonguh... er wordt heul doorgetrokken! Met een wc blokje! En ik spetter niet.quote:Op zondag 29 mei 2011 19:23 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Wij trekken altijd gewoon door, maar doe je ding.
welkom thuis je had dus een wereldreis als ik het goed had begrepenquote:
Oke, dat ik het begrijp ofzo met blond en allesquote:
Zo veel moeite... en dat zit je in Delfzijl...quote:Op zondag 29 mei 2011 19:24 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
ja, ik heb van deur tot deur en 5 uur en 33 minuten over gedaan
Klopt, kan wel janken, maar de chinees word zo bezorgd, dus ik hou me nog ff in!quote:Op zondag 29 mei 2011 19:24 schreef Toverheks het volgende:
[..]
welkom thuis je had dus een wereldreis als ik het goed had begrepen
Awww, kusje eropquote:Op zondag 29 mei 2011 19:24 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
ja, ik heb van deur tot deur en 5 uur en 33 minuten over gedaan
Ja, had ook in een lekker warm land kunnen zitte...quote:Op zondag 29 mei 2011 19:24 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Zo veel moeite... en dat zit je in Delfzijl...
Ja maar die zat te klagen over Bredaquote:Op zondag 29 mei 2011 19:25 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Doortje was binnen 25 minuten klaar..
quote:Op zondag 29 mei 2011 19:24 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Klopt, kan wel janken, maar de chinees word zo bezorgd, dus ik hou me nog ff in!
Dat ze moe was.quote:
quote:Op zondag 29 mei 2011 19:29 schreef mootie het volgende:
Heks denkt nu dat ik een gruwelijk ranzig huis heb
Verdomme, dat wijf heeft 11 uur geslapen, ik maar 4.5 ofzoquote:Op zondag 29 mei 2011 19:27 schreef Kally het volgende:
[..]
Dat ze moe was.
Wtf ze sliep 3 x zo lang als ons
Jeugd van tegenwoordig is niks meer gewendquote:Op zondag 29 mei 2011 19:29 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Verdomme, dat wijf heeft 11 uur geslapen, ik maar 4.5 ofzo
quote:Op zondag 29 mei 2011 19:29 schreef mootie het volgende:
Heks denkt nu dat ik een gruwelijk ranzig huis heb
ga dan ff wippen, strippen zoals dat in vroedvrouwkringen heet, geen geintje dat raden ze wel eens aan he, dus hoppa pak Juud ff voor het fornuisquote:
Klopt, kan alleen maar een tip geven, geniet nog even van de rust die je kunt pakkenquote:
neeeeeeeeeeeeee is geen geintje echt niet, raden ze wel eens aan he, dan prikkel je de baarmoedermond en kan er ontsluiting ontstaanquote:
Ik weet hetquote:Op zondag 29 mei 2011 19:50 schreef Toverheks het volgende:
[..]
neeeeeeeeeeeeee is geen geintje echt niet, raden ze wel eens aan he, dan prikkel je de baarmoedermond en kan er ontsluiting ontstaan
dat zeg ik niet ik geef je alleen raad, ook weer niet goed pppfftttttttttttttt echt hequote:
Je moet niet lezen maar wippen.quote:
kan morgen ook, dacht je dat je de enigste was die dat wachten beu is, wat denk je van hier pppffttttt elke dag zit ik alles maar in de gaten te houden of jullie al mama en papa zijn geworden, ook wij wachten trouw met je mee hoorquote:Op zondag 29 mei 2011 19:54 schreef Dementor het volgende:
Ik moet nieuwe schoenen kopen, dat moet ik.
Jij wipt met je schoenen aan?quote:Op zondag 29 mei 2011 19:54 schreef Dementor het volgende:
Ik moet nieuwe schoenen kopen, dat moet ik.
quote:Op zondag 29 mei 2011 19:57 schreef Teun_ZHV het volgende:
Gatverdamme man, dat wil je toch niet, stel je voor dat je tegen dat kind aan zit te duwen
beter de leuter van de papa inplaats van een paar koude vingers van een vroedvrouw die tegen je hoofd loopt te bonkenquote:Op zondag 29 mei 2011 19:57 schreef Teun_ZHV het volgende:
Gatverdamme man, dat wil je toch niet, stel je voor dat je tegen dat kind aan zit te duwen
Op zijn pantoffels glijt ie weg vanachter het fornuisquote:
whaaaaaaaaaaaaaaaaaquote:Op zondag 29 mei 2011 20:02 schreef Soury het volgende:
[..]
Op zijn pantoffels glijt ie weg vanachter het fornuis
quote:Op zondag 29 mei 2011 20:02 schreef Soury het volgende:
[..]
Nah, zo bedoelde ik het niet. van Bommels glijden niet.quote:Op zondag 29 mei 2011 20:02 schreef Soury het volgende:
Had ze wel een vent of moest ze eentje van de straat sleuren?quote:Op zondag 29 mei 2011 20:06 schreef Soury het volgende:
Nee maar echt, mijn zus kreeg ook die tipEen tweeling zelfs die er maar lekker bleven zitten.
Alsof je daar zin in heb
Dat is niet helemaal waar, je hormonen kunnen je ook vreselijk uhm geil maken hoorquote:Op zondag 29 mei 2011 20:08 schreef beequeen het volgende:
[..]
Nah, zo bedoelde ik het niet. van Bommels glijden niet.![]()
En neen, als je hoogzwanger bent denk je niet aan sex.
Ik weet dat je niet zo bedoelde maar ik zag het plaatje voor me hihihihihquote:Op zondag 29 mei 2011 20:08 schreef beequeen het volgende:
[..]
Nah, zo bedoelde ik het niet. van Bommels glijden niet.![]()
En neen, als je hoogzwanger bent denk je niet aan sex.
Ja hoe wil je het dan noemen, broeds?quote:
Ja ze heeft nog steeds die vent. Volgens mij werd ze weggestuurd uit het ziekenhuis en toen ze net thuis waren moest ze snel weer terug, ohhhh wachtquote:Op zondag 29 mei 2011 20:09 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Had ze wel een vent of moest ze eentje van de straat sleuren?
Ziet nu allerlei beelden
How boringquote:Op zondag 29 mei 2011 20:13 schreef Teun_ZHV het volgende:
Kent er in ieder geval eentje die ook nooit aan sex denkt als ze niet zwanger is.
Breek muh de bek niet openquote:Op zondag 29 mei 2011 20:10 schreef Kally het volgende:
[..]
Dat is niet helemaal waar, je hormonen kunnen je ook vreselijk uhm geil maken hoor
Dementor zit I-Pads te googelenquote:Op zondag 29 mei 2011 20:14 schreef Toverheks het volgende:
echt ik geloof niet dat Dementor opgewonden wordt van mijn raad, zie het helemaal voor me, Juud ligt half zitten van ellende op de bank met een hand op der buik en maar wachten en wachten, Dementor komt aangelopen en zegt he schat, toverheks zegt dat we nog maar ff moeten, Juud nu helemaal over de rooie, van Toverheks kan wel zoveel willen ben moe wil naar bed pijn in mijn voeten en honger als een paard.
Ik heb net mijn breekijzer gepakt, gvd Teunquote:
Ik heb Juud niet één keer horen klagen hier, kudos voor datquote:Op zondag 29 mei 2011 20:14 schreef Toverheks het volgende:
echt ik geloof niet dat Dementor opgewonden wordt van mijn raad, zie het helemaal voor me, Juud ligt half zitten van ellende op de bank met een hand op der buik en maar wachten en wachten, Dementor komt aangelopen en zegt he schat, toverheks zegt dat we nog maar ff moeten, Juud nu helemaal over de rooie, van Toverheks kan wel zoveel willen ben moe wil naar bed pijn in mijn voeten en honger als een paard.
Die laten we maar even dicht iidquote:
Vele kuddo's !!!quote:Op zondag 29 mei 2011 20:15 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Ik heb Juud niet één keer horen klagen hier, kudos voor dat
quote:Op zondag 29 mei 2011 20:15 schreef Kally het volgende:
[..]
Ik heb net mijn breekijzer gepakt, gvd Teun
Ja, wat is het nuquote:
Hij is alweer opgeborgenquote:
Is ze onderweg naar Juudquote:
De veroorzaker verdient hetquote:Op zondag 29 mei 2011 20:17 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Arme Dementor, ze zal toch vast wel tegen iemand geklaagd hebben?
Nee voor de BBQquote:
nee nu ik zo al die maanden terug denk heb haar nooit klagend zien poste, denk dat Juud met volle teugen van haar zwangerschap heeft genotenquote:Op zondag 29 mei 2011 20:17 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Arme Dementor, ze zal toch vast wel tegen iemand geklaagd hebben?
Oh nou ze kwam toch al, of mag ze al je tassen met schoenen dragenquote:
Nee ik ben tot mannetje gebombardeerd, dus ik zal die van haar wel moeten dragenquote:Op zondag 29 mei 2011 20:20 schreef Soury het volgende:
[..]
Oh nou ze kwam toch al, of mag ze al je tassen met schoenen dragen
Jullie komen met één auto nu?quote:Op zondag 29 mei 2011 20:21 schreef Kally het volgende:
[..]
Nee ik ben tot mannetje gebombardeerd, dus ik zal die van haar wel moeten dragen
Nee dat dan weer nietquote:Op zondag 29 mei 2011 20:22 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Jullie komen met één auto nu?
Is ook veel beter voor het milieu
Oo Dan ben ik gewoon een bruidjequote:Op zondag 29 mei 2011 20:21 schreef Kally het volgende:
[..]
Nee ik ben tot mannetje gebombardeerd, dus ik zal die van haar wel moeten dragen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |